Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Üdv mindenkinek!

97-es B Vectrám van, és izzók terén szeretném a segítségeteket kérni. Az idők során odabent több helyen is kiégtek, és lassan már csak sötétben tapogatózom. A műszerfalat megvilágító 2 nagy izzóból csak egy ég, az ellenőrző lámpák közül is égett ki, a digit klíma vezérlő panel világítása is hiányos, illetve a világításkapcsoló is sötét. Azt szeretném kérdezni, hogy ezekre a helyekre milyen izzók valók (foglalat, teljesítmény...)? Eddig 2 helyen érdeklődtem, ahol azt mondták, hogy vigyek mintát és adnak olyat amilyen kell, viszont jobb szeretném csak akkor szétboncolni a gépet, ha már megvan minden amit be kell szerelni.

A segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Ha jól emlékszem műszerfalba két T10-es, a visszajelzőknél T5, meg a klímában is azt hiszem 4 darab T5. Olvass vissza ledesítés mindig visszatérő téma hátha valaki említi. De itt már majdnem mindenkinek ledes a kocsija :lol:

Üdv mindenkinek!

97-es B Vectrám van, és izzók terén szeretném a segítségeteket kérni. Az idők során odabent több helyen is kiégtek, és lassan már csak sötétben tapogatózom. A műszerfalat megvilágító 2 nagy izzóból csak egy ég, az ellenőrző lámpák közül is égett ki, a digit klíma vezérlő panel világítása is hiányos, illetve a világításkapcsoló is sötét. Azt szeretném kérdezni, hogy ezekre a helyekre milyen izzók valók (foglalat, teljesítmény...)? Eddig 2 helyen érdeklődtem, ahol azt mondták, hogy vigyek mintát és adnak olyat amilyen kell, viszont jobb szeretném csak akkor szétboncolni a gépet, ha már megvan minden amit be kell szerelni.

A segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Szia, üdv itt!

Azokat a vájatokat, ahol az ablakok csúsznak, fújd be szilikonsprayvel. Nekem legalábbis segített.

Hali! Hát ma vettem szilikonspray-t és befújtam a vájatokat vele. Meg kell mondjam nekem is segített, könnyebben csúsznak az ablakok fel-le. Meg ha már úgyis belejöttem befújtam az ajtók szigetelő gumijait is, hogy ne fagyjon be a nagy hidegbe...:lol::D Köszi a tippet!!

Link to comment
Megosztás:

Egy Jvc kdg311-es fejegységem van,nem létfontosságú de azért jól lenne ha működne.Kösz az infót meg is nézem.

Connects2 jvc-opel adapter 17e

Megnéztem azt a fejet is, nem lehet rá kormány adaptert kötni tehát erről le kell mondanod vagy fejet cserélni és ahhoz venni adaptert de egy jobb fej is 30-40e minimum + az adapter + ha szerelő teszi be az még plusz ktg.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok,

hát ma sem lettem még okosabb :lol:

Szerelőm nekiállt a szisztematikus hibakizárásnak. Benzinpumpa jó, csak amikor leáll akkor annak az az oka, hogy valamiért az autó elveszi az áramellátását a pumpának...

Volt egy rejtett kapcsoló ami pont a pumpa áramellátását kapcsolja le - ezt áthidalta és mégis leáll. A motortérben lévő relék okék, biztitábla oké, kontaktálóhelyeket befújt stb.

Véleménye szerint a riasztó sem lehet, mert az nem csak egyszerűen elvenné, hanem jelezné is h valamit csinált.

Holnap megy a durvább dolgok felé, aztán ha nincs szerencsém akkor motorvezérlő lesz.

Ismerős valakinek esetleg ez a hiba? Hallott már hasonlóról? Valami típushiba lesz talán, mert pölö másik (Index) fórumon is kérdezett valaki pont ugyanerről a hibáról - de senki sem válaszolt neki és ő sem irta fel h mi lett a megoldás.

üdv

dattis

sziasztok,

na okosabb lettem. De ez nem annyira jó nekem.

