Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

AGR szelep lezárás


bszemethy

Recommended Posts

Ha csak egyre szeretnél válaszolni, akkor a Válasz gombot megnyomod az adott hozzászólásnál.

Ha többre, akkor bejelölöd őket úgy, hogy megnyomod az "idéz" gombot, aztán alul vagy felül ráböksz, hogy Hozzászólás. Maximum 3 idézetet idézhetsz egyszerre.

köszi! ;)

Link to comment
Megosztás:

Nah,megnéztem.

Az alapjárati motort nem tudtam kiszedni mert nem lehet hozzáférni a csavarjaihoz. ;)

Viszont találtam egy olyan valamit a motor jobb oldalán amibe két gumicső ment bele meg egy kétpólusú csati.

Az egyik cső bemenetnél az van ráirva,hogy CAN.Mi lehet ez?

A cső meg az az izé is tele volt fekete szénszerű anyaggal!

Kipucoltam!

Remélem ki kellett ! ;)

Találtam még két gyanús gumicsövet,azokat is kicseréltem,és találtam egy téglalap alakú izét (kb:7x5x2 cm )amibe bemegy egy gumicső meg egy (asszem)3 pólusú csatlakozó.Azt nem lehet kipucolni mert szét sem lehet szedni.Ez a légtömegmérő lehet?

A nagy művelet után az alapjárat ugyanúgy ugrál, ;) de legalább néhány gumicső ki lett cserélve.

Link to comment
Megosztás:

...és találtam egy téglalap alakú izét (kb:7x5x2 cm )amibe bemegy egy gumicső meg egy (asszem)3 pólusú csatlakozó.Azt nem lehet kipucolni mert szét sem lehet szedni.Ez a légtömegmérő lehet?

A nagy művelet után az alapjárat ugyanúgy ugrál, ;) de legalább néhány gumicső ki lett cserélve.

Az a map-szenzor.

Mégiscsak az alapjárati mocit kell megnézned ezek szerint.

Link to comment
Megosztás:

Nah,megnéztem.

Az alapjárati motort nem tudtam kiszedni mert nem lehet hozzáférni a csavarjaihoz. ;)

Viszont találtam egy olyan valamit a motor jobb oldalán amibe két gumicső ment bele meg egy kétpólusú csati.

Az egyik cső bemenetnél az van ráirva,hogy CAN.Mi lehet ez?

A cső meg az az izé is tele volt fekete szénszerű anyaggal!

Kipucoltam!

Remélem ki kellett ! :P

Találtam még két gyanús gumicsövet,azokat is kicseréltem,és találtam egy téglalap alakú izét (kb:7x5x2 cm )amibe bemegy egy gumicső meg egy (asszem)3 pólusú csatlakozó.Azt nem lehet kipucolni mert szét sem lehet szedni.Ez a légtömegmérő lehet?

A nagy művelet után az alapjárat ugyanúgy ugrál, ;) de legalább néhány gumicső ki lett cserélve.

Csak ,hogy tiszta legyen itt egy kép. ;)

11064232436_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Link to comment
Megosztás:

Csak ,hogy tiszta legyen itt egy kép. ;)

11064232436_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A felső az a MAP szenzor , a másik( CAN feliratos) pedig a tankszellőztető mágnesszelepe. Ezt szét lehet szedni és ki kell szedni belőle a szenet, mert attól felakad a szelep és állandóan szívja a gőzt. Alaphelyzetben zárva kell lennie. Bár az alapjáratba nem nagyon szól bele...tapasztalataim szerint.

Link to comment
Megosztás:

Hát dugd össze a két végét, abból nem lehet baj. Akármi van benne így nem tud kijönni, és kosz sem tud bemenni. -_-

;) Ménem ezt mondtátok akkor amikor idekerültem? ;) :P (lehet hogy azóta se jöttem volna többet ;) ) A fékszervó attól nem jön vissza ha leveszem a vákuumcsövét :D

Link to comment
Megosztás:

Két cső megy bele,az egyik közvetlenül a motorba megy (kb:10 cm-es cső),a másik meg ebbe a valamibe.

cs__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Ez micsoda?

Bocs,hogy ilyen sokat kérdezek de igy lassan már képben vagyok. ;) (vagy mégsem? ;) )

thx

Ez az a szekunderlevegő befúvó ...

Ennek a csőnek a másik végén van az a vákuum kapcsoló, ami a szivattyút kapcsolja...ez a vége pedig a szelep, amit szintén a vákuum vezérel...itt fúja be a levegőt a kipufogóba...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok F-Astrások!

Astra G, Z14XE, 2001.

Szóval, a január elején betett vadiúj AGR-szelepem, kb. 6000 km után elkezdett rakoncátlankodni: a szokásos apró rángatások + 0400 hiba. A dolog érdekessége, hogy le van vakítva a szívósor felé menő lyuk, és mégis beleszólt valahogy a motorvezérlésbe. Tegnap délben leszedtük, kapott egy kis nitrót, és meg lett járatva, most jól működik (nem tűnt különösebben koszosnak, de szorult). A gép kapott egy kis koradélutáni meghajtást is pluszkezelésként.

Szoftverből sajnos nem lehet kiiktatni az AGR-figyelést, esetleg ez a hardveres megoldás is szóba jöhetne: egy konzolt, távtartót kellene esztergáltatni a csonk és az AGR közé, és ebbe belemarni egy lyukat, amibe nyitáskor ki tudna mozogni maga a szelep --> így teljesen el lehetne szeparálni a kipufogógáztól (a tömítés egyik lyukának levakítása csak félmegoldás, hiszen a szelepbe ettől még be tud jutni a gáz, csak ugye a szívósorra nem jut el --> nem hagyja ott az embert, ha véletlenül nyitott állapotban szorulna meg).

Csinált(atott) már valaki ilyet, működhet így a dolog?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.