Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra gyári "HIFI"


Guest

Recommended Posts

ez beférne előre?

gondolom a csipogó részt valahogy "faragni" kellene, vagy szétszedném és úgy?

Kiemelő kerettel befér a gyári helyre. http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_118&product_id=1251

A csipogóhoz szoktak adni különféle tartókat, ha nem fér be a tükörháromszögbe, kívülre is fel lehet fogatni.

Az enyém pl. ilyen: http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/09/62/50962_1341140725.jpg Ez egy állítható keret, de van hozzá többféle.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kiemelő kerettel befér a gyári helyre. http://www.autohifibolt.net/index.php?route=product/product&path=97_118&product_id=1251

A csipogóhoz szoktak adni különféle tartókat, ha nem fér be a tükörháromszögbe, kívülre is fel lehet fogatni.

Az enyém pl. ilyen: http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/09/62/50962_1341140725.jpg Ez egy állítható keret, de van hozzá többféle.

A kiemelő kerethez 2003-ig ìrták. Nekem 2005-ös a kocsim.

Jó lesz, nem kell buherálni vagdosni, hogy befèrjen?

Mert akkor megrendelem onnan ahonnan belinkelted.

Hátsók majd később.

Szerinted jó választás amit linkeltem?

Igazából én a blaupunkt-ot kedvelem de nem találtam jó áron komplett szettet...

Link to comment
Megosztás:

A kiemelő kerethez 2003-ig ìrták. Nekem 2005-ös a kocsim.

Jó lesz, nem kell buherálni vagdosni, hogy befèrjen?

Mert akkor megrendelem onnan ahonnan belinkelted.

Hátsók majd később.

Szerinted jó választás amit linkeltem?

Igazából én a blaupunkt-ot kedvelem de nem találtam jó áron komplett szettet...

Nem tudom, hogy mi változhatott ezen a téren 2003 után, szerintem semmi. De ha van lehetőséged valami jobb anyagból, pl. rétegelt falemezből gyártatni valakivel, az jobb, ez a műanyag csak szükségmegoldás. Nekem kellett kivágni az ajtóból, mert beleért a kosár.

A Pioneer szerintem jobb mint a Blau, bár ezek a márkák inkább a fejegység gyártásában jeleskednek. De ezért az árért szerintem jó választás.

Link to comment
Megosztás:

A JBL-t még érdemes számításba venni : http://www.fonixtuning.hu/index.php?page=webshop&subpage=details&id=20454&from=stock

Nekem GTO szett van, nagyon meg vagyok elégedve vele.

néztem én is ezt a jbl cuccot.

csak arra törekedtem, hogy a beépítési mélysége kicsi legyen.

vagy az nem számít?

remélem nem lesz gond a beépítő kerettel, nincs nagy kedvem farigcsálni...

bár 10 pénzért be lehetne szereltetni az első és hátsó hangszórókat, lehet rájuk kéne sózni

szenvedjenek vele ők:))))

Link to comment
Megosztás:

néztem én is ezt a jbl cuccot.

csak arra törekedtem, hogy a beépítési mélysége kicsi legyen.

vagy az nem számít?

remélem nem lesz gond a beépítő kerettel, nincs nagy kedvem farigcsálni...

bár 10 pénzért be lehetne szereltetni az első és hátsó hangszórókat, lehet rájuk kéne sózni

szenvedjenek vele ők:))))

Ha nincs hozzá kedved, csináltasd meg. Talán tudnak normális kiemelőt csinálni neki, mert a műanyag elég hézagos, tömíteni is kell, kicsit farigcsálni is. Jó néhány órás meló, ha rendesen meg akarod csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Segítséég Pioneer tulajok! :D

Vettem egy fent említett fejegységet, és se gyári állapotban se az ismert vezeték felcserélős módszerrel nem tudom gyújtás nélkül használni a rádiót!

Amíg a kulcs bent van a zárban ki se tudom kapcsolni! Amint kihuzom a kulcsot természetesen kikapcsol, de vissza kapcsolni már nem tudom.

Gyújtás ráadáskor bekapcsol egyből.