Szóval azt üzenném ezennel a delphi tervező- illetve gyártómérnökeinek hogy láttam az anyukájukat múlt héten a Rákóczi téren, és bizony jól foglalkoztatták őket... Megérné nekik is befizetni rájuk egy körre....

Vezérlő, mi más is lehetne. Elveszi a testet a benzinpumpától. Csak úgy, hogy jó legyen nekem.

A szerelőm adott állandó testet a benzinpumpa reléjének, így most lehet az autóval járni. Ha van gyújtás akkor indul a pumpa ez által. És igy is kell járnom vele, mert most kb egy évig nem fér bele az a 70 ropi, hogy megcsináltassam a vezérlőt.

Evvan.

Hát nem indul túl jól a kapcsolatom a villámos márkával. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem Siemens van benne?

sziasztok,

na okosabb lettem. De ez nem annyira jó nekem.

Szóval azt üzenném ezennel a delphi tervező- illetve gyártómérnökeinek hogy láttam az anyukájukat múlt héten a Rákóczi téren, és bizony jól foglalkoztatták őket... Megérné nekik is befizetni rájuk egy körre....

Vezérlő, mi más is lehetne. Elveszi a testet a benzinpumpától. Csak úgy, hogy jó legyen nekem.

A szerelőm adott állandó testet a benzinpumpa reléjének, így most lehet az autóval járni. Ha van gyújtás akkor indul a pumpa ez által. És igy is kell járnom vele, mert most kb egy évig nem fér bele az a 70 ropi, hogy megcsináltassam a vezérlőt.

Evvan.

Hát nem indul túl jól a kapcsolatom a villámos márkával. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az enyémben simtec van az nem hinném hogy delphi :lol:

a tiéd más motor, más motorkód, gondolom teljesen más vezérlő.

De a gyártástechnológia ugyanolyan lehet az összesnél. Mert hogy akasztják a hóhért: a B***h-nál dolgozom, és a motorvezérlő gyártásban is melóztam.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Elősször is BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!! Aztán olyan kérdésem lenne h az mitől van h ha lemerül az aksi a km számláló azt az értéket mutatja mint amivel annó megvettem... tehát mindíg visszaugrik arra az értékre :/ utána rendesen számol tovább de ha lehúzom az akksi sarut akkor megint visszaugrik.. hogy lehet ezt orvosolni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Elősször is BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!! Aztán olyan kérdésem lenne h az mitől van h ha lemerül az aksi a km számláló azt az értéket mutatja mint amivel annó megvettem... tehát mindíg visszaugrik arra az értékre :/ utána rendesen számol tovább de ha lehúzom az akksi sarut akkor megint visszaugrik.. hogy lehet ezt orvosolni?

Mármint a napiszámláló(alsó) és nullára,ugye?Ez mindenkinél így van!A felső,az összes megtett nem tudom hogy ugorhat vissza! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Elősször is BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!! Aztán olyan kérdésem lenne h az mitől van h ha lemerül az aksi a km számláló azt az értéket mutatja mint amivel annó megvettem... tehát mindíg visszaugrik arra az értékre :/ utána rendesen számol tovább de ha lehúzom az akksi sarut akkor megint visszaugrik.. hogy lehet ezt orvosolni?

Kicsit bővebben leírnád, hogy mikor mi történik?

Lehet hogy okosítottak rajta egy picit, mielőtt megvetted, visszatekerték, és valamit nem úgy csináltak, hogy kellett volna...

Link to comment
Megosztás:

Én is erre tippelnék, bár ilyet még nem láttam. De legalább nem kell majd visszatekernie ha eladja. :lol:

Kicsit bővebben leírnád, hogy mikor mi történik?

Lehet hogy okosítottak rajta egy picit, mielőtt megvetted, visszatekerték, és valamit nem úgy csináltak, hogy kellett volna...

