Nyunyóka Elküldve Január14, 2016 Megoszt Elküldve Január14, 2016 11 hours ago, Astra555 írta: Szia! Megírnád, hogy melyik márkaszerviz volt ez? Csak azért, hogy a jövőben Veled együtt messziről elkerüljük. Ez a szuper szerviz a nemrégen nyílt budaörsi Opel Fábián (korábban peugeot,citroen) szerviz volt ... de milyen gond lehetett volna,ha ez a levegőszűrőből jövő csövet hosszabb ideig nem kötik vissza ? természetesen a "benzinszag",ott is mondták,inkább motorolaj-szag volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
janyka19 Elküldve Január14, 2016 Megoszt Elküldve Január14, 2016 22 hours ago, Sztaricsnaja írta: nappali menetfény hazakísérőfény komfort ablak (távirányítóval működtetés) REC modul kell hozzá autómatikus ajtó zárás 15km/óra fölött, REC modul kell hozzá tempomat, ha a bajuszkapcsoló + kuplungkapcsoló bent van ha nincs BC-d akkor ha nem alap kijelződ van akkor az is bekapcsolható. Ha minden igaz ennyi. Köszi. Tech 2 vel ránézünk miket tudok ezekböl aktiválni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
janyka19 Elküldve Január14, 2016 Megoszt Elküldve Január14, 2016 1 hour ago, BRoland írta: Kösziii, így egyszerűbb. Ez okozhat a nagyobb mèrtèkű párásodást? Azzal is küzdök... Akkor lehet nekem is azért párásodik néha annyira durván az autó. Három éve van nállam az autó de még soha nem használltam a belső levegő keringetést. Lehet nekem is le van esve az az akármi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BRoland Elküldve Január14, 2016 Megoszt Elküldve Január14, 2016 1 hour ago, Astra555 írta: Valóban okozhat, ha nem jön be miatta elég levegő kintről. De érdemes megnézni a szőnyegeket is, esetleg nedvesek-e (előfordul a fűtőradiátorból szivárgó víz, vagy az első ajtók hangszóróinál is be szokott ázni az autó). Ha nem, akkor érdemes volna pollenszűrőt cserélni, ha 1 éven belül nem volt. A másik, hogy talán jót tenne egy fűtött garázs 1-2 napra, hogy ki tudjon száradni a bent lévő nedvesség, esetleg össze lehet gyűjteni páragyűjtő tablettával. Első dolgom a pollenszűrő csere volt, valamivel jobb , de nem ehhez szoktam;) (1 hete vettem az astrát) Megnèzem a többit. Ès lehet 2 napra ezzel állok be a garázsba. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BRoland Elküldve Január14, 2016 Megoszt Elküldve Január14, 2016 2 hours ago, BRoland írta: Kösziii, így egyszerűbb. Ez okozhat a nagyobb mèrtèkű párásodást? Azzal is küzdök... Jól sejtem h ennek a cserèjèhez a komplett műszerfalat ki kell bontani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba66 Elküldve Január14, 2016 Megoszt Elküldve Január14, 2016 (edited) 11 hours ago, Nyunyóka said: Ez a szuper szerviz a nemrégen nyílt budaörsi Opel Fábián (korábban peugeot,citroen) szerviz volt ... de milyen gond lehetett volna,ha ez a levegőszűrőből jövő csövet hosszabb ideig nem kötik vissza ? természetesen a "benzinszag",ott is mondták,inkább motorolaj-szag volt Azert a benzin es az olaj hatalmas kulonbseg A kicsopogo olaj koszon es szagon kivul nem igazan okoz semmit (jo, fogy az olaj is), de ez egyaltalan nem olyan komoly, mintha benzin lett volna... Módosítva Január15, 2016 : csaba66 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BRoland Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 On 2016.01.14. at 20:22, Astra555 írta: Valóban okozhat, ha nem jön be miatta elég levegő kintről. De érdemes megnézni a szőnyegeket is, esetleg nedvesek-e (előfordul a fűtőradiátorból szivárgó víz, vagy az első ajtók hangszóróinál is be szokott ázni az autó). Ha nem, akkor érdemes volna pollenszűrőt cserélni, ha 1 éven belül nem volt. A másik, hogy talán jót tenne egy fűtött garázs 1-2 napra, hogy ki tudjon száradni a bent lévő nedvesség, esetleg össze lehet gyűjteni páragyűjtő tablettával. Ma megnéztem, miután rájöttem, h csak a