shamlee Elküldve Április26, 2009 Megoszt Elküldve Április26, 2009 Ha csak egyre szeretnél válaszolni, akkor a Válasz gombot megnyomod az adott hozzászólásnál. Ha többre, akkor bejelölöd őket úgy, hogy megnyomod az "idéz" gombot, aztán alul vagy felül ráböksz, hogy Hozzászólás. Maximum 3 idézetet idézhetsz egyszerre. köszi! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 Nah,megnéztem. Az alapjárati motort nem tudtam kiszedni mert nem lehet hozzáférni a csavarjaihoz. ;) Viszont találtam egy olyan valamit a motor jobb oldalán amibe két gumicső ment bele meg egy kétpólusú csati. Az egyik cső bemenetnél az van ráirva,hogy CAN.Mi lehet ez? A cső meg az az izé is tele volt fekete szénszerű anyaggal! Kipucoltam! Remélem ki kellett ! ;) Találtam még két gyanús gumicsövet,azokat is kicseréltem,és találtam egy téglalap alakú izét (kb:7x5x2 cm )amibe bemegy egy gumicső meg egy (asszem)3 pólusú csatlakozó.Azt nem lehet kipucolni mert szét sem lehet szedni.Ez a légtömegmérő lehet? A nagy művelet után az alapjárat ugyanúgy ugrál, ;) de legalább néhány gumicső ki lett cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 szénszűrőd neked is tönkement, úgy láccik most ilyen időszak van ;) jobbos első sárvédő alatt van, és mindenhol ki kell takarítani a csövekből a szenet. az szép, ha a map szenzorba is ment belőle... hogy hogyan jutott el oda... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április27, 2009 Megoszt Elküldve Április27, 2009 ...és találtam egy téglalap alakú izét (kb:7x5x2 cm )amibe bemegy egy gumicső meg egy (asszem)3 pólusú csatlakozó.Azt nem lehet kipucolni mert szét sem lehet szedni.Ez a légtömegmérő lehet? A nagy művelet után az alapjárat ugyanúgy ugrál, ;) de legalább néhány gumicső ki lett cserélve. Az a map-szenzor. Mégiscsak az alapjárati mocit kell megnézned ezek szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április28, 2009 Megoszt Elküldve Április28, 2009 Map-szenzor,szén szűrő. Meglesem őket. ;) köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április28, 2009 Megoszt Elküldve Április28, 2009 Egy kis szaros cső miatt kell téged elviselnünk nap mint nap? ;) ;) ;) Hát jah -_- :D , de volt annak a szaros csőnek két vége is :P (ez volt a bibi, mert én csak az egyik végének találtam helyet) :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április28, 2009 Megoszt Elküldve Április28, 2009 Nah,megnéztem. Az alapjárati motort nem tudtam kiszedni mert nem lehet hozzáférni a csavarjaihoz. ;) Viszont találtam egy olyan valamit a motor jobb oldalán amibe két gumicső ment bele meg egy kétpólusú csati. Az egyik cső bemenetnél az van ráirva,hogy CAN.Mi lehet ez? A cső meg az az izé is tele volt fekete szénszerű anyaggal! Kipucoltam! Remélem ki kellett ! :P Találtam még két gyanús gumicsövet,azokat is kicseréltem,és találtam egy téglalap alakú izét (kb:7x5x2 cm )amibe bemegy egy gumicső meg egy (asszem)3 pólusú csatlakozó.Azt nem lehet kipucolni mert szét sem lehet szedni.Ez a légtömegmérő lehet? A nagy művelet után az alapjárat ugyanúgy ugrál, ;) de legalább néhány gumicső ki lett cserélve. Csak ,hogy tiszta legyen itt egy kép. ;) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április28, 2009 Megoszt Elküldve Április28, 2009 Csak ,hogy tiszta legyen itt egy kép. ;) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A felső az a MAP szenzor , a másik( CAN feliratos) pedig a tankszellőztető mágnesszelepe. Ezt szét lehet szedni és ki kell szedni belőle a szenet, mert attól felakad a szelep és állandóan szívja a gőzt. Alaphelyzetben zárva kell lennie. Bár az alapjáratba nem nagyon szól bele...tapasztalataim szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április28, 2009 Megoszt Elküldve Április28, 2009 Hát jah ;) :P , de volt annak a szaros csőnek két vége is ;) (ez volt a bibi, mert én csak az egyik végének találtam helyet) :D ;) Hát dugd össze a két végét, abból nem lehet baj. Akármi van benne így nem tud kijönni, és kosz sem tud bemenni. -_- Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április28, 2009 Megoszt Elküldve Április28, 2009 Hát dugd össze a két végét, abból nem lehet baj. Akármi van benne így nem tud kijönni, és kosz sem tud bemenni. -_- ;) Ménem ezt mondtátok akkor amikor idekerültem? ;) :P (lehet hogy azóta se jöttem volna többet ;) ) A fékszervó attól nem jön vissza ha leveszem a