Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektronikák, elektromos kérdések


forumadmin

Recommended Posts

Azt meg tudod mondani melyik menü pontban keressem? Illetve még a valós kilométert szeretném meg nézni nem amit az óra mutat, azt hol tudom megnézni?

az óra állás elvan tárolva az ecu-ban is

de az is átírható...

talán a DIS be van ,és ott kell keresni olyat hogy variant konfig.

kell hozzá a biztonsági kód is

+ kód indexet is át kell állítani ,amit az autó felszereltsége és milyensége határozz meg

viszont ide kell a gyári szerviz program amivel ki lehet szűrni hogy melyik index való ahhoz az autóhoz

lehet hogy működik ,de benne van hogy fals értékeket mutat

ezeket fejből írom :),ezért a tévedés joga megillet :)

Link to comment
Megosztás:

Na hát ez így elég bonyolultnak tűnik :icon1:

Mi a biztonsági kód? Ecu-ból hogy tudom ki kérdezni az adatokat? Kód index azt csak Opel tud adni?

az óra állás elvan tárolva az ecu-ban is

de az is átírható...

talán a DIS be van ,és ott kell keresni olyat hogy variant konfig.

kell hozzá a biztonsági kód is

+ kód indexet is át kell állítani ,amit az autó felszereltsége és milyensége határozz meg

viszont ide kell a gyári szerviz program amivel ki lehet szűrni hogy melyik index való ahhoz az autóhoz

lehet hogy működik ,de benne van hogy fals értékeket mutat

ezeket fejből írom :),ezért a tévedés joga megillet :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Menet közbe hosszabb utaknál néha pár percre fel szokott villanni a motor hibakód lámpa, aztán el is alszik. Mivel az autó ettől függetlenül tökéletesen működik, nem is nagyon törődtem vele, de kíváncsiságból kiolvastam, mi a baja:

B3794 - Sebességszabályozó (tempomat) kapcsoló áramkör hibás működés(08) - Nincs jelen

Ekkor eszembe jutott, hogy pár hete hiába nyomkodtam, nem tudtam bekapcsolni, de újraindítás után már működött. Ilyenkor indexkar csere???

Link to comment
Megosztás:

Na hát ez így elég bonyolultnak tűnik :icon1:

Mi a biztonsági kód? Ecu-ból hogy tudom ki kérdezni az adatokat? Kód index azt csak Opel tud adni?

a biztonsági kód a carpass nevezetű kártyán van rajta ami a kocsihoz jár :)

ha nincs akkor márkaszerviz ... néminemű pénzért adnak újat

vagy keresni kell olyat aki kitudja olvasni ...

asszem a ecu menüjében a mért adatoknál megjelenik ... talán :)

kód index a gyári szerviz program megtudja mondani ...

én nem írom le a nevét .. mert illegális dolgokról nem beszélünk ;)

de a google barátod :)

Link to comment
Megosztás:

a biztonsági kód a carpass nevezetű kártyán van rajta ami a kocsihoz jár :)

ha nincs akkor márkaszerviz ... néminemű pénzért adnak újat

vagy keresni kell olyat aki kitudja olvasni ...

asszem a ecu menüjében a mért adatoknál megjelenik ... talán :)

kód index a gyári szerviz program megtudja mondani ...

én nem írom le a nevét .. mert illegális dolgokról nem beszélünk ;)

de a google barátod :)

beszélni egyelőre lehet bármiről, szólásszabadság címén :)

Link to comment
Megosztás:

lehetni lehet :)

csak van szabályzata a fórumnak ;)

attól hogy beszélünk egy akármilyen jogdíjköteles termékről, az nem ütközik semmilyen akadályba.

például megnézheted te a TIS-ben a dolgokat, mert lehet hogy vkid Opel-nél melózik, esetleg bemész, és két kacsintásért a pultos csaj kinyomtatja, ez nem feltételezi azt, hogy egy feltört verziót használsz.

megosztani, terjeszteni, linkelni, etc, az más. az kimeríti a jogsértés fogalmát.

szerintem :)

Link to comment
Megosztás:

attól hogy beszélünk egy akármilyen jogdíjköteles termékről, az nem ütközik semmilyen akadályba.

például megnézheted te a TIS-ben a dolgokat, mert lehet hogy vkid Opel-nél melózik, esetleg bemész, és két kacsintásért a pultos csaj kinyomtatja, ez nem feltételezi azt, hogy egy feltört verziót használsz.

megosztani, terjeszteni, linkelni, etc, az más. az kimeríti a jogsértés fogalmát.

szerintem :)

ám legyen ;)

Link to comment
Megosztás:

szisztokok azzal a kérdés el fordulnék vettem egy 2.2c vektrát

kijelzőm van a kocsiban, ami nem mutat más mint az időt, RDS-t, hőmérsékletet, kb. ennyit. mp3at több mindent hol lehetne be állitani vagy vigyem el egy opel szervizbe

köszönöm elöre is a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

szisztokok azzal a kérdés el fordulnék vettem egy 2.2c vektrát

kijelzőm van a kocsiban, ami nem mutat más mint az időt, RDS-t, hőmérsékletet, kb. ennyit. mp3at több mindent hol lehetne be állitani vagy vigyem el egy opel szervizbe

köszönöm elöre is a válaszokat

Ha jól veszem ki a soraidból, neked nincs Fedélzeti Computer a kocsidban, mert akkor több információt írna ki a kijelző!

Ezt kijelző cserével lehet orvosolni!

Link to comment
Megosztás:

Ha jól veszem ki a soraidból, neked nincs Fedélzeti Computer a kocsidban, mert akkor több információt írna ki a kijelző!

Ezt kijelző cserével lehet orvosolni!

nem feltétlen, lehet csak nincs aktiválva a BC. nálam se volt semmi, csak dátum/idő/stopper, pedig cd30mp3+gid.