kesztyűtartót kell kivenni... A belső keringetés tökéletesen működik..ide-oda, nyit-zár. És hangja sem ennek van... A pollenszűrő doboz felől, belőle, felette, mellőle jön a kattogás...de rájöttem, hogy amikor a levegőfújás irányát választom ki, akkor jön a hang. Ez még oké is lehetne (bár nekem MK4es mondeom van, de abban ha irányt váltok semmi hangja nincs), de miért csinálja indításkor/leállításkor??? Arra gondolok, h lehet h leállításkor "alapállásba" áll, és amikor legközeélebb elindulok beállítja az utólag használt pozícióba. Amit viszont furcsálok, hogy pl leállításkor 2 fokozaton megy a szellőztetés, de amikor újra csak gyújtást adok, nem kapcsol be a szellőztetés csak akkor ha fokozatot váltok, mondjuk 3asra, és akkor szintén jön a hang (állítja be pozícióba???) Lehet túlaggódom, de idegesít Nálatok is így műxik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 1 hour ago, BRoland írta: Ma megnéztem, miután rájöttem, h csak a kesztyűtartót kell kivenni... A belső keringetés tökéletesen működik..ide-oda, nyit-zár. És hangja sem ennek van... A pollenszűrő doboz felől, belőle, felette, mellőle jön a kattogás...de rájöttem, hogy amikor a levegőfújás irányát választom ki, akkor jön a hang. Ez még oké is lehetne (bár nekem MK4es mondeom van, de abban ha irányt váltok semmi hangja nincs), de miért csinálja indításkor/leállításkor??? Arra gondolok, h lehet h leállításkor "alapállásba" áll, és amikor legközeélebb elindulok beállítja az utólag használt pozícióba. Amit viszont furcsálok, hogy pl leállításkor 2 fokozaton megy a szellőztetés, de amikor újra csak gyújtást adok, nem kapcsol be a szellőztetés csak akkor ha fokozatot váltok, mondjuk 3asra, és akkor szintén jön a hang (állítja be pozícióba???) Lehet túlaggódom, de idegesít Nálatok is így műxik? Nyitás után és leállítás után is mozog, lezár/kinyit, ez a dolga. Pedálok mellett nézz be jobbra, látsz egy kényszerpályás fehér tárcsát, azt zsírozd meg vagy zsírspray-vel fújd be és elhallgat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
BRoland Elküldve Január16, 2016 Megoszt Elküldve Január16, 2016 5 hours ago, Davee írta: Nyitás után és leállítás után is mozog, lezár/kinyit, ez a dolga. Pedálok mellett nézz be jobbra, látsz egy kényszerpályás fehér tárcsát, azt zsírozd meg vagy zsírspray-vel fújd be és elhallgat. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 14 hours ago, BRoland írta: 18 hours ago, Davee írta: Nyitás után és leállítás után is mozog, lezár/kinyit, ez a dolga. Pedálok mellett nézz be jobbra, látsz egy kényszerpályás fehér tárcsát, azt zsírozd meg vagy zsírspray-vel fújd be és elhallgat. Köszönöm Az lesz az.....ez mind ilyen......sajna időnként ezt a kenést el kell végezni, és akkor elhallgat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 Sziasztok! Bocs, hogy ide írok de talán itt válasz kapok a kérdésemre. Van egy z16xe1 zafirám a Következő hibakódot küldi P0340 főtengely jeladó rendellenesség! szerintetek beszart a jeladó? Egyébként első indításnál nincs semmi gond aztán kb: 2 km után dobja a hibát egész nap! 3500 fordulatnál letilt gondolom a hiba miatt. Van még egy kód 0115 ez valószínű, hogy a termosztát. Nem tudom, hogy van e a kettőnek köze egymáshoz. Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 1 hour ago, gyalázó írta: Sziasztok! Bocs, hogy ide írok de talán itt válasz kapok a kérdésemre. Van egy z16xe1 zafirám a Következő hibakódot küldi P0340 főtengely jeladó rendellenesség! szerintetek beszart a jeladó? Egyébként első indításnál nincs semmi gond aztán kb: 2 km után dobja a hibát egész nap! 3500 fordulatnál letilt gondolom a hiba miatt. Van még egy kód 0115 ez valószínű, hogy a termosztát. Nem tudom, hogy van e a kettőnek köze egymáshoz. Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm. Szia! P 0340 : Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor) P0115: Motor hűtőközeg hőmérséklet áramkör Termosztátot nem fogja jelezni, ez valószínű, hogy a víz hőmérséklet jeladója lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
