Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Akkor kezdett pofázni ha nyugisabban gurultam 2 kört a városban. Aztán nyomtam neki egy 160-at és megint pár körig nem volt baj.

Lehet,hogy 160-nál kipucolta egy kicsit,aztán később megint telerakódott korommal.Lehet,hogy egy teljes, kézzel való kipucolás után megint működött volna egy jó darabig,de ki tudja meddig.

Link to comment
Megosztás:

Na mentem egy kört és azt tudom mondani 5.000-ig nem tilt!

Ezt az EGR-t nem lehet törölni és újraprogramozni, vagy tanítani? Elég kemény ára van! :)

De azt még nem tudjuk hogy mi is az a 13604 és 14100 hibakód!

Nem lehet újraprogramozni sajnos,nekem volt olyan,hogy EGR megragadt,és 3000 fölé nem engedte pörögni a mocit (letiltott),2-3 szor felpörgettem a mocit amennyire tudtam,igaz csak 3000-ig engedte,4-ikre már 3000-en túl engedte, a sárga tengeralattjáró akkor is világitott,de pár inditás után már kialudt megszünt a hiba, törölte a számítógép a jelzést,de nálad lehet,hogy nem EGÉR szelep lesz a baj,legalábbis a kódok alapján.Én ennyit tudok "mondani"hátha a SZAKIK majd pontosabb diagnózist adnak a jelenségről.

Link to comment
Megosztás:

H-astrában nem vagyok olyan járatos, de EGR-t ki lehet pucolni egyszerűen, érdemes megpróbálni. Ki is lehet iktatni, sokat nem zavar elvileg.

Kipucolni ki lehet,de a H-nál én úgy tudom(opel szerelőtől kérdeztem)nem lehet ki iktatni az EGÉR szelepet,mert visszajelez a sárga tengeralattjáró.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha lesztek olyan kedvesek és esetleg tudtok nekem tanácsot adni pár dologgal kapcsolatban megköszönném!

Van egy opel astra h -m 2004-es z17dth.1.7cdti 101le.

hibajelenségek amiket produkál néha napján.

-bevillan a kulcs menet közben sőt addig elment hogy a diagnosztika lámpa égve maradt...elvittem a szervizesemhez ráduktuk gépre és tultöltött a turbóm azt irta.eltelt 3nap és elaludt a lámpa megjavult a turbó!!ki éárti ezt:)?most meg kilukadt a turbó csövem..ma veszek egyet!

-benyomom a kuplungot picit és kerreg iszonyuan...ha teljesen benyomom akkor elhallgat....mi lehet?kinyomócsapágy?vagy duplatömegű lendkerék?valaki járt már ebben a cipőben?köszönöm a válaszokat!!

Link to comment
Megosztás:

H-astrában nem vagyok olyan járatos, de EGR-t ki lehet pucolni egyszerűen, érdemes megpróbálni. Ki is lehet iktatni, sokat nem zavar elvileg.

Gariban cserélték de azt mondta a szerelő kár vele foglalkozni mert pár hónap múlva megint odakozmál.

Lehet,hogy 160-nál kipucolta egy kicsit,aztán később megint telerakódott korommal.Lehet,hogy egy teljes, kézzel való kipucolás után megint működött volna egy jó darabig,de ki tudja meddig.

Igen, ez történt. Nagyobb volumenű füstmennyiség megmozgatta a szelepet de amint a füsthozam csökkent megint megszorult.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A napokban hallottam arról, hogy a H Astránál valamikor 2007.-ben volt az átállás az úgynevezett "facelift" típusra.

Azt szeretném megtudni, hogy mikor volt ez pontosan, és miben különbözik az újabb autó a régebbitől.

Köszönettel:benkoa

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A napokban hallottam arról, hogy a H Astránál valamikor 2007.-ben volt az átállás az úgynevezett "facelift" típusra.

Azt szeretném megtudni, hogy mikor volt ez pontosan, és miben különbözik az újabb autó a régebbitől.

Köszönettel:benkoa

Helló!

Az alig megújult Astra először december 7-én volt élőben is látható a Bolognai Motor Show. A 2007-es Astra külsőre alig különböztethető meg közvetlen elődjétől. A legszembetűnőbb különbség a szélesebb krómozott betét az autó orrán, és a hűtőrács vízszintes elemeinek fémszínű bevonata. Új az első lökhárító is, de a karaktere megmaradt, csupán a ködlámpák környékén vehető észre némi különbség. Emellett a hátsó lámpatesteken módosítottak egy keveset, valamint a Caravan kapott alumínium tetősíneket, és a háromajtós GTC méhsejtszerkezetű hűtőrácsot. Belül is változtattak a műszerfal díszítésén, de itt is csak amolyan tessék-lássék módon, valamint a gyári CD-s rádió kapott egy iPod-csatlakozót. Kárpótlásul a felületes formai átalakításért négy új négyhengeressel bővítették a motorválasztékot, két 1,6 literes benzinessel és két 1,7 literes dízellel. Az 1,6 literes Twinport motor változó szelepvezérlést kapott, így teljesítménye 115 lóerőre nőtt, bár ezt a változatot egyelőre a régi, 105 lovas kivitel mellett forgalmazzák. A kétliteres, 170 lóerős turbómotor viszont eltűnik a kínálatból, a helyét a Meriva OPC-ből már ismert 180 lóerős, 1,6 literes turbómotor veszi át. Emellett a 80 és 100 lóerős 1,7 literes, illetve a 100 és 120 lóerős, 1,9 literes dízelmotorok helyére az 1,7 literes CDTI motor két új változata érkezik, 110 és 125 lóerővel. Mindez 2007 tavaszától volt kapható.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a segítséget "harmlevi"-nek.

Megtaláltam a választ. Mostmár csak össze kell hasonlítanom a két változatot, (amit már fénykép alapján próbáltam, de nem jutottam előrébb).

Még annyit kérnék, hogy az átállás dátumában segítsetek. Az én autóm: Astra H Essentia+ Kombi amit 2007-ben gyártottak. (pontosabban :2007.07. 10. Bochum - ezt pedig az ülésről leesett matricából tudom -).

Köszi:benkoa

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! H astrát szeretnék venni, 1,6-os benzines motorral szerelve. Melyik 1,6-os motorváltozattal érdemes megvenni? Illetve vannak-e olyan (akár általános) hibák, figyelmeztető jelek, amikre érdemes odafigyelni a H astra vásárlás esetén?

Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! H astrát szeretnék venni, 1,6-os benzines motorral szerelve. Melyik 1,6-os motorváltozattal érdemes megvenni? Illetve vannak-e olyan (akár általános) hibák, figyelmeztető jelek, amikre érdemes odafigyelni a H astra vásárlás esetén?

Előre is köszi a segítséget!

Helló

Mint minden használtautónál figyelmesen meg kell nézni az autó állását. Nem-e áll ferdén, nem-e húz félre, nem szitál-e a kormány menet közben stb...

Minél többet tudj meg a múltjáról és ha teheted ne kereskedőtől vedd hanem magánszemélytől. Nézd végig az ablakok gyártási évét, ezzel ki lehet szűrni ha pl. fejreállós volt vagy a fél oldala már cserélve volt. Szép tiszta motor nem mindig nyugtató sőt inkább gyanus. Jobb egy nagyon poros motort találni a mht alatt mert azon könnyen észrevehető az olaj. Ha az alvázon furcsa rozsdanyomok, tűrődések vannak lehet, hogy sérült. Emeld meg a csomagtartó fedelét, vedd ki a pótkereket, alatta nem lehet gyűrődés, forrasztás vagy egyéb gyanús nyom. Ha beindítod a motort az egyenletesen kell járjon, ne legyen látható füstje és ne csattogjon. Nem szabad bedőlni a "most cseréltem benne mindet" szövegnek, olajat, szűrőket és vezérlést utána ugyis ajánlott cserélni. Legyen meg mind a 2 kulcs és induljon is vele az autó vmint ne álljon le 5 mp után a motor. Nagyjából ennyi amit szemrevételezéssel meg lehet állapítani.

A motor ha lehet inkább 8 szelepes legyen, kevesebb vele a gond és megbízhatóbb is bár picit gyengébb mint a 16 szelepes nagytestvér.

Link to comment
Megosztás:

Helló

Mint minden használtautónál figyelmesen meg kell nézni az autó állását. Nem-e áll ferdén, nem-e húz félre, nem szitál-e a kormány menet közben stb...

Minél többet tudj meg a múltjáról és ha teheted ne kereskedőtől vedd hanem magánszemélytől. Nézd végig az ablakok gyártási évét, ezzel ki lehet szűrni ha pl. fejreállós volt vagy a fál oldala már cserélve volt. Szép tiszta motor nem mindig nyugtató sőt inkább gyanus. Jobb egy nagyon poros motort találni a mht alatt mert azon könnyen észrevehető az olaj. Ha az alvázon furcsa rozsdanyomok, tűrődések vannak lehet, hogy sérült. Emeld meg a csomagtartó fedelét, vedd ki a pótkereket, alatta nem lehet gyűrődés, forrasztás vagy egyéb gyanús nyom. Ha beindítod a motort az egyenletesen kell járjon, ne legyen látható füstje és ne csattogjon. Nem szabad bedőlni a "most cseréltem benne mindet" szövegnek, olajat, szűrőket és vezérlést utána ugyis ajánlott cserélni. Legyen meg mind a 2 kulcs és induljon is vele az autó vmint ne álljon le 5 mp után a motor. Nagyjából ennyi amit szemrevételezéssel meg lehet állapítani.

Szia!

Nagyon köszönöm a tanácsokat! Tudsz esetleg valamit az 1,6-os régi G astrás ecotec motorrol, vagy a twinportról ami bármelyik oldalára billentené a választás mérlegét?

Link to comment
Megosztás:

OK, utána láttam a motor tippet! Köszi!

Az ECOTEC erőforrások rendelkeznek bizonyos hibákkal, pl igencsak csipegetik az olajat de amúgy jó mocik. Én személyszerint dízelpárti vagyok de egy 8 szelepes motorral sok bajod nem lessz. Mindent meg kell adni neki ami kell és akkor meghálálja. Nem vagyok benne egészen biztos de azt hiszem a G Astrákban is ugyanaz a motor mint a H-ban. Ismerek emberkéket akiknek TwinPort van és nem panaszkodtak.

Link to comment
Megosztás:

Udv!

Olyan hangokat hallani a motortérből mintha az ékszíj valamit sotolna tehát olyan egyenletlenül megyen a motor, mintha dizeles lenne :) pedig 1,4 benzines! Mi csinálhatja ill. minek nézzek utána?

A generátor szíjat könnyen szeműgyre lehet venni de mindjárt mellette ott a vezérműszíj borítása. Nézd meg mind a 2 szíj rendben van-e.

Link to comment
Megosztás:

A generátor szíjat könnyen szeműgyre lehet venni de mindjárt mellette ott a vezérműszíj borítása. Nézd meg mind a 2 szíj rendben van-e.

ok holnap megkukkantóm mindkettőt, de a vezérműszíj az elvileg lánc azt milyen időnként kell cserélni, mert most 6 éves a km pedig 61e!

Link to comment
Megosztás:

ok holnap megkukkantóm mindkettőt, de a vezérműszíj az elvileg lánc azt milyen időnként kell cserélni, mert most 6 éves a km pedig 61e!

Ha lánc akkor no problem. 500 ezret kibírnak a láncok. Sztem a generátor szíj szórakozik de az is lehet csak valamit felkapott az autó menet közben és hozzáér a forgó alkatrészekhez.

Link to comment
Megosztás:

Az ECOTEC erőforrások rendelkeznek bizonyos hibákkal, pl igencsak csipegetik az olajat de amúgy jó mocik. Én személyszerint dízelpárti vagyok de egy 8 szelepes motorral sok bajod nem lessz. Mindent meg kell adni neki ami kell és akkor meghálálja. Nem vagyok benne egészen biztos de azt hiszem a G Astrákban is ugyanaz a motor mint a H-ban. Ismerek emberkéket akiknek TwinPort van és nem panaszkodtak.

Köszi!

Ha már így felvetődött, mi a véleményed az H astrákba szerelt dízel motorokról?

Link to comment
Megosztás:

Ha lánc akkor no problem. 500 ezret kibírnak a láncok. Sztem a generátor szíj szórakozik de az is lehet csak valamit felkapott az autó menet közben és hozzáér a forgó alkatrészekhez.

Néztem a generátor szíjat nem látom elhasználodottnak, tehát semmi repedés vagy hasonló nincs rajta, nem tűnik lazának sem! és a vezérműszíj borítását azt hogy veszem le vagy hogyan férek hozzá?

Link to comment
Megosztás:

Köszi!

Ha már így felvetődött, mi a véleményed az H astrákba szerelt dízel motorokról?

Az 1.3 maradjon a Corsában, az újabb 1.7-ek a maguk 115-125 lóerejükkel igencsak dinamikusak de az 1.9 nagytesvérek viszik a prímet. Szerintem a 8 szelepes motorok megbízhatóbbak, ezért választottam én is azt. Most chip-el meg többet tud mint a gyári 16V. Sokan lebőgik az olasz konstrukciókat de ugyanakkor sok pozitív tapasztalat szól eme erőforrások mellett.

Néztem a generátor szíjat nem látom elhasználodottnak, tehát semmi repedés vagy hasonló nincs rajta, nem tűnik lazának sem! és a vezérműszíj borítását azt hogy veszem le vagy hogyan férek hozzá?

Én nem nyúlnék hozzá ha tényleg láncos. Nem hiszem, hogy az okozná.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.