Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Hála istennek sok nem nagy kunszt szerelni van ebben a modellben. :devlish:

Miután a gáz szett ÖSSZES alkatrészét átvizsgáltam nyáron mire kiderítettem hogy a kocsiban lévő vezetékek közül 2 szakadt majdnem megőszültem....és a szakadás orvoslása után végre produkálta a valós hibát is,úgy vagyok vele itthon sokmindent meg lehet oldani :devlish: alapjárati moci,EGR szelep takarítás is pikk pakk.. AC csere sem téma.. műszerfal is át esett a szüzességen már :icon13:

Ülést nem tudom kisezrelni :lol: Pedigh a hifihez tápkábelt lehet könnyebb lenne vezetni.. nem enged a csavar :D

Link to comment
Megosztás:

Ülést nem tudom kisezrelni :D Pedigh a hifihez tápkábelt lehet könnyebb lenne vezetni.. nem enged a csavar :devlish:

Arjál neki egy kis csavarlazítót, meg WD40-et, mert elég nehezen adja a szüzességét :lol:

Meg valami minőségi Torx kulccal próbálkozz, nehogy leszedd a fogakat a csavar belsejéből. Én nyáron átszékeztem a kocsit teljesen (+ kárpitok cseréje), és emlékszem, hogy nagyon nehezen jött ki az egyik csavar.

Link to comment
Megosztás:

Arjál neki egy kis csavarlazítót, meg WD40-et, mert elég nehezen adja a szüzességét :lol:

Meg valami minőségi Torx kulccal próbálkozz, nehogy leszedd a fogakat a csavar belsejéből. Én nyáron átszékeztem a kocsit teljesen (+ kárpitok cseréje), és emlékszem, hogy nagyon nehezen jött ki az egyik csavar.

Már szana szét áztattam... de meg se nyikkant.. Ciki lenne lefogazni,meg bele szakítani is.. :S

Link to comment
Megosztás:

Állj meg egy szervíznél,szólj a melósoknak hogy csavarjanak rajta egyet,adj egy 500-ast és otthon folytathatod!

Akkor pontosítok.. minden csavart megtudok mozdítani, annyira hogy lötyögjön.. na onnantól rág össze vagy szorul meg ,de annyira hogy tuti törik vagy szakad vmi.. mintha egy csavarra anyát hajtanál ,majd az anya után megrongálnád és többé nem tudod letekerni.. :S

szval megmozdul úgy 90 fokot tudok mozdítani rajtuk.. ennyi...

Van egy nagy levegős kulcsom itthon.. azon filózom ha azzal lendülettel meglazítom ,akkor vagy egyből leszakítom a fejét,vagy megtöri a koszt vagy nem tom mi fogja ,és kilazul...

Link to comment
Megosztás:

Akkor pontosítok.. minden csavart megtudok mozdítani, annyira hogy lötyögjön.. na onnantól rág össze vagy szorul meg ,de annyira hogy tuti törik vagy szakad vmi.. mintha egy csavarra anyát hajtanál ,majd az anya után megrongálnád és többé nem tudod letekerni.. :S

szval megmozdul úgy 90 fokot tudok mozdítani rajtuk.. ennyi...

Van egy nagy levegős kulcsom itthon.. azon filózom ha azzal lendülettel meglazítom ,akkor vagy egyből leszakítom a fejét,vagy megtöri a koszt vagy nem tom mi fogja ,és kilazul...

Valószínűleg onnan már fog a "kosz" rajta!Nem lenne túl előnyös ha leszakítanád a csavar fejét,mert lehet hogy le tudnád róla emelni az űlést és valami nagy csőfogóval kiszedni,esetleg ráhegeszteni egy anyát és úgy (ha nem törik bele az egész és ki kell utólag fúrni)de az elég csúnya munka!Ha ezt meg akarod úszni,akkor is a szervízt ajánlom még mindig!Ott vannak ehhez való erős szerszámok és 4 csavar meglazításáért csak nem kérnek el iszonyatos összegeket!

A kérdést,amit tegyél fel nekik,hogy ha beleszakítják,akkor saját költségükön ki e szedik!

