Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Igen Úgy, ha beteszed az izzót a visszajelzőbe nem kell külön kábelezni, az alap műszerfali visszajelző fogja jelezni az utánfutót.

ha nincs rákötve semmi akkor nem villog, ha ráteszed az utánfutót akkor villog az indexel egyszerre. Ezt műszakin is elfogadják.

tehát ez fog villogni

Izzó mindenképpen kell bele, gyárilag nincs!

Igen, azt tudom, hogy nincs benne izzó, viszont abban nem vagyok biztos, hogy be van kábelezve.

Link to comment
Megosztás:

Mint írtam, nálam hátul még a csatlakozó sem volt benn a visszajelzésnek a kábele viszont a helyén van, szerintem nálad is megvan.

Meglesem majd.

Ma láttam egy ismerősöm autójában úgy van megoldva, hogy egy kis hangot kibocsátó elektronika van beszerelve a csomagtartóba. Mikor indexel, és rajta van az utánfutó, akkor minden index kattanáskor nyekergő hangot ad. Tehát hallod, hogy működik az index az utánfutón, viszont nem kellett semmit előre vezetni, befúrni, betákolni a műszerfalba. Műszakin is elfogadják.

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek! A következő lenne a problémám a két első elektromos ablakemelőm nem működik. A bal oldalt ha benyomom a gombot sehol semmi reakció nemhallom hogy dolgozna a motor. A jobb oldalt a gombnyomásra hallom hogy fel le megy mozgatja a szerkezetet csak épp az üveg meg se mozdul a helyéről. Hol keressem a problémákat?

Link to comment
Megosztás:

Hali mindenkinek! A következő lenne a problémám a két első elektromos ablakemelőm nem működik. A bal oldalt ha benyomom a gombot sehol semmi reakció nemhallom hogy dolgozna a motor. A jobb oldalt a gombnyomásra hallom hogy fel le megy mozgatja a szerkezetet csak épp az üveg meg se mozdul a helyéről. Hol keressem a problémákat?

A két első ajtóban...

Szét kell szedni, és megnézni, mi a gond.

Link to comment
Megosztás:

A két első ajtóban...

Szét kell szedni, és megnézni, mi a gond.

Fantsztikus segítség volt. Erre én nem is gondoltam húúú

Köszönöm a szakmai segítséget!

A kérdés az volt hogy miért nem húzhatja le a szerkezet csak fel húzza és lefelé szabadon csak a gravitáció mozgatja az üveget illetve a motor vagy lefelé húzza na mindegy...

Az alap hogy szétszedtem de a ... se láttam én amekkora nagy hely van ott.

Link to comment
Megosztás:

Fantsztikus segítség volt. Erre én nem is gondoltam húúú

Köszönöm a szakmai segítséget!

A kérdés az volt hogy miért nem húzhatja le a szerkezet csak fel húzza és lefelé szabadon csak a gravitáció mozgatja az üveget illetve a motor vagy lefelé húzza na mindegy...

Az alap hogy szétszedtem de a ... se láttam én amekkora nagy hely van ott.

Valószínű,hogy el van törve valami benne.

Itt találsz bontottat:http://www.opelalkatresz.hupont.hu/42/ablaktorlokablakemelok

Link to comment
Megosztás:

Fantsztikus segítség volt. Erre én nem is gondoltam húúú Köszönöm a szakmai segítséget! A kérdés az volt hogy miért nem húzhatja le a szerkezet csak fel húzza és lefelé szabadon csak a gravitáció mozgatja az üveget illetve a motor vagy lefelé húzza na mindegy... Az alap hogy szétszedtem de a ... se láttam én amekkora nagy hely van ott.

Ez nem hiszem hogy rossz indulatú lett volna Adam részéről hogy szét kell szedni és megnézni ezért ne légy felháborodva.Hacsak nem kézrátéttel javítasz akkor bizony szét kell szedned..

Valószinü hogy amelyik mozog az ki van akadva vagy törve leszeded a kárpitot és akkor mozgatod a szerkezetet a gombal és ahogy lejön az ablak meglátod a szerkezetet is hogy hol akadt szét.A nem müködö oldalon pedig vagy kábeltörés van vagy beszart az elektronika,

Mindenki segíteni próbál,hidd el.

Link to comment
Megosztás:

Fantsztikus segítség volt. Erre én nem is gondoltam húúú

Köszönöm a szakmai segítséget!

A kérdés az volt hogy miért nem húzhatja le a szerkezet csak fel húzza és lefelé szabadon csak a gravitáció mozgatja az üveget illetve a motor vagy lefelé húzza na mindegy...

Az alap hogy szétszedtem de a ... se láttam én amekkora nagy hely van ott.

Most őszintén, mit vársz ilyesmire, milyen segítséget? Az ablakemelő rendszer bármelyik eleme meghibásodhat, a biztosítékától a kapcsolón keresztül a motorig, illetve a komfort elektronikáig. Nem beszélve a mechanikus dolgairól.