c_coupe Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 Sziasztok! 5 ajtós H Astrát vettem pár hete. Lehet, hogy nem a megfelelő topicba írom, de próbálok ezen a fórumon is elindulni. Kis segítség kellene: a kalaptartót tartó csapok hiányoztak, de rájöttem, hogy nem hiányoznak csak benyomták azokat. A bal oldalon sikerült kivennem, majd vissza is tudtam nyomni a helyére, mivel ott nyitható a csomagtér burkolat (v.mi biztosítéktábla van ott - ha valaki tudja, pontosan mi az, megírhatná.) A jobb oldali burkolat nem nyitható, így onnan még - azt felfeszítve - sikerült a burkolat aljára leesett csapot kivennem, de visszatenni már nem lehet. Le kellene venni az egész jobb oldali burkolatot. (Nem merem nagyon feszegetni, mert ott is van légzsák, nehogy nekem a burkolat feszegetésétől lepattanjon). Ha Valakinek lenne ebben tapasztalata és azt velem megosztaná, azt szívesen venném! Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 5 hours ago, Astra555 írta: Szia! P 0340 : Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor) P0115: Motor hűtőközeg hőmérséklet áramkör Termosztátot nem fogja jelezni, ez valószínű, hogy a víz hőmérséklet jeladója lesz. Szia! Igen elírtam! De még mindig nem értem mitől lehet ! Dobhatom ki a mocit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Január17, 2016 Megoszt Elküldve Január17, 2016 2 hours ago, gyalázó írta: Szia! Igen elírtam! De még mindig nem értem mitől lehet ! Dobhatom ki a mocit? Azért ne dobd ki, de pár horgasorrú Mátyásra biztosan szükséged lesz. A vezérműtengely jeladó elhalása volt már probléma jó pár embernél, fogyó eszköz. Nekem a B Vectránál szórakozott egyszer, de cserére nem került sor, mert nem produkálta többször a hibát. Kicserélni sem egy nagy dolog. A kábelezése szigetelt, így nem látszik, ha csak szakadás miatt adta volna meg magát. Itt egy lista, hogy nagyjából melyik márkát mennyiért kapod meg: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/vezermutengely_ford_szamjelado/vezermutengely_ford_szamjelado_opel_1_6_44908 A másik meg valószínű a vízhőfok jeladó lesz. A hűtővíz hőmérséklete az óra szerint rendben van? Mert, ha fals értéket kap a rendszer, akkor akár le is tilthatja a motor működését. A cseréje nem bonyolult és nem is túl drága: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/jelado_erzekelo_gomba/vizhofok_jelado/vizhofok_jelado_opel_szogletes_csatlakozoval_33786 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január18, 2016 Megoszt Elküldve Január18, 2016 8 hours ago, Astra555 írta: ft óadíj nem csekélyAzért ne dobd ki, de pár horgasorrú Mátyásra biztosan szükséged lesz. A vezérműtengely jeladó elhalása volt már probléma jó pár embernél, fogyó eszköz. Nekem a B Vectránál szórakozott egyszer, de cserére nem került sor, mert nem produkálta többször a hibát. Kicserélni sem egy nagy dolog. A kábelezése szigetelt, így nem látszik, ha csak szakadás miatt adta volna meg magát. Itt egy lista, hogy nagyjából melyik márkát mennyiért kapod meg: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/motor_erzekelokjeladok/vezermutengely_ford_szamjelado/vezermutengely_ford_szamjelado_opel_1_6_44908 A másik meg valószínű a vízhőfok jeladó lesz. A hűtővíz hőmérséklete az óra szerint rendben van? Mert, ha fals értéket kap a rendszer, akkor akár le is tilthatja a motor működését. A cseréje nem bonyolult és nem is túl drága: https://cromax.hu/elektromos_rendszer/jelado_erzekelo_gomba/vizhofok_jelado/vizhofok_jelado_opel_szogletes_csatlakozoval_33786 Szia! Köszi a választ! A jeladót akkor most már értem! De a Vízhőmérséklet