Link to comment
Megosztás:

Nekem adtak minden papírt az autóval, kivéve a carpass-t. Most jó lenne a biztonsági kód. Valahol olvastam, hogy állítólag op-commal ki lehet olvasni. Szerinted? Jó lenne, ha nem az opelnél kellene 10000-ért lekéretni :w00t: :icon7:

azzal sajnos nem lehet :(

keresd Weisz Danit ,asszem neki van valami kütyüje hozzá ;)

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Sziasztok!

Elektromos tükör problémám lenne. A ki-be hajtáskor csak a vezető oldali tükröt hajtja be az elektronika, a jobb oldali meg sem mozdul. Néztem a biztosítéktáblát, de ott a tükörvezérléssel kapcsolatban (és a tükrökkel kapcsolatban) nincs biztosíték. A tükröt kézzel kihajtottam, így használható. Eddig nem volt ilyen gond, tegnap jelentkezett. Először egyik sem akart mozdulni (épp a gyerekeket akartam az óvodából elhozni), de gyújtás le-fel után a vezető oldali működött. Azzal azóta nincs gond.

Valakinek van ötlete esetleg?

Köszönöm a segítséget.

DRag

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elektromos tükör problémám lenne. A ki-be hajtáskor csak a vezető oldali tükröt hajtja be az elektronika, a jobb oldali meg sem mozdul. Néztem a biztosítéktáblát, de ott a tükörvezérléssel kapcsolatban (és a tükrökkel kapcsolatban) nincs biztosíték. A tükröt kézzel kihajtottam, így használható. Eddig nem volt ilyen gond, tegnap jelentkezett. Először egyik sem akart mozdulni (épp a gyerekeket akartam az óvodából elhozni), de gyújtás le-fel után a vezető oldali működött. Azzal azóta nincs gond.

Valakinek van ötlete esetleg?

Köszönöm a segítséget.

DRag

Hali!

Nekem van egy tippem.... de nem biztos.... lehet hogy nincs semmi baja a tükreidnek csak "újraindult" a rendszere amit mondtál hogy ismét ráadtad a gyújtást akkor megjavult ilyen nekem is volt az elektromos ablakemelőkkel egyszercsak gondol egyet és semmi majd ráadom ismét a gyújtást akkor müködnek megint de nem úgy ahogy addig... átváltanak "kézi üzemmódra" és csak addig müködnek a motorok amig nyomom a gombot, normál esetben 1mp-ig nyomom a gombot akkor teljesen fel vagy le mennek maguktól, de olyankor nem, aztán 1-2nap mulva megint vissza áll a normálra.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Nekem van egy tippem.... de nem biztos.... lehet hogy nincs semmi baja a tükreidnek csak "újraindult" a rendszere amit mondtál hogy ismét ráadtad a gyújtást akkor megjavult ilyen nekem is volt az elektromos ablakemelőkkel egyszercsak gondol egyet és semmi majd ráadom ismét a gyújtást akkor müködnek megint de nem úgy ahogy addig... átváltanak "kézi üzemmódra" és csak addig müködnek a motorok amig nyomom a gombot, normál esetben 1mp-ig nyomom a gombot akkor teljesen fel vagy le mennek maguktól, de olyankor nem, aztán 1-2nap mulva megint vissza áll a normálra.

Az sem magától javul meg, csak nem tudsz róla és újratanítod, vagy nem tudom, az ablakok újratanítása, nyomvatartod amíg le nem megy teljesen, tartod még,amíg hallasz egy kattanást, aztán fel is nyomva tartod végig amíg nem hallasz egy kattanást...ennyi, a tükröknél nem tudom hogy kell ugyanezt megcsinálni...

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat.

Ha tudat alatt sikerült volna újra indítani, akkor miért csak a bal oldalit? Azért megpróbálkozom a gombok hosszabb nyomkodásával, vagy esetleg az aksisaruval.

Nem akarok egyből szervizbe rohanni, hátha ad valaki használható tippet.

Update: megnéztük OpCom-al, vezetőoldali ajtó tesztnél (DPM) írja az utasoldali tükör vezérlő áramköri hibát. Hibakód törléskor is visszaáll. Valószínűleg a kapcsolója xar. Már kiszedtem, megnéztem, de a nyák tiszta, a gombok tiszták, tehát nem csak valami kontakt hiba. Szerintem cserélni kell, de jó lenne vásárolgatás előtt belepróbálni egy másikat.

Ha van Veszprém-Fejér megyei (lehetőleg megyeszékhelyi) Vectrás, aki szánna rám kb. 5 percet egy teszt elejéig, keressen privátban. Ezer hála és némi alkohol lenne a fizetség.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok azt szeretném meg kérdezni ki tapasztalta már autópályán 1400km alatt majdnem egy 1liter olajat keljen utána tölteni, városba nem csinálja. Normális ez?

milyen motor?

amúgy semmiképp normális az ilyen mértékű olajfogyás...

dízelnél meglehet hogy városban 'pótolja' az elfogyott olajat gázolajjal (a regenerációs ciklusok alatt)...

ilyen olajfogyasztás a motor nagyfokú tömítettlenségére utalhat. jobb esetben kifolyik valahol (főtengely-vezérműtengely szimmeringek), bár ennek jele kell legyen, 1 liter olaj nem illan csak úgy el.

rosszabb esetben szelepszárszimmeringeknél, vagy olajlehúzó gyűrűknél elcsipegeti...

javasolt, hogy ne használd az autót, amíg át nem nézeted. ha mégis, ilyen olajfogyasztás mellett búcsút mondhatsz ilyesmiknek, hogy lamdba/katalizátor/részecskeszűrő (motortól függően)...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.