Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GSI Rulez...Chat...Jáccótér....:)


hemi

Recommended Posts

Ilyesmire vannak erre szakosodott emberek. Ha profira akarod bízni, akkor viszel egy fejet neki és kapsz egy garanciás javított KS fejet (jobb, mint a gyári, mert nem szakad át a gát), amit átdolgoznak.

Viszont nem hiszem, hogy valaki csináltatna közülünk ott hengerfejet, mert 1000 euró körül kezdödnek a komolyabb megmunkálások.

Van olcsóbb is, de lehet nem véletlenül csináltatják a legtöbben profikkal.

Link to comment
Megosztás:

Tudsz olyan gépről, amelyben frankón működik a cucc ?

Igen, bár akik 4pillangós motort építenek, inkább a Kaul féle pippangókat veszik. Azokhoz viszont kell szabadon programozható motorvezérlö, meg hasonló nyalánkságok. Viszont idén már lehet meglesz az elsö utcai 300 lovas szívó C20XE.

Az meg más kérdés, hogy annyi pénzböl 5-600 lovas TARTÓS C20LET-et lehet építeni...

500 lovasból lehet 2-t is... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Legjobb esetben az is lehetett, ami nekem. Nekem csak a szelepfedél tömítés lett cserélve, másnap meg 100méteres füstcsíkot húzva mentem át bp-másik végére vissza a szervízbe.

Nekem is spricclegetett az olaj kifelé.. bár inkább a fröcskölt szót használnám..

Mint kiderűlt, pont az volt a baj, hogy kicsit jobban lett meghúzva mint kellett volna.Pontosabban nem lett volna sok, csak aki az előző cserét végezte, az tépte meg.

Ugyanis a szelepfedélen a csavarok tövében van egy kis "távtartó" kialakitva. Ha megtépik, ez ellapúl, akkor ha legközelebb normál erővel meghúzzák a csavarokat, akkor biza már igy kinyomja a tömítést.. nekem ez volt.. nagyon óvatosan kellett a köv. tömítéssel lehúzni.. :lol:

26854447.jpg

Ugyan itt nyomta ki a tömítést a srácnak is. Szóval akkor lehet hogy mégsem véres az a motor, csak eyszerűen az van amit Laci4 mondott, először rosszul volt meghúzva és most azért lett laza... De frucsa hogy a két autón pont ugyanazon a helyen jött ki a tömítés. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nagyobb csatornák, nagyobb szelepek, szívósort is hozzá kell igazítani a nagyobb csatornákhoz és mindezt nem lehet csak úgy ész nélkül reszelni, hanem pontosan tudni kell, hogy honnan mennyit és hogyan kell levenni, mert ha túl nagy lesz, akkor rengeteg nyomatékot fog veszíteni alacsonyabb fordulatszámtartományban a motor.

Vajon van Mo.-on olyan ember/cég aki tud ilyet csinálni? Vagy mindenki "szemre" dolgozik? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Vajon van Mo.-on olyan ember/cég aki tud ilyet csinálni? Vagy mindenki "szemre" dolgozik? :huh:

Szuromi is csinál ilyet, az enyémet is ő alakította át.

Nekem gyári szelepekkel dolgozta át a hengerfejet, így a két tengellyel együtt 100ezret hagytam nála 4 éve.

Az ő 4pillangója van benne egyébként (ő gyártja), dbilas talppal. Így komplett a rendszer :lol:

Link to comment
Megosztás:

fostalicska? de én nem így tudtam. :huh:

Kint egyre gyülnek a rossz tapasztalatok.

Nem egyszer elöfordult, hogy a saját rendszerüket nem tudták beállítani rendesen, pedig minden tölük volt, a pillangók, a talp, a tengelyek, minden. De pénzt azért akartak a "hangolásért"..

Link to comment
Megosztás:

http://img5.tar.hu/laci4gsi/img/26854447.jpg

Ugyan itt nyomta ki a tömítést a srácnak is. Szóval akkor lehet hogy mégsem véres az a motor, csak eyszerűen az van amit Laci4 mondott, először rosszul volt meghúzva és most azért lett laza... De frucsa hogy a két autón pont ugyanazon a helyen jött ki a tömítés. :huh:

bár nem gsivel,hanem gtivel,de nekem is történt már ilyen...

anno műszaki előtt kicsit szivárgott az olaj a szelepfedélnél,kicseréltettem,majd amikor mentem műszakira,mindenki villogott,dudált,integetett,hogy "füstöl a motortér"...csere előtt nem volt olyan olajos,mint csere után...leömlőre meg csöpögött szépen...

aztán mégegyszer csere,és utána jó volt.

nem mindegy hogy van meghúzva,stb,de végül jó lett.

szóval sztem ennyi alapján nem kell lehúzni egy autót,de vakon bízni sem kell természetesen. meg kell alaposan nézni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kint egyre gyülnek a rossz tapasztalatok.

Nem egyszer elöfordult, hogy a saját rendszerüket nem tudták beállítani rendesen, pedig minden tölük volt, a pillangók, a talp, a tengelyek, minden. De pénzt azért akartak a "hangolásért"..

hallottam hasonlókat még a fingkontártól is.

ha jól értettem az a baj, hogy az öreg bilasz már lesz@rja az egészet, az "utódok" meg ilyen profik.

nekem eddig nem volt bajom a bilasz cuccal, le is kopogom :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sevasztok.Egy kérdésem lenne.Hidrotőkét akarok cserélni az Astra gsimbe c20xe.A gyárinak horror ára van.Tudnátok ajánlani utángyártottban?Az a lényeg hogy jó minőségü legyen márkanév szerint.Előre is köszi!

Én valami zöld dobozos utángyártottat vettem (nevét nemtudom) de nem lett tökéletes. Igaz, hogy fényévekkel jobb de messze nem tökéletes.

Link to comment
Megosztás:

Hát én előre azt számoltam ki, hogy 1.2, ebbe bele is fog férni...az 1.5-öt meg úgy mondtam, hogy műanyag minden, moci húzva...ez is egyenlőre reális...Ami kilóg az a tréler...lehet nem is lesz...még nem tudom...lehet majd nyáron...

szerválj rá P rendszámot . bár az 180 per év kb. mindenestül de legálisan mehetsz vele közúton.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.