Link to comment
Megosztás:

Akkor pontosítok.. minden csavart megtudok mozdítani, annyira hogy lötyögjön.. na onnantól rág össze vagy szorul meg ,de annyira hogy tuti törik vagy szakad vmi.. mintha egy csavarra anyát hajtanál ,majd az anya után megrongálnád és többé nem tudod letekerni.. :S

szval megmozdul úgy 90 fokot tudok mozdítani rajtuk.. ennyi...

Nekem is így volt, utánna tekerni kell kifelé tovább. Nem fog az beleszakadni.

Azt hiszem, hogy egy olyan anyába megy bele ez a csavar, amit megroppantottak, nehogy kilazuljon a csavar. Van még egypár ilyen anya az autóban, pl a gázpedált is ilyen tartja.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok, üdv mindenkinek

...

Mentünk egy hosszabb útra, és 40 km hosszan mint az álom, siklottunk az úton. Aztán minden előjel nélkül leállt a motor...

Megálltunk. Semmi hibajelzés, semmi check engine lámpa, semmi. Az autó viszont nem indult be, csak köszörült. Pár perc állás után beindult, mehettünk 1 km-t aztán megint leállt. 1-2 perc állás, beindult, megint 1-2 km. Ismerős elvontatott a szerelőmhöz.

Ott alapjáraton járattuk, úgy is leállt kb 5 perc alatt. A szerelő megnézte, azt mondja h a benzinpumpa a hátsó ülés alatt nem működik amikor leáll. Ráinditottam - ha jól értettem őt akkor inditáskor a benzinpumpa nem is megy.

Azt mondta h nem veszélyes, hétfőn nekiáll és megcsinálja, megkeresi miért állítja le ilyenkor a pumpát az autó.

Ti esetleg találkoztatok már ilyen hibával? Mi okozhatja?

köszi

üdv

dattis

sziasztok,

hát ma sem lettem még okosabb :lol:

Szerelőm nekiállt a szisztematikus hibakizárásnak. Benzinpumpa jó, csak amikor leáll akkor annak az az oka, hogy valamiért az autó elveszi az áramellátását a pumpának...

Volt egy rejtett kapcsoló ami pont a pumpa áramellátását kapcsolja le - ezt áthidalta és mégis leáll. A motortérben lévő relék okék, biztitábla oké, kontaktálóhelyeket befújt stb.

Véleménye szerint a riasztó sem lehet, mert az nem csak egyszerűen elvenné, hanem jelezné is h valamit csinált.

Holnap megy a durvább dolgok felé, aztán ha nincs szerencsém akkor motorvezérlő lesz.

Ismerős valakinek esetleg ez a hiba? Hallott már hasonlóról? Valami típushiba lesz talán, mert pölö másik (Index) fórumon is kérdezett valaki pont ugyanerről a hibáról - de senki sem válaszolt neki és ő sem irta fel h mi lett a megoldás.

üdv

dattis

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hogy lehet bekötni a gyári cd lejátszó helyett a saját cd lejátszót hogy a multifunkciós kormányról is működjön

a hi-fi.Van valami átalakító?1998-as 1.8 16v vectra caraván autóban.

Régi fej ki, új iso csatis fej be, már hallottam átalakítóról a multi vezérléshez de erősen típus függő és természetesen az újnak is támogatnia kell

húú de má hányszor leírtuk ha kicsit visszább olvasol többet is megtudhatsz :lol:

_Seth_ lehet többet tud :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Meg kell mondjam még új vagyok, a fórum használatát tanulgatom! Ám lenne egy kérdésem hozzátok! 96'os évjáratú Opel Vectra B 2,0 CDX-em van jelenleg. Most a hidegebb időszakban észrevettem, hogy az elektromos ablakok olykor leengedésnél megakadnak vagy csak elképesztően lassan enged le. Ez lehetséges, hogy a hideg miatt van???? Ugyanis az elektronika tuti jó, szorulni meg nem hinném, hogy egyszerre szorulna 4-ből 3 elektromos ablak... Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Meg kell mondjam még új vagyok, a fórum használatát tanulgatom! Ám lenne egy kérdésem hozzátok! 96'os évjáratú Opel Vectra B 2,0 CDX-em van jelenleg. Most a hidegebb időszakban észrevettem, hogy az elektromos ablakok olykor leengedésnél megakadnak vagy csak elképesztően lassan enged le. Ez lehetséges, hogy a hideg miatt van???? Ugyanis az elektronika tuti jó, szorulni meg nem hinném, hogy egyszerre szorulna 4-ből 3 elektromos ablak... Köszönöm

Nekem a vezetőoldali lassult be iszonyat, melegbe még tökéletes volt. Az anyósoldali melegben is rakoncátlankodott, valamennyit állítottunk rajta, nem lett tökéletes, de legalább nem szorul, most az is lassabb mint nyáron. (nekem a hátsók tekerősek)

Link to comment
Megosztás:

Nekem a vezetőoldali lassult be iszonyat, melegbe még tökéletes volt. Az anyósoldali melegben is rakoncátlankodott, valamennyit állítottunk rajta, nem lett tökéletes, de legalább nem szorul, most az is lassabb mint nyáron. (nekem a hátsók tekerősek)

Nekem meg a jobb oldali elöl néha miután felhúzta magát hol 5 centit hol pedig a feléig vissza húzza magát.. ilyenbkr újra tanítom és megint jó egy pár fel húzásig. Ezért már inkább nem is kinlódok vele .. én húzom fel a végén finoman.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Meg kell mondjam még új vagyok, a fórum használatát tanulgatom! Ám lenne egy kérdésem hozzátok! 96'os évjáratú Opel Vectra B 2,0 CDX-em van jelenleg. Most a hidegebb időszakban észrevettem, hogy az elektromos ablakok olykor leengedésnél megakadnak vagy csak elképesztően lassan enged le. Ez lehetséges, hogy a hideg miatt van???? Ugyanis az elektronika tuti jó, szorulni meg nem hinném, hogy egyszerre szorulna 4-ből 3 elektromos ablak... Köszönöm

Szia, üdv itt!

Azokat a vájatokat, ahol az ablakok csúsznak, fújd be szilikonsprayvel. Nekem legalábbis segített.

Link to comment
Megosztás:

Nekem a vezetőoldali lassult be iszonyat, melegbe még tökéletes volt. Az anyósoldali melegben is rakoncátlankodott, valamennyit állítottunk rajta, nem lett tökéletes, de legalább nem szorul, most az is lassabb mint nyáron. (nekem a hátsók tekerősek)

Aham, értem, akkor hasonló cipőben járunk e téren...Melegbe nekem is tökéletesen működik, de most ezek szerint a hideg miatt megszorulnak, vagy én nem tudom...legalábbis remélem csak a hideg miatt...:lol::D

Amúgy ezeken az elektromos ablakokon lehet állítani? :D Thx

Link to comment
Megosztás:

Aham, értem, akkor hasonló cipőben járunk e téren...Melegbe nekem is tökéletesen működik, de most ezek szerint a hideg miatt megszorulnak, vagy én nem tudom...legalábbis remélem csak a hideg miatt...:lol::D

Amúgy ezeken az elektromos ablakokon lehet állítani? :D Thx

Leszeded az ajtókárpitot, akkor hozzáférsz az emelő szerkezethez. Az anyósoldali nálam olyan volt hogy az eleje lassabban húzódott, vagy megakadt, és ezért a hátsó fele kibukott a sínből, és begyűrte az ablak alá a külső szigetelő gumit. Kézzel kellett mindig egyenes tartani, hogy normálisan felmenjen. Ez már a múlté, annyi hogy ott kicsit belassul ahol eddig kiugrott.

Most télen viszont teljes hosszában lassabb.

Szilikont én nem merek fújni, mert fóliásak az ablakaim, nagyon pontosan kéne befújni ahhoz hogy max az ablakok éle legyen szilikonos.

Link to comment
Megosztás:

Leszeded az ajtókárpitot, akkor hozzáférsz az emelő szerkezethez. Az anyósoldali nálam olyan volt hogy az eleje lassabban húzódott, vagy megakadt, és ezért a hátsó fele kibukott a sínből, és begyűrte az ablak alá a külső szigetelő gumit. Kézzel kellett mindig egyenes tartani, hogy normálisan felmenjen. Ez már a múlté, annyi hogy ott kicsit belassul ahol eddig kiugrott.

Most télen viszont teljes hosszában lassabb.

Szilikont én nem merek fújni, mert fóliásak az ablakaim, nagyon pontosan kéne befújni ahhoz hogy max az ablakok éle legyen szilikonos.

Szia! Köszönöm a segítségeket, a szilikonos megoldást lehetséges, hogy megpróbálom...

Az én gondolatmenetem szerint az emelők jók lehetnek, nem gyűri meg a gumit, és meg kell mondjam felfelé tökéletesen, akadás nélkül felhúzódik...csak ez a lefelé húzás iszonyat lassú és akadozós, néha kézzel is rá kell segíteni(Egyébként nem garázsban van a kocsi, mindig a hidegben áll kint, lehet, hogy "befagy")

Link to comment
Megosztás:

Na ha már szóba jött:

Nekem felhúzásnál mindig előrebukott a vezető oldali most nem amióta hideg van tökéletesen felmegy.

A szerkezeten már feszítettem az ominózus nagy csavaron de ugyanúgy bukik előre melegben :devlish: segítek kézzel :lol: :D :devlish: amúgy az elektromos motor benne tökéletes

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Hogy lehet bekötni a gyári cd lejátszó helyett a saját cd lejátszót hogy a multifunkciós kormányról is működjön

a hi-fi.Van valami átalakító?1998-as 1.8 16v vectra caraván autóban.

Létezik adapter. Milyen az új rádió? Kb 13e forint körüli összeg egyébként szóval mérlegelni kell, hogy megéri-e neked.

Én sony fejhez vettem és hibátlanul működik vele. itt is vannak pl

Link to comment
Megosztás:

Szia, üdv itt!

Azokat a vájatokat, ahol az ablakok csúsznak, fújd be szilikonsprayvel. Nekem legalábbis segített.

Pont ma néztem az autókereskedők egyik részét és ezzel a módszerrel szervizelték egy TVR lassan működő elektromos ablakemelőjét! :D Mozgató mechanika megkenése és az ablakvezető szilikonnal való befújása!Tökéletes lett a műsorban is! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy kérdéssel fordulok hozzátok, hátha tudtok segíteni:

egy vectra caravan B 1.6 1997-es autóm van, amiből ki lett véve a központizár-vezérlő mert leégett, így a központizár funkció nem működött, amivel nem is volt gondom mind a mai napig, hiszen kézzel fel lehetet húzni a gombot, ezáltal kinyitni az ajtót.

viszont ma a sofőroldali ajtót kivéve az összes ajtó úgy döntött hogy nem nyílik, nem lehet felhúzni a gombot egyiken sem. egyszerűen semmi ötletem nincs, hogy miért van ez.

ha vennék egy működő központizár-vezérlőt akkor működne? illetve valami ideiglenes megoldás az ajtók kinyitására?

köszönöm :lol:

Link to comment
Megosztás:

Egy kérdéssel fordulok hozzátok, hátha tudtok segíteni:

egy vectra caravan B 1.6 1997-es autóm van, amiből ki lett véve a központizár-vezérlő mert leégett, így a központizár funkció nem működött, amivel nem is volt gondom mind a mai napig, hiszen kézzel fel lehetet húzni a gombot, ezáltal kinyitni az ajtót.

viszont ma a sofőroldali ajtót kivéve az összes ajtó úgy döntött hogy nem nyílik, nem lehet felhúzni a gombot egyiken sem. egyszerűen semmi ötletem nincs, hogy miért van ez.

ha vennék egy működő központizár-vezérlőt akkor működne? illetve valami ideiglenes megoldás az ajtók kinyitására?

köszönöm :lol:

PH-n is ezt írtam:

Reteszelt.... azt nem tudom hogyan lehet kinyitni. Egy vezérlő+immo chip + immo gyűrű cserével orvosolható a dolog de azt is szerintem majd még programozni is kell vagy, ha sikerül kinyitni akkor összes zárat kikötni, univerzális zárakat be és egy egyszerű kpzár vezérlőt berakni. Egyik sem egyszerű/olcsó.

Link to comment
Megosztás:

Pont ma néztem az autókereskedők egyik részét és ezzel a módszerrel szervizelték egy TVR lassan működő elektromos ablakemelőjét! :D Mozgató mechanika megkenése és az ablakvezető szilikonnal való befújása!Tökéletes lett a műsorban is! :lol:

Te is szoktad nézni? Akkor nem vagyok egyedül... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.