Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Kössz a választ, már be is regisztráltam. Holnap felhívom őket.

Kössz az ajánlatot is, de inkább húzok egy zsákbamacskát (ezek szerint...), hátha nagyobb szerencsém lesz.

Átvételnél erősen meg kellesz nézni...

Mondjuk érdekes hogy nem vették vissza hisz az általános szerződési feltételben benne van hogy az átvétel után 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól. Ilyenkor persze a visszaküldés költsége téged terhel. Lehet meg kellett volna fenyegetni/izzasztani őket.

Nagyon nézd meg jó-e, mert nekem a 3. lett csak jó! Egy TYC, és egy Depo is ugyanolyan hibás volt! A második Depo lett jó. Ezt a TYC-t azért nem cserélték vissza, mert mint írtam már megberheltem kicsit. Akkor simán kicserélték volna, ha dobozból kibontva veszem észre, és nem farigcsálom meg hogy az izzó belemenjen. Meg asszem az egyik fület is meg kellett reszelni, mert a hűtőmaszk nem ment vissza rendesen a helyére. B1-es lámpa helyére ment be, lehet a B2-esnél nincs ilyen probléma, de a tapasztalatim szerint én inkább a Depot ajánlom. Bár vannak itt akik TYC-t használnak, nekik semmi probléma nem volt vele.

Link to comment
Megosztás:

z16xe, vagy x16xe (előbbi nagyobb szívás), egyébként ha kell tudok valakit aki vezérlőket javít, ha érdekel szólj.

Ha nem akkor veszel bontóból (vagy jó, vagy az is szar), vagy legolcsóbban gariba úgy jösz ki ha ebayen megkeresed az angol srácot aki javított ecu-kat ad el értelmes áron, 1év garival ha visszaküldöd a rosszat.

Link to comment
Megosztás:

z16xe, vagy x16xe (előbbi nagyobb szívás), egyébként ha kell tudok valakit aki vezérlőket javít, ha érdekel szólj.

Ha nem akkor veszel bontóból (vagy jó, vagy az is szar), vagy legolcsóbban gariba úgy jösz ki ha ebayen megkeresed az angol srácot aki javított ecu-kat ad el értelmes áron, 1év garival ha visszaküldöd a rosszat.

Szia z16xe kellene,meg vagyok lőve 3 hengerezik vagy torpan,3 szerelő dobta vissza a vasat,hogy nem tudnak vele mit kezdeni:(((

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A másik topikba írtam a következőt: " Sziasztok

Napokban vettem egy olyan dolgot észre,hogy ha hidegen beindítom a kocsit és felpörgetem ,olyan hangal veszi a fordulatot mint egy géppuska darálása,eléggés szaggatva de magasabb fordulaton jobb. Hidegen nem forgatom ,de az érdekesebb pedig az hogy amint átvált gáz üzemre az autómatika a gázzal,minden hibátlan és egyből ugrik a mutató ahogy oda lépek,vissza tettem benzinre,és még egy picit mindig csinálta amíg fel nem melegszik a kocsi. Ha a hőmérséklet mutató már megmozdult egypicit is tehát bemelegedett a blokk,akkor már megszűnik ,benzinnel is ugrik.

MIt szedjek szét ,vagy mit kövessek el hogy ez megszünjön ha netán bajnak számít.

Amit időnként kitakarítok,az alapjárati motor,vagy az EGR szelep mit próbáljak még ki? ( mióta ezt csinálja még nem nyúltam semmihez ) "

Ennek lehet köze ilyen 3 hengerezéshez? Bár kétlem mert LPG vel hibátlan.. Esetleg Trafóhíd... ? :/

Link to comment
Megosztás:

A lámpamosó spriccelő motorja egy helyen van az ablakspriccelő motorjával? Tudja azt valaki hogy csak egy csati megy rá a motorra, vagy a motortérben is van valahol csatizva, ugyanis nem megy az enyém. Lököst nem kell leszedni hozzá elég csak a dobbetétet kiszedni igaz?

Link to comment
Megosztás:

A lámpamosó spriccelő motorja egy helyen van az ablakspriccelő motorjával? Tudja azt valaki hogy csak egy csati megy rá a motorra, vagy a motortérben is van valahol csatizva, ugyanis nem megy az enyém. Lököst nem kell leszedni hozzá elég csak a dobbetétet kiszedni igaz?

Ugyan ott van... Haverom 1.8 asán ami xenonos lámpamosós multkor néztük. Doblemezt elég elvileg elfeszíteni,hozzá férni.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, üdv mindenkinek

új vagyok itt a fórumon, és új Opel Vectra tulajdonos is egyben.

Múlt héten úgy adta a sors, hogy egy 2002-es 1.6-os Comfort felszereltségű lépcsőshátú Veki tulaja lettem.

Ismerőstől vettem, igazi 130.000 km-el (az ismerős a barátom apósa. Ő vette 2004-ben ezt a Vekit 110.000 km-el szintén ismerősétől. Azóta 20.000 km-t tett bele, az autó garázsban állt. Idén 6x vették elő, abból is 2x gumiztatni :lol: ) törve sohasem volt.

Két szerelőm is átnézte, azt mondták h azonnal meg kell vennem. Igy kezdődött.

Az autó nagyon finom, a 15 éves Escortom után szinte új. Nagyon tetszik.

Csütörtökön minden ami kopó / fogyó / eltömődhető cserélve lett benne.

Eddig szép és jó ;)

Viszont ma megviccelt, és ez miatt kérdeznélek titeket.

Mentünk egy hosszabb útra, és 40 km hosszan mint az álom, siklottunk az úton. Aztán minden előjel nélkül leállt a motor...

Megálltunk. Semmi hibajelzés, semmi check engine lámpa, semmi. Az autó viszont nem indult be, csak köszörült. Pár perc állás után beindult, mehettünk 1 km-t aztán megint leállt. 1-2 perc állás, beindult, megint 1-2 km. Ismerős elvontatott a szerelőmhöz.

Ott alapjáraton járattuk, úgy is leállt kb 5 perc alatt. A szerelő megnézte, azt mondja h a benzinpumpa a hátsó ülés alatt nem működik amikor leáll. Ráinditottam - ha jól értettem őt akkor inditáskor a benzinpumpa nem is megy.

Azt mondta h nem veszélyes, hétfőn nekiáll és megcsinálja, megkeresi miért állítja le ilyenkor a pumpát az autó.

Ti esetleg találkoztatok már ilyen hibával? Mi okozhatja?

Hát remélem hogy a kapcsolatom a Vekivel jobb lesz mint a kezdet - a 15 éves Escortom még sohasem hagyott ott az út szélén...fúj.

köszi

üdv

dattis

Link to comment
Megosztás:

Szia

Üdv itt a fórumon.

Ha minden úgy van ahogy leírtad, akkor elég ritka autót fogtál ki.Gratula. Viszont a ritkaságában lehet a hiba is. Mint írtad, sokat állt. Az autó legnagyobb ellensége véleményem szerint ha áll egy helyben sokáig. Lehet az állás végett tényleg a pumpád kezd el behalni, de ha jó szaki akkor nézesd át az egész autót vele. Nekem minden napos használat mellett is volt olyan múltkor, hogy a bal oldali tompítottam nem világított, mikor meg megcsiszoltam a biztit, akkor meg jó lett. Egy sokáig álló autónál én mindent átnézetnék.

Az Escortot meg felejtsd el mert egy hulladék :) má bocs. Főleg ha még vasmotoros volt.

sziasztok, üdv mindenkinek

új vagyok itt a fórumon, és új Opel Vectra tulajdonos is egyben.

Múlt héten úgy adta a sors, hogy egy 2002-es 1.6-os Comfort felszereltségű lépcsőshátú Veki tulaja lettem.

Ismerőstől vettem, igazi 130.000 km-el (az ismerős a barátom apósa. Ő vette 2004-ben ezt a Vekit 110.000 km-el szintén ismerősétől. Azóta 20.000 km-t tett bele, az autó garázsban állt. Idén 6x vették elő, abból is 2x gumiztatni :lol: ) törve sohasem volt.

Két szerelőm is átnézte, azt mondták h azonnal meg kell vennem. Igy kezdődött.

Az autó nagyon finom, a 15 éves Escortom után szinte új. Nagyon tetszik.

Csütörtökön minden ami kopó / fogyó / eltömődhető cserélve lett benne.

Eddig szép és jó ;)

Viszont ma megviccelt, és ez miatt kérdeznélek titeket.

Mentünk egy hosszabb útra, és 40 km hosszan mint az álom, siklottunk az úton. Aztán minden előjel nélkül leállt a motor...

Megálltunk. Semmi hibajelzés, semmi check engine lámpa, semmi. Az autó viszont nem indult be, csak köszörült. Pár perc állás után beindult, mehettünk 1 km-t aztán megint leállt. 1-2 perc állás, beindult, megint 1-2 km. Ismerős elvontatott a szerelőmhöz.

Ott alapjáraton járattuk, úgy is leállt kb 5 perc alatt. A szerelő megnézte, azt mondja h a benzinpumpa a hátsó ülés alatt nem működik amikor leáll. Ráinditottam - ha jól értettem őt akkor inditáskor a benzinpumpa nem is megy.

Azt mondta h nem veszélyes, hétfőn nekiáll és megcsinálja, megkeresi miért állítja le ilyenkor a pumpát az autó.

Ti esetleg találkoztatok már ilyen hibával? Mi okozhatja?

Hát remélem hogy a kapcsolatom a Vekivel jobb lesz mint a kezdet - a 15 éves Escortom még sohasem hagyott ott az út szélén...fúj.

köszi

üdv

dattis

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, üdv mindenkinek

új vagyok itt a fórumon, és új Opel Vectra tulajdonos is egyben.

Múlt héten úgy adta a sors, hogy egy 2002-es 1.6-os Comfort felszereltségű lépcsőshátú Veki tulaja lettem.

Ismerőstől vettem, igazi 130.000 km-el (az ismerős a barátom apósa. Ő vette 2004-ben ezt a Vekit 110.000 km-el szintén ismerősétől. Azóta 20.000 km-t tett bele, az autó garázsban állt. Idén 6x vették elő, abból is 2x gumiztatni :lol: ) törve sohasem volt.

Két szerelőm is átnézte, azt mondták h azonnal meg kell vennem. Igy kezdődött.

Az autó nagyon finom, a 15 éves Escortom után szinte új. Nagyon tetszik.

Csütörtökön minden ami kopó / fogyó / eltömődhető cserélve lett benne.

Eddig szép és jó ;)

Viszont ma megviccelt, és ez miatt kérdeznélek titeket.

Mentünk egy hosszabb útra, és 40 km hosszan mint az álom, siklottunk az úton. Aztán minden előjel nélkül leállt a motor...

Megálltunk. Semmi hibajelzés, semmi check engine lámpa, semmi. Az autó viszont nem indult be, csak köszörült. Pár perc állás után beindult, mehettünk 1 km-t aztán megint leállt. 1-2 perc állás, beindult, megint 1-2 km. Ismerős elvontatott a szerelőmhöz.

Ott alapjáraton járattuk, úgy is leállt kb 5 perc alatt. A szerelő megnézte, azt mondja h a benzinpumpa a hátsó ülés alatt nem működik amikor leáll. Ráinditottam - ha jól értettem őt akkor inditáskor a benzinpumpa nem is megy.

Azt mondta h nem veszélyes, hétfőn nekiáll és megcsinálja, megkeresi miért állítja le ilyenkor a pumpát az autó.

Ti esetleg találkoztatok már ilyen hibával? Mi okozhatja?

Hát remélem hogy a kapcsolatom a Vekivel jobb lesz mint a kezdet - a 15 éves Escortom még sohasem hagyott ott az út szélén...fúj.

köszi

üdv

dattis

Lényegében úgy van megoldva ez a benzinpumpa vezérlés, hogy ha ráadod a gyújtást, akkor felépít egy adott nyomást, és akkor leáll. A motor működése közben pedig szintén ez a helyzet, adott nyomás alatt tartja a rendszert, illetve az injektorokat.

Mikor beülsz, és ráadod a gyújtást, akkor hallani is az AC pumpát egy pár másodpercig, majd leáll. Én a Corsánál ha ráadom a gyújtást, meg szoktam várni, amíg feltölt az AC pumpa, és csak utánna indítok.

Én a magán az AC pumpán, vagy annak nyomáskapcsolója körül keresgetném a hibát, de hogy ez utóbbi pontosan hol van, azt ne kérdezd :)

Link to comment
Megosztás:

Szia

Üdv itt a fórumon.

Ha minden úgy van ahogy leírtad, akkor elég ritka autót fogtál ki.Gratula. Viszont a ritkaságában lehet a hiba is. Mint írtad, sokat állt. Az autó legnagyobb ellensége véleményem szerint ha áll egy helyben sokáig. Lehet az állás végett tényleg a pumpád kezd el behalni, de ha jó szaki akkor nézesd át az egész autót vele. Nekem minden napos használat mellett is volt olyan múltkor, hogy a bal oldali tompítottam nem világított, mikor meg megcsiszoltam a biztit, akkor meg jó lett. Egy sokáig álló autónál én mindent átnézetnék.

Az Escortot meg felejtsd el mert egy hulladék ;) má bocs. Főleg ha még vasmotoros volt.

köszi az üdvözlést!

Hát igen, szerencsém volt az autóval. Teljesen mást kerestem (F*** kombi, 2literes) és egyszerre csak belefutottam ebbe. Az autó utolsó 7 évét pontosan ismerjük (ugye barátom apósáé), az első 2 évét meg ismerte az apósa.

A szerelőim csodálkozva nézték, hogy: jé ez meg sem volt még bontva, még a lökhárítók sem voltak levéve, jé gyári bolhák... :lol:

Kíváncsi vagyok mi lesz a hiba - ez végül is olyan 200 km után jött elő. Egy kicsit én is tartok a sok állás következményeitől... de meglátjuk.

Átnézte a szerelőm csütörtökön töviről-hegyire amikor kicserélte amit csak kellett (hosszbordás szij, komplett vezérlés, minden szűrő, olaj, gyertyák, akksi), de nem talált semmi kifogásolhatót az autóba.

Hihi, Escort - tényleg idejét múlta már - de azért sokat kibírt azt el kell ismernem.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Ugyan ezt produkálta nekem! AC csere.. 10.ért vettem egy újat és otthon kicseréltem. Azóta minden jó,de pont így kezdődött!

szia,

hoppá, ez érdekes hír! Segíts kérlek, hogyan detektáltad h az AC rossz? Mert nekem a hátsó ülés alatti benzinpumpa nem megy. És most látszik meg felületes autóügyi tudásom :D az AC az nem a motortérben van? Vagy az a Dacián volt még igy? :lol:

Honnan vetted a pumpát?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Üdv a fórumon.

szia,

köszi az üdvözlést! Pont ma kora reggel regisztráltam h majd bemutatkozom (mióta megvan a Veki azóta már olvasgatlak benneteket :D ), de nem gondoltam volna hogy rögtön egy hibára kell rákérdeznem.

Bár sohase legyen nagyobb bajom. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lényegében úgy van megoldva ez a benzinpumpa vezérlés, hogy ha ráadod a gyújtást, akkor felépít egy adott nyomást, és akkor leáll. A motor működése közben pedig szintén ez a helyzet, adott nyomás alatt tartja a rendszert, illetve az injektorokat.

Mikor beülsz, és ráadod a gyújtást, akkor hallani is az AC pumpát egy pár másodpercig, majd leáll. Én a Corsánál ha ráadom a gyújtást, meg szoktam várni, amíg feltölt az AC pumpa, és csak utánna indítok.

Én a magán az AC pumpán, vagy annak nyomáskapcsolója körül keresgetném a hibát, de hogy ez utóbbi pontosan hol van, azt ne kérdezd :D

De az AC az a motortérben szokott "ciripelni" nem? És akkor van elöl az AC, hátul pedig a benzinpumpa?

Amúgy tök érdekes az autó "OPEL" szaga! :devlish: Volt vagy 15-20 éve egy Opel Asconánk. Annak volt pont ugyanilyen illata, mármint a motornak amikor működik. :devlish:

Hehe, szerelőm fogná a fejét ha látná milyen láma módon kérdezősködöm :lol:

Link to comment
Megosztás:

De az AC az a motortérben szokott "ciripelni" nem? És akkor van elöl az AC, hátul pedig a benzinpumpa?

Amúgy tök érdekes az autó "OPEL" szaga! :icon13: Volt vagy 15-20 éve egy Opel Asconánk. Annak volt pont ugyanilyen illata, mármint a motornak amikor működik. :D

Hehe, szerelőm fogná a fejét ha látná milyen láma módon kérdezősködöm :lol:

Üdv a fórumon! :devlish:

Jól van az, azért van a fórum hogy a kérdéseinket feltegyük, aki tud az segítsen és az ilyen kérdéseket megvitassuk. Tartsunk össze mi Vekisek! :devlish:

Link to comment
Megosztás:

szia,

hoppá, ez érdekes hír! Segíts kérlek, hogyan detektáltad h az AC rossz? Mert nekem a hátsó ülés alatti benzinpumpa nem megy. És most látszik meg felületes autóügyi tudásom :D az AC az nem a motortérben van? Vagy az a Dacián volt még igy? :lol:

Honnan vetted a pumpát?

Nos hogy pontosan mi a neve nem tudom.nekem AC pumpának nevezték :devlish: Az ülés alatti motoe nem ment.. egyszerűen felemeltem az ülést,indítózok és meg se nyikkan... kivettem egy külső tápról hol ment hol nem... vetttem újat egy kis autós boltba és megoldódott. elvittem hogy milyen kellene,pont volt egy . de én csak motort cseréltem,mivel lehet egy müanyag házzal együtt is.

Link to comment
Megosztás:

De az AC az a motortérben szokott "ciripelni" nem? És akkor van elöl az AC, hátul pedig a benzinpumpa?

Amúgy tök érdekes az autó "OPEL" szaga! :devlish: Volt vagy 15-20 éve egy Opel Asconánk. Annak volt pont ugyanilyen illata, mármint a motornak amikor működik. :D

Hehe, szerelőm fogná a fejét ha látná milyen láma módon kérdezősködöm :lol:

Az AC pumpa vagy más néven benzinpumpa a benzintankba van belemerítve. Onnan küldi az anyagot előre.

Link to comment
Megosztás:

Nos hogy pontosan mi a neve nem tudom.nekem AC pumpának nevezték :lol: Az ülés alatti motoe nem ment.. egyszerűen felemeltem az ülést,indítózok és meg se nyikkan... kivettem egy külső tápról hol ment hol nem... vetttem újat egy kis autós boltba és megoldódott. elvittem hogy milyen kellene,pont volt egy . de én csak motort cseréltem,mivel lehet egy müanyag házzal együtt is.

aha aha ilyesmi nálam is a helyzet! :D Hol megy hol nem! Egyébként jó lenne ha nálam is max ez lenne. Mert ahogyan a Unix-nál néztem, ez a benzinpumpa tényleg olyan 10 körül van. De ha az elektromos AC lenne (bár nem tom h nekem az van-e bent) az már 30 felett van...

Neked is menet közben állt meg? Vagy egy inditásnál egyszerűen be sem indult?

Link to comment
Megosztás:

Az AC pumpa vagy más néven benzinpumpa a benzintankba van belemerítve. Onnan küldi az anyagot előre.

ha még küldené :lol:

Kíváncsi vok mit talál hétfőn a szerelőm. Szerencsém van, jó szerelőt ajánlott nekem egyik barátom pár éve - jobb igy mint mikor nekem kellett a herelő helyett agyalnom...

De addig ki kell bírnom a Veki nélkül. Nem vagyok már húszéves :DDDDD de most nagyon élvezem ezt az autót, tényleg jó.

És eddig még sohasem fogtam ki ilyen alkalmi vételt ennyire jó helyről!

Link to comment
Megosztás:

aha aha ilyesmi nálam is a helyzet! :lol: Hol megy hol nem! Egyébként jó lenne ha nálam is max ez lenne. Mert ahogyan a Unix-nál néztem, ez a benzinpumpa tényleg olyan 10 körül van. De ha az elektromos AC lenne (bár nem tom h nekem az van-e bent) az már 30 felett van...

Neked is menet közben állt meg? Vagy egy inditásnál egyszerűen be sem indult?

felgurultam egy este bulizni a városba szakad az eső mondom gó haza.. nem indul.. köszörülöm semmi.. hagyom állni elkapja pöffen majd semmi.. ( nekem mentség az hogy gázos a kocsi és benyomtam a gáz autómatikáját,így direktbe gázzal indítottam és eltudtam indulni ) menet közben mondom vissza váltok benzinre,meg is állt. Jó akkor köszörülés.. semmi... Elkapta örülök. váá hazamentem vele. De itthon már mikor be akartam állni semmi.. Másnap szétszedtem és kicseréltem. nem nagy kunszt itthon sem...

Link to comment
Megosztás:

Hála istennek sok nem nagy kunszt szerelni van ebben a modellben. :lol:

felgurultam egy este bulizni a városba szakad az eső mondom gó haza.. nem indul.. köszörülöm semmi.. hagyom állni elkapja pöffen majd semmi.. ( nekem mentség az hogy gázos a kocsi és benyomtam a gáz autómatikáját,így direktbe gázzal indítottam és eltudtam indulni ) menet közben mondom vissza váltok benzinre,meg is állt. Jó akkor köszörülés.. semmi... Elkapta örülök. váá hazamentem vele. De itthon már mikor be akartam állni semmi.. Másnap szétszedtem és kicseréltem. nem nagy kunszt itthon sem...
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.