Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Dízel motorokkal kapcsolatos kérdések


Guest Anonymous

Recommended Posts

Sziasztok! 1.7 dti G Astrám van,most olvastuk ki a hibakódját! (p1125) .Valaki megtudná mondani,hogy pontosan mi is lehet ez? Segítségeteket előre is köszönöm!!

Az Autodata-ba ez jellenik meg " Turbocharger (TC) wastegate regulating valve - circuit malfunction; probable cause: wiring, regulating valve malfunction". elenorizd le a vakumvonalat,esetleg a vakum vezerloket.

Link to comment
Megosztás:

De azért mert nem tetszik vagy miért?

Amúgy valami 900Ft az oldalindex búra egy oldalra, szóval ha esetleg összetört és a költség az indok, akkor nem értem.

Egyetlen prózai oka van ennek, hogy olyan tükör van az autón amiben van index és a mostani műszakin megszólták- vagy a tükör vagy az oldalindex- kettő együtt nem megy. Ha lehetne én az indexes tükör mellett maradnék :) Csak ennyi az ok ;-)

Link to comment
Megosztás:

Egyetlen prózai oka van ennek, hogy olyan tükör van az autón amiben van index és a mostani műszakin megszólták- vagy a tükör vagy az oldalindex- kettő együtt nem megy. Ha lehetne én az indexes tükör mellett maradnék :) Csak ennyi az ok ;-)

Vizsgára kiveszed és odaviszed lyukasan.Szerintem azért nem szólnak.Vagy ha igen akkor ráragasztasz addig egy matricát.Vizsga után meg visszateszed.Vagy ha neked sem kell annyi index,akkor kiveszed belőle a foglalatot a búrát meg lefújod feketére vagy ami tetszik.

Link to comment
Megosztás:

Szivem szerint én is erre gondolnék,de a szerelőm ezt nem tudná?Van aki azt mondja hogyha kiég 1 izó akkor izzítás után a kis spirál rugó ami az ízzítást jelzi nem alszik el! Most nagy dilemmába estem :)

Nekem vásárlás után nem sokkal ment tönkre az egyik izzítógyertya a kocsiban, és azt a villáskulcsos kisautóval jelezte a gépezet. Az az egy lett kicserélve, azóta is működik, kopp-kopp.

Link to comment
Megosztás:

Szivem szerint én is erre gondolnék,de a szerelőm ezt nem tudná?Van aki azt mondja hogyha kiég 1 izó akkor izzítás után a kis spirál rugó ami az ízzítást jelzi nem alszik el! Most nagy dilemmába estem :)

Teszteld le a gyertyákat!

Leveszed a pipákat az akksin a pozitívra teszel egy vezetéket és a másik felét pedig hozzá érinted a gyertya tetejéhez . Amelyik szikrázik az jó amelyik nem az nem jó :)

De célszerű ilyenkór mind a 4-et cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Teszteld le a gyertyákat!

Leveszed a pipákat az akksin a pozitívra teszel egy vezetéket és a másik felét pedig hozzá érinted a gyertya tetejéhez . Amelyik szikrázik az jó amelyik nem az nem jó :)

De célszerű ilyenkór mind a 4-et cserélni.

Es ha zarlatba van az izo ,akkor .......becsaptad magad. Szerintem merd ki 0.9 ohm kell legyen

Link to comment
Megosztás:

Jah és az autó... Elment a turbo nyomás.. vagyis nem érzeni hogy van turbó. Nagy nehezen fél ora alatt eléri a 100km/h-t ha tiprom neki.

85 km/h 5.ben.. padlógáz és semmi. Elindulni kis gázzal nem lehet, mert szinte lefullad.

Füstölni melegen semmit nem füstöl....

Ugye először azt tapasztaltuk, hogy 2300körül betorpant ha gyorsitottam. No most az egész betorpan.. vagyis abszolut nem gyorsul...

Valaki valamit?

Link to comment
Megosztás:

Ennyire egyszerű lenne? Akkor miért a cserét írják? Az O gyürüket simán le tudom cserélni.

Tudja e valaki honnan lehet szerezni szervizkönyvet magyarul Astra G-hez, amibe az Y17DT is benne van?

Én asszem még torrenten szedtem le

38 mb a teljes mindcen benn van

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Jah és az autó... Elment a turbo nyomás.. vagyis nem érzeni hogy van turbó. Nagy nehezen fél ora alatt eléri a 100km/h-t ha tiprom neki.

85 km/h 5.ben.. padlógáz és semmi. Elindulni kis gázzal nem lehet, mert szinte lefullad.

Füstölni melegen semmit nem füstöl....

Ugye először azt tapasztaltuk, hogy 2300körül betorpant ha gyorsitottam. No most az egész betorpan.. vagyis abszolut nem gyorsul...

Valaki valamit?

Ha minden igaz akkor egy teszter megmondana milyen hibakodjaid jellenek meg. Igy csak talalgatni lehet EGR, vakum vonal, Turbo westgate stb,stb

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ennyire egyszerű lenne? Akkor miért a cserét írják? Az O gyürüket simán le tudom cserélni.

Tudja e valaki honnan lehet szerezni szervizkönyvet magyarul Astra G-hez, amibe az Y17DT is benne van?

Igen egyszeru , csak ahoz kell egy kicsit erteni is (ne ved rossz neven). Ha nem javitotal autot akkor nem ajanlom. Az o-ring gyuruk ha lehet szilikonosok kell legyenek hogy az uzemanyag ne tudja feloldani. Es a beszereleskor egy kicsi zsirt kell hasznalni ,hogy ne vagodjon el az o-ring gyuru.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

sziasztok! Nos oylan kérdésem lenne, hogy inditás előtt gyújtáson melyik lámpáknak kell felvillanni?

Nálam ezek égnek....

Szia!

Nálam így néz ki a HUD indítás előtt gyújtáson.

K_p405_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Persze hidegben még bevillan az izzítás ikon is.

Más: a múltkori dologra vissza térve,sajnos nem volt alkalmam kipróbálni a gyorsulásokat,mert a héten nem használtam a járgányt.

Majd talán valamikor összejön a dolog.

Köszönöm a türelmedet!

Link to comment
Megosztás:

Ennyire egyszerű lenne? Akkor miért a cserét írják? Az O gyürüket simán le tudom cserélni.

Tudja e valaki honnan lehet szerezni szervizkönyvet magyarul Astra G-hez, amibe az Y17DT is benne van?

Szia!

Ezt nézd meg:

http://data.hu/get/4219226/OPEL_ASTRA_G_igy_csinald_98_marciustol.pdf
Link to comment
Megosztás:

Igen egyszeru , csak ahoz kell egy kicsit erteni is (ne ved rossz neven). Ha nem javitotal autot akkor nem ajanlom. Az o-ring gyuruk ha lehet szilikonosok kell legyenek hogy az uzemanyag ne tudja feloldani. Es a beszereleskor egy kicsi zsirt kell hasznalni ,hogy ne vagodjon el az o-ring gyuru.

A benzineseimet nem látta még szerelő, azon mindent megoldok az utolsó csavarig. A dízelt most vettem és ismerkedek vele. Persze tudom, hogy az O gyürünek olajállónak kell lennie, meg ne gyűrődjön meg stb. Azért kérdeztem, hogy amikor ez a hiba van, akkor miért nem így javítják? Vagy ez így túl olcsó lenne, vagy nincs O gyűrű hozzá? Mert ugye szopós helyen van és kétszer szétszedni nem egy leányálom.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Ha az előtöltés szabályzóból folyik a gázolaj, azt nem lehet valahogy eltömíteni, vagy megragasztani?

Mitöl folyik belőle?

Nekem át volt szakadva, inkább cseréld a szelepet. ha a végét levegővel megfújod és jön a csatinál akkor nem segít az o.gyűrű csere.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.