Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák! - Astra H


forumadmin

Recommended Posts

Sziasztok.

Nem egy nagy probléma, de mégis csak zörög.

A hűtőfolyadék tartály lötyög. Ami alapjáratkor, turbó nélküli módban illetve hideg motornál nagyon zavaró hangot hallatt.

Illetve erre vezetem vissza az "ellenőrizze a hűtőfolyadék szintet" kiirást is, mert leellenőriztem, de tele van.

Kérdésem az lenne, hogy hogyan van rögzítve ez a tartály, vagy mihez tudnám (szabadna) hozzá rögzíteni?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nem egy nagy probléma, de mégis csak zörög.

A hűtőfolyadék tartály lötyög. Ami alapjáratkor, turbó nélküli módban illetve hideg motornál nagyon zavaró hangot hallatt.

Illetve erre vezetem vissza az "ellenőrizze a hűtőfolyadék szintet" kiirást is, mert leellenőriztem, de tele van.

Kérdésem az lenne, hogy hogyan van rögzítve ez a tartály, vagy mihez tudnám (szabadna) hozzá rögzíteni?

Szia. Kezd ott, hogy tényleg rendesen a helyén van-e. Mert ha igen, akkor abszolút nem mozog. Én is jártam úgy, hogy kivettem a helyéről, és balf....ul tettem vissza, és lötyögött. De ha ez nem segít, láttam egy képen valami fekete rögzítőt, amit beszerzel és alkalmazod.

Kódját nem tudom, de itt biztos megadják.

Üdv,

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, tudja valaki mennyi a reális ára a DPF kiiktatásának? Gondolom, el kell távolítani és leprogramozni az autóról, ami az én fejemben egy 1-2 órás művelet lehet, következésképp nem több 1-2-3 tízezresnél. Ettől drágább is lehet persze, lehet, hogy csak én gondolom így. Mielőtt utánaérdeklődöm, jó lenne tudnom a körülbelüli összeget.

Egyébként meg nem fér a fejembe (persze, dehogynem, lehet szeregetni sokszor), mi a fenéért szerelik be ezt a vackot, ha csont nélkül teljesíti a környezetvédelmi előírást nélküle. Lehet, hogy kis részecskére nem is mérnek a vizsgán?

A félelmem csak az, hogy most kiiktattatom a szűrőt, 2 év múlva a vizsgán meg már olyan feltétleket szabnak az egyébként szűrővel szerelt autókra, hogy kiderül, hogy nincs benne a szűrő...

Link to comment
Megosztás:

Egyébként meg nem fér a fejembe (persze, dehogynem, lehet szeregetni sokszor), mi a fenéért szerelik be ezt a vackot, ha csont nélkül teljesíti a környezetvédelmi előírást nélküle. Lehet, hogy kis részecskére nem is mérnek a vizsgán?

Kérdezz meg egy németet vagy egy osztrákot, miért szereli be a 15-20 éves autójába?

Vannak országok, ahol más a rendszer, másképp müködik, másképp szankcionálják a dolgokat.

Pl, németeknél csak a DPF-es, dizel autók kaphatnak zöld matricát, amit itt elég nagy előny, csak egy egyszerű példa, bemehetsz vele minden város közepéig, nem kell a város közepétől 25 km-re egy parkolóházban hagyni az autót, és használni a mocskos drága tömegközlekedést.

Autó utáni adóról meg ne is feledkezzünk el, euro4 15 euro/100 ccm, euro 5 9euro/100, ha nincs, akkor valamennyi plusz jön rá, asszem 50 euro

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, tudja valaki mennyi a reális ára a DPF kiiktatásának? Gondolom, el kell távolítani és leprogramozni az autóról, ami az én fejemben egy 1-2 órás művelet lehet, következésképp nem több 1-2-3 tízezresnél. Ettől drágább is lehet persze, lehet, hogy csak én gondolom így. Mielőtt utánaérdeklődöm, jó lenne tudnom a körülbelüli összeget.

Egyébként meg nem fér a fejembe (persze, dehogynem, lehet szeregetni sokszor), mi a fenéért szerelik be ezt a vackot, ha csont nélkül teljesíti a környezetvédelmi előírást nélküle. Lehet, hogy kis részecskére nem is mérnek a vizsgán?

A félelmem csak az, hogy most kiiktattatom a szűrőt, 2 év múlva a vizsgán meg már olyan feltétleket szabnak az egyébként szűrővel szerelt autókra, hogy kiderül, hogy nincs benne a szűrő...

Szia.

Jól gondolod, a programot módosítani és fizikalag el kell távolítani. A kikódolás 70000 környékén mozog, az eltávolítása 5-15000Ft. Attól függ milyen módszert alkalmaznak. Az olcsóbb megoldás, ha egyszerűen szétvágják a szűrőházat, kiemelik a koromcsabdát, összehegesztik és kész. Én kiszereltettem a szűrőt és a helyére készítettek egy új csőszakaszt, így bármikor visszahelyezhető.

A részecskeszűrővel szerelt autók elvileg EURO-V. osztályba sorolandók, anélkül nem tudják ezt teljesíteni. Csakhogy a forgalmimban a 10-es osztály szerepel, (EURO-IV.) amit teljesít szűrő nélkül is! Elvileg..

Link to comment
Megosztás:

Szia.

Jól gondolod, a programot módosítani és fizikalag el kell távolítani. A kikódolás 70000 környékén mozog, az eltávolítása 5-15000Ft. Attól függ milyen módszert alkalmaznak. Az olcsóbb megoldás, ha egyszerűen szétvágják a szűrőházat, kiemelik a koromcsabdát, összehegesztik és kész. Én kiszereltettem a szűrőt és a helyére készítettek egy új csőszakaszt, így bármikor visszahelyezhető.

A részecskeszűrővel szerelt autók elvileg EURO-V. osztályba sorolandók, anélkül nem tudják ezt teljesíteni. Csakhogy a forgalmimban a 10-es osztály szerepel, (EURO-IV.) amit teljesít szűrő nélkül is! Elvileg..

Koszi a valaszt, ennel sajnos sokkal kisebb osszegre szamitottam, de az nem jelent semmit :) nem baj, igy legalabb tudom, mennyi a realis ara, koszi.

Link to comment
Megosztás:

Koszi a valaszt, ennel sajnos sokkal kisebb osszegre szamitottam, de az nem jelent semmit :) nem baj, igy legalabb tudom, mennyi a realis ara, koszi.

Nem lehet, hogy a kikodolasnal egy nullaval tobb volt irva? :) Nem tudom, mit kell csinalni, de ha csak beirni, hogy nincs DPF, akkor az nyilvan 7000. Ha valami uj elektronika kell hozza, ami ugy csinal, mintha lenne, az persze mas...

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet, hogy a kikodolasnal egy nullaval tobb volt irva? :) Nem tudom, mit kell csinalni, de ha csak beirni, hogy nincs DPF, akkor az nyilvan 7000. Ha valami uj elektronika kell hozza, ami ugy csinal, mintha lenne, az persze mas...

Az a baj, h mashol is egy 100ast hallottam ra azota. Mi a fene kerul ezen ennyibe?

Link to comment
Megosztás:

Szia! Az Insp2 kiégett izzót jelent. Nézd körbe az autót, hátha valamelyik lámpa nem világít.

Tuti, hogy ez a hibakód?

Szia, köszi meglett a ludas, a jobb első helyzetjelző volt kiégve.

Nem voltam gépközelben egy darabig

A hibakódok pontosak: 50056 és mellé dobja az 50074

Link to comment
Megosztás:

Szia, köszi meglett a ludas, a jobb első helyzetjelző volt kiégve.

Nem voltam gépközelben egy darabig

A hibakódok pontosak: 50056 és mellé dobja az 50074

Szia!

Ami nekem van hibakód táblázatom az 39xx-nél véget ér. Próbálj keresni egy op-com-ot, az kiírja magyarul. Egerszegen tudok segíteni, ha erre laksz. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Szia. Kezd ott, hogy tényleg rendesen a helyén van-e. Mert ha igen, akkor abszolút nem mozog. Én is jártam úgy, hogy kivettem a helyéről, és balf....ul tettem vissza, és lötyögött. De ha ez nem segít, láttam egy képen valami fekete rögzítőt, amit beszerzel és alkalmazod.

Kódját nem tudom, de itt biztos megadják.

Üdv,

Hali, köszi.

A hiba kiirás azért van, mert rossz a szenzor benne, ezt sikerült megfejteni. Majd csütörtökön jön az új.

Tehát így hétvégén biztos ki kell szedni a helyéről, akkor megpróbálom helyre rakni.

De egyelőre ránézés, és lökdösés alapján nem kéne ennek ennyire mozognia, mert ha tényleg csak ez a 3 clipsz tartja, akkor nem tudom.

Link to comment
Megosztás:

Szia, köszi meglett a ludas, a jobb első helyzetjelző volt kiégve.

Nem voltam gépközelben egy darabig

A hibakódok pontosak: 50056 és mellé dobja az 50074

Ezek a hibakódok kicsit máshogy keresendőek.

ECN050074 = a te 50074-del, ami = P0500 széria

"P0500 Vehicle Speed Signal not plausible with Engine Speed and Injection Mass B-031

P0500 Vehicle Speed Signal Range/Performance ABS/TC/ESP (Vehicle Dynamic System) B-011"

"P 0500 Fahrzeuggeschwindigkeit-Signal nicht im Sollwertbereich B-023

P 0500 Wegstreckenfrequenz(geber) Fehler (kommt aus ABS Einheit)

P 0500 Fahrzeuggeschwindigkeit-Signal nicht im Sollwertbereich B-048

P 0500 Fahrgeschwindigkeits-Geber Signal inkorrekt B-048

P 0500 Fahrgeschwindigkeit Signal Funktionsstörung (CAN) B-048

P 0500 Fahrzeuggeschwindigkeit-Signal nicht plausibel mit Drehzahl und Einspritzmasse B-047"

Itt egy lista

Német forumon azt írják, előszőr nézd meg a szenzorokat, hogy müködnek-e, mert azok 10-20 euró körüli árban mozognak.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Most találtam meg ezt a Fórumot. Sok kérdésemre választ kaptam már...4 hónapja vagyok boldog tulaja egy Opel Astra H 1.7 Cdti Caravan modellnek,2010-es évjáratú, az utolsók közt gyártották.125 Le-s. Lenne pár kérdésem:

-Van-e magyar nyelvű telepíthető menürendszere a Board Computernek? ( Csak a Navigációt találtam meg amelyet Cd-vel magyarosítanak...)

-Ez a típus gyári Bluetooth-os kihangosítós, de van egy-két dolog amire nem jöttem rá, hiszen német nyelven karattyol a szívem, de hanggal is lehet vezérelni, nos ennek egy leírását nagyon megköszönném!

-Azt mondták többen is hogy ez egy Isuzu motoros típus, ezt honnan tudhatom hogy az valójában, Milyen motorral készül egy másik dízel? Az Isuzu jobb mint a másik tipus. miben különböznek?

Köszönöm előre is segítségeteket!

Nagyon megszerettem ezt a tipust, előtte nem volt csak Suzukim és Fordok. Nagyon jó a fogyasztása. Külföldről behozott tipus a 111 éves évfordulóra apróbb extrákkal láttál el,

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Magyar nyelvet opel szervízben tudnak rá varázsolni, pontosan hogyan nem tudom, mert nekem jó németül is.

Autóhoz leírást, elvileg kellett kapjál, de ha mégse, akkor:

opel.hu / opel.de

opel-infos.de

astra-h-forum.de

A magyar leírás 250, a német leirás 350 oldalas.

Tudtommal csak az 1,3 és az 1,9 cdti-k jönnek az olasz cégtől a többi az isuzu eredetű, de majd kijavítanak, ha tévedek.
Hát, kinek mi a jobb.

Viszont ez a hangvezérlés az mi vagy hogy?

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Magyar nyelvet opel szervízben tudnak rá varázsolni, pontosan hogyan nem tudom, mert nekem jó németül is.

Autóhoz leírást, elvileg kellett kapjál, de ha mégse, akkor:

opel.hu / opel.de

opel-infos.de

astra-h-forum.de

A magyar leírás 250, a német leirás 350 oldalas.

Tudtommal csak az 1,3 és az 1,9 cdti-k jönnek az olasz cégtől a többi az isuzu eredetű, de majd kijavítanak, ha tévedek.

Hát, kinek mi a jobb.

Viszont ez a hangvezérlés az mi vagy hogy?

Szia!

-Az Opelesek nem raknak rá magyar menüt, itt Kecskeméten legalábbis.Mondjuk azt vettem észre hogy nagyon profik ugyan az autó mindennemű javításában, de a Board Computer részét ( autóvezető felőli felhasználói részét) nem igazán értik...a titkos menüt tudták előhozni csak, de az is csak egy plusz info az olaj csere intervallumokról, hibakódokról, víz hőről...stb semmi több. Mondjuk nagyon jó dolog.

-A leírásokat ismerem, ezek az alapvető felhasználói ismereteket tartalmazza, de egyik típus sem elemzi a telefon kihangosítós dolgokat.Ez nem az utólagos Parrot rendszer, ez beépített kormányról vezérelhető és nagyon faca...de mivel egyik ősöm sem volt sváb így csak autodidakta módon próbálok a beépített csajjal kommunikálni.

A hangvezérlés ugyanúgy működik mint egy telefonban, miután összepárosítottad a telódat bluetooth-on keresztül az Oepllel ( egyszer kell, aztán már soha többet..) akkor a kormányon hosszan nyomsz egy oldalára fordított wifi jelet ( ezt így tudtam leírni a legegyszerűbben ) és Hilda ( én így hívom..:) ) megkérdi németűl, hogy hilfe? ... rufen? ... meg még vagy 3-4 dolgot. Ha kimondod mondjuk hogy "rufen" akkor tovább kérdez hogy telefonbuch vagy number, ez nagyon tetszik mert ha németűl elkarattyolod neki hogy null null drei six drei null ...stb akkor hív, de elméletileg belehet programozni hogy mondjuk Otthon és rufen vagy Anyu oszt rufen stb.......na ezt nem tudom hogy kell, egyszer sikerűlt, de felcsesztem az agyam mert nem jöttem rá hogy. No ez nem problem, mert csak ha van jó volna ha működne, szarabb volna ha folyna az olaj vagy festeni kéne, de piszkálja az agyam mindig...

Link to comment
Megosztás:

Nekem megy az autó rendesen!

Nem rángat csak ingadozik az alapjárat és néha le is áll!

Nézte egy srác géppel és azt mondta minden érték rendben van!

Üzemanyag nyomással van valami probléma azt mondta!

Alapjáraton a laptop szerint 240 bar és ez ingadozik 240-270 között!

Mivel ennek mindig 240 en kellene lennie és mikor megemelkedik akkor a computer elveszi az üzemanyagot és ezért ingadozik az alapjárat!

MI LEHET A GOND SZERINTETEK???

a multkor valami pesti szakit nagyon dicsért itt valaki hogy tök rendesek,korrektek és nem lehuzósak!

Ki lehetett ez a mester?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni! Van egy Z16XEP motorkodú H Astra GTC-m, benzin/gázos, és a következőt produkálta ma: kettesben, gyorsítás közben megtorpant az autó, és elkezdett villogni a "kipufogórendszer hiba" visszajelző. Gázadásnál villogott, ha elengedtem a gázt, megszűnt. Megálltam a következő benzinkúton, ahol gázon kicsit remegett a motor, de mikor átváltottam benzinre, majd szét akart esni. Benzinen gyorsításnál éles, fémes, csattogó hangot hallok a motortér felől (kb mint egy régi Ford Transit), alapjáraton pedig, ha gázfröccsöket adok, be akar fulladni. Azt tudni kell, hogy egy éve kb a szívócsonk (?) lapátkáit (?) javítani kellet, gyári fémragasztásos (?) módszerrel. Most beszéltem a sráccal, azt mondta, hogy ezeket a lapátkákat lehet állítani elektromosan, mert állítólag el tudnak kopni!

Nos, passz!
Vélemények?

ui.: pedálos hibaolvasásnál ezt írta ki: ECN 130000, a villogó ikon pedig ilyen számsort villogott: 13109

Link to comment
Megosztás:

Szia!

-Az Opelesek nem raknak rá magyar menüt, itt Kecskeméten legalábbis.Mondjuk azt vettem észre hogy nagyon profik ugyan az autó mindennemű javításában, de a Board Computer részét ( autóvezető felőli felhasználói részét) nem igazán értik...a titkos menüt tudták előhozni csak, de az is csak egy plusz info az olaj csere intervallumokról, hibakódokról, víz hőről...stb semmi több. Mondjuk nagyon jó dolog.

-A leírásokat ismerem, ezek az alapvető felhasználói ismereteket tartalmazza, de egyik típus sem elemzi a telefon kihangosítós dolgokat.Ez nem az utólagos Parrot rendszer, ez beépített kormányról vezérelhető és nagyon faca...de mivel egyik ősöm sem volt sváb így csak autodidakta módon próbálok a beépített csajjal kommunikálni.

A hangvezérlés ugyanúgy működik mint egy telefonban, miután összepárosítottad a telódat bluetooth-on keresztül az Oepllel ( egyszer kell, aztán már soha többet..) akkor a kormányon hosszan nyomsz egy oldalára fordított wifi jelet ( ezt így tudtam leírni a legegyszerűbben ) és Hilda ( én így hívom.. :) ) megkérdi németűl, hogy hilfe? ... rufen? ... meg még vagy 3-4 dolgot. Ha kimondod mondjuk hogy "rufen" akkor tovább kérdez hogy telefonbuch vagy number, ez nagyon tetszik mert ha németűl elkarattyolod neki hogy null null drei six drei null ...stb akkor hív, de elméletileg belehet programozni hogy mondjuk Otthon és rufen vagy Anyu oszt rufen stb.......na ezt nem tudom hogy kell, egyszer sikerűlt, de felcsesztem az agyam mert nem jöttem rá hogy. No ez nem problem, mert csak ha van jó volna ha működne, szarabb volna ha folyna az olaj vagy festeni kéne, de piszkálja az agyam mindig...

Szia!

Letudnád nekem írni,hogy a vízhőfokot ,hogy lehet elővarázsólni??

Előre is köszi :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A tanácsotokat szeretném kérni! Van egy Z16XEP motorkodú H Astra GTC-m, benzin/gázos, és a következőt produkálta ma: kettesben, gyorsítás közben megtorpant az autó, és elkezdett villogni a "kipufogórendszer hiba" visszajelző. Gázadásnál villogott, ha elengedtem a gázt, megszűnt. Megálltam a következő benzinkúton, ahol gázon kicsit remegett a motor, de mikor átváltottam benzinre, majd szét akart esni. Benzinen gyorsításnál éles, fémes, csattogó hangot hallok a motortér felől (kb mint egy régi Ford Transit), alapjáraton pedig, ha gázfröccsöket adok, be akar fulladni. Azt tudni kell, hogy egy éve kb a szívócsonk (?) lapátkáit (?) javítani kellet, gyári fémragasztásos (?) módszerrel. Most beszéltem a sráccal, azt mondta, hogy ezeket a lapátkákat lehet állítani elektromosan, mert állítólag el tudnak kopni!

Nos, passz!

Vélemények?

ui.: pedálos hibaolvasásnál ezt írta ki: ECN 130000, a villogó ikon pedig ilyen számsort villogott: 13109

Az ECN130000 üres üzemanyagtankot jelent.

Okok:-nincs üzemanyag,

-rossz érzékelő, vagy szakadt vezeték,

-esetleg a motorvezérlő hülyült meg, de ez ritkán fordul elő.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A hangvezérlés ugyanúgy működik mint egy telefonban, miután összepárosítottad a telódat bluetooth-on keresztül az Oepllel ( egyszer kell, aztán már soha többet..) akkor a kormányon hosszan nyomsz egy oldalára fordított wifi jelet ( ezt így tudtam leírni a legegyszerűbben ) és Hilda ( én így hívom.. :) ) megkérdi németűl, hogy hilfe? ... rufen? ... meg még vagy 3-4 dolgot. Ha kimondod mondjuk hogy "rufen" akkor tovább kérdez hogy telefonbuch vagy number, ez nagyon tetszik mert ha németűl elkarattyolod neki hogy null null drei six drei null ...stb akkor hív, de elméletileg belehet programozni hogy mondjuk Otthon és rufen vagy Anyu oszt rufen stb.......na ezt nem tudom hogy kell, egyszer sikerűlt, de felcsesztem az agyam mert nem jöttem rá hogy. No ez nem problem, mert csak ha van jó volna ha működne, szarabb volna ha folyna az olaj vagy festeni kéne, de piszkálja az agyam mindig...

Ja, hogy az hangvezérlés :D

Nálam a legnagyobb baj, hogy nem kezeli a telefonomat (sony xperia u) rendesen, így sok mindent nem tudtam kipróbálni. Érdekes, hogy magyar sim-mel tudok telefonálni, némettel nem.

Mentés, (navinál is így) az utolsó 15-30 beírt dolgot jegyzi meg, amit a listából kikeresve, nevet adhatsz neki, és újra el tudod menteni.

Más módszert még nem találtam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.