Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Jó, nekem is bent figyel a 70 Ah-s akksi, de akkora is való bele :D

Mondjuk szerintem bőven indulna a 44-essel télen is: Hidegindítás 1 napi állás után 0 fok környékén.

Egyébként hiába ez a nagy akksi, mikor januárban 2 hetet, novemberben pedig 5 hetet állt az autó, azért meg lehet érezni.

indulni indul gond nélkül. csak azért merült fel a kérdés bennem, mert mikor vettük a kocsit akkor (talán) 72-es volt benne, de az már akkor rossz volt. utána ment bele a 44-es, de az fizikailag is kisebb mint ami volt benne. végül is mindegy, célnak megfelel, hifi meg úgysincs csak egy cd-s rádió meg hangszórók az első ajtóban :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv srácok!

Hess trollok! :D Szóval az a bajom, hogy egyszerűen nincs parklámpám. Nincs izzó benne, sem foglalat. Persze be van kábelezve, de ez nonszensz nem? Utalhat ez valamire (pl. "kszenon-led-kókány" parklámpa volt benne) vagy ez lehet normális linkség az előző tulaj részéről? Honnan tudok szerezni foglalatot, egyáltalán hogyan néz ez ki? Hess trollok!

Link to comment
Megosztás:

Olyan problémám van, hogy világít a légzsák visszajelzőm már régóta és holnap szeretnénk ezt orvosolni.

Azt a tippet kaptam, hogy az ülés alatt lévő csatlakozókat kell újraforrasztani (a kábel és a csatlakozó saruja), mert ott szokott 99,9%-ban kontakthibás lenni a cucc, amitől kigyullad a légzsákvisszajelző.

Ehhez kérnék pár tanácsot, hátha csinálta már közületek itt valaki.(Tanács alatt arra gondolok, hogy mit érdemes és mit nem érdemes csinálni.)

Azt tudom hogy az akksit le kell venni csak nem tudom pl., hogy az akksi levétele után mennyi idővel lehet megbontani... na meg ilyenek.

Egyébként volt már kiütve a hibakód 2x is, de 1-2 hónap után újra visszajött amikor elkaptam egy nagyobb kátyút.

Remélem tudtok nekem segíteni, előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Olyan problémám van, hogy világít a légzsák visszajelzőm már régóta és holnap szeretnénk ezt orvosolni.

Azt a tippet kaptam, hogy az ülés alatt lévő csatlakozókat kell újraforrasztani (a kábel és a csatlakozó saruja), mert ott szokott 99,9%-ban kontakthibás lenni a cucc, amitől kigyullad a légzsákvisszajelző.

Ehhez kérnék pár tanácsot, hátha csinálta már közületek itt valaki.(Tanács alatt arra gondolok, hogy mit érdemes és mit nem érdemes csinálni.)

Azt tudom hogy az akksit le kell venni csak nem tudom pl., hogy az akksi levétele után mennyi idővel lehet megbontani... na meg ilyenek.

Egyébként volt már kiütve a hibakód 2x is, de 1-2 hónap után újra visszajött amikor elkaptam egy nagyobb kátyút.

Remélem tudtok nekem segíteni, előre is köszönöm!!!

Ezt csak annyiból nem értem hogy övfeszítőre dobta ki a hibát?Mert nekem is világít és a kiolvasásra azt írta ki,viszont törölni "nem lehetett"!

Annyit tudok én is hogy az akksit le kell kötni,de a pontos időt nem!Egyébként ha összejön a mutatvány és segít,akkor írhatnál róla,mert én is ezzel szenvedek!

Link to comment
Megosztás:

Ezt csak annyiból nem értem hogy övfeszítőre dobta ki a hibát?Mert nekem is világít és a kiolvasásra azt írta ki,viszont törölni "nem lehetett"!

Annyit tudok én is hogy az akksit le kell kötni,de a pontos időt nem!Egyébként ha összejön a mutatvány és segít,akkor írhatnál róla,mert én is ezzel szenvedek!

Ha jól emlékszem nekem is az övfeszítőre dobott hibát, de azért pont arra mert az ülésed alatt a csatlakozónál pont az övfeszítő kábele lett kontakthibás és mivel megszakadt ott az áramkör ezért egyből dobta a hibát+ azt a sz*ros lámpát a műszerfalon.

Nekem egyébként a szervizbe mondták hogy ez a baj és a megoldása, csak hát ott nagyon lehúzósak.

Link to comment
Megosztás:

Akksit kösd le, és várj pár percet.Utána már bontható a dolog. Nekem mondjuk még ezzel a részével nem volt gondom soha. De az ülésről lehúzod komplett a müanyagot, aztán piros pöcköt kihúzod, és szét jön a csati.Aztán forrasztgathatod.