Ez elött egy JVC volt bent azt úgy és akkor kapcsolgattam ki be amikor akartam.

Igaz annak a vezetékezése más mint a Pio. nak A JVC nél a csatlakozóról lejövő piros csatlakozik a piroshoz és még át is van kötve a sárgára. Gyárilag. A Pio nál Piros - Piros. Sárga-Sárga. De a Piros -Sárga összekötés se oldotta meg. Rámsötétedett....

Link to comment
Megosztás:

Segítséég Pioneer tulajok! :D

Vettem egy fent említett fejegységet, és se gyári állapotban se az ismert vezeték felcserélős módszerrel nem tudom gyújtás nélkül használni a rádiót!

Amíg a kulcs bent van a zárban ki se tudom kapcsolni! Amint kihuzom a kulcsot természetesen kikapcsol, de vissza kapcsolni már nem tudom.

Gyújtás ráadáskor bekapcsol egyből.

Ez elött egy JVC volt bent azt úgy és akkor kapcsolgattam ki be amikor akartam.

Igaz annak a vezetékezése más mint a Pio. nak A JVC nél a csatlakozóról lejövő piros csatlakozik a piroshoz és még át is van kötve a sárgára. Gyárilag. A Pio nál Piros - Piros. Sárga-Sárga. De a Piros -Sárga összekötés se oldotta meg. Rámsötétedett....

Elmondom, nekem hogy működik, szerintem ha a tiéd is ilyen, az normális.

Ha nincs bent a kulcs, a rádió nem kap áramot. Ha berakom a kulcsot, egyet kell fordítani rajta, de az még nem gyújtás! Csak kiveszem kormányzárból. Utána akár vissza is tekerhetem kormányzár állásba, a magnó működik. Amíg ki nem veszem a kulcsot, az előlap világít, ezt lekapcsolni nem lehet.

Ha neked gyújtás nélkül nem megy, akkor valamit át kell kötni. Két áram kell, az egyiket a pirosra, a másikat a sárgára. Az egyik állandó áram, az a memóriaszál, csak fejből nem tudom, hogy a piros vagy a sárga, szerintem a sárga. A másik meg akkor kell hogy áramot kapjon, ha kiveszed a kormányzárat. Ezt ki kéne lámpázni, hogy melyik vezeték az.

Annyit tudok segíteni, hogy ha lesz időm, kiveszem a magnót, és megnézem, nekem milyen színűek az említett kábelek. De nem ma, talán holnap, de lehet hogy hétvége lesz belőle.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel G Astra 2001 múltikormányos autóról van szó philips car 400 as magnómat kicserélném egy korszerű cuccra

az lenne a kérdésem hogy lehet-e olyan magnót kapni amihez van átalakító hogy működjön a múlti kormányom

köszi előre is :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Opel G Astra 2001 múltikormányos autóról van szó philips car 400 as magnómat kicserélném egy korszerű cuccra

az lenne a kérdésem hogy lehet-e olyan magnót kapni amihez van átalakító hogy működjön a múlti kormányom

köszi előre is :)

Igen vannak olyanok, csak az adaptert külön kell megvenni, és majdnem egy magnó ára.

Link to comment
Megosztás:

Elmondom, nekem hogy működik, szerintem ha a tiéd is ilyen, az normális.

Ha nincs bent a kulcs, a rádió nem kap áramot. Ha berakom a kulcsot, egyet kell fordítani rajta, de az még nem gyújtás! Csak kiveszem kormányzárból. Utána akár vissza is tekerhetem kormányzár állásba, a magnó működik. Amíg ki nem veszem a kulcsot, az előlap világít, ezt lekapcsolni nem lehet.

Ha neked gyújtás nélkül nem megy, akkor valamit át kell kötni. Két áram kell, az egyiket a pirosra, a másikat a sárgára. Az egyik állandó áram, az a memóriaszál, csak fejből nem tudom, hogy a piros vagy a sárga, szerintem a sárga. A másik meg akkor kell hogy áramot kapjon, ha kiveszed a kormányzárat. Ezt ki kéne lámpázni, hogy melyik vezeték az.

