Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Szasztok

Olvasgattam vissza gyertya ügyben és lenne egy két kérdésem.

Az autó a következőt produkálja,amennyiben a hőfok felmegy 90-95 közé és le akarom állítani a vekit egyszerűen nem áll le,hanem rángat mint az állat ,90 fok alatt semmi gond azonnal leáll.Minden cserélve lett már,gyújtáskapcsoló,gyújtás modul,gyertya,kábelek,minden ami ezzel összefügghet mégis csinálja.

Gyertya NGK van benne,vettem bele bosch-t is de az eléggé ratyinak bizonyult,dobós lett,Az Ngk val nem állt le,lehet hőérték hiba,túlhevűlnek a gyertyák???Most densó-val próbálkozom de ha van ötletetek ne tartsátok magatokba mert már bele hülyülök hogy mindíg kínlódok valamivel.Bár imádom csinálni a vasat de,mert nem zsugoriságból de semmilyen problémával nem voltam még szerelőnél mert elég sokat szereltem már ,Motor váltó futómű,nem akadály,Pénteken 3.5 ora alatt cseréltem ki a váltót 2 féltengelyt,differenciálművet,nem ma kezdtem de az elektromos dolgok nem igazán az erősségem.

Csak érdekesség ként azt tudtátok hogy ha váltó problémátok van esetleg fogaskerekek zúzódtak össze mint nekem majd teszek fel képeket a difiről,ami meghalt darabokra törtek a fogaskerekek,emiatt a komplett váltót cserélnem kellett,tehát a oldalsó deklin keresztül a komplett fogaskerék csoportot ki lehet venni anélkül hogy a harangot megbontanánk,

Na de mindegy ha tudtok segíteni azt megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok

Olvasgattam vissza gyertya ügyben és lenne egy két kérdésem...

Csak érdekesség ként azt tudtátok hogy ha váltó problémátok van esetleg fogaskerekek zúzódtak össze mint nekem majd teszek fel képeket a difiről,ami meghalt darabokra törtek a fogaskerekek,emiatt a komplett váltót cserélnem kellett,tehát a oldalsó deklin keresztül a komplett fogaskerék csoportot ki lehet venni anélkül hogy a harangot megbontanánk,

Na de mindegy ha tudtok segíteni azt megköszönném.

Gyertya ügyben: csak gyári GM-et vegyél, az vált be itt sokunknak és nem drágább, mint a többi. Ha az Astrákban bevált, sőt majdnem csak az vált be, akkor itt sem lehet rossz. :lol:

A váltós képeket ne tartsd vissza, nyugodtan told fel ide, nem haragszunk meg érte, sőőőt... :D

Köszi! :lol:

Link to comment
Megosztás:

@straega

A másodikként linkelt változatú OP-COM van nekem, bár én sajnos drágábban vettem (a fenébe, mindegy, ennyit is megért!), igaz, az 2010-es évjáratig ismer mindent, így a legújabb Asztmát is kezeli.

Az a lényeg hogy az enyémet olvassa meg írja

Valamiért nekem is szimpatikusabb az a második linken lévő küty a másik olyan "kici kinai" játék-nak néz ki azzal a kék kábellel

Garancia meg egyiken se több a semminél :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gyertya ügyben: csak gyári GM-et vegyél, az vált be itt sokunknak és nem drágább, mint a többi. Ha az Astrákban bevált, sőt majdnem csak az vált be, akkor itt sem lehet rossz. :lol:

A váltós képeket ne tartsd vissza, nyugodtan told fel ide, nem haragszunk meg érte, sőőőt... ;)

Köszi! :D

Köszönöm hetfün vételezek 4 gyárit remélem megoldja a gondom,me ha nem akkor háztartási gyertya lessz a köv amit beletolok :lol:

Megpróbáltam feltölteni a képeket de nem tudom hogyan kell,mindig http címet kér de nekem a gépen van hogy tovább?? :D

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm hetfün vételezek 4 gyárit remélem megoldja a gondom,me ha nem akkor háztartási gyertya lessz a köv amit beletolok :lol:

Megpróbáltam feltölteni a képeket de nem tudom hogyan kell,mindig http címet kér de nekem a gépen van hogy tovább?? :lol:

Töltsd fel valami képmegosztóra és azt a címet add meg - kepfeltoltes.hu kephost.hu ...

