Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Krisz 16V

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    196
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Krisz 16V névjegye

  • Születésnap 1986-06-23

Elérhetőség

  • MSN
    flybikestm@hotmail.com
  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Vectra B 1.6 16V
  • Város
    Jászberény

Legutóbbi látogatók

1.307 profile views

Krisz 16V's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm! Megnézem. Gondolom akkor ha ott ki van építve , a másik kocsiból kiszedett fűtéskapcsoló csatija is el van dugva a mienk középkonzolánál. Megnézem majd az ülés körül. Vajbőr belső szép, de tudom gondozni kell. De ez nem az én gondom :)
  2. Nem tudom mit nem lehet érteni. Volt egy vectrám évekkel ezelőtt, annál megmondták hogy abban a verzióban max mi van kiépítve mi nincs.. Aztán volt bmw -m aminél szintén tudtam, hogy mi van kiépítve mi nincs , most passatom van és tudom h mi a max amit beleteketek kábelezés nélkül! Most azt kérdeztem, hogy ha tudja valaki a gyártási évet motort vagy egyéb infót lehet e tudni mi van kiépítve vagy nincs. Elnézést h nem születik midnenki szakembernek , és villamosmérnöknek, vagy autószerelőnek. Én előbb utána járok és kérdezek mielőtt nekifognék valaminek PONT azért hogy ne gányolás legyen! Kontárkodás pedig nem az én oldalam, ha nem megy valami akkor inkább szaki, de sok szaki nagyobbat kontárkodik mint egy józan ésszel gondolkodó magán tulaj aki becsületesen átnézve mindent próbál megbízható munkát végezni!! De akkor lényegében , HA az egyikben van motoros ülés, és fűtés , akkor valószínű a másikban kábelt kell behúzni?
  3. Bármit megcsinálok , az elektromos gondokhoz / dolgokhoz nem nyúlok csak. De mivel egyben van mindkét autó ezért olyasmi válaszra számítottam , hogy ki lehet e építve mienkbe a nagyobb felszereltség kábelei. Ha nincs akkor a bőrös kábelkorbácsát macera e áthúzni. Kb mekkora mutatvány. Érthető volt sztem a "gondom" csak h érdemes e nekifogni úgy , hogy aki bontja a kocsit sem villanyász , én a villamos dolgokon kivül bármit megcsinálok , akié pedig a kocsi lenne az családos ember és megbízható auto kellene neki továbbra is. Amíg pedig nem tudok mindent egy feladatról 100% ban nem állok neki. Nem az én autóm egyik sem, csak érdekel és segíteni próbálok a tulajnak.
  4. Sziasztok! Következő lenne a kérdésem. Adott egy C omega vagy B2 hallottam már mindkét nevet, ami ismerősömnek van az manuális ülés és csak a magasság motoros , most meg lenne lehetőség egy full bőr beltérre. DE a bőrös az fűthető, és full elektromos ülés. Na most az ismerős vagy nevezzük a mi kocsinkba mennyire macera egy full bőr átrakása, ami füthető és motoros ( és légzsákos is , de azt nem tudommost hirtelen h a miénk légzsákos e )?? Fontos lenne tudni , mert sokáig nem akarunk agyalni, ha macera akkor nem kezdünk neki. Mit kell áttenni a bőrösből és mekkora macera!? Előre is köszönöm! Krisz
  5. de nekem azt mondta nem egy opel szervizes hoyg nekem a vezérlőm nem fog erre kiállni.. szal ha nem zavar hogy világít a lámpa akkor hagyjam.... Akkor vissza nyitom az egr-t...
  6. vészprogramig??? Vagyis akkor mégis lehet az hogy annyiszor jelez majd EGR re hoyg leáll?? Ekkor mivel tudom orvosolni ha épp több100km re vagyok otthonról???? A szokásos 1405 az hibakód,vagy enyni darab??? :o
  7. Sziasztok! Van egy 99 es X16Xel motoros B2 es vekim... Igazából nem rossz az EGR szelepem,de ha már tudna friss levegőt is szívni miért ne tegye,így lefalaztam... A motor frissebb ,és indítás jobb vele.. teljesítményben nem vettem észre egetverő külömbséget,de sárga lámpám az lett.. ha csak városban járkálok,semmi.. ha szépen forgatom és felmegyek 90-110 ig akkor sem valószínű,de ha gyorsítok ,és hagyom forogni már 5 ezerig is akkor dobni fogja ,vagy ha motorfékkel gurulok akkor viszont tuti dobja mindegy hogy megyek.... köv indításnál elalszik,és a lámpa tuti az EGR miatt ég,mert am hibátlan minden... Kérdésem csak annyi hogy ez okozhat e problémát,később,hogy ég a lámpa?! esetleg a hibakódok halmozódnak e vagy valami.. meg nem állítja a kocsit,legalábbis a szevizesek mindenki ezt mondta. De eddig hibátlanul megy ,és fogyasztás külömbséget sem nagyon vettem észre .. ugyan úgy eszik 6.5 től 10 ig bármit...
  8. A hangja gyorsításkor,meg leállításkor :) Egyébként nem... 1.6 16V nem egy sportkocsi,még akkor sem ha közel sem lusta.
  9. Nem tudom mibe való,de nem a hídba az biztos! Egyébként tegnap tudtam kipróbálni,az autót ,mivel be lett indítva,és meg kell mondjam mintha tegnap egy új autót kaptam volna :o Nem az volt a fura hogy csend van,hanem teljesen hihetetlen érzés volt hogy közlekedek a megszokott utakon,és nem érzem hogy az ülés deréktámasza állandó jelleggel rántgatná a derekam.. ergó egyáltalán nem táncol a segge,és nem is kopog... Annnyira fura volt hogy nem érzem az ülést megrándulni,és semmi hang,hohgy tök fölöslegesen kocsikáztam a városba vagy 100km-t :D Nagyon tetszik!! Nyár óta ezt vártam :)
  10. Éééééészhez tért... fél napig kereste a szerelő a hibát fél autó le lett bontva... mire egy 20A es bizti volt a hunyó... DE. Ez a motortérbe volt eldugva olyan helyen hogy ő maga sem hitte hogy a sok sok kábel,és müanyag fedél alatt,valami biztitábla lesz teljesen irreális helyen :D Kicserélte és megy minden... ;)
  11. átnéztem mindent.. én nem találtam semmit.. a kocsi szerelőnél.. holnap reggel kezdi bogarászni és vadászni hová lett a 12V... De még midnig az rémiszt meg hogy a gáz szett soha nem halt még meg így.. mert bármi baja volt a visszajelző ment.. csak hibát jelzett vagy bármi.. de hogy tök süket..
  12. Most végképp nem mivel nem indul.. Tegnap menet közben leállat és kész.. Először tuti hogy beállt az AC és mivel ugye nincs gáz alatt letiltva,így kapta az áramot,ami miatt az AC háza megolvadt.. de gondolom a túláram miatt vagy a zárlat miatt hazavágott még vmit...mert a gáz szett egyszercsak kialudt és megállt minden.. Nos azóta nincs áram az AC nál.. és smmire nem reagál.. Holnap reggel nézik meg,villanyosak :) Egyébként,amikkel mentem mindegyi vekinek volt egy mozgása.. De most azt tudom mondani hogy pont olyan lett mint a többi veki... inkább úgy mondom h szinte semmit nem riszál.. átmegyek vmin úgfy megy át a segge is mint az eleje!! íme a szilentek amit többször is "cseréltek" : A bal oldali: Jobb oldali: Nos a bal oldalin látszik a nyúzott repedezettség.. mikor kivették frissen még durvább volt... és el van öregedve.. nem tudom szabad e pár hónap után így kinéznie.. ?! A jobb oldali meg No komment...
  13. Nos ott volt nekem is egy doboz,de azt a dobozt ki iktattam,mert a gáz ECU kapta meg a helyét, egy egyedi konzolon,az az egyetlen Relé pedig egyenlőre szabadon van,körbe szivacsozva... : ez az egyetlen rózsaszín relé van ,vagyis volt az ABS fölötti dobozban... Ezt most kihúztam meg vissza dugtam egy gyenge próba a kontaktra ,de a benzint nem tudom jó e,mert a mérőműszert már eltettem,a gáz viszont nem kelt életre...4 szál vezeték megy bele... ez pedig az akku előtt bamn egy sínen: ez pedig a biztitábla:
  14. Nos olyan infókatr kaptam hogy az AC biztijére vagy hálózatára van kötve a gáz is.. Már csak az érdekelne hogy az AC hálózata hol fut? Melyik az ehhez tartozó relé,vagy biztosíték??? és hol van??
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.