Ha jól emlékszem nekem is az övfeszítőre dobott hibát, de azért pont arra mert az ülésed alatt a csatlakozónál pont az övfeszítő kábele lett kontakthibás és mivel megszakadt ott az áramkör ezért egyből dobta a hibát+ azt a sz*ros lámpát a műszerfalon.

Nekem egyébként a szervizbe mondták hogy ez a baj és a megoldása, csak hát ott nagyon lehúzósak.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem nekem is az övfeszítőre dobott hibát, de azért pont arra mert az ülésed alatt a csatlakozónál pont az övfeszítő kábele lett kontakthibás és mivel megszakadt ott az áramkör ezért egyből dobta a hibát+ azt a sz*ros lámpát a műszerfalon.

Nekem egyébként a szervizbe mondták hogy ez a baj és a megoldása, csak hát ott nagyon lehúzósak.

Nekem is azt mondták az Opelben,hogy egy forrasztás a csatlakozónál és rendben lesz!

A baj az,hogy ha ég a lámpa,a légzsák nem fog nyílni!Jó lenne megszüntetni,ha csak ennyi a megoldása!

Akksit kösd le, és várj pár percet.Utána már bontható a dolog. Nekem mondjuk még ezzel a részével nem volt gondom soha. De az ülésről lehúzod komplett a müanyagot, aztán piros pöcköt kihúzod, és szét jön a csati.Aztán forrasztgathatod.

Nekem az egyik oldalon be volt dugva a piros pöcök,a másikon nem!Ez befolyásolhatja a működését,vagy csak a csatlakozót biztosítja ez a pöcök?

Link to comment
Megosztás:

Szerintem max azt bizonyítja, hogy már volt megbontva az ülés.

Igen,vagy a mozgatásnál beleakadt valami és megszakadt egy forrasztás!A vezető oldali ülésemet szögelték már,mert nem lehet rendesen dönteni,

így majd ott kezdem a nézelődést!

Link to comment
Megosztás:

Igen,vagy a mozgatásnál beleakadt valami és megszakadt egy forrasztás!A vezető oldali ülésemet szögelték már,mert nem lehet rendesen dönteni,

így majd ott kezdem a nézelődést!

Nekem elég volt annyi az anyósülésnél, hogy egyszer előre hátra toljam és bejelzett. Most át van hidalva, azóta nem jelez.

Link to comment
Megosztás:

Megkerülted a csatlakozót! <_<

Miért nem forrasztottad újra?

A balos már mikor megvettem át volt hidalva, a jobbost is simán kiiktattam, igaz így nem lehet bontani, ülést kivenni, de nem fog bejelezni ha mozgatom az ülést vagy éppen porszívózok. Ha meg mégis valamiért ki kellene venni, szét lehet melegíteni a forrasztásokat.

Link to comment
Megosztás:

Nekem elég volt annyi az anyósülésnél, hogy egyszer előre hátra toljam és bejelzett. Most át van hidalva, azóta nem jelez.

Miután bejelzett légzsák hibát, Tech2-vel kellett kiütni a hibát, vagy áramtalanításkor elfelejti magától, ha megszűnik a hibaforrás?

Link to comment
Megosztás:

Tárolja ütni kell.

Azaz hogy hiába forrasztom újra és lesz jó az érintkezés,a légzsák lámpa akkor is világítani fog a műszerfalon és továbbra sem fog működni

amíg ki nem üttetem??Hát ez nagyszerű!Megforrasztom,elviszem Opelbe,5500 és ha nem jó mégsem jöhet a második,harmadik próba... :angry:

Az ABS lámpa legalább eltűnt a hiba megszűntetésével! <_<

Na erre alszom egyet,jó éjt!

Link to comment
Megosztás:

Csinálj meg minden forrasztást amit szeretnél, aztán ne opelbe vidd mert horror áron dolgoznak. Maszekok általában 2000ft-ért kiütik. Ha meg van még benne utánna is valami tárolt, azt úgy is megmondja. Aztán megint forrasztás, és megint kiütés..... :P

Azaz hogy hiába forrasztom újra és lesz jó az érintkezés,a légzsák lámpa akkor is világítani fog a műszerfalon és továbbra sem fog működni

amíg ki nem üttetem??Hát ez nagyszerű!Megforrasztom,elviszem Opelbe,5500 és ha nem jó mégsem jöhet a második,harmadik próba... :angry:

Az ABS lámpa legalább eltűnt a hiba megszűntetésével! <_<

Na erre alszom egyet,jó éjt!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.