Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest Anonymous

Recommended Posts

Nektek nem volt még problémátok a vízcsövekkel?

A mai nap már másodszorra ragadtam kis híjján az útszélén, mert elfosta magát az egyik cső, és elfolyt a hűtővizem. Felettébb idegesítő.

Semmi előjele nem volt, a víz nem fogyott, seholsem szivárgott, az autó alatt a padló teljesen száraz a garázsban.

A problémát egy kb 10 mm-es átkötő cső okozta a termosztátháznál. A cső belseje fullra szét volt roncsolódva, kívülről viszont nem látszott rajta semmi, a repedésen kívül.

Link to comment
Megosztás:

Szép estét!

Igazából kuplung-kérdésem lenne.. Olyat csinál néha a kuplungpedál, hogy a napi első indításnál, kb. 4-5 centit beesik és nagyon bent fog. Kb. 10-15 perc autókázás után jó lesz és egész nap semmi problémám nincs vele. Esetleg volna valami ötletetek? Olajat néztem, de majdnem fullon van a tartályban.

Köszi előre is!

Link to comment
Megosztás:

Szép estét!

Igazából kuplung-kérdésem lenne.. Olyat csinál néha a kuplungpedál, hogy a napi első indításnál, kb. 4-5 centit beesik és nagyon bent fog. Kb. 10-15 perc autókázás után jó lesz és egész nap semmi problémám nincs vele. Esetleg volna valami ötletetek? Olajat néztem, de majdnem fullon van a tartályban.

Köszi előre is!

És ha rá pumpálsz 1 párat ?

Link to comment
Megosztás:

Nektek nem volt még problémátok a vízcsövekkel?

A mai nap már másodszorra ragadtam kis híjján az útszélén, mert elfosta magát az egyik cső, és elfolyt a hűtővizem. Felettébb idegesítő.

Semmi előjele nem volt, a víz nem fogyott, seholsem szivárgott, az autó alatt a padló teljesen száraz a garázsban.

A problémát egy kb 10 mm-es átkötő cső okozta a termosztátháznál. A cső belseje fullra szét volt roncsolódva, kívülről viszont nem látszott rajta semmi, a repedésen kívül.

meg érett az anyag ,azért a te autód sem maí gyerek !

Link to comment
Megosztás:

Nektek nem volt még problémátok a vízcsövekkel?

A mai nap már másodszorra ragadtam kis híjján az útszélén, mert elfosta magát az egyik cső, és elfolyt a hűtővizem. Felettébb idegesítő.

Semmi előjele nem volt, a víz nem fogyott, seholsem szivárgott, az autó alatt a padló teljesen száraz a garázsban.

A problémát egy kb 10 mm-es átkötő cső okozta a termosztátháznál. A cső belseje fullra szét volt roncsolódva, kívülről viszont nem látszott rajta semmi, a repedésen kívül.

1.5 TDI Isuzu Kadettnál nekem is volt. 2 nap alatt 3 cső fosta el magát. Így lettem anno MAK-klubtag.

Link to comment
Megosztás:

Egyre jobban kezdek kiábrándulni a Magnatec olajból... Egy ideig nagy megelégedéssel használtam, de amióta leesett az ára, szerintem a minőségben is alább hagyott a gyártó. A hidrotőkék nálam is rendesen csörögnek, emellett elkezdte enni is az olajat a gép, holott előtte éppen azért maradtam a Magnatec mellett, mert a GM olajhoz képest nagyjából csak a felét hörpintette fel a jószág azonos időtartam alatt. Az a vicc, hogy frissen cserélt olajnál is csetteg, talán ha két-három napig éreztem némi javulást, azóta szinte teljesen olyan, mint a 9000 kilométeres olajjal volt.

A következő periódusnál biztosan váltani fogok, csak azt nem tudom még, mire. A TopGuard-ot nézegettem, vagy valami drágább Castrol-t, mondjuk az EDGE szériából. Spekuláltam azon is, hogy 5W-40-re váltok. Szerintetek? 230.000 kilométer van a motorban, óra szerint.

Link to comment
Megosztás:

1.5 TDI Isuzu Kadettnál nekem is volt. 2 nap alatt 3 cső fosta el magát. Így lettem anno MAK-klubtag.

Nekem azért nem 2 nap volt, hanem több hónap és kb 10 ezer km különbség a kettő között.

Most rendelek csöveket, és kicserélem azokat, amelyek szarul néznek ki. Addig sima desztillált víz van a motorban.

