Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Teljesítmény Tuning


Amusing

Recommended Posts

Én nem szégyellem, hogy építtetem az autót, mert se nem szakmám, se időm nincs arra, hogy magam építsem az autót.

Viszont nehezen hiszem el, hogy te magad csiszolod, síkolod, programozod stb. egyszemélyben az autókat.

Biztos valami polihisztor vagy.

Mellesleg én sem olyannal épittetem aki öt perccel elöttem jár tudásban.

De maradjunk a témánál.

Hozzászólásodban nem olvastam semmilyen tényt.

Miket építessz? Milyen saját tapasztalataid vannak a hengerfej polírozásában, bővítésében? Lemértétek a teljesítmény növekedését? Mesélj az áramlástanról, mi történik (mi a különbség) a polírozás után? Valami konkrétumokkal rukkolj már elő.

Ja, és ha ennyire benne vagy a témában, hol lehet a gyárinál sokkal erősebb M11x1,25-ös csavart venni nem aranyárban, mert errefelé nincs. Egy linkre gondoltam, ahol meg lehet rendelni.

Link to comment
Megosztás:

Én nem szégyellem, hogy építtetem az autót, mert se nem szakmám, se időm nincs arra, hogy magam építsem az autót.

Viszont nehezen hiszem el, hogy te magad csiszolod, síkolod, programozod stb. egyszemélyben az autókat.

Biztos valami polihisztor vagy.

Mellesleg én sem olyannal épittetem aki öt perccel elöttem jár tudásban.

De maradjunk a témánál.

Hozzászólásodban nem olvastam semmilyen tényt.

Miket építessz? Milyen saját tapasztalataid vannak a hengerfej polírozásában, bővítésében? Lemértétek a teljesítmény növekedését? Mesélj az áramlástanról, mi történik (mi a különbség) a polírozás után? Valami konkrétumokkal rukkolj már elő.

Talán, ha kicsit visszaolvasnál, jobban képben lennél... Hidd el, jópár ember van itt, akiktől tanulhatnál, mégsem arcoskodnak. ;)

Link to comment
Megosztás:

Alex 75: Miben is arcoskodom? Annyit írtam, hogy aki csinálja az autómat azt mondta, hogy a hengerfej polírozás nem sokat ér, sőt akár ronthat is rajta (és nem ő az első aki megkérdőjelezi a létjogosúltságát). Kiváncsi voltam zoloj véleményére ,meg írtam volna még amit a srác mondott az áramlásról. Én egy eszmecserének szántam. Erre jött ez a tomtech tag aki lehurrog úgy, hogy semmi konkrétumot nem mond csak nagyképűen azt mondja, hogy ő mennyít épitett már.

Az a tag aki nekem csinálja az autókat sem kezdő. Több száz lóerős gépeket is csinált már, szóval ő sem csak úgy a világba beszél.

Link to comment
Megosztás:

Alex 75: Miben is arcoskodom? Annyit írtam, hogy aki csinálja az autómat azt mondta, hogy a hengerfej polírozás nem sokat ér, sőt akár ronthat is rajta (és nem ő az első aki megkérdőjelezi a létjogosúltságát). Kiváncsi voltam zoloj véleményére ,meg írtam volna még amit a srác mondott az áramlásról. Én egy eszmecserének szántam. Erre jött ez a tomtech tag aki lehurrog úgy, hogy semmi konkrétumot nem mond csak nagyképűen azt mondja, hogy ő mennyít épitett már.

Az a tag aki nekem csinálja az autókat sem kezdő. Több száz lóerős gépeket is csinált már, szóval ő sem csak úgy a világba beszél.

Nem tükörre kell polírozni, hanem egyenletesen matt felületre van szükség, azon túl meg a hibák kicsiszolása csak javíthat az áramláson...

