Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Tomi itt most egy egyszerü kipuf tömítésről volt szó,nem hiszem hogy 6000ft-vel tud többet a gyári bár lehet,de nekem akkor se ér meg annyit.

Persze, hogy nem ér annyit! Hozzá kell szoknod, hogy az autóhoz olcsó cuccokat vegyél mert lassan itt a gyerek és neki nem vehetsz utángyártott pelenkát mert kifúj melette! :unsure:

Egyébként ha nem ég ki idő elött (Lender doból a cucc mindíg kiég ugye.) akkor megéri az árát. De ez úgy is 15 - 20000km múlva derül ki.

Link to comment
Megosztás:

Nem azt mondtam hogy csúnya a felni,hanem azt hogy nem értem a subi miért cserélte le a régit :unsure: :blink:

tudom ám h cépek,subinak meg az új felnijei is ott vannak, hogy szebbek-e mint a régi.........igazából nem tudom talán,az bizti h mutatnak vmit így polírozva.......

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk + rizikóban benne van pl Laci4 esete a szelepfedél tömítéssel miszerint elöző cserénél baromarcú szakbarbár túlhúzta a csavarokat s ezért folyt az olaj amikor most kicserélték mert a távtartót tönkre vágták. Tehát drága szerelő bácsiknak is figyelni kéne néha.

Ez igy igaz.. én már egyre jobban parázok az u.gy dolgoktól. sok helyre sok dologból nem vennék. ami tapasztalat: pl. mocitartó bak. nem tom milyen u.gy márka volt de ha minden igaz a csergőből vették annó, és olyan kemény volt, hogy szanaszét rázta a kocsit.. majd át is kell néznem mi lazúlt szét. a gyári 2x annyi, de azóta mintha bedugtam volna a fülem.. no meg a tükör se jár táncot(igaz, igy is rezeg kicsit valami, biztos lelazúlt az egy év strapa alatt :blink: )

A másik ami tapasztalat: ez Petyának, a km spirál. ugy. kattogott, kerregett. gyárira kicserél, és lőn csend..

ettől függetlenül biztos van u.gy ben is ami kafa. most mondjuk én is gyári tömítéseket vettem. igaz,elég húzós az u.gyhez képest lévő ára..

de mondjuk a kartelnél nem akartam reckirt.. bár állítólag ott semmi se garancia :unsure:

de eddig nem folyik.. szerencsére..

szal szerintem mindenki döntse el,neki melyik a jobb :P sajnos ezt tapasztalni kell ;) szvsz

Tomi itt most egy egyszerü kipuf tömítésről volt szó,nem hiszem hogy 6000ft-vel tud többet a gyári bár lehet,de nekem akkor se ér meg annyit.

Ebben is van valami :lol: bár ott azért van "kakaó" bár biztos bírja az u.gy. is

Ezt te teszteled :lol: majd kiderül.. UFF

Nem azt mondtam hogy csúnya a felni,hanem azt hogy nem értem a subi miért cserélte le a régit ;) ;)

én beválalom h nekem viszont nem jönn annyira be :lol: de azért a randa kategóriába se sorolnám

Link to comment
Megosztás:

Km spirál attól szokott kattogni ha nincs rendesen benne az órában. Mert a spirál drótja és az óra inputja kocka kiképzésű és hát valjuk be nem sok hely van arra, hogy pontosan be lehessen illesztenia spirált az órába.

itt sajna nem az volt.. petya vagy 6-7 szer rakta be.. zsirozta meg , járt sámán táncot stb. gyárival elsőre kuss volt ..

Link to comment
Megosztás:

Km spirál attól szokott kattogni ha nincs rendesen benne az órában. Mert a spirál drótja és az óra inputja kocka kiképzésű és hát valjuk be nem sok hely van arra, hogy pontosan be lehessen illesztenia spirált az órába.

A spirálokban télleg szar az ugy. :unsure:

Viszont van pár kacat, amiből nem kell gyárit venni, ezek főleg kasznis cuccok, lámpák, stb :blink:

Link to comment
Megosztás:

Spirállal én is kalandoztam.

A spanyol UGY szar, kő keményen.

Hely meg van szerintem a beszereléshez, mert kiemeled az órát, a jó spirál belét kihúzod a kocsiból egy méterre, becuppantod a műszeregységbe, műszeregység majdnem behelyez, spirál borítóját is rácuppant (ekkor fontos, hogy a műszeregységen még rajta legyen a feszítő pöcök - enyémen nem volt. Feszítő pöcök nélkül igen nehéz berakni mert állandóan kiesik az órából a spirál), majd véglegesen behelyez.

És innentől a spanyol szar kattog, majd eltörik, az antik gyári pedig szépen teszi a dolgoát.

Lámpából egészen kiváló a Depó utángyártott. Nekem az van, teljesen korrektül világít, szerintem jobban is, mint azok a BOSCH lámpák, amik eredetileg voltak az ótóban. Arról nem is beszélve, hogy az UGY lámpa 6500 volt, és mint kiderült, volt rá más "okosabb" beszerző, aki 6000ért tudta volna... UGY index 1000.

Még 80 éves nagymamám is megjegyezte, hogy milyen jó erősen világít az ótó. Ja, és nem barnulnak, legalábbis 1 nyár alatt semmit sem barnultak.

Link to comment
Megosztás:

Háj!

Vettem porvédó gumit hááát majd kiderül jó e nékem...nincs nálam a verda éppen...

Gabibá , hívtam az összes bontót akit írtál nekem ... egyikben sincsen semmien GSI alkatrész vagy valamiért nekem ezt mondják :blink:

Este kire lehet számítani lurdinál ?

Nekem speckó szükségem lenne egy

- Opel16vGáborra

- Atomantira

- RettenetesDénesre ( meglesed nekem azt a műanyag betétet a váltó szoknya alá akkor?)

- Tomra

Üzleti célból kihasználásra :unsure:

Na Uff!

Link to comment
Megosztás:

Szisztok

Ne, akarok beleszolni az istentiszteletbe,de mivel én is autoalkatrész boltban dolgozom

tapasztalom ,hogy rengeteg autószalon tőlünk viszi az ugy alkatrészeket

akkor hova gyáriért ??? Szóval vicces de sok alkatrész gyári mivel a beszállítója az xy autógyárnak

mindenkinek saját dolga eldőnteni mit vásárol sajnos a kereskedelemben elég sokszor előfordul

ez a behúzás

Link to comment
Megosztás:

Azt én is tudom, vannak a beszállítók akik a megmaradt alkatrészt amit nem vett át a gyár maguk árulják ill. eladják csomagoló cégeknek. Nincs is probléma az identikus alkatrészekkel (amik tényleg gyári beszállítók)de valjuk be sok a gagyi és csak az tudja melyik a jó aki ebben a szakmában dolgozik. Az pedig felveti a kérdést kedves autó szalonna mit számláz gyári árban ki a nedves ügyfélnek?

Link to comment
Megosztás:

Azt én is tudom, vannak a beszállítók akik a megmaradt alkatrészt amit nem vett át a gyár maguk árulják ill. eladják csomagoló cégeknek. Nincs is probléma az identikus alkatrészekkel (amik tényleg gyári beszállítók)de valjuk be sok a gagyi és csak az tudja melyik a jó aki ebben a szakmában dolgozik. Az pedig felveti a kérdést kedves autó szalonna mit számláz gyári árban ki a nedves ügyfélnek?

Mondjuk az megint más kérdés, hogy miért nem veszi át.

Lehet hogy a tesztelésnél a cég által megahatározott minőségi paramétereket még teljesíti, de a GM-nek már nem jó. Az is más kérdés hogy milyen messze vannak egymástól ezek a normák. :unsure:

Szerintem azért többé-kevésbé jó közelítéssel el lehet döntetni, hogy miből érdemes ugy-t és miből gyárit venni. Ráadásul még könnyebb a helyzet olyan esetben, mint a nálunk a Viktorral, aki azért eléggé vágja, hogy mit érdemes és mit nem ugy verzióban venni.

Link to comment
Megosztás:

.

A spanyol UGY szar, kő keményen.

És innentől a spanyol szar kattog, majd eltörik, az antik gyári pedig szépen teszi a dolgoát.

Szereti ám a km spirál az olajat. :unsure:

Én addig nyomattam bele amíg a másik végén nem csöpögött aztán hagytam kicsit lógni,hogy kicsöpögjön a fölös rész és utána tettem bele.

Link to comment
Megosztás:

Szereti ám a km spirál az olajat. ;)

Én addig nyomattam bele amíg a másik végén nem csöpögött aztán hagytam kicsit lógni,hogy kicsöpögjön a fölös rész és utána tettem bele.

Ez nem helyettesíti a hibás kidolgozást. ;)

A spirál vége az utángyártottnál kicsit gagyibban került kialakításra, mint a gyárinál.

Mondjuk az megint más kérdés, hogy miért nem veszi át.

Lehet hogy a tesztelésnél a cég által megahatározott minőségi paramétereket még teljesíti, de a GM-nek már nem jó. Az is más kérdés hogy milyen messze vannak egymástól ezek a normák. :unsure:

Pontosan. Olyan nincs hogy "nem akarom átvenni, mert meggondoltam magam a rendelés óta".

Olyan van, hogy a GM külön minőségellenőrzést és tesztelést végez a logisztikai rendszerén belül,

és a "másodosztályú" termékek nem kerülnek átvételre. Ezek biztos az alkatrészpiacon kötnek ki,

mint "ident" alkatrészek. :blink:

A jobbik eset az, hogy a gyártó nagyobb volument gyárt a megrendeltnél, mert annál a volumennél

sokkal olcsóbb a gyártási költség. Így olcsón tud még a GM-en kívül is szállítani a kereskedelembe.

Link to comment
Megosztás:

No meg azt se felejtsük el, hogy van kelet és nyugateuropai piacra gyártott ugy alkatrész. Ezt volt szerencsém látni mármint a különbséget amikor a GSI-hez vettem egy Sachs kpl. kuplung szettet (nem opel alkatrész kereskedésben vettem hanem "vip" beszállítás volt). Nem vagyok anyag vizsgáló de amit elsőre észre lehetett venni az a kinyomócsapágy kidolgozása volt. Szóval nem elég, hogy milyen márka az alkatrés de még azt is figyelembe kell venni melyik piacra gyártották. Tehát: Tessék úram vagy Nesze p@raszt jó lesz ez neked. Ez dúrva hasonlat de azért az is, hogy azért mert kelet európai vagy miért nem kapod meg azt a minőséget amit nyugaton. Azt nem is mondtam, hogy a kuplung szett ára ugyan annyi volt mint keleti társáé.

Link to comment
Megosztás:

No meg azt se felejtsük el, hogy van kelet és nyugateuropai piacra gyártott ugy alkatrész. Ezt volt szerencsém látni mármint a különbséget amikor a GSI-hez vettem egy Sachs kpl. kuplung szettet (nem opel alkatrész kereskedésben vettem hanem "vip" beszállítás volt). Nem vagyok anyag vizsgáló de amit elsőre észre lehetett venni az a kinyomócsapágy kidolgozása volt. Szóval nem elég, hogy milyen márka az alkatrés de még azt is figyelembe kell venni melyik piacra gyártották. Tehát: Tessék úram vagy Nesze p@raszt jó lesz ez neked. Ez dúrva hasonlat de azért az is, hogy azért mert kelet európai vagy miért nem kapod meg azt a minőséget amit nyugaton. Azt nem is mondtam, hogy a kuplung szett ára ugyan annyi volt mint keleti társáé.

:unsure: :blink: nem is tudtam ,hogy ilyen is van ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.