Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

hemi

Recommended Posts

Nekem egyszer sikerült kb. 200km-t menni, vidéki utakon, max. 90-el (annyira gyér volt az út minősége), és úgy tudtunk 6,9-et autózni. Még óvatosabb vezetéssel, óvatosabb gyorsításokkal talán lejjebb lehet szorítani pár tizeddel, de a gyári 6 litert nagyon nehéz lehet elérni.

Nem olyan nehéz. A kulcsszó: autópálya :D Vidéki utakon akárhogyan is csinálod lesz város vagy falu ahol lassítani majd gyorsítani kell. Ezzel szemben autópályán lehet úgy jönni 200 kilométert, hogy szinte teljesen fix 90 km/h a sebességed! (Nem tudom számít-e ebbe de: friss olaj van benne, agr szelep-alapjárati motor-pillangóház-gyertyák frissen tisztítva, amit elértem összes csatlakozó érintkezője tisztítva és kapott wd40-et, katalizátor és hátsó dob között minőségi új elem végig.)

Egyébként meg tempomattal alapból lehet spórolni és nem ritkán mutatott 5 liter alattit hosszú kilométereken (enyhe lejtők) na persze sokszor meg 6 liter felett ahol emelkedő volt, és direkt úgy jöttünk, hogy na nézzük meg mit tud ha nagyon kímélni akarjuk a pénztárcánkat ^_^

Link to comment
Megosztás:

 

nem tünik éppen üzemi hőmérsékletnek

90-110 km/h autópályán néhány előzéssel + némi város + egy kis budapest kis dugóval (~220 km), 12,1 liter benzinfogyasztással. Szerintem elviselhető Jó persze autópályán csak kb 5 kamiont meg pár kisbuszt sikerült megelőzni de nem siettünk egy kicsit sem

Autópályán 90?? Én pályán stabil 130al mente 5,valamennyit mert az nem látszik de hogy 5el kezdődik az tuti

Link to comment
Megosztás:

 

Autópályán 90?? Én pályán stabil 130al mente 5,valamennyit mert az nem látszik de hogy 5el kezdődik az tuti

Hőm: ez pedig már jópár kilométer utáni hőmérséklet volt igaz novemberi időjárás.

130-cal 5? Akkor neked 90-nél 3? :D

130-nál nekem 7 fölött eszik sokszor na meg nem mind1, hogy épp lejtőn nézted vagy sík terepen. Nekem is mutatott pillanatokr még 0,0-át is ^_^

Link to comment
Megosztás:

Hőm: ez pedig már jópár kilométer utáni hőmérséklet volt igaz novemberi időjárás.

130-cal 5? Akkor neked 90-nél 3? :D

130-nál nekem 7 fölött eszik sokszor na meg nem mind1, hogy épp lejtőn nézted vagy sík terepen. Nekem is mutatott pillanatokr még 0,0-át is ^_^

Nekem szinte sose megy feljebb a hőfok mint amit Seth-é mutat, legalábbis 90-nél vagy afölött semmiképp. Egyszer araszolgatva (autópályán baleset miatt) kúszott fel 90-ig, de ahogy megint gyorsítottam visszament 80 körülire.

Nekem 130-140-es tempónál légkondi nélkül kicsivel hét liter alatt, 6,9l volt. Igaz az cirka 950-1000km autópálya után.

Link to comment
Megosztás:

Hőm: ez pedig már jópár kilométer utáni hőmérséklet volt igaz novemberi időjárás.

130-cal 5? Akkor neked 90-nél 3? :D

130-nál nekem 7 fölött eszik sokszor na meg nem mind1, hogy épp lejtőn nézted vagy sík terepen. Nekem is mutatott pillanatokr még 0,0-át is ^_^

hát szerintem 5 volt, bár szarul lárszik... na majd az uj kijelzővel. de akkor is max 6 mert az hasonlít. mondjuk lehet 6,9 is. Domb nem volt mert az uj 6oson mentem ott meg aszzem max 5% a meredekség

Nekem szinte sose megy feljebb a hőfok mint amit Seth-é mutat, legalábbis 90-nél vagy afölött semmiképp. Egyszer araszolgatva (autópályán baleset miatt) kúszott fel 90-ig, de ahogy megint gyorsítottam visszament 80 körülire.

9ö alatt kb 1 mm vel új termosztáttal ami 92fokon nyit

Link to comment
Megosztás:

hát szerintem 5 volt, bár szarul lárszik... na majd az uj kijelzővel. de akkor is max 6 mert az hasonlít. mondjuk lehet 6,9 is. Domb nem volt mert az uj 6oson mentem ott meg aszzem max 5% a meredekség

9ö alatt kb 1 mm vel új termosztáttal ami 92fokon nyit

Érdemes kijelzőt cserélni :D

6.5 között is van valóban hasonlósás ég 5,0 és 6,9 között van egy kis eltérés.