Link to comment
Megosztás:

Alex 75: Miben is arcoskodom? Annyit írtam, hogy aki csinálja az autómat azt mondta, hogy a hengerfej polírozás nem sokat ér, sőt akár ronthat is rajta (és nem ő az első aki megkérdőjelezi a létjogosúltságát). Kiváncsi voltam zoloj véleményére ,meg írtam volna még amit a srác mondott az áramlásról. Én egy eszmecserének szántam. Erre jött ez a tomtech tag aki lehurrog úgy, hogy semmi konkrétumot nem mond csak nagyképűen azt mondja, hogy ő mennyít épitett már.

Az a tag aki nekem csinálja az autókat sem kezdő. Több száz lóerős gépeket is csinált már, szóval ő sem csak úgy a világba beszél.

Hello

Nehogy összerúgjátok a port pár apróságon...

Nem értek egyet a motorépítő embereddel, ahogy a külföldi motorépítők sem. Idézet Guy Croft-tól, aki faragott már néhány rally XE-t 270-285 lóerővel.

"Take the 2 liter XE Vauxhall. Without good porting and seats it won't top 230bhp in any spec. Same spec but well prepped head and it will top 270bhp."

"By comparison, with a 16vVauxhall XE 2 liter head, on the (1mm smaller) production 33mm valves that kind of flow (with a good valve-in response) is not easy to achieve, and if you get it and fit the right cams it's good for well over 238bhp even normally aspirated."

"With only 145cfm @ 10" BPF fully dressed with inlet manifold we are seeing 278bhp (or more) at 8300+ with around 280lbf ft torque and a spread of torque a child of 3 could drive."

"From what I can tell, engines like Vauxhall XE units of 270bhp or more are achieving instantaneous Mach numbers around 0.61"

Tehát itt 145-150cfm-ekről van szó, ami 2.5kPa nyomáskülönbség mellett van mérve. Ezek az értékek, mint látjátok a mester szerint 270-280lóerőhöz elegendőek, de egy portolatlan gyári hengerfej nem fog 230hp fölé menni semmiképp sem, hiába teszel bele mindenből nagyon durvát. (tengely,szívósor, kipuff stb)

A gyári fej sajnos max 120cfm-et tud. Itt egy majdnem gyári flowbench mérés:

A szelepnélküli térfogatáramot a rózsaszínű vonal adja, a szeleppel mért áteresztést a sárga vonal. A szelepfészek 1.5mm*45*75 és van egy kis élletörés. Jól látszik, hogy mérföldekre van a 140-150cfm-től, ez így ebben a formában nem elegendő inkább reálisan csak 210hp-hez mondjuk max (tipp). Én is épp egy ilyen áramlásmérő összerakásán vagyok, ideje lenne mérni is amit csinálok. Azt világosan kell látni, hogy egy rendes portolás nem (feltétlen) bővítésről és polírozásról szól, sőt. Szelepfészek módosítás (szögek, szélességek), csatorna alakja, nagysága, íve, rádiuszok....

A grafikonon a szelepemelés mellett áthaladó légáram látható. Ami fontos következtetés, hogy hiába szerelsz be egy 11mm-t emelő vezérműtengelyt, gyári fejjel NEM tudod kihasználni, mert ott már nem nő az áramlás, csak az extra nyitvatartási időből származó többlet beszívott levegő mennyisége adja az extra nyomatékot.

nhrpa%25204%2520JTRR26%2520Vauxhall%2520XE%2520NHRPA.JPG

Megfelelő portolás után ez a térfogatáram akár így is alakulhat: (egy ilyen játék valahol 3-400ezer forint körül alakul)

pug%2520vs%2520xe%25201%2520Peugeot%252016v%2520S16%2520vs%2520Vauxhall%2520XE%2520inlet%2520flows.JPG

Na ez hosszú és uncsi lett, bocs.