vákuumcsövét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 ;) Ménem ezt mondtátok akkor amikor idekerültem? ;) :P (lehet hogy azóta se jöttem volna többet ;) ) A fékszervó attól nem jön vissza ha leveszem a vákuumcsövét :P Olynakor lép működésbe a kenyérszervó! -_- :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Ez mi lehet? Mee ha kell leszedem és kipucolom. ;) A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Ez mi lehet? Mee ha kell leszedem és kipucolom. ;) http://kepfeltoltes.hu/thumb/090429/322526...ltoltes.hu_.jpg A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu thx Ha jól gondolom, ez a szekunderlevegő-kompresszor mágnesszelepe, ne piszkáld ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Ha jól gondolom, ez a szekunderlevegő-kompresszor mágnesszelepe, ne piszkáld ;) Minek az oda? ;) Felesleges súly! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Minek az oda? ;) Felesleges súly! ;) Te már kigyomláltad? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Te már kigyomláltad? ;) Az első dolgom volt! ;) Amúgy sem müxik,másrészt ennek a katalizátornak már mindegy,hibát nem dob rá,hogy nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Alapjáratba nem szól bele? ;) Kigyomláljam? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 azért a helyedben még ránéznék, hogy hova megy róla vákumcső, mert lehet a tankszellőztető szelep is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Alapjáratba nem szól bele? ;) Kigyomláljam? ;) Ha nincs baja,ne nyúlj hozzá,nekem már behalt maga a motorja is,meg kellett a hely másnak! :P Figyeld a szaxszerű ledugózást a kipufftorkon: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Két cső megy bele,az egyik közvetlenül a motorba megy (kb:10 cm-es cső),a másik meg ebbe a valamibe. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ez micsoda? Bocs,hogy ilyen sokat kérdezek de igy lassan már képben vagyok. ;) (vagy mégsem? ;) ) thx Link to comment Megosztás: More sharing options...
shamlee Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 J0hnny,nálatok esik a hó? ;) ;) Zsír a ledugózás. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 J0hnny,nálatok esik a hó? ;) ;) Téli kép! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Április29, 2009 Megoszt Elküldve Április29, 2009 Ha nincs baja,ne nyúlj hozzá,nekem már behalt maga a motorja is,meg kellett a hely másnak! ;) Figyeld a szaxszerű ledugózást a kipufftorkon: http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/81/96/58196_1234822369.jpg ;) Nekem akkor is a légszűrő csövében a kanyar-idom tetszik jobban ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Április30, 2009 Megoszt Elküldve Április30, 2009 Két cső megy bele,az egyik közvetlenül a motorba megy (kb:10 cm-es cső),a másik meg ebbe a valamibe. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Ez micsoda? Bocs,hogy ilyen sokat kérdezek de igy lassan már képben vagyok. ;) (vagy mégsem? ;) ) thx Ez az a szekunderlevegő befúvó ... Ennek a csőnek a másik végén van az a vákuum kapcsoló, ami a szivattyút kapcsolja...ez a vége pedig a szelep, amit szintén a vákuum vezérel...itt fúja be a levegőt a kipufogóba... Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Sziasztok F-Astrások! Astra G, Z14XE, 2001. Szóval, a január elején betett vadiúj AGR-szelepem, kb. 6000 km után elkezdett rakoncátlankodni: a szokásos apró rángatások + 0400 hiba. A dolog érdekessége, hogy le van vakítva a szívósor felé menő lyuk, és mégis beleszólt valahogy a motorvezérlésbe. Tegnap délben leszedtük, kapott egy kis nitrót, és meg lett járatva, most jól működik (nem tűnt különösebben koszosnak, de szorult). A gép kapott egy kis koradélutáni meghajtást is pluszkezelésként. Szoftverből sajnos nem lehet kiiktatni az AGR-figyelést, esetleg ez a hardveres megoldás is szóba jöhetne: egy konzolt, távtartót kellene esztergáltatni a csonk és az AGR közé, és ebbe belemarni egy lyukat, amibe nyitáskor ki tudna mozogni maga a szelep --> így teljesen el lehetne szeparálni a kipufogógáztól (a tömítés egyik lyukának levakítása csak félmegoldás, hiszen a szelepbe ettől még be tud jutni a gáz, csak ugye a szívósorra nem jut el --> nem hagyja ott az embert, ha véletlenül nyitott állapotban szorulna meg). Csinált(atott) már valaki ilyet, működhet így a dolog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts