Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Octavia tipushiba hogy néha megáll a műszerfal. Szerelők nagy része borsos áron cserélteti, plusz bekéri a régit. Közben pedig csak forrasztási hiba amit ingyen meg lehet javítani. Vekinél is lehet hasonló hogy a változó feszültségű ic ami a mutatóknak és a ledeknek csinálja az áramot az megdöglik. Ha cserélni is kell 5ezer ft körül van. olcsóbb mint egy műszerfal. Ja és az immos-autóknál plusz költség az új műszeregység hozzáillesztése az immohoz.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

B1-es vectrámban kicseréltem a vezető ülést, de azóta világít a műszerfalon a légzsák lámpa, pedig a vezetéket is összedugtam az ülés alatt. Hogyan lehetne "elaltatni"? :mean:

Segítségeteket köszönöm.

Le kellett volna kötni az aksit addig amíg cseréled az ülést, mivel széthúztad a csatit a rendszer nem érzékelte az övfeszítőt és így hibát jelez, akkor fog minden újra működni ha egy szerelőnél kiütitek a hibakódot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

98 B Vectrám van 1.6 16v.

Rángat gázadásnál és ha elveszem a gázról a lábam,minél magasabb a fokozat annál kevésbé érezni.

1-esben nagyon rángat.

Kigyulladt az engine lámpa,de nem mindíg világít,csak általában.

Kivillogtattam a hibakódot ahogy kell.

Az 1530-as hibakód jött ki.

Az én listámon ezt irja,hogy P1530 Throttle Actuator Control (TAC) Module Internal Circuit.Ez mit jelent?

A neten böngészve találtam egy másik 1530-as hibakódot:

GM OBD Error Code Details for P1530 Ignition Timing Adjustment Switch Circuit.

Nem tudja valaki ,hogy igazából mit jelent a 1530-as hibakód?

Köszi.

Link to comment
Megosztás:

Le kellett volna kötni az aksit addig amíg cseréled az ülést, mivel széthúztad a csatit a rendszer nem érzékelte az övfeszítőt és így hibát jelez, akkor fog minden újra működni ha egy szerelőnél kiütitek a hibakódot.

Nem kell lehúzni az akksi sarut. Egy dolgot nem szabad tenni, gyújtást ráadni, amíg nincs a légzsák minden csatlakozója összedugva. Ebbe bele értendő a műszeregység is, mert ha a visszajelző lámpa nincs bent, akkor is bejelez a légzsák

Sziasztok.

B1-es vectrámban kicseréltem a vezető ülést, de azóta világít a műszerfalon a légzsák lámpa, pedig a vezetéket is összedugtam az ülés alatt. Hogyan lehetne "elaltatni"? :mean:

Segítségeteket köszönöm.

Övfeszítőt is cserélted, vagy a régi ment vissza. Mert tuti, hogy azzal lesz a gond, vagy a csatlakozással. Viszont a hibajelzés nem fog eltűnni magától, ki kell ütni. Miután a hiba el lett hárítva.

Link to comment
Megosztás:

Nos úgy néz ki nem megy egyik hűtőventilátoromon sem a kisebbik fokozat, tehát az előtétellenállásos kör szakadt. Lehúztam a klíma nyomáskapcsoló gombáról a csatit és végigpróbáltam a fokozatokat. Mind ment, csak az nem, ami az előtétellenálláson keresztül menne. Ott csak a relék kattogtak és annyi. Úgyhogy szedhetem majd ki az előtétellenállást. Ami a hűtő előtt van, abból biztos nem szedem ki, mert ahhoz le kellene venni a lököst is, én meg egy vacak ellenállásért le nem veszem. :) Inkább berakok valahová máshová egy előtételenállást és kész.

Link to comment
Megosztás:

Nem kell lehúzni az akksi sarut. Egy dolgot nem szabad tenni, gyújtást ráadni, amíg nincs a légzsák minden csatlakozója összedugva. Ebbe bele értendő a műszeregység is, mert ha a visszajelző lámpa nincs bent, akkor is bejelez a légzsák

Övfeszítőt is cserélted, vagy a régi ment vissza. Mert tuti, hogy azzal lesz a gond, vagy a csatlakozással. Viszont a hibajelzés nem fog eltűnni magától, ki kell ütni. Miután a hiba el lett hárítva.

Nem kötöttem le az akksit, viszont a gyujtást nem adtam rá, és ugyanazt az övfeszítőt tettem vissza.

De lehet le kellett volna vegyem a sarukat......

Köszönöm a segítségeteket.

Link to comment
Megosztás:

Nem kötöttem le az akksit, viszont a gyujtást nem adtam rá, és ugyanazt az övfeszítőt tettem vissza.

De lehet le kellett volna vegyem a sarukat......

Köszönöm a segítségeteket.

Nem! Hanem akkor az üléscsere közben megszakadt a vezeték, vagy nem jól dugtad össze a csatit. A légzsák rendszer csak gyújtáson kap áramot.

Link to comment
Megosztás:

Nos úgy néz ki nem megy egyik hűtőventilátoromon sem a kisebbik fokozat, tehát az előtétellenállásos kör szakadt. Lehúztam a klíma nyomáskapcsoló gombáról a csatit és végigpróbáltam a fokozatokat. Mind ment, csak az nem, ami az előtétellenálláson keresztül menne. Ott csak a relék kattogtak és annyi. Úgyhogy szedhetem majd ki az előtétellenállást. Ami a hűtő előtt van, abból biztos nem szedem ki, mert ahhoz le kellene venni a lököst is, én meg egy vacak ellenállásért le nem veszem. :) Inkább berakok valahová máshová egy előtételenállást és kész.

Az elképzelés nem rossz, de nem fog működni, mert az előtét ellenállást hűteni kell. Különben rövid időn belül tönkremegy.

Link to comment
Megosztás:

Az elképzelés nem rossz, de nem fog működni, mert az előtét ellenállást hűteni kell. Különben rövid időn belül tönkremegy.

Tudom ,hogy kell neki a hűtés, majd olyan helyre teszem, ahol kap levegőt. Rajz szerint a két venti egyszerre megy ebben a fokozatban, tehát a hátsó ventihez tehetem az ellenállást és az majd hűti.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a gyári Vectra B Telematik antenna csatlakozója milyen típusú?

Szeretnék hozzá átalakító kábelt a gyári tetőantennához aminek a csatlakozó vége a jobb oldali küszöbnél ér véget.

Melyik antennát kellene kiválasztanom az alábbi weblapon? pl

http://www.ebay.com/...=item25632c29a2

Segítségeteket előre is köszönöm.

IWZ

Link to comment
Megosztás:

Tudom ,hogy kell neki a hűtés, majd olyan helyre teszem, ahol kap levegőt. Rajz szerint a két venti egyszerre megy ebben a fokozatban, tehát a hátsó ventihez tehetem az ellenállást és az majd hűti.

Szia!

Én is így jártam, mindkét ellenállásom szét volt rohadva. Fogtam egy kis flexet, levágtam a csövet róla. Szépen megtakarítottam,

odaforrasztottam a vezetékeket. Vettem olyan rézcsövet ami pont méretes (vízvezeték cső) majd pedig kvarchomokkal szépen kiöntöttem

az egészet végül fbs-el eltömítettem a végét és zsugorcsővel lezártam. A hőbiztosítót célszerű cserélni az ellenállásnál, mert azok is

elvoltak rohadva.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Én is így jártam, mindkét ellenállásom szét volt rohadva. Fogtam egy kis flexet, levágtam a csövet róla. Szépen megtakarítottam,

odaforrasztottam a vezetékeket. Vettem olyan rézcsövet ami pont méretes (vízvezeték cső) majd pedig kvarchomokkal szépen kiöntöttem

az egészet végül fbs-el eltömítettem a végét és zsugorcsővel lezártam. A hőbiztosítót célszerű cserélni az ellenállásnál, mert azok is

elvoltak rohadva.

Én meg 1500 Ft-ért vettem egy másik előtét ellenállást, és amikor ki voltak szerelve a ventik, cseréltem :)

Link to comment
Megosztás:

Hali.

A gyujtáskapcsoló nem "rántja vissza" a slusszkulcsot.

Ha nem forgatom vissza indításkor a slusszkulcsot akkor folyamatosan önindítózik.

Melyik részét kell cserélni?

A betétet vagy a külső házat?

Köszi.

üdv,

Shamlee

Betét, de szedd szét lehet csak kiugrott a rugó rész a helyéről, de óvatosan, mert 2 db kis kütyü van bent el ne vesszen, amúgy 3500 huf körül van a betét.
Link to comment
Megosztás:

Betét, de szedd szét lehet csak kiugrott a rugó rész a helyéről, de óvatosan, mert 2 db kis kütyü van bent el ne vesszen, amúgy 3500 huf körül van a betét.

Mármint nem a zárbetét, amibe a kulcsot kell dugni, hanem a gyújtáskapcsoló, amire a vezetékek mennek rá.

Link to comment
Megosztás:

Mármint nem a zárbetét, amibe a kulcsot kell dugni, hanem a gyújtáskapcsoló, amire a vezetékek mennek rá.

Igen, arra gondoltam! A gyújtáskapcsoló betétre -a vezeték felőli. Amibe a kulcsot dugod az meg gyújtáskapcsoló zárbetét néven fut, legalábbis én így tudom.
Link to comment
Megosztás:

Van hangszóróm az elso ajtoban, meg hatul ketto.

Gyári kazettas 300 as magno van benne.

Kérdésem milyen és mekkora hangszórókat lehet beletenni az elso ajtoba, mert mar elfaradtak.. méret (cm) és mélység, watt.

A gyári vezetékezés hany vattot bir, hagszorobol ill. radiobol???

165-ös az első ajtókba kiemelő kerettel,hátra 130-as!A gyári vezeték biztosan elbírja a hangszórókat és a rádiót,ha meg valami nagyon drágát veszel bele,akkor a hangzás miatt fura lenne ha nem cserélnéd ki minőségire a vezetékeket is hozzá!

Link to comment
Megosztás:

165-ös az első ajtókba kiemelő kerettel,hátra 130-as!A gyári vezeték biztosan elbírja a hangszórókat és a rádiót,ha meg valami nagyon drágát veszel bele,akkor a hangzás miatt fura lenne ha nem cserélnéd ki minőségire a vezetékeket is hozzá!

Akkor 4X45 wattot elbir biztosan a vezeték?

Még annyi hogy nem szedtem szét az ajtót mert nem értek hozzá :(

Az első ajtóban nagy a hangszóró takaró fém és olyan a kialakítása mint ha kettő hangszóró lenne alatta de csak egy van gyárilag ugye?

És az ajtóban fent a ciripelők plusz hangszórónak számítanak?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.