Link to comment
Megosztás:

Nem csak a napiszámláló ugrik vissza és nem nullára hanem 176200km re ugrik vissza mindíg.. (amennyivel megvettem) mindíg ezt csinálja ha lemerül az akksi vagy ha kiveszem az akksit.egyenlőre nem szándékozom eladni nyáron volt komplett motorgenerál...:/ biztos h belenyúltak mert azóta beszéltem a kocsi volt tulajával és jóval több volt benne... és mit kellene csinálnom h ne csinálja? számítógépre kéne dugni vagy valamit cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Nem csak a napiszámláló ugrik vissza és nem nullára hanem 176200km re ugrik vissza mindíg.. (amennyivel megvettem) mindíg ezt csinálja ha lemerül az akksi vagy ha kiveszem az akksit.egyenlőre nem szándékozom eladni nyáron volt komplett motorgenerál...:/ biztos h belenyúltak mert azóta beszéltem a kocsi volt tulajával és jóval több volt benne... és mit kellene csinálnom h ne csinálja? számítógépre kéne dugni vagy valamit cserélni?

Nagy valószínűséggel órát kell cserélned ezen az hogy gépre rakják nem fog segíteni.Kicseréled az órát, beállíttatod hogy mennyit mutasson és onnan semmi gond nem lesz vele.

Link to comment
Megosztás:

Nagy valószínűséggel órát kell cserélned ezen az hogy gépre rakják nem fog segíteni.Kicseréled az órát, beállíttatod hogy mennyit mutasson és onnan semmi gond nem lesz vele.

Korábban volt szó róla, hogy a műszeregység tárolja-e az összes futott km adatot vagy nem. És arra jutottunk, hogy nem az. Tehát ha vesz egy másik órát, és belerakja, az ugyanazt fogja mutatni, mint a régi. Szóval ez nem fog segíteni.

Vannak km óra beállító műhelyek, amik vissza is tudják tekerni az órát, egy ilyennel kellene megnézetni.

Egyébként ez a 170 ezer valamennyi a kereskedők által kedvelt km óra állás mostanában :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lehet volt róla már ,szó,és máshol is olvasgattam erre megoldást ( csere ) ,Ti tudtok vmi jó ötletet a kijelző javítására? Mikor vettem hibátlan volt,de egyszer valami oknál fogva zárlatot okoztam a kocsiba egy 30A bizti elment és azóta 2 helyen pixel hibás. Ez a kisebbik egység a felső részében van csak szöveg.

Csere vagy esetleg lehet javítani?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lehet volt róla már ,szó,és máshol is olvasgattam erre megoldást ( csere ) ,Ti tudtok vmi jó ötletet a kijelző javítására? Mikor vettem hibátlan volt,de egyszer valami oknál fogva zárlatot okoztam a kocsiba egy 30A bizti elment és azóta 2 helyen pixel hibás. Ez a kisebbik egység a felső részében van csak szöveg.

Csere vagy esetleg lehet javítani?

Vaterán láttam 8 ezerért egy jót, ami nem pixelhibás.

Javítani elvileg lehet, ha az érintkezés szakad meg a szalagkábel és a panel között. De szerintem nálad nem az a baj. Lehet, hogy a túláramtól kiégett az a pixel.

Link to comment
Megosztás:

Vaterán láttam 8 ezerért egy jót, ami nem pixelhibás.

Javítani elvileg lehet, ha az érintkezés szakad meg a szalagkábel és a panel között. De szerintem nálad nem az a baj. Lehet, hogy a túláramtól kiégett az a pixel.

Nekem van egy MID-em, ha nem ugyanaz a csatija mint a TID-nek, akkor eladó lesz. Bár bekötni lehet ígyse-úgyse fogom, nem kis meló legalább egy részét működésre bírni. E MID egyébként pixelhibamentes, és van hozzá bajuszkapcsolóm is.

A ledek sajnos - mint számítottam rá - még nem érkeztek meg, így a műszerfal ledesítés projektem megint csúszni fog ha csütörtökig nem jönnek meg. A MID-et is akkor próbálnám be ha ez miatt kint van a műszeregység, így addig nemeladó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.