Hőmérséklet: városban felmegy nekem is 90-ig sőt ha pl 30 foknál is több van kint és városban araszolok és még légkondit is járatok volt már 95 fölött is idén de ez már új termosztát na de amikor a kép készült pedig este volt ráadásul november és nem is mentem ennyivel sokáig gondolom ez nem meglepő ^_^ Azóta nem néztem mennyi a vége, idén asszem 160 fölött nem is mentem még vele a kép pedig 2008-as.

Link to comment
Megosztás:

Érdemes kijelzőt cserélni :D

6.5 között is van valóban hasonlósás ég 5,0 és 6,9 között van egy kis eltérés.

Hőmérséklet: városban felmegy nekem is 90-ig sőt ha pl 30 foknál is több van kint és városban araszolok és még légkondit is járatok volt már 95 fölött is idén de ez már új termosztát na de amikor a kép készült pedig este volt ráadásul november és nem is mentem ennyivel sokáig gondolom ez nem meglepő ^_^ Azóta nem néztem mennyi a vége, idén asszem 160 fölött nem is mentem még vele a kép pedig 2008-as.

Nem mondtam hogy 5,0 mert a második szám egyáltalán nem látszik. a cserén már rajta vagyok (lásd elektromos toppik:))

Én is csak kipróbáltam mi a vége aztóta még pályán is max 140. Sokba van a jogsi nem éri meg

Link to comment
Megosztás:

Helyett 5400-at akartál írni, igaz? :D Vagy be akartál csapni bennünket? ^_^

6400! Éppen kezdődik a piros. Sajnos egyedül járok, de jövő hétvégén keresek valakit, aki majd vállalkozik arra, hogy mellettem ülve készít 1 hiteles fényképet. Az utolsó mondatod nemigazán volt baráti még viccből sem. :P

Link to comment
Megosztás:

6400! Éppen kezdődik a piros.

Az biztos, hogy hülyeség.

5-ben vagy, 100 km/h-nál forog a motor 2700-at, azt írtad, ami mellesleg hihető is.

200-nál ennek dupláját kell forognia, azaz 5400-at, nagyjából ezt kell mutatnia a fordulatszámmérőnek is.

Link to comment
Megosztás:

Csak azt írtam, amit láttam. A számokat meg ismerem, hogy ennyinél miért annyi, azt nyomozza ki aki akarja. A 200 bitzos (GPS), a fordszám nem, mert azt a GPS nem mutatja. :D

Nekem az volt meglepő, hogy amikor 220-at mutatott az óra akkor a gps is 220-at írt ki ráadásul 2 gps ami csak nem hiba ^_^ (gyári méretű felnin és gumin).

Link to comment
Megosztás:

Az biztos, hogy hülyeség.

200-nál ennek dupláját kell forognia, azaz 5400-at, nagyjából ezt kell mutatnia a fordulatszámmérőnek is.

Erre ne vegyél mérget.Án még nem vertem neki kéccázza' de tuti kipörgi a lelkét abban a tartományban.Talán a Caravan nem, mert azon WR-es váltó van.De egy évszázad mire eljut a kéccázra'. ^_^ Volt, X20XEV motorral.Onnan tudom.170 felett majdhogynem szinte meghalt.1X kipróbáltam! :P

A jelenlegi lényegesen fickósabb. ;)

Nekem az volt meglepő, hogy amikor 220-at mutatott az óra akkor a gps is 220-at írt ki ráadásul 2 gps ami csak nem hiba :D (gyári méretű felnin és gumin).

Nekünk már nem csal az óránk, nem úgy mint az effastrában... ;)

Link to comment
Megosztás:

Erre ne vegyél mérget.Án még nem vertem neki kéccázza' de tuti kipörgi a lelkét abban a tartományban.Talán a Caravan nem, mert azon WR-es váltó van.De egy évszázad mire eljut a kéccázra'. ^_^ Volt, X20XEV motorral.Onnan tudom.170 felett majdhogynem szinte meghalt.1X kipróbáltam! :P

A jelenlegi lényegesen fickósabb. ;)

Teljesen mindegy, hogy WR vagy WR+, kiprögi a lelkét vagy sem, egy adott sebességi fokozatban X sebességnél a motor fordulatszám Y, akkor 2X sebességnél a fordulatszám 2Y. Erről felesleges vitatkozni, ez így van :D

A km óra és a fordulatszámmérő pontatlansága esetleg befolyásolhatja a mutatott értékeket.

X18XE alatt F18 CR váltó van, 3,97-es végáttétellel.

Nekünk már nem csal az óránk, nem úgy mint az effastrában... ;)

Ez így igaz, teljesen pontos a km óra, nálam a 195/60 R15-ös gumikkal.

Link to comment
Megosztás:

Fogyasztásom: 9,1l

Kicsit sokallom, de ennyi az annyi. Igaz ahhoz képest nem is sok hogy a 480km-ből amit most mentem, kb 300km lakott területen kívül volt, a többi pedig városon belül, olyan kis távokon, hogy a motornak esélye sem volt bemelegedni, még a 38 fokban sem :D Ezen távok kb. 70%-án ment a légkondi. Még ami hozzátartozik, hogy a vezetési stílus mind városon belül és kívül vegyes volt. Hol nagymamis, hol dinamikus. :P

Ja, és a benya vpower volt. (nem a racing) Semmivel nem jobb mint a 95-ös, úgyhogy ilyet többet nem tankolok. A vpower racing jobb volt, de az meg bődületesen drága, olyat ezentúl negyedévente fog kapni a motor, akkor is max 1/3 tanknyit. Max a szülinapján tankolom teli racingből ^_^

Link to comment
Megosztás:

Nekem 12L/100 E85-ből, és én bizony sokallom.Viszont kezd össze állni a hidegindítási fázis, nem kell a halálba tekertetni az önindítót.

Lehet, veszek vissza a hidegindítási dúsításból.A normál üzem közbeni E85 felhasználás megfelelő értékeket produkál.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ezzel a gumival 4 km/h-t csal pluszban! Mivel nem gyári méret.

Teljesen mindegy, hogy WR vagy WR+, kiprögi a lelkét vagy sem, egy adott sebességi fokozatban X sebességnél a motor fordulatszám Y, akkor 2X sebességnél a fordulatszám 2Y. Erről felesleges vitatkozni, ez így van :D

A km óra és a fordulatszámmérő pontatlansága esetleg befolyásolhatja a mutatott értékeket.

X18XE alatt F18 CR váltó van, 3,97-es végáttétellel.

Ez így igaz, teljesen pontos a km óra, nálam a 195/60 R15-ös gumikkal.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 12L/100 E85-ből, és én bizony sokallom.Viszont kezd össze állni a hidegindítási fázis, nem kell a halálba tekertetni az önindítót.

Lehet, veszek vissza a hidegindítási dúsításból.A normál üzem közbeni E85 felhasználás megfelelő értékeket produkál.

Lehet hogy hülye kérdés,de mi lesz így télen az autóddal?

Szervízben alakítattad át?Vagy nincs is benne?Mi is gondolkoztunk hogy asszony kocsiját

lehet átalakíttatjuk,de annyira keveset spórolnánk rajta,hogy inkább a benzinessel kevesebbet járunk

és a Vekit nyüstöljük!

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy hülye kérdés,de mi lesz így télen az autóddal?

Szervízben alakítattad át?Vagy nincs is benne?Mi is gondolkoztunk hogy asszony kocsiját

lehet átalakíttatjuk,de annyira keveset spórolnánk rajta,hogy inkább a benzinessel kevesebbet járunk

és a Vekit nyüstöljük!

Ez egy korai HunFlex de Luxe készülék.Kicsit ismerkedni kell még vele.Ha a Futó Gabi féle E85powert vettem volna, nem lenne ilyen gondom mert Gabié kiforrottabb, jobban átgondoltabb, több üzemi funkcióval ellátott készülék.De nem volt rá 37e.ft-om.

Én bizakodó vagyok, mert jelenleg az üza.szint mutatója kicsit elakadt egy bizonyos szintnél, ami arra enged következtetni, hogy nem lesz meg a 12L-es fogyasztás.Már pedig ha 10L körül alakul, akkor marad a cucc.

Így pedig már megéri, mert benzinből jelen árak mellett 2924ft-ba kerül 100km megtétele, E85-ből pedig 2350ft-ba.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy korai HunFlex de Luxe készülék.Kicsit ismerkedni kell még vele.Ha a Futó Gabi féle E85powert vettem volna, nem lenne ilyen gondom mert Gabié kiforrottabb, jobban átgondoltabb, több üzemi funkcióval ellátott készülék.De nem volt rá 37e.ft-om.

Én bizakodó vagyok, mert jelenleg az üza.szint mutatója kicsit elakadt egy bizonyos szintnél, ami arra enged következtetni, hogy nem lesz meg a 12L-es fogyasztás.Már pedig ha 10L körül alakul, akkor marad a cucc.

Így pedig már megéri, mert benzinből jelen árak mellett 2924ft-ba kerül 100km megtétele, E85-ből pedig 2350ft-ba.

Na ige,ha sokat jársz vele,akkor kifizetődő lehet!De a téli hidegindítást több benzin segítségével oldod meg?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.