Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

Üdvözöllek MC-elek

Most szeretnék én is hangszórókat szerelni az Astrába, mivel gyárilag csak 2 db van benne.

A hátsó ajtón lévő ablak tekerő feladta a leckét, hogy tudom leszedni úgy hogy ne törjem el, illetve a hátsó ajtó kárpitot emlékezeted szerint hány csavar fogja? Én csak 4-et találtam - küszöbnél, könyöklőnél, nyitó fülnél és a magas sugárzó rácsa mögött. Kábelköteget honnan tudtál szerezni? Nekem is csak a három tűs kp záras van, így vennem kell.

Ja, és amit beépítettél hangszórók típusa, költsége is érdekelne akkor lehet, hogy én is azt választanám nem a gyárit. Neked bevált?

Köszönöm a segítséget.

hátul ilyen van benne

http://www.autohifiakcio.hu/index.php?P=1&...io%20APM%202.13

és kell még hozzá beépítő keret is ,kb2e

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Car 300 nem kormány távvezérlős, 400-tól indul ez a funkció. Engem az érdekelne, hogy a Car 600-on kívül a 400, 500-as sorozat tud-e CD tárat vezérelni? Köszönöm a válaszokat.

Kis pontosítás:CCR 600-nak hívják.Nekem ilyen van. :D

Mennyiért adod? Engem lehet érdekelne.

Ennek van értéke???Ez csak egy hajtogatott fémlemez!

Majd akkor utánanézek mennyit ér és annál kevesebbért adom!

Link to comment
Megosztás:

egy kérdés miért jó a gyári fejegységet használni

fele annyit nem tud mint egy 25E. forintos egyéb fejegység

vagy ennyire fontos hogy a felső kijelzőn olvashasd az rádió állomásokat?

Két részre bontom a választ.

1.

Újonnan megvenni , kérni az autóval diliség,mert sok pénzt elkérnek egy gyáriért

pl. a Corsát mikor vettem a CAR 400-at olyan 50 ezer körül adták volna.Nahát köszi de nem kérem,inkább

vettem bele olcsón másikat.

2.Amit vettem használtan G Astrát, abban benne volt, miért dobjam ki?A rádiója szépen szól,illik a műszerfalba,semmi

bajom vele.Vegyek egy szipi-szupi fejet,hogy aztán felnyomják érte?Kösz inkább maradok a réginél.

Link to comment
Megosztás:

egy kérdés miért jó a gyári fejegységet használni

fele annyit nem tud mint egy 25E. forintos egyéb fejegység

vagy ennyire fontos hogy a felső kijelzőn olvashasd az rádió állomásokat?

Hát, nekem speciel azért, mert egyrészt gyári, az van oda kitalálva, másrészt nekem amúgy is teljesen botfülem van, meg egyébként is általában rádiót hallgatok, ha meg mégsem arra ott van egy FM transmitter az mp3-nak ami nekem tökéletesen megfelel. Szóval nekem semmi nem szól mellette, hogy akár 25e Ft-ot költsek rá teljesen fölöslegesen, kötözgessem át a vezetékeit, tákoljam össze a multikormánnyal, mikor ott a gyári megoldás ami az én igényeimet tökéletesen kielégíti. (Arról nem is beszélve, hogy egy 25 ezres autórádió lehet, hogy többet tud, de minőségben valószínűleg meg sem közelíti a gyárit)

Megértem persze azt is, akinek kevés a gyári, igényesebb arra, hogy mit és hogyan hallgat, az nyilván kicseréli (mondjuk az meg már valószínű nem a 25e Ft-osra fogja cserélni), de sokan vagyunk, akinek ez nem igazán prioritás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis talán hasznos adalék a multikormány-vezérléshez!

http://www.piloty.pl/UNI20.html

Üdv!

Hát, ha jól értelmezem a rajzot, és tényleg annyiból áll a multikormány vezérlés, hogy a rádió ellenállásértékek alapján választ egy funkciót, akkor már csak arra lennék kíváncsi, hogy azokban az átalakítókban is ugyanez a rettenetesen bonyolult elektronika van, amiért a boltban nem szégyellnek tízezreket elkérni? :D

Link to comment
Megosztás:

Na nem egészen.

Amint látod a lengyel oldalon, több féle van.

Az Opel, nem a CAN buszos, ellenállás létrát használ.

Az átalakító, a te készüléked (alpin,pioneer,stb...) remote jeléhez illeszti, multikormány jelét.

Attól függően, hogy milyen készüléked van, és milyen az autó kialakítása.

Általában, nem túl bonyolult a belseje. Majdnem egyforma, csak a benne levő szoftver más.

Azt kell megfizetni, hogy a saját autód gombjaival tudod használni.

Persze, azt én is gondoltam, hogy nem pont ugyan ez, csak a működési elvből ítélve, szerintem horror ára van, és közel sem ér annyit, mint amennyit kérnek érte. Az "idegen" fejegység működési elvétől függően ezt házilag is megvalósíthatónak gondolom, akár egy mikrovezérlős kapcsolással.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az előzőekben leírt hozzászólások miatt gondolkodom, hogy én is lecseréljem-e a gyári CDR 500-ast. Már a másodikat emésztem meg, sajnos a mostani se olvassa már a CD-ket. Próbálkoztam már mindenféle tisztítási megoldással, és nincs kedvem megint 20EFt-ot kidobni 1-2 év gyári rádió használatára. Lézerfejet nézettem hozzá, elvileg nem lehet hozzá kapni. Nem tudjátok, hogy melyik autórádió gyártó cég kínál legbarátságosabb áron kormánytávvezérlő interfészt Astra G-hez? A Kenwoodhoz láttam, hogy olyan 15-20EFt között mozog az ára. Köszönöm a válaszaitokat előre is.

Link to comment
Megosztás:

Hát én a fent említettekkel nem értek egyet! Nekem egy Kenwood fejegység van benne és szól úgy, hanem jobban, mint a gyári fejegység. Ráadásul fekete és a megvilágítása vörös. A cd-s fejegység szerintem jól illeszkedik a gyári helyére. Valamint játsza az mp3-as cd-t is a gyári kazettással szemben. Transzmittert én is használok, de ritkán. Valamint az nem használható, ha betolom a szivargyújtótöltőt a telefon miatt. A kijelzőt meg átkötötte a kenwoodos srác úgy, hogy az időt, dátumot és a külső hőmérsékletet mutatja állandóan. Semmi komoly buherára nem kell gondolni, csak két kábelt cserélt meg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.