Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

számoljunk kicsit.....azt mondod, hogy alakítsa át c20xe-re és a motort adja el külön....jól értem erre gondolsz?

- Mennyi most egy c20xe? 100? 150?

- Mennyi a "régi moci ki uj moci be" munkadíja? Nagyságrendi fogalamam sincs.....40? 80?

Tehát elkölt alsó hangon 200-300e Ft-ot (+ csomó időt...ezt is kellene számolni csak ezt mindig kifelejtitek) és lesz egy egyedi megjelenésű gsi-je gyári mocival. Zsír. Kaphat az autóért 1.1-et? 1.3-at? Nemtudom mennyit bir elkérni érte, talán kicsit könnyebb igy tavasszal mert indul az autós szezon és valaki hátha áldoz arra, hogy kulcsrakészen kap egy autót.

Lesz egy kurv@drága turbós motorja amit nemtudom mennyiért tud eladni, de talán 350-400at adnának érte. Legalábbis ennyiért láttam hirdetni a duenen c20let-et (de azokat váltóval együtt adták ennyiért).

Ergo beleölö megint egy csomo, időt pénzt idegeskedést és kevesebbet kap(hat) érte mint igy.

Néha tényleg nem értem az észjárásodat Wolfi. Te nem szoktál számolni? ;)

Nem mindenki tudja azt megtenni, hogy kivonul az udvarra a garázsba és eltököl 1-2-3-4-8 hétvégét az autója átépítésével :lol:

Ezt én mind meg is értem,de ha objektíven nézed a dolgot(bár minden tiszteletem Antié)te megvennél egy ilyen gépet??? :blush:

Akár milyen jól is megy,akár milyen szép is,akinek nincs fölös pénze,amit havonta locsolhat bele az nem fogja megvenni!

Ha a 300lovat tudná megbízhatóan,akár 10000km-es intervallumig is,már más lenne a helyzet,de ilyen állapotban pest-kecskemét távot nem merném vele bevállalni.Sajnos ezek a tények,ettől még nagyon is faca verda!

Phase2 vagy phase1-re nem lehet visszavenni? :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt én mind meg is értem,de ha objektíven nézed a dolgot(bár minden tiszteletem Antié)te megvennél egy ilyen gépet??? :blush:

Akár milyen jól is megy,akár milyen szép is,akinek nincs fölös pénze,amit havonta locsolhat bele az nem fogja megvenni!

Ha a 300lovat tudná megbízhatóan,akár 10000km-es intervallumig is,már más lenne a helyzet,de ilyen állapotban pest-kecskemét távot nem merném vele bevállalni.Sajnos ezek a tények,ettől még nagyon is faca verda!

Phase2 vagy phase1-re nem lehet visszavenni? :D

akik eddig meg akarták venni, azok nem sejtik hogy mekkora szivás van vele, még ugyse hogy Anti mindent elmondott.

Link to comment
Megosztás:

Ezt kétlem...350-400, egy ki tudja mennyit lement moci, egy kitudja mennyit elment turbóval...

a váltó maga még 150...és akkor még nem beszélgettünk a Coolerről, csövezésről, lefújó...meg az apróságok...

600 körül tudnám eladni...cakli pakli...

Erről beszéltem.Én csak egy lehetséges alternatívát vázoltam fel.

De a döntés a tiéd természetesen.

És szerinted hányan fognak sorban állni egy 2.0 corsáért? :blush:

El sem hinnéd, hogy a CS.-n idáig mennyi ember keresett meg priviben!

Wolfi! ne b+... a corsa? ne máááá....

Ez van.Majd személyesen elmondom azt is, hogy miért.......

Link to comment
Megosztás:

El sem hinnéd, hogy a CS.-n idáig mennyi ember keresett meg priviben!

Na de nem hinném, hogy egy is lett volna, aki letette volna az asztalra azt a pénzt, amit akarsz érte.

Volt már itthon eladó C20XE A Corsa is de még 400e-ért se ment el, pedig az GSI kasztnis volt.

Nagy különbség van az általunk beleölt pénz, a tényleges érték, és az az ár között, amennyit hajlandó érte valaki is fizetni.

Na épp ezért nem szabad ilyen autót eladásra építeni. Addig kell vezetni, míg szét nem esik, vagy épp le nem foglalják. :blush: :D

Link to comment
Megosztás:

Na de nem hinném, hogy egy is lett volna, aki letette volna az asztalra azt a pénzt, amit akarsz érte.

Volt már itthon eladó C20XE A Corsa is de még 400e-ért se ment el, pedig az GSI kasztnis volt.

Nagy különbség van az általunk beleölt pénz, a tényleges érték, és az az ár között, amennyit hajlandó érte valaki is fizetni.

Na épp ezért nem szabad ilyen autót eladásra építeni. Addig kell vezetni, míg szét nem esik, vagy épp le nem foglalják. :blush: :lol:

Miket nem mondasz! ;)

:lol: :lol: :lol:

Próba szerencse! :D

Link to comment
Megosztás:

Miket nem mondasz! ;)

:lol: :lol: :lol:

Próba szerencse! :D

C20XE Calit majdnem 500-ért már elég nehéz volt eladni, pedig tényleg rendben volt a gép. Épp ezért nem nagyon hiszek benne, hogy valaki még többet adna egy A Corsáért, amit még csak nem is lehet hivatalossá tenni. :blush:

Én már párszor elmondtam erröl a véleményem, tehát, ha el akarod adni, akkor hirdesd meg.

Kíváncsian fogom várni, hogy lesz-e rá komoly jelentkezö, aki fizetne is. Én a legjobbakat kívánom! :lol:

Link to comment
Megosztás:

ezért nem kéne eladni,inkább legyen belőle KOMA játszós autó,majd KOMA lovéból összedobjuk a rávalót! :D

Arra az autóra már nem nagyon kellene költeni, a biztosítás meg az adó meg nem lehet olyan sok. :blush:

Minden más autóra csak ráfizetne.

Link to comment
Megosztás:

C20XE Calit majdnem 500-ért már elég nehéz volt eladni, pedig tényleg rendben volt a gép. Épp ezért nem nagyon hiszek benne, hogy valaki még többet adna egy A Corsáért, amit még csak nem is lehet hivatalossá tenni. :blush:

Én már párszor elmondtam erröl a véleményem, tehát, ha el akarod adni, akkor hirdesd meg.

Kíváncsian fogom várni, hogy lesz-e rá komoly jelentkezö, aki fizetne is. Én a legjobbakat kívánom! ;)

A remény hal meg utoljára.....oszt' annyi! :D

Link to comment
Megosztás:

Csak az za érdekes, hogy a motorterében C20NE volt.........ha jól láttam..... Méghozzá a nagy légtömegmérős fajta........

Ja, meg a tükörház, a kilincs, az ajtó formája is mind inkább Kadettra hajaz.... meg az övvonalon végigfutó él.... szóval inkább Kadett lesz az, nem Pözsó

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.