Ha szétszedted volna, és mondod a konkrét problémát, akkor tudnunk segíteni, hogy bontottat vegyél, újat vegyél, esetleg egy kis mókolással javítható a meghibásodott alkatrész.

Link to comment
Megosztás:

Fantsztikus segítség volt. Erre én nem is gondoltam húúú

Köszönöm a szakmai segítséget!

A kérdés az volt hogy miért nem húzhatja le a szerkezet csak fel húzza és lefelé szabadon csak a gravitáció mozgatja az üveget illetve a motor vagy lefelé húzza na mindegy...

Az alap hogy szétszedtem de a ... se láttam én amekkora nagy hely van ott.

Szét kell szedni ,meg nézni mi baja ,de különben kit érdekel hogy mi baja ,nem tom miért is kérdezel ilyent ,old meg ahogy akarod ,mert ha igy folytatod remélem senki nem fog válaszolni .És különben vegyél vissza e lendületből .... :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Szét kell szedni ,meg nézni mi baja ,de különben kit érdekel hogy mi baja ,nem tom miért is kérdezel ilyent ,old meg ahogy akarod ,mert ha igy folytatod remélem senki nem fog válaszolni .És különben vegyél vissza e lendületből .... :smartass:

Én nem akartam erre semmit írni.Pontosabban írtam,de kitöröltem inkább...Elég rossz bemutatkozási stílus ez a forumon és ennyi!

Ezek után arra jutottam hogy támogatnám Adam1 telepatikus autószerelés nevű OKJ-s képzését anyagilag!Állítólag a tanfolyam befejezése után 500km-en belül minden Vectrában még a szálszakadt vezetékeket is érzékelné! :sneaky: ;)

De hogy ne OFF-oljak ennyit!Alaphelyzetben mennyinek kellene lennie egy akksi töltöttségének? 12.3V jó?

Link to comment
Megosztás:

Én nem akartam erre semmit írni.Pontosabban írtam,de kitöröltem inkább...ElÉg rossz bemutatkozási stílus ez a forumon És ennyi!

Ezek után arra jutottam hogy támogatnám Adam1 telepatikus autószerelÉs nevű OKJ-s kÉpzÉsÉt anyagilag!állítólag a tanfolyam befejezÉse után 500km-en belül minden Vectrában mÉg a szálszakadt vezetÉkeket is ÉrzÉkelnÉ! :sneaky: ;)

De hogy ne OFF-oljak ennyit!Alaphelyzetben mennyinek kellene lennie egy akksi töltöttsÉgÉnek? 12.3V jó?

Igen, 12,2-12,4 közötti érték az jó, úgy tudom. Remélem nem tevedek... :)

Link to comment
Megosztás:

Én nem akartam erre semmit írni.Pontosabban írtam,de kitöröltem inkább...Elég rossz bemutatkozási stílus ez a forumon és ennyi!

Ezek után arra jutottam hogy támogatnám Adam1 telepatikus autószerelés nevű OKJ-s képzését anyagilag!Állítólag a tanfolyam befejezése után 500km-en belül minden Vectrában még a szálszakadt vezetékeket is érzékelné! :sneaky: ;)

De hogy ne OFF-oljak ennyit!Alaphelyzetben mennyinek kellene lennie egy akksi töltöttségének? 12.3V jó?

Hát még éppen hogycsak. 12,3 alá nemigen szabad mennie. De nyáron ez az akksi még biztosan jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Én nem akartam erre semmit írni.Pontosabban írtam,de kitöröltem inkább...Elég rossz bemutatkozási stílus ez a forumon és ennyi!

Ezek után arra jutottam hogy támogatnám Adam1 telepatikus autószerelés nevű OKJ-s képzését anyagilag!Állítólag a tanfolyam befejezése után 500km-en belül minden Vectrában még a szálszakadt vezetékeket is érzékelné! :sneaky: ;)

Nem a motor vagy a váltó hibásodott meg, amit ne lehetne 5 perc alatt szétszedni....

Link to comment
Megosztás:

Én nem akartam erre semmit írni.Pontosabban írtam,de kitöröltem inkább...Elég rossz bemutatkozási stílus ez a forumon és ennyi!

Ezek után arra jutottam hogy támogatnám Adam1 telepatikus autószerelés nevű OKJ-s képzését anyagilag!Állítólag a tanfolyam befejezése után 500km-en belül minden Vectrában még a szálszakadt vezetékeket is érzékelné! :sneaky: ;)

De hogy ne OFF-oljak ennyit!Alaphelyzetben mennyinek kellene lennie egy akksi töltöttségének? 12.3V jó?

12,7 pontosabban :icon10:

Link to comment
Megosztás:

Hello,az EGR tisztítás után mi változott nálad?

Igazából nem vettem észre nagy változást, de mintha szebben járna a motor, de ez alig észrevehető- most meg már így kb. fél év után nem is tűnik fel, hogy milyen volt előtte. Rosszat nem tettem vele, csak jobban tetszik neki ez az állapot.

Ha lesz időd, nyugodtan takarítsd ki, de összerakáskor légteleníts a magasnyomású csöveket és akkor nem kell sokáig kínozni az önindítót, mire elindul- nekem is már késő volt, hogy egyszerűbben is elindíthattuk volna... :D

Fordszámmérő ügyben mi újság? Nem tudtam utánaérdelődni...

http://www.opelforum...ndpost&p=875558

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem vettem észre nagy változást, de mintha szebben járna a motor, de ez alig észrevehető- most meg már így kb. fél év után nem is tűnik fel, hogy milyen volt előtte. Rosszat nem tettem vele, csak jobban tetszik neki ez az állapot.

Ha lesz időd, nyugodtan takarítsd ki, de összerakáskor légteleníts a magasnyomású csöveket és akkor nem kell sokáig kínozni az önindítót, mire elindul- nekem is már késő volt, hogy egyszerűbben is elindíthattuk volna... :D

Fordszámmérő ügyben mi újság? Nem tudtam utánaérdelődni...

http://www.opelforum...ndpost&p=875558

Hát,az az igazság,hogy valószínűnek tartom,hogy beletettem egy blaupunkt navis rádiót,és annak a kapcsolása nem egyezik meg a gyári cd-lejátszó bekötésével,átkötöttem a két pozitív szálat,azóta nincs hiba

:evilgrin: .

Szerintem a tacho jelét baszkurálta meg,ami a sebbességfüggő hangerőt szabályozza.

Link to comment
Megosztás:

A kézifék visszajelző néha bevillan ha huppanó van vagy fékezek egy nagyot, járt már így vki? Gondolom kézifékszoknya környékén kellene keresnem vmi kapcsolóféleséget, azzal lehet a gubanc.

Igen. Az alatt van a kapcsoló. Normálisan akkor férsz hozzá, ha kiszereled a középkonzolt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni, most vettem egy autórádiót a 98-as vectrámba (http://www.lg.com/hu/televizio-audio-video/auto-hifi/LG-autos-cd-lejatszo-LCS500U.jsp) és olyan problémám lenne, hogy a gyári rádióvevő (vagy nemtudom hogyhívják ezt) vezeték túl kicsi bele. A nemes egyszerűség kedvéért a gyári vezeték egy ilyen kis csonk, a rádióba pedig jópárszor olyan hosszú kéne..

a másik probléma pedig, hogy amikor kiveszem a kulcsot, a rádió kikapcsol (nem is lehet bekapcsolni, csak ha újra gyújtást adok rá, de utána leis vehetem, csak a kulcsot nemtudom kivenni..) és ilyenkor mindig újra indula rádió, de olyan szinten, mintha resetelném vagy ilyesmi, megint bemutatkozik minden inditásnál, stb...

ha valaki tudna nekem ezekben segíteni hogy mit tudok ezzel csinálni nagyon hálás lennék, és előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni, most vettem egy autórádiót a 98-as vectrámba (http://www.lg.com/hu/televizio-audio-video/auto-hifi/LG-autos-cd-lejatszo-LCS500U.jsp) és olyan problémám lenne, hogy a gyári rádióvevő (vagy nemtudom hogyhívják ezt) vezeték túl kicsi bele. A nemes egyszerűség kedvéért a gyári vezeték egy ilyen kis csonk, a rádióba pedig jópárszor olyan hosszú kéne.. a másik probléma pedig, hogy amikor kiveszem a kulcsot, a rádió kikapcsol (nem is lehet bekapcsolni, csak ha újra gyújtást adok rá, de utána leis vehetem, csak a kulcsot nemtudom kivenni..) és ilyenkor mindig újra indula rádió, de olyan szinten, mintha resetelném vagy ilyesmi, megint bemutatkozik minden inditásnál, stb... ha valaki tudna nekem ezekben segíteni hogy mit tudok ezzel csinálni nagyon hálás lennék, és előre is köszönöm!

Az első problémára megoldás lehet egy ISO hosszabbító kábelköteg. Az utólagos fejegységeknéál egyébként nem ISO szokott lennei csatélakozó, hanem más, és szoktak adni hozzá egy 10-15 cm hosszú ISO átalakító lábelköteget. Ennek hossza éppen elég szokott lenni. Ha a te általad vásárolt rádió hátulján ISO aljazat van, akkor ahogy feljebb írtam, ISO hosszabbítóra lesz szükséged.

Tovább olvasva a hozzászólásodat, az jött le, hogy mégiscsa sikelt csatlakoztatni a rádiót. A memória elvesztős porblémát úgy tudod megoldani, hogy az állandó táp és a kapcsolt táp vezetékeit megcseréled. (piros-sárga vezetékeket). Az opelekben fordítva van, mint ahogy a fejegységeknek szüksége lenne rá.

A másik pro

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.