szerintem Termosztát lesz, mert nincs nagy fűtése az autónak csak garázsban ahol amúgy is meleg van. Remélem Arany kezük van a szervizben mert 9500 ft óradíj nem csekély :-) Majd megírom mi lett a végeredmény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astra555 Elküldve Január18, 2016 Megoszt Elküldve Január18, 2016 3 hours ago, gyalázó írta: Szia! Köszi a választ! A jeladót akkor most már értem! De a Vízhőmérséklet szerintem Termosztát lesz, mert nincs nagy fűtése az autónak csak garázsban ahol amúgy is meleg van. Remélem Arany kezük van a szervizben mert 9500 ft óradíj nem csekély Majd megírom mi lett a végeredmény. Szerintem arany kezük max. a számlaíráskor lesz, de ne legyen igazam. A vt.jeladót szerintem egyszerű cserélni, a termosztát már kissé nehezebb lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január18, 2016 Megoszt Elküldve Január18, 2016 9 hours ago, Astra555 írta: Szerintem arany kezük max. a számlaíráskor lesz, de ne legyen igazam. A vt.jeladót szerintem egyszerű cserélni, a termosztát már kissé nehezebb lehet. Nos bent volt a szervizben! Persze nem csináltattam meg velük 120 e számla jött volna ki! a hiba kódok amit ők diagnosztizáltak P171 VAGY 179 nem látni listán mit írtak de szerintem 179 P0340, P0115 ezekről már beszéltünk. Van még egy P1112 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali001 Elküldve Január19, 2016 Megoszt Elküldve Január19, 2016 Üdv! Múlthéten vettem egy Astra H 1.6 twinportot. Apró hibája hogy ahogy leállítom a motort a rádió nem kapcsol ki, csak ha manuálisan kikapcsolom. Erre van vmi beállítás? Pali Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január19, 2016 Megoszt Elküldve Január19, 2016 17 minutes ago, Pali001 írta: Üdv! Múlthéten vettem egy Astra H 1.6 twinportot. Apró hibája hogy ahogy leállítom a motort a rádió nem kapcsol ki, csak ha manuálisan kikapcsolom. Erre van vmi beállítás? Pali Igen van megoldás, Beállításokba menj bele, azon belül a Systems és legalul van egy olyan, hogy Ign Logic (Gyújtás logika vagy micsoda magyarul) állítsd át és jó lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pali001 Elküldve Január19, 2016 Megoszt Elküldve Január19, 2016 Köszi működött! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január20, 2016 Megoszt Elküldve Január20, 2016 Sziasztok! P0171: Rendszer túl szegény (1.hengersor) Ez mit jelent? Eltudná nekem ez valaki magyarázni? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Január20, 2016 Megoszt Elküldve Január20, 2016 13 minutes ago, gyalázó írta: Sziasztok! P0171: Rendszer túl szegény (1.hengersor) Ez mit jelent? Eltudná nekem ez valaki magyarázni? Köszönöm! Ez sajna azt jelenti, hogy mélyen a zsebbe kell nyúlni.......;) Olajat nem csipegeti/eszi? Legutóbb, mikor nekem ezt adta, szelepszár szimering csere volt komplett hengerfej felújítással(ugye ez elkerülhetetlen)....kb 210e pénz bánta.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyalázó Elküldve Január20, 2016 Megoszt Elküldve Január20, 2016 2 minutes ago, Maybal írta: Ez sajna azt jelenti, hogy mélyen a zsebbe kell nyúlni.......;) Olajat nem csipegeti/eszi? Legutóbb, mikor nekem ezt adta, szelepszár szimering csere volt komplett hengerfej felújítással(ugye ez elkerülhetetlen)....kb 210e pénz bánta.... Ez biztos? szervizben nekem erre fals levegőt mondtak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Maybal Elküldve Január20, 2016 Megoszt Elküldve Január20, 2016 6 minutes ago, gyalázó írta: Ez biztos? szervizben nekem erre fals levegőt mondtak! Nem....sok minden lehet, amit írtam, az arra az esetre érvényes, ha pluszba eszi az olajat.....nekem ezek voltak társak...olaj evés meg ez a hibakód....aztán meg lett csinálva a drága szíve, azóta mindkettő megszűnt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts