Jump to content

Frankie64

Forummember
  • Content Count

    445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Frankie64 last won the day on October 7 2014

Frankie64 had the most liked content!

Community Reputation

71 Segítőkész

About Frankie64

  • Rank
    Fórumlakó

MOTE clubcard

  • Autó(k)
    Astra h
  • City
    Zalaegerszeg

Recent Profile Visitors

2,015 profile views
  1. Minap volt egy írás valahol, hogy kísérleti példányokat értékesített valamelyik cég, és most veszik vissza, meg bünti, mert még azokra a példányokra nem vonatkozott a típusengedély. Gondolom, ha a típusengedélyben nem szerepel adott modellre a vegyes méretű gumi, akkor bukta. Régen létezett típus módosítás, terveztetés, műszaki, engedély. Én annak idején cseréltem 2000 ccm motort 1600 ccm-re egy autómban, ott egyszerűbb volt az eljárás, mert azonos modell volt. Most nem tudom hogyan működnek ezek a dolgok, ma már nem kezdenék bele
  2. Ez azért fájt de ahogy visszaolvastam, nem mi tanácsoltuk , hogy 15" gumit tegyél fel a 16" felnire
  3. Az enyémen 195/65*15 a téli is meg a nyári is, 1,7 d kombi 101 paci maradéka . Tárcsa elöl, hátul. Eredetileg 16" volt de én már így vettem. A 6,5" lemez felnin teljesen jó, de a 7" alun már határeset a 195-s. Nekem teljesen jól működik A-ból B-be eljutni, meg földutazni.
  4. Ez ugye valami vicc csak ?
  5. Szia! Ez igaz! Csak azt néztem, hogy az az egyetlen jelenlévő hiba kód, de akkor tovább kell keresgélni
  6. Hali! Az aktív immobiliser hibát kéne megszüntetni először, azt hiszem, régebben volt, hogy tönkrement a kulcsban a jeladó......
  7. hali! olvass vissza, van valami biztosíték a tekercsnél, amit ki lehet cserélni, az is szokott hibát okozni.
  8. Hali! Van, de ennyi erővel ki is lehetne kapcsolni ez volt a legrövidebb táv, általában 8-10 között jelez, de maradok az évenkénti cserénél. Ha több a hosszú út, akkor később jelenik meg. Biztos, hogy a hideg üzemet számolja, és abból kalkulál olaj állapotot. A szervízkönyve szerint a németek szigorúan 30 ezrenként cserélték 130 e ig. 170 nél került hozzám. Egyébként nincsen semmi tudományos magyarázat
  9. Hali! Pár éve használom én is a gépsárkányt (2011), van már pár közös kilométerünk nekem eddig 6500 km körül volt a legrövidebb ciklus amit jelzett. Naponta többszöri 2-3 km-s út hideg motorral, évi 12-15 e km. Évente olaj, és összes szűrű csere, bár ez néhányak szerint pazarlás de 270 e környékén nincs jelentős olajfogyás, motor gondok. Csak GM 5/30 olajat használok, fél nívónyi fogy évente, eddig még nem találkoztam a szintjelző lámpával, csak olajcserekor Régebben volt itt téma, hogy bizonyos olajokkal előfordult a habosodás, és akkor jelzett a szintjelző, majd pihenő után rendben volt minden. Szóval szerintem a jó olaj a bele való olaj, csereperiódus, meg hozzáigazítva a használathoz A többi meg pénztárca kérdése
  10. Hali! Szegecsek levág, flexel, új betesz csavarokkal. Jó munkát Üdv!
  11. Hali! Ha a felső kitámasztó gömbfejre gondolsz, akkor az ennél az autónál nincs! Felül ha lóg, akkor lengéscsillapító, vagy torony csapágy van. A képeken kormány összekötő gömbfej van, stabilizátor összekötő, és alsó trapéz gömbfejjel. Felül a lengéscsillapító ház csatlakozik a csonkállványba fixen, a teleszkóp szára pedig a toronycsapágyba. Vannak itt fórumon képek a rozsdásodó toronycsapágyról. Üdv!
  12. Hali! Látom utána olvastál a dolognak Biztos, hogy kijut valamennyi, csak a mennyiség nem mindegy.... Nekem kb fél liter olaj fogy évente 12-15 e km-n. Évente olajcsere, gyári olaj. Tökéletes minden
  13. Hali! Az elöregedett szelepszár szimering képes 1,5 literes olajfogyasztást produkálni, hiába szorítja a rugó, ha kemény, repedezett a gumi. De itt nem gumis szimering van, hanem labirint gyűrűs olajzár. A hőmérséklettel nem tudom milyen összefüggés áll fel, de szerintem melegben is fenn áll a dolog, csak kevésbé látványos, és hangzatos
  14. Hali! Csak elmélet Turbó tengely törésnél a motorolajat szívja a motor és nem lehet leállítani, csak lefullasztani. A motorolaj máshol gyullad, ezért kopog, füstöl a motor. Ezek a sikló csapágyak másként vannak illesztve a tengelyre, üzem közben nincs kapcsolat, csak az olaj tartja a tengelyt, akkora nyomással mint ami a főtengelycsapokon, vezértengelyen van. Egy elöregedett, kopott szimering lehet a ludas a szivárgásért. Persze ez megkérdőjelezi az autó km futását, karbantartását, a használt olaj minőségét. Nekem 260 felett van óra szerint, Te valahol 300 körül jársz, annak idején a céges astrák 350-400 közt lettek cserélve, de nyoma nem volt ilyen jelenségnek. Persze vannak esetek amikor nem minden jön össze.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.