Link to comment
Megosztás:

Egyre jobban kezdek kiábrándulni a Magnatec olajból... Egy ideig nagy megelégedéssel használtam, de amióta leesett az ára, szerintem a minőségben is alább hagyott a gyártó. A hidrotőkék nálam is rendesen csörögnek, emellett elkezdte enni is az olajat a gép, holott előtte éppen azért maradtam a Magnatec mellett, mert a GM olajhoz képest nagyjából csak a felét hörpintette fel a jószág azonos időtartam alatt. Az a vicc, hogy frissen cserélt olajnál is csetteg, talán ha két-három napig éreztem némi javulást, azóta szinte teljesen olyan, mint a 9000 kilométeres olajjal volt.

A következő periódusnál biztosan váltani fogok, csak azt nem tudom még, mire. A TopGuard-ot nézegettem, vagy valami drágább Castrol-t, mondjuk az EDGE szériából. Spekuláltam azon is, hogy 5W-40-re váltok. Szerintetek? 230.000 kilométer van a motorban, óra szerint.

A megoldás lehet benne van az írásodban!Nem biztos forrásból,de halottam újra "palackozott" darabokról,amiknek köze nincs a Castrolhoz!

Fogalmam sincs hogy csinálják,milyen gyengébb márka lehet rátöltve stb,de azért oda kell figyelni,mert lehet csak rémhírek,de manapság...

Ezért nem veszek soha hordós olajat!Persze más lenne,ha megbízható helyről,ismerőstől tudnék venni!

Link to comment
Megosztás:

A megoldás lehet benne van az írásodban!Nem biztos forrásból,de halottam újra "palackozott" darabokról,amiknek köze nincs a Castrolhoz!

Fogalmam sincs hogy csinálják,milyen gyengébb márka lehet rátöltve stb,de azért oda kell figyelni,mert lehet csak rémhírek,de manapság...

Ezért nem veszek soha hordós olajat!Persze más lenne,ha megbízható helyről,ismerőstől tudnék venni!

Na jó, de a METRO-ban? Ugyanis onnan veszem / vettem már évek óta, amikor akcióban van. Hivatalos üzletben már csak nem mernek kókányolt olajat árusítani! :D

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de a METRO-ban? Ugyanis onnan veszem / vettem már évek óta, amikor akcióban van. Hivatalos üzletben már csak nem mernek kókányolt olajat árusítani! :D

Ott nem hiszem hogy hamisítványt adnának!Nekem a dízelbe még mindig tökéletes,ezért én maradok ennél a márkánál!

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Vectra-sok! :D

Mennyibe fájna egy hosszbordás szíj csere? Persze sallangokkal együtt- szíj+csapágy+rugós előfeszítő+ mi kell még?

Néztem pl. itt:Visit My Website, ezek árban nem húzósak kicsit? Nem akarok sz@rt venni bele, mert annak semmi értelme, de aranyárban se legyen azért...

Ez a művelet otthon is megoldható, vagy spéci szerszám miatt szerelő? Mert ha nem gázos, megcsinálom unokatesómmal, tehát azzal nem lenne gond.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Vectra-sok! :D

Mennyibe fájna egy hosszbordás szíj csere? Persze sallangokkal együtt- szíj+csapágy+rugós előfeszítő+ mi kell még?

Néztem pl. itt:Visit My Website, ezek árban nem húzósak kicsit? Nem akarok sz@rt venni bele, mert annak semmi értelme, de aranyárban se legyen azért...

Ez a művelet otthon is megoldható, vagy spéci szerszám miatt szerelő? Mert ha nem gázos, megcsinálom unokatesómmal, tehát azzal nem lenne gond.

Szia.

Nekem nemrég volt vezérléscsere úgyhogy nagyjából tudom az árakat, de nem forintra pontosan.

Nekem olyan 45k köröl állt meg a művelet:

Febi/Bilstein szíj: 9-10.000

SKF vezetőgörgők: 2x 5.500

INA feszítőgörgő: 11-12.000

Ruville vízpumpa: 13.000

Én nem állnék neki otthon, mert ha nem jól állítod jelre a kerekeket, akkor igen nagy kárt okozhatsz. Szerintem megér 5000-et fizetni egy szerelőnek hogy biztos jó legyen. Egyszer az egyik szaki elcseszte apám vectráján és szétverte a szelepeket. A javítási költség természetesen őt terhelte...

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Nekem nemrég volt vezérléscsere úgyhogy nagyjából tudom az árakat, de nem forintra pontosan.

Nekem olyan 45k köröl állt meg a művelet:

Febi/Bilstein szíj: 9-10.000

SKF vezetőgörgők: 2x 5.500

INA feszítőgörgő: 11-12.000

Ruville vízpumpa: 13.000

Én nem állnék neki otthon, mert ha nem jól állítod jelre a kerekeket, akkor igen nagy kárt okozhatsz. Szerintem megér 5000-et fizetni egy szerelőnek hogy biztos jó legyen. Egyszer az egyik szaki elcseszte apám vectráján és szétverte a szelepeket. A javítási költség természetesen őt terhelte...