Annyit tudok segíteni, hogy ha lesz időm, kiveszem a magnót, és megnézem, nekem milyen színűek az említett kábelek. De nem ma, talán holnap, de lehet hogy hétvége lesz belőle.

Ez lehet az ami megkavart, nem figyeltem meg pontosan akkor lehet le is volt kapcsolva csak a gombok világítottak, versenyt futottam a sötétedéssel és a hideggel JVC nél ilyen nem volt az tuti.

Ezt néztem utána ez alapján jól mondod, a sárga az állandó 12V a piros a gyújtás 12V, ami a rádió ISO csatiját illeti.

De holnap kimérem az opel csatiját is.

http://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&cikk=448

Bár magában a csatlakozóban is máshol vannak a tüskék a JVC hez képest.

Furcsa volt nekem ez a kulcs tekergetős verzió az eddigiekhez képest.

Jó volt, hogy úgy kapcsolgattam a rádiót ahogy akartam, kulcs nélkül is.

Köszönöm a leírást arról, hogy nálad, hogy működik. Holnap berakom úgy ahogy a dobozból kivettem és össze hasonlítom a működését a leírásoddal.

Reggel melóba menet meg kibírom valahogy csendben... meg kesztyűtartó nélkül :D

Utána beszámolok a fejleményekről.

Link to comment
Megosztás:

grofbandi remélem olvasod. Remélem még nem vetted ki a rádiót! Ne is vedd ki! Ha elkéstem akkor bocsi.

Köszönöm a segítséget! Egy az egyben úgy működik, ahogy leírtad! Szuper lett!!! :icon1:

Utána kicsit méricskéltem és megoldható szerintem az is amit én akartam más bekötéssel, de most nincs kedvem vezetékezni és forrasztani. De jól néztem az egyik tüske a PIO nál más helyen van mint a JVC nél.

Köszi szépen!!

Link to comment
Megosztás:

grofbandi remélem olvasod. Remélem még nem vetted ki a rádiót! Ne is vedd ki! Ha elkéstem akkor bocsi.

Köszönöm a segítséget! Egy az egyben úgy működik, ahogy leírtad! Szuper lett!!! :icon1:

Utána kicsit méricskéltem és megoldható szerintem az is amit én akartam más bekötéssel, de most nincs kedvem vezetékezni és forrasztani. De jól néztem az egyik tüske a PIO nál más helyen van mint a JVC nél.

Köszi szépen!!

Nem vettem még ki. Örülök, ha segítettem!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Az én 2001-es évjáratú kombi G Astrámban Siemens NCDC1100 típusú fejegység van gyárilag, amit anno cd tárral szereltek. No a cd tár már nem volt az autóban, mikor megvettem. Annak vezetéke a kesztyűtartó mögött "szakszerűen" el van vágva, ott van hagyva. Szakiktól kérdezném, hogy esetleg van-e olyan megoldás, hogy pl. az elvágott vezetékre ráforrasztani jack dugót, így mp3 lejátszón lejátszani muzsikát úgy, hogy az mp3 lejátszót cd tárként ismerné fel a fejegység. Sok száz cd lemezem van, nem fér el az autóban. :D Az autóban gyárilag Bose hifi van, gondolom, ez a hangszórókra vonatkozik legfőképpen. Tény, ami tény, gyönyörűen szól. :icon1: Annak idején volt itt egy tagtárs, aki vállalta volna a megoldás kivitelezését, de sajna eltűnt, mint az a bizonyos szürke szamár...

Köszönöm előre is a válaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Üdv Mindenkinek!

Az én 2001-es évjáratú kombi G Astrámban Siemens NCDC1100 típusú fejegység van gyárilag, amit anno cd tárral szereltek. No a cd tár már nem volt az autóban, mikor megvettem. Annak vezetéke a kesztyűtartó mögött "szakszerűen" el van vágva, ott van hagyva. Szakiktól kérdezném, hogy esetleg van-e olyan megoldás, hogy pl. az elvágott vezetékre ráforrasztani jack dugót, így mp3 lejátszón lejátszani muzsikát úgy, hogy az mp3 lejátszót cd tárként ismerné fel a fejegység. Sok száz cd lemezem van, nem fér el az autóban. :D Az autóban gyárilag Bose hifi van, gondolom, ez a hangszórókra vonatkozik legfőképpen. Tény, ami tény, gyönyörűen szól. :icon1: Annak idején volt itt egy tagtárs, aki vállalta volna a megoldás kivitelezését, de sajna eltűnt, mint az a bizonyos szürke szamár...

Köszönöm előre is a válaszokat!

Sziasztok.

Ez a megoldás engem is érdekelne mert sajna hasonló cipőben járok azzal a különbséggel hogy nekem nincs elvágva a vezeték. A csati megvan csak a cdtár nincs :D

Különböző orosz oldalakon barangolva láttam megoldásokat de ott erőteljesen belenyúltak a rádióba. Anélkül nem lehet valahogy megoldani?

Előre is köszönjük.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mai munka az első hangszórók cseréje volt.

sima ügy volt, semmit nem kellett barkácsolni.

a kiemelőbe beletettem az új hangszórót, vezetékeket forrasztottam, és ennyi.

azért volt egy kis érdekesség........

akinek esetleg kellene a 2 régi szóljon, ingyen elvihető+egy csipogó is.

az összes speckó csatlakozókat adom hozzájuk.

Módosítva : wakond
Link to comment
Megosztás:

Mai munka az első hangszórók cseréje volt.

sima ügy volt, semmit nem kellett barkácsolni.

a kiemelőbe beletettem az új hangszórót, vezetékeket forrasztottam, és ennyi.

azért volt egy kis érdekesség........

akinek esetleg kellene a 2 régi szóljon, ingyen elvihető+egy csipogó is.

az összes speckó csatlakozókat adom hozzájuk.

A csipogóra lecsapnék!

Küldök pü-t

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Üdv.

Hátsó ajtóba szeretnék betenni hagszórókat, Burkolatot leszedtem és be van fóliázva, azt is leszedtem és valami vezeték megy ott de az nem hinném, hogy a hangszórónak.

A vezeték gyári! -LEONI Q3T- jelölés van rajta.

Az ajtó közepére 1 műanyag fülre van felerősítve.

Talán valaki tud rá választ.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv.

Hátsó ajtóba szeretnék betenni hagszórókat, Burkolatot leszedtem és be van fóliázva, azt is leszedtem és valami vezeték megy ott de az nem hinném, hogy a hangszórónak.

A vezeték gyári! -LEONI Q3T- jelölés van rajta.

Az ajtó közepére 1 műanyag fülre van felerősítve.

Talán valaki tud rá választ.

Köszönöm.

A hangszóró vezetékének a végén ott van a műanyag csatlakozó :icon1:

nálam így volt

Módosítva : csicsó
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Vettem egy jvc kd-g731 fejegységet.

szépen működik, még akkor is ha nincs kulcs

a gyújtáskapcsolóban. Ez nem is zavarna ha nem maradna égve a hangerő tekerő gomb melletti piros led. Vártam vagy egy órát de nem alszik el. Viszont az erősítő nem világìt, gondolom nem kap jelet a fejegységtől.ezek szerint maga a fejegység nincs bekapcsolódva? Power save üzemmódba van?:) az előző fejegység nem volt ilyen jvc kd-x30. Az is működött kulcs nélkül de ha kikapcsoltam nem maradt égve semmije. Leszívhatja ez az akkut? A kábelt már felcserélték, sárgát meg a pirosat.

ez normális? Vagy vegyem le az előlapját?

Módosítva : wakond
Link to comment
Megosztás:

Ez nem bug, hanem feature.

Azért marad égve a kicsi led hogy megtaláld a bekapcsológombot sötétben is. Lemeríteni pedig nem fogja az akkut, hacsak nem hagyod úgy egy több hónapig tartó távollét alatt, de ennyi időre meg már az akkusarut is érdemes levenni, nem csak az előlapot.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.