Link to comment
Megosztás:

Na remélem jól csináltam,. :lol:

Pár kép van a szétment difi fogaskerekekről, pár kép ,hogy a váltó fogaskerekeit is megette már,És van pár kép amin látszik hogy ha van csereváltó annak a belsejét ki lehet szépen egybe húzni,így ha egyébként tárcsát vagy szerkezetet vagy esetleg nyomcsapágyat nem kell cserélni több órányi munkát akár napot is meg lehet spórolni nem beszélve a rengeteg cullangtól amit szét kell szedni.Az autón az első váltó tartó bakot kell csak lekötni alá egy emelőt hogy lejjebb tudjuk engedni és a bent lévő váltóból ugyan ilyen módon kiszerelhető a komplett fogaskerék csoport.dekli le és szépen lassan kicsit mozgatva kijön.Vissza szerelésnél arra kell vigyázni hogy minden csapágy a helyére akadás mentesen becsúszik,és van rajta egy lapolt alátét ami ahogy húzzuk kifelé le szokott esni,ez egy távtartó és csak egy helyre megy fel tehát nem lehet eltéveszteni.

Ez a müvelet bár ilyet először csináltam KB 3.5 óra alatt megvan,másodjára már csak 1,5 óra ,.Az elsőnél mindíg ovatos és áttgondolt vagyok a többi már rutin :D :lol:

DSC00898_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00899_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00900_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00901_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00903_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00904_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00906_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00907_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00909_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC00910_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Na remélem jól csináltam,. :lol:

Pár kép van a szétment difi fogaskerekekről, pár kép ,hogy a váltó fogaskerekeit is megette már,És van pár kép amin látszik hogy ha van csereváltó annak a belsejét ki lehet szépen egybe húzni,így ha egyébként tárcsát vagy szerkezetet vagy esetleg nyomcsapágyat nem kell cserélni több órányi munkát akár napot is meg lehet spórolni nem beszélve a rengeteg cullangtól amit szét kell szedni.Az autón az első váltó tartó bakot kell csak lekötni alá egy emelőt hogy lejjebb tudjuk engedni és a bent lévő váltóból ugyan ilyen módon kiszerelhető a komplett fogaskerék csoport.dekli le és szépen lassan kicsit mozgatva kijön.Vissza szerelésnél arra kell vigyázni hogy minden csapágy a helyére akadás mentesen becsúszik,és van rajta egy lapolt alátét ami ahogy húzzuk kifelé le szokott esni,ez egy távtartó és csak egy helyre megy fel tehát nem lehet eltéveszteni.

Ez a müvelet bár ilyet először csináltam KB 3.5 óra alatt megvan,másodjára már csak 1,5 óra ,.Az elsőnél mindíg ovatos és áttgondolt vagyok a többi már rutin :D :lol:

De durva, épp azt néztem, hogy szerelhető az egész váltó a bal oldali kerékdob felől. :D A Trabant váltó az persze nem ilyen, hanem két félből áll ;)

A váltó kulisszái azok hogy akadnak rá a helyükre ezzel a deknis megoldással?

Link to comment
Megosztás:

De durva, épp azt néztem, hogy szerelhető az egész váltó a bal oldali kerékdob felől. :lol: A Trabant váltó az persze nem ilyen, hanem két félből áll :lol:

A váltó kulisszái azok hogy akadnak rá a helyükre ezzel a deknis megoldással?

Az utolsó képen láthato kis karba belemegy egy kis prücök akogy ráteszed a kapcsoló szerkezetet ,a lényeg hogy üresben legyen amikor szétszeded és amikor össze rakod akkor is tehát a váltóban levő villák egy vonalban kell hogy álljanak,De mivel van nekem itt egy váltó szétszedve megpróbálom majd lefényképezni az összerakás ezen folyamatát és felteszem amint lessz egy kis időm mert közben lakás felújitásban vagyok .de igyekszem

Link to comment
Megosztás:

Szerelt már be valaki utólag első ködlámpát?

A lökhárítóban megvannak a felfogatási pontok, csak ki kell vágni a megfelelő helyen a műanyagot.

Az elektromos vezérlés meg úgy néz ki, hogy átraktam a dupla ködlámpás világítás kapcsoló modult, illetve a megfelelő relét a helyére, és tökéletesen működik: behúz a relé, ha kapcsolom a ködlámpát! Tehát a világításkapcsoló modul és a biztosítéktábla között megvan a vezetékelés. Mindössze azt kéne tudnom, hogy a biztosítéktáblától elmenő vezeték hol ér véget. Van valakinek erről tapasztalata? Ez is az "A" oszlop tövében?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném abban, hogyan lehet kiolvasni a hibakódot '98 2.0 DTI vectrából. Az OBD csatlakozós villogtatás nem jön össze, mert a 6-os láb nincs bekötve. A hiba egyébként annyi, hogy néha menet közben világít a check lámpa, majd következő indításnál semmi. Pár nap múlva 10-15 km megtétele után ismét világít. Érezhető változást nem tapasztalok. Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! A segítségeteket kérném abban, hogyan lehet kiolvasni a hibakódot '98 2.0 DTI vectrából. Az OBD csatlakozós villogtatás nem jön össze, mert a 6-os láb nincs bekötve. A hiba egyébként annyi, hogy néha menet közben világít a check lámpa, majd következő indításnál semmi. Pár nap múlva 10-15 km megtétele után ismét világít. Érezhető változást nem tapasztalok. Előre is köszönöm.