Nem beleugatok, de a hosszbordás szíj az nem vezérműszíj.

Csak a szíj:

http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...a+b/tipus/5111/

vagy görgővel:

http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipu...0_s48_?gyakori=

Szerintem nézz körül mielőtt vásárolsz

vagy gyári vezérlés ha ez kell:

http://www.monorex.hu/content/opel_astra_g...ezerles_keszlet

Link to comment
Megosztás:

Nem beleugatok, de a hosszbordás szíj az nem vezérműszíj.

Csak a szíj:

http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...a+b/tipus/5111/

vagy görgővel:

http://osz-car.hu/webaruhaz/htmls/autotipu...0_s48_?gyakori=

Szerintem nézz körül mielőtt vásárolsz

vagy gyári vezérlés ha ez kell:

http://www.monorex.hu/content/opel_astra_g...ezerles_keszlet

ja tényleg, ezt benéztem. :D

Bocsi

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Vectra-sok! :D

Mennyibe fájna egy hosszbordás szíj csere? Persze sallangokkal együtt- szíj+csapágy+rugós előfeszítő+ mi kell még?

Néztem pl. itt:Visit My Website, ezek árban nem húzósak kicsit? Nem akarok sz@rt venni bele, mert annak semmi értelme, de aranyárban se legyen azért...

Ez a művelet otthon is megoldható, vagy spéci szerszám miatt szerelő? Mert ha nem gázos, megcsinálom unokatesómmal, tehát azzal nem lenne gond.

Benzinesnél ki kell venni hozzá a motortartó bakot,mert az körül van elvezetve a szíj.

Link to comment
Megosztás:

Ja, az autó diesel, lehet nem néztétek az aláírást... :D

Végül is találtam egyet: Visit My Website, de még nem tudom pontosan, ez a készlet miket tartalmaz- de majd holnap kiderül, mert felhívom őket.

Amúgy mi kellene a cseréhez,: 1 feszítőgörgő, 1 v. 2 csapágy + milyen méretű szíj? Oké, megmondják a boltban is ezt, de addig tájékozott szeretnék lenni- vagyis tudni akarom, mielőtt elmegyek... :D

Link to comment
Megosztás:

Én nem állnék neki otthon, mert ha nem jól állítod jelre a kerekeket, akkor igen nagy kárt okozhatsz. Szerintem megér 5000-et fizetni egy szerelőnek hogy biztos jó legyen. Egyszer az egyik szaki elcseszte apám vectráján és szétverte a szelepeket. A javítási költség természetesen őt terhelte...

Az Isuzu dieselnél egy-egy csavarral rögzíteni kell a vezérműkereket meg az adagoló kereket, ezek elfordulni nem tudnak, a főtengely nem fordul el, szóval elrontani sem lehet. Innen már csak fel kell rakni a szíjat, egy rugó automatikusan megfeszíti amennyire kell, aztán kész :D

Link to comment
Megosztás:

Ja, az autó diesel, lehet nem néztétek az aláírást... :D

Végül is találtam egyet: Visit My Website, de még nem tudom pontosan, ez a készlet miket tartalmaz- de majd holnap kiderül, mert felhívom őket.

Amúgy mi kellene a cseréhez,: 1 feszítőgörgő, 1 v. 2 csapágy + milyen méretű szíj? Oké, megmondják a boltban is ezt, de addig tájékozott szeretnék lenni- vagyis tudni akarom, mielőtt elmegyek... :D

Te Zozor, én nem akarok beleugatni, de ha nekem jól rémlik, az X20DTH az láncos motor... :D

Link to comment
Megosztás:

Te Zozor, én nem akarok beleugatni, de ha nekem jól rémlik, az X20DTH az láncos motor... :D

Hátdehát én is arra utaltam, hogy nem a láncot, hanem a generátor+klíma+szervót hajtó hosszbordás szíjat cserélném. :D

Azokat hajtja, nem?

:P Jó, hát azért ezt nem várom meg... :D

Link to comment
Megosztás:

Hátdehát én is arra utaltam, hogy nem a láncot, hanem a generátor+klíma+szervót hajtó hosszbordás szíjat cserélném. :P

Azokat hajtja, nem?

:lol: Jó, hát azért ezt nem várom meg... :D

Akkor én értetelek félre, sry! :D

Én simán vennék rá szíjat, a feszítő görgője, ha nincs megkopva vészesen és nem szól durván ki nem cserélném... :D

Szerintem megfogsz lepődni, amikor a manifold boxot leveszed majd. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.