Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Tech-2-vel elméletileg át lehet állítani. Olyan dolgot azért nem ír ki hogy meg kelljen ijedned, max az alacsony olajszintet. Viszont ha angolra át állítatod akkor gallon/mérföldben fog tájékoztatni.

Nekem eredetileg angol, és l/km-et számol. (magyarországon üzembe helyezett)

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlet urak

Nemrég lettem tulajdonosa egy 1,6 16v X16XEL motórkódu vecinek Az lenne a kérdésem hogy mikór ráadom a gyujtást nem mindegyik visszajelzőm villan ki légzsák ,Tc ,Övfeszitő És az üzemanyag lámpa sem ha már benne van a pirosban a mutató akkor ezek nem is müködnek vagy esetleg az égő halt meg benne

Link to comment
Megosztás:

Övfeszítőnek nincs visszajelzője, légzsák lámpa ha szerencséd van csak ki égett, nem ki szedték belőle hogy nem jó a légzsákod.

Üdvözlet urak

Nemrég lettem tulajdonosa egy 1,6 16v X16XEL motórkódu vecinek Az lenne a kérdésem hogy mikór ráadom a gyujtást nem mindegyik visszajelzőm villan ki légzsák ,Tc ,Övfeszitő És az üzemanyag lámpa sem ha már benne van a pirosban a mutató akkor ezek nem is müködnek vagy esetleg az égő halt meg benne

Link to comment
Megosztás:

Övfeszítőnek nincs visszajelzője, légzsák lámpa ha szerencséd van csak ki égett, nem ki szedték belőle hogy nem jó a légzsákod.

Hol tudom megnézetni opel szervíz? Ha esetleg a rosszabik lehetőség ál fent mennyire húzós a javitás? Az égőt hogy tudom cserélni?

Link to comment
Megosztás:

Hol tudom megnézetni opel szervíz? Ha esetleg a rosszabik lehetőség ál fent mennyire húzós a javitás? Az égőt hogy tudom cserélni?

Első körben mindenképpen a visszajelző izzók ellenőrzése. Műszerfalat nem nehéz kivenni. Ki kell venni a lámpakapcsolót, a bal oldali és a középen levő légbefúvót, levenni a kormányburkolatot, a műszerfal két oldalán a burkolatot, és utána kijön a műszerfal. Az egész 10-15 perc.

Ha nincs benne visszajelző vagy kiégett, tegyél bele és próba. Ha nem alszanak ki akkor vagy Opel szervíz, vagy egy közeli opelos akinek van hibakód olvasója. A légzsák hibát törölni kell, de mielőtt törölteted meg kell szüntetni a hiba forrását - lehet az ülés alatti csatlakozó.

Link to comment
Megosztás:

Első körben mindenképpen a visszajelző izzók ellenőrzése. Műszerfalat nem nehéz kivenni. Ki kell venni a lámpakapcsolót, a bal oldali és a középen levő légbefúvót, levenni a kormányburkolatot, a műszerfal két oldalán a burkolatot, és utána kijön a műszerfal. Az egész 10-15 perc.

Ha nincs benne visszajelző vagy kiégett, tegyél bele és próba. Ha nem alszanak ki akkor vagy Opel szervíz, vagy egy közeli opelos akinek van hibakód olvasója. A légzsák hibát törölni kell, de mielőtt törölteted meg kell szüntetni a hiba forrását - lehet az ülés alatti csatlakozó.

Köszönöm

Még egy kérdés milyen izzó kell bele rizsszem ?

Link to comment
Megosztás:

Komfortmodulod jó? A balos ablak fel/le megy egy gombnyomásra, vagy csak ha nyomva tartod az ablakemelő gombot?

Igen de akkor kezdjük az elején :)

Akitől vettem váltig állítja hogy magától felhúzta mind a két ablakot.

Mikor hozzámkerült a kocsi balos ablak ha lehúztad beesett az ajtóba(befagyott erőltette szétugrott) na ezt egy délutános szopórollerezés árán sikerült is megcsinálni utána megtanítottam neki a végállást és működik szépen fel le magától ahogy kell neki! :)

Arra gondoltam énis hogy nem-e akkor purcant ki valami amikor csak úgy alulról megvolt támasztva az ablak az emelővel(nem az eltárolt végállásban) és akkor megpróbálta felhúzni és nemsikerült....

Tehát: ha hosszan nyomom a gombot(kb 1mp) akkor autómatán felhúzza/lehúzza végállásig kattan is meg minden!

Link to comment
Megosztás:

Első körben mindenképpen a visszajelző izzók ellenőrzése. Műszerfalat nem nehéz kivenni. Ki kell venni a lámpakapcsolót, a bal oldali és a középen levő légbefúvót, levenni a kormányburkolatot, a műszerfal két oldalán a burkolatot, és utána kijön a műszerfal. Az egész 10-15 perc.

Ha nincs benne visszajelző vagy kiégett, tegyél bele és próba. Ha nem alszanak ki akkor vagy Opel szervíz, vagy egy közeli opelos akinek van hibakód olvasója. A légzsák hibát törölni kell, de mielőtt törölteted meg kell szüntetni a hiba forrását - lehet az ülés alatti csatlakozó.

Nekem is világít a visszajelző! :( Előző tulaj elvileg volt vele autóvillamosságisnál az azt mondta h ülés alatt kell vmi vezetéket megforrasztani?! Erről tudnál nekem bővebben írni hogy hol meg mit? :D

Munkatrásamnak van hozzá cucca amivel ki tudja ütni a hibát de előtte meg kéne szüntetni és ő se ingyen csinálja(előző tulaj töröltette nem is egyszer de ugye visszajött)....tehát kiveszem az ülést ésutána??? :)

Link to comment
Megosztás:

Igen de akkor kezdjük az elején :)

Akitől vettem váltig állítja hogy magától felhúzta mind a két ablakot.

Mikor hozzámkerült a kocsi balos ablak ha lehúztad beesett az ajtóba(befagyott erőltette szétugrott) na ezt egy délutános szopórollerezés árán sikerült is megcsinálni utána megtanítottam neki a végállást és működik szépen fel le magától ahogy kell neki! :)

Arra gondoltam énis hogy nem-e akkor purcant ki valami amikor csak úgy alulról megvolt támasztva az ablak az emelővel(nem az eltárolt végállásban) és akkor megpróbálta felhúzni és nemsikerült....

Tehát: ha hosszan nyomom a gombot(kb 1mp) akkor autómatán felhúzza/lehúzza végállásig kattan is meg minden!

Nekem is be bukott az ablak állndóan mindkét oldalon Megcsináltam összeraktam ajtó bezár ablak felhúzódott utána vissza húzta állandóan 20 centit, a balt meg nem akarta felhúzni Megint szétszed ,most nem raktam össze úgy próbálgattam széthuztam az ajtóban a csatikat kontak sprey és müködöt

Link to comment
Megosztás:

Nekem is be bukott az ablak állndóan mindkét oldalon Megcsináltam összeraktam ajtó bezár ablak felhúzódott utána vissza húzta állandóan 20 centit, a balt meg nem akarta felhúzni Megint szétszed ,most nem raktam össze úgy próbálgattam széthuztam az ajtóban a csatikat kontak sprey és müködöt

A végállást tanítani kell!!!! Biztosítékot kivesz visszatesz utána felhúz koppig kattan lehúz koppig kattan! :) A széthuzigálással gondolom ugyanúgy elfelejtette a régi végállást...

Nekem az a bajom h bentről tökéletesen működnek az ablakok de ha levan húzva és kulcson lévő gombbal lezárom a kocsit akkor csak a jobbost húzza fel :(

Link to comment
Megosztás:

A végállást tanítani kell!!!! Biztosítékot kivesz visszatesz utána felhúz koppig kattan lehúz koppig kattan! :) A széthuzigálással gondolom ugyanúgy elfelejtette a régi végállást...

Nekem az a bajom h bentről tökéletesen működnek az ablakok de ha levan húzva és kulcson lévő gombbal lezárom a kocsit akkor csak a jobbost húzza fel :(

Próbáld ki, hogy ha kulcsal zárod és a kulcsot elfordítva tartod felmegy-e mindkét ablak. Ha így sem meg fel akkor valószínű, hogy az ajtóátvezetőnél a barna vezeték szakadt vagy kontakthibás - nekem a hátsó ajtókon nem működott, mindkettő szakadt volt.

Úgy tudom, hogy a távirányítóval való felhúzáshoz kell egy kis kiegészítés vagy átkötés - az enyémen én építettem be a felhúzó elektronikát.

Link to comment
Megosztás:

Próbáld ki, hogy ha kulcsal zárod és a kulcsot elfordítva tartod felmegy-e mindkét ablak. Ha így sem meg fel akkor valószínű, hogy az ajtóátvezetőnél a barna vezeték szakadt vagy kontakthibás - nekem a hátsó ajtókon nem működott, mindkettő szakadt volt.

Úgy tudom, hogy a távirányítóval való felhúzáshoz kell egy kis kiegészítés vagy átkötés - az enyémen én építettem be a felhúzó elektronikát.

Hát akkor ebbe már valaki belemókolta :)

Na akkor eddig ott tartunk hogy:

-Megnéztem elfordítom a kulcsot a zárban(kulccsal zárom be klasszikus módon) jobbost felhúzza balost nem...

-Távirányító(kulcson a gomb)al ha lezárom jobbos ablakot felhúzza balost nem...

-Bentről gombról tökéletesen húzkodja magát fel le...

Ötlet? Akkor a barna madzag van megszakadva???

Biztosítékházban vannak extra vezetékek majd azt meglesem h hova vezetnek...

Link to comment
Megosztás:

Hát akkor ebbe már valaki belemókolta :)

Na akkor eddig ott tartunk hogy:

-Megnéztem elfordítom a kulcsot a zárban(kulccsal zárom be klasszikus módon) jobbost felhúzza balost nem...

-Távirányító(kulcson a gomb)al ha lezárom jobbos ablakot felhúzza balost nem...

-Bentről gombról tökéletesen húzkodja magát fel le...

Ötlet? Akkor a barna madzag van megszakadva???

Biztosítékházban vannak extra vezetékek majd azt meglesem h hova vezetnek...

Közben megnéztem egy barna/fekete vezetéket keress, (rosszul emlékeztem nem sima barna) az ami a központizár vezérlőtöl adja a jelet az ablakoknak, elvileg a 23-as tüskén kell átmenni az ajtóátvezetőn. Ha megszakad valahol akkor nem megy fel se kulcsal se távirányítóval, de ettől még rendesen a gombjaival működik. A központizár vezérlő 24-es kivezetése.

Link to comment
Megosztás:

Első körben mindenképpen a visszajelző izzók ellenőrzése. Műszerfalat nem nehéz kivenni. Ki kell venni a lámpakapcsolót, a bal oldali és a középen levő légbefúvót, levenni a kormányburkolatot, a műszerfal két oldalán a burkolatot, és utána kijön a műszerfal. Az egész 10-15 perc.

Ha nincs benne visszajelző vagy kiégett, tegyél bele és próba. Ha nem alszanak ki akkor vagy Opel szervíz, vagy egy közeli opelos akinek van hibakód olvasója. A légzsák hibát törölni kell, de mielőtt törölteted meg kell szüntetni a hiba forrását - lehet az ülés alatti csatlakozó.

Kicseréltem az izzót ki vólt égve de ettől független inditás után kialszik és utána pár másodperc múlva kivillan Hova tudom vinni megnézetni villamossági szerelő vagy opel szervíz ?

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!!
Olyan problémám van, hogy nekem van egy X18XE1-be való óracsoportom, de nekem X16XEL a motorkódom! Mielőtt beraktam volna megkérdeztem egy szakembert aki azt mondta, hogy nem lesz jó hozzá, mert más az elektronikálya! Olyan kérdésem van, hogy esetleg valakinek van e az én típusomhoz való fordulatszámmérős óracsoportja és cserélne velem??

Link to comment
Megosztás:

Nekem is be bukott az ablak állndóan mindkét oldalon Megcsináltam összeraktam ajtó bezár ablak felhúzódott utána vissza húzta állandóan 20 centit, a balt meg nem akarta felhúzni Megint szétszed ,most nem raktam össze úgy próbálgattam széthuztam az ajtóban a csatikat kontak sprey és müködöt

Szia! Szeretném megkérdezni, hogy a bebukást hogyan csináltad meg? nekem is előre bukik a jobb oldali üvegem szétszedtem a kárpitott látszuolag rendben van. azóta kicseréltem elektromosra az emelőt (mechanikus volt elötte) és ezzel is bebukik.

Link to comment
Megosztás:

A klimának külön ventilátora van ?Mert klimás a szekér de ha bekapcsolom csak a belső venti indúl el,és ha a klima gomb be vann nyomva kikapcsólt állapotban is pőrgeti a belsőt ventit De nem nyom hideg levegőt Mi lehet a gond ?

Esetleg az lehet a gond, hogy nincs gáz a klímában. Ha kikapcsolt venti mellett benyomod a klíma gombját akkor elindítja a motort 1-es fokozaton.

Üdv mindenkinek!!

Olyan problémám van, hogy nekem van egy X18XE1-be való óracsoportom, de nekem X16XEL a motorkódom! Mielőtt beraktam volna megkérdeztem egy szakembert aki azt mondta, hogy nem lesz jó hozzá, mert más az elektronikálya! Olyan kérdésem van, hogy esetleg valakinek van e az én típusomhoz való fordulatszámmérős óracsoportja és cserélne velem??

Ugyanaz az óracsoport, simán be lehet tenni helyette.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.