A 2.0 diesel elektromos gázpedálos, ezért ott nem az 5-6 láb rövidrezárós játék van.

Ha jól emlékszem, akkor tövig lenyomott gázpedálnál kell gyújtást adni, és úgy villogja ki a hibakódot.

De majd a szakértők megerősítenek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elektromos ablakot be lehet utólag szerelni B vectrába?

Igen lehet. Én is úgy szereltem be, elölre-hátulra. De elég nagy szívás.

Da ha autóvásárlás előtt állsz, akkor olyan felszereltségűt kell venni amiben a kívánt extrák benne vannak. Mert utólag bármit beépíteni drágább, macerás, és nem lesz olyan, mint a gyári. Ezekkel szívok én is.

Pl az ablaknál nálam nem működik a gyári zárral való felhúzás funkció, plusz az sem, hogy gyújtás elvétele után ajtó becsukásáig felhúzható az ablak.

Persze a te dolgot, azt csinálsz amit akarsz, csak jótanács.

Link to comment
Megosztás:

Igen lehet. Én is úgy szereltem be, elölre-hátulra. De elég nagy szívás.

Da ha autóvásárlás előtt állsz, akkor olyan felszereltségűt kell venni amiben a kívánt extrák benne vannak. Mert utólag bármit beépíteni drágább, macerás, és nem lesz olyan, mint a gyári. Ezekkel szívok én is.

Pl az ablaknál nálam nem működik a gyári zárral való felhúzás funkció, plusz az sem, hogy gyújtás elvétele után ajtó becsukásáig felhúzható az ablak.

Persze a te dolgot, azt csinálsz amit akarsz, csak jótanács.

Köszi!

csak a kinézett gépbe nincsen elablak, ÉS emiatt nem akarok százezrekkel drágább kocsit.

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

csak a kinézett gépbe nincsen elablak, ÉS emiatt nem akarok százezrekkel drágább kocsit.

Melyiket nézted ki? Link?

+ Nem kötekedésből írom de gondold át:

Ha olyat néztél ki amiben még csak elektromos ablak sincs gondolom az erősen fapad, az ára is eléggé lent lehet amivel együtt jó eséllyel a műszaki állapota is, biztos kell az neked, hogy ugyan fillérekből vegyél egy B vectrát majd a futóműre, motorra, váltóra és hasonlókra rákölts pár száz ezret amivel a full fapadod nem lesz sokkal értékesebb de többe fog kerülni mint egy majd full extrás...

Mindenáron kocsit nem szabad.

Link to comment
Megosztás:

Melyiket nézted ki? Link?

+ Nem kötekedésből írom de gondold át:

Ha olyat néztél ki amiben még csak elektromos ablak sincs gondolom az erősen fapad, az ára is eléggé lent lehet amivel együtt jó eséllyel a műszaki állapota is, biztos kell az neked, hogy ugyan fillérekből vegyél egy B vectrát majd a futóműre, motorra, váltóra és hasonlókra rákölts pár száz ezret amivel a full fapadod nem lesz sokkal értékesebb de többe fog kerülni mint egy majd full extrás...

Mindenáron kocsit nem szabad.

Csatlakozom az előttem szólóhoz, Mikor a B Vekimet vettem - elötte egy A Vekim volt, csak első villanyablak és más semmi - akkor több mint három hónapig kerestem, vártam a megfelelő gépre - X20XEV CDX felszereltséggel - végül utaztam érte kb 170 km-t, de nem bántam meg most élvezem a sok extrát. Nem sokkal került többe mint amiket néztem és az első villanyablakon kívül szinte semmi nem volt bennük. 2008-ban volt 800 ezer '96-os évjárat.

Ha nem mindenáron akarsz autót, érdemes kivárni.

Link to comment
Megosztás:

Igazatok van!

De a váltót, futóművet és a motort alaposan megnézem. ha az okés, akkor jöhet. Vállalkozó szellemű vagyok, ha kicsit bajos nem ijedek meg tőle. nincs 6-7százezrem vekire, de azt szeretnék. Elektronikai technikus a szakmám, tehát egy el ablakot, és ködlámpát be tudok szerelni, ha úgy tartja kedvem, és találok olcsón bontottat. A másik meg az , hogy attól hogy nem fapados hanem extrákkal felszerelt, és drágább az nem jelenti azt hogy jó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.