Link to comment
Megosztás:

Itt a saját vackom, asszem itt kezd elfogyni a hengerfej, épp csak egy picikét volt bővítve. Magas fordulaton nem lett sokkal erősebb, mint ezelőtt a dbilas tengellyel. (Nem akartam jót rajtolni, egyet próbáltam, már így is megcsúszott a kuplung...)

Link to comment
Megosztás:

Kezd jól menni ezekkel a tengelyekkel is. :icon13:

Én közben találtam még egy apró hibát a kocsimon. Meg volt lazulva a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa és mozgott, elállítódott a gyújtásom, ezért nem ment a szekér. Megigazítottam, megtéptem és már üresben is sokkal pörgősebb volt a motor, mint előtte. Utcán meg ég és föld, visszatért az ereje :) Úgy látszik megviselte a sok ITBzés, akkor volt pörgetve bőven. :D

Link to comment
Megosztás:

Kezd jól menni ezekkel a tengelyekkel is. :icon13:

Én közben találtam még egy apró hibát a kocsimon. Meg volt lazulva a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa és mozgott, elállítódott a gyújtásom, ezért nem ment a szekér. Megigazítottam, megtéptem és már üresben is sokkal pörgősebb volt a motor, mint előtte. Utcán meg ég és föld, visszatért az ereje :) Úgy látszik megviselte a sok ITBzés, akkor volt pörgetve bőven. :D

miaz csak nem levetted az itb-t? Nekem ha elkezd rángatózni a testkábelt kell megcsinálni mert letörik a hf nél. :hehe:

Link to comment
Megosztás:

zoloj: Jó, de amiről én írtam az az otthoni polírozgatás bővítés, amit tomoty is csinál. Azért 270-80le-nél már több mm-rel bővítik és hozzá nagyobb szelepeket is raknak bele (nem beszélve a többi módosításról). Így már van értelme. Az 1mm bővitést amilyet tomoty csinál hozhat 2-3le-t, amit aztán a polírozás el is vihet-a tag szerint aki csinálja a motorom.

Szerinte ott a probléma polírozással, hogy míg a kicsit érdes felületen(gyári) a levegőrészecskék megakadnak és a kisebb örvényt alkotva lelassulnak, így a többi levegőrészecske könnyen elsiklik mellettük. A polírozásnál (szerinte) az a baj, mivel nincs semmi érdesség ami pici örvényt tudna kelteni, a levegőrészecskék sima felületen keletkezett örvénye nagyobb lesz, mint az érdesebb felületen. Hú ez egy kicsit nyakatekertre sikerült.

A lényeg (szerinte), hogy polírozással (a nagyobb örvények miatt) szűkebb lesz a keresztmetszet az áthaladó levegőnek.

Gondolkodtam én is ezen mennyire lehet valós, aztán eszembe jutott valami, amiért esetleg lehet benne valami.

Amikor a Lexmaul szívósort tettük rá, nézegettem a belsejét és csodálkoztam is, hogy egyáltalán nem sima a belseje.

Nem, hogy felpolírozva volt, inkább kicsit érdesnek éreztem.

Mielött megint jönnének az önjelölt professzorok egyeseket osztogatni, mondanám, annak idején én is felpolíroztam a hengerfejet.

Azért örülnék én annak, ha már ott tartanék, hogy 230le-vel elértem a a gyári hengerfejből kihozható max. teljesítményt.

A komolyabb hf csatorna bővítést én inkább mellőzöm, fontosabb nekem a motor tartóssága, mint az a plusz pár LE, amit adhat.

Inkább máshol hozok ki belőle plusz erőt. Így is értek meglepetések, mikor szét lett szedve a motor.

Link to comment
Megosztás:

miaz csak nem levetted az itb-t? Nekem ha elkezd rángatózni a testkábelt kell megcsinálni mert letörik a hf nél. :hehe:

Levettem igen, nem volt túl kiforrott a technika és a levegőszűrő rendszer sem készült el időre. Slovakiaring meg közeledett és valamit lépni kellett. Lehet hogy már nem is kerül vissza rá, ez majd még kiderül tavasszal. :)

Link to comment
Megosztás:

Levettem igen, nem volt túl kiforrott a technika és a levegőszűrő rendszer sem készült el időre. Slovakiaring meg közeledett és valamit lépni kellett. Lehet hogy már nem is kerül vissza rá, ez majd még kiderül tavasszal. :)

Akkor ott valami nem lett a helyére téve, mert most is úgy megyek vele hogy jó az alapjárat fordulaton is tudja amit kell, el se szegényedik. Akkor a pillangók nem voltak egymáshoz képest jól beállítva meg a tps nem állt a helyén. A tps minden finomabb beállításnál vissza kell állítani 0.52v-0.55v ra mert csak úgy megy a motorfék meg a fordulaton is, akkor lessz jó. Szinkronizálva lett? Ne lennél olyan messze segítenék. ;)

Link to comment
Megosztás:

zoloj: Jó, de amiről én írtam az az otthoni polírozgatás bővítés, amit tomoty is csinál. Azért 270-80le-nél már több mm-rel bővítik és hozzá nagyobb szelepeket is raknak bele (nem beszélve a többi módosításról). Így már van értelme. Az 1mm bővitést amilyet tomoty csinál hozhat 2-3le-t, amit aztán a polírozás el is vihet-a tag szerint aki csinálja a motorom.

Szerinte ott a probléma polírozással, hogy míg a kicsit érdes felületen(gyári) a levegőrészecskék megakadnak és a kisebb örvényt alkotva lelassulnak, így a többi levegőrészecske könnyen elsiklik mellettük. A polírozásnál (szerinte) az a baj, mivel nincs semmi érdesség ami pici örvényt tudna kelteni, a levegőrészecskék sima felületen keletkezett örvénye nagyobb lesz, mint az érdesebb felületen. Hú ez egy kicsit nyakatekertre sikerült.

A lényeg (szerinte), hogy polírozással (a nagyobb örvények miatt) szűkebb lesz a keresztmetszet az áthaladó levegőnek.

Gondolkodtam én is ezen mennyire lehet valós, aztán eszembe jutott valami, amiért esetleg lehet benne valami.

Amikor a Lexmaul szívósort tettük rá, nézegettem a belsejét és csodálkoztam is, hogy egyáltalán nem sima a belseje.

Nem, hogy felpolírozva volt, inkább kicsit érdesnek éreztem.

Mielött megint jönnének az önjelölt professzorok egyeseket osztogatni, mondanám, annak idején én is felpolíroztam a hengerfejet.

Azért örülnék én annak, ha már ott tartanék, hogy 230le-vel elértem a a gyári hengerfejből kihozható max. teljesítményt.

A komolyabb hf csatorna bővítést én inkább mellőzöm, fontosabb nekem a motor tartóssága, mint az a plusz pár LE, amit adhat.

Inkább máshol hozok ki belőle plusz erőt. Így is értek meglepetések, mikor szét lett szedve a motor.

polírozásra bővítésre:

mentem tengely ,szívósor gyári motor c20ne gsi ellen 400 m-en 1,5 autót adott bővítve polírozva frissen összerakva ugyanennyit kapott. akkor most jelent vagy nem. csak bővítés a hf be nem ér semmit mert a szívósornak kisebb az átmérője mint a bővített hf akkor pont a hf-nél lassul le a levegő és többet árt mint haszná,l szívórészt csak egybe bővítünk , csak hf -et azt nem.

Link to comment
Megosztás:

Kezd jól menni ezekkel a tengelyekkel is. :icon13:

Én közben találtam még egy apró hibát a kocsimon. Meg volt lazulva a főtengely végén lévő ékszíjtárcsa és mozgott, elállítódott a gyújtásom, ezért nem ment a szekér. Megigazítottam, megtéptem és már üresben is sokkal pörgősebb volt a motor, mint előtte. Utcán meg ég és föld, visszatért az ereje :) Úgy látszik megviselte a sok ITBzés, akkor volt pörgetve bőven. :D

Zsoltee:

Na örülök, hogy megint jól működik, csak nem lehet olyan könnyen tönkretenni :icon1:

reddish:

Igen igazad van, nem lehet csak úgy nekiállni és mindenféle elképzelés nélkül alakítani rajta. A polírozás szerintem egyértelműen rossz, ezt teszteltem is. 80-as papírnak megfelelő felület ami jól szokott működni. Erről volt már szó régebben.

A portolás része viszont ennek ellenére működik, Te is láthatod a mérési eredményekből.

Szerintem nem lehet azt mondani, hogy máshol hozok ki teljesítményt. Rendszerben kell gondolkodnod, ha van egy gyenge láncszem a többi hiába erős.

Vannak a hengerfejnek szűk keresztmetszetei, mint például ahol a csatorna kettéválik. Ott átmérőben 26-26.5mm fölé menni veszélyes víztérbe szakadás miatt. Többféle hengerfej van C20XE-hez, mint azt tudjuk. Cosworthból pl a 2AA nagycsatornás, gyárilag 26mm környékén van ott, egyedül a belépési keresztmetszeten kell nagyítani, ha nagy teljesítmény a cél. De pl KS700 végig kisebb, csakúgy mint a Cosworth 2AH stb. Nem tudom, mennyiben befolyásolná a motorod tartósságát, ha lenne rajta egy rendes portolt hengerfej, szerintem semennyiben sem, az máson múlik.

Épp van itthon egy általam átalakított KS700-as fej, 11:1 körüli CR-rel, van benne pár munkaóra...Amikor feltettük a motorra, program és minden egyéb nélkül, 2000től olyan nyomaték lett, hogy nem akartam elhinni és tartotta szépen tiltásig.

Ami viszont érdemben javíthat a tartósságon, az egy garnitúra ARP hajtókarcsavar készlet. Egyszer, ha úgy állsz, rendelj bele egy garnitúrát ~25e forint környékén lehet. 7000rpm fölé forgatva kötelező az angolok szerint is (SBD). Nagyon ajánlom a gyári csavarok szeretnek megnyúlni és a csapágyhézag ilyenkor növekszik, csökken az olajnyomás, a csavar szakadhat stb...

Ha tényleg komoly teljesítmény a cél, gyári leömlőtől ahogy tudsz szabadulj meg. Még a széria motort is szépen visszafogja. Pl mikor hozzám felkerült a Lexmaul leömlő 1800rpmtől tiltásig sokat hozott, nem akartam elhinni, pedig először gyári volt mögötte minden ami kipufogó. Helyette SBD, John Ashtley vagy akármelyik rendes leömlő megfelel, csak gyárit ne!

wegapower:

Igen gyári szívósorok szerintem felejtősek...

Link to comment
Megosztás:

Akkor ott valami nem lett a helyére téve, mert most is úgy megyek vele hogy jó az alapjárat fordulaton is tudja amit kell, el se szegényedik. Akkor a pillangók nem voltak egymáshoz képest jól beállítva meg a tps nem állt a helyén. A tps minden finomabb beállításnál vissza kell állítani 0.52v-0.55v ra mert csak úgy megy a motorfék meg a fordulaton is, akkor lessz jó. Szinkronizálva lett? Ne lennél olyan messze segítenék. ;)

Szinkronizálva nem lett, mivel nem tudok a könyéken olyat akinek lenne ilyen szikron mérője, ezért sajnos szemre állítottam be minden pillangót. Igazából ami a rendszerem gyenge pontja volt, az a MAP szenzor. Erről zoloj tudna sokat mesélni, én csak azt tudom hogy a map szenzor már alapjáraton is 50kpa-s nyomást mért, ami elvileg a motor középfordulatszám tartományához tartozó adatokat jelenti az ECU tábláiban. Ha meg hozzáértem a pedálhoz, a MAP jel egyből felugrott 100kpa-ra és teljes terheléses üzemanyagtáblával mentem szinte mindig, amitől túl dús volt a keverékem, felprogramozni lehetetlen volt, viszont legalább fordulaton ment. A baj az volt ezzel, hogy állandó Check Engine dús keverék miatt és kb 13literes fogyasztás, akárhogy spóroltam. :(

Link to comment
Megosztás:

polírozásra bővítésre:

mentem tengely ,szívósor gyári motor c20ne gsi ellen 400 m-en 1,5 autót adott bővítve polírozva frissen összerakva ugyanennyit kapott. akkor most jelent vagy nem. csak bővítés a hf be nem ér semmit mert a szívósornak kisebb az átmérője mint a bővített hf akkor pont a hf-nél lassul le a levegő és többet árt mint haszná,l szívórészt csak egybe bővítünk , csak hf -et azt nem.

Meg lényegében a tengely(ek)hez építünk motort. :D

Link to comment
Megosztás:

wegapower: Természetesen a hf-hez lett volna igazítva, de mivel nem bővítettem feleslegesnek éreztem a "mi lett volna ha" fejtegetésbe.

"polírozásra bővítésre: mentem tengely ,szívósor gyári motor c20ne gsi ellen 400 m-en 1,5 autót adott bővítve polírozva frissen összerakva ugyanennyit kapott. akkor most jelent vagy nem."

Lehet (mivel nem tudom) a többlet erőt a hf síkolása adta. Egy felújított motor eleve erősebb.

zoloj: A komolyabb szívó-, kipufogócsatorna bővitést eleve nem akartam csinálni, nehogy átszakadjon egyszer. Nem akartam kisérletezgetni vele. Erre mondtam, hogy inkább legyen tartósabb. A szívórész más módositásával fogom elérni a plusz lóerőket.

A hf levételekor volt csodálkozás, hogy mennyire megnyúltak a gyári csavarok. Annyira, hogy valószínűleg a tömítés 1000km múlva átég. A hf-ből 0,4mm vettek le mire síkba került. Mindegy, mert a nagyobb végnyomás miatt úgyis venni kellett volna le belőle. Az ARP-nek kissé húzós az ára, főleg, ha esetleges előre nem látható gondok miatt le kell venni megint, de majd meglátom. A másik variáció, amit a srác ajánlott, hogy 12-re felfúrni, mert ahhoz már van nagy szakító szilárdságú acélcsavar olcsón. A hajtókar csapágyak se voltak jó állapotban, úgyhogy azok is mentek a kukába.

Leömlőből egyedit készíttetek a 60-as rendszerhez igazítva. Kb. 40-45e körül lesz.

Link to comment
Megosztás:

zoloj: Jó, de amiről én írtam az az otthoni polírozgatás bővítés, amit tomoty is csinál. Azért 270-80le-nél már több mm-rel bővítik és hozzá nagyobb szelepeket is raknak bele (nem beszélve a többi módosításról). Így már van értelme. Az 1mm bővitést amilyet tomoty csinál hozhat 2-3le-t, amit aztán a polírozás el is vihet-a tag szerint aki csinálja a motorom.

Szerinte ott a probléma polírozással, hogy míg a kicsit érdes felületen(gyári) a levegőrészecskék megakadnak és a kisebb örvényt alkotva lelassulnak, így a többi levegőrészecske könnyen elsiklik mellettük. A polírozásnál (szerinte) az a baj, mivel nincs semmi érdesség ami pici örvényt tudna kelteni, a levegőrészecskék sima felületen keletkezett örvénye nagyobb lesz, mint az érdesebb felületen. Hú ez egy kicsit nyakatekertre sikerült.

A lényeg (szerinte), hogy polírozással (a nagyobb örvények miatt) szűkebb lesz a keresztmetszet az áthaladó levegőnek.

Gondolkodtam én is ezen mennyire lehet valós, aztán eszembe jutott valami, amiért esetleg lehet benne valami.

Amikor a Lexmaul szívósort tettük rá, nézegettem a belsejét és csodálkoztam is, hogy egyáltalán nem sima a belseje.

Nem, hogy felpolírozva volt, inkább kicsit érdesnek éreztem.

Mielött megint jönnének az önjelölt professzorok egyeseket osztogatni, mondanám, annak idején én is felpolíroztam a hengerfejet.

Azért örülnék én annak, ha már ott tartanék, hogy 230le-vel elértem a a gyári hengerfejből kihozható max. teljesítményt.

A komolyabb hf csatorna bővítést én inkább mellőzöm, fontosabb nekem a motor tartóssága, mint az a plusz pár LE, amit adhat.

Inkább máshol hozok ki belőle plusz erőt. Így is értek meglepetések, mikor szét lett szedve a motor.

Megint félreértés van.

Ahogy írtam a hf-ben nem marad polírozva a csatorna. kicsit utána húzom majd 80-as papírral.

És nálam nem is a bővítésen van a hangsúly. A csiszoláskor olyan mértékű öntési anyag hibákat tártam fel, hogy majdnem leesett az állam. A csatornák oldalfalán kb 4-5 tized mm-es göcsörtös perem húzódik végig (majd holnap rakok fel erről is képet). Amire ezt kicsiszoltam alapból 0.6milimétert bővítettem.

A másik probléma, hogy tele van töréssel a szívó és kipufogó járat. Elég gagyira sikerült, de paint-ben lerajzoltam, hogy is néz ki (bal oldalon a kipufogó csatornája):

port_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A piros karikáknál nagyon nagy mértékű volt az ívek megtörése. Ezeket kicsiszoltam, és átmérőben hozzá dolgoztam a többi területet.

Link to comment
Megosztás:

Többféle hengerfej van C20XE-hez, mint azt tudjuk. Cosworthból pl a 2AA nagycsatornás, gyárilag 26mm környékén van ott, egyedül a belépési keresztmetszeten kell nagyítani, ha nagy teljesítmény a cél. De pl KS700 végig kisebb, csakúgy mint a Cosworth 2AH stb...

A régi, szám nélküli Cossi a 2AA?

Egy szám nélküli Cossit fogok magamnak most télen rendberakni. A pontos tervek még nincsenek meg, csak azt tudom, hogy egy utcai A Corsába fog kerülni, maradnia kell a gyári Motronic vezérlönek és tudnia kell majd a gyári emissziós értékeket a vizsgán. :)

Emellett jó lenne olyan 180LE-t, vagy kicsit többet kicsikarni belöle. :)

Gondolkoztam egy Stroker C22XE-n is, még nem dölt el, hogy az lesz-e, de valamit össze kell raknom, ami erösebb, mint egy gyári XE :)

Link to comment
Megosztás:

?

Tudod,hogy jó móka lesz beállítani az ITB-t.

Más:

Ma megmértem racechronoval egy gyári német x16xel vekit, 160ekm volt benne: 60láb egyforma az enyémmel 2.6mp, 1/8 11.7sec, 0-100km/h 13.2sec háromból ez volt a legjobb.

1.6 központi injektoros korzám kicsit igazítva: 60feet 2.6mp, 1/8 11.3mp, 11.5mp 0-100km/h

Akkor vajon hány lovat tudhat az enyém? :goofy:

Link to comment
Megosztás:

Tudod,hogy jó móka lesz beállítani az ITB-t.

Más:

Ma megmértem racechronoval egy gyári német x16xel vekit, 160ekm volt benne: 60láb egyforma az enyémmel 2.6mp, 1/8 11.7sec, 0-100km/h 13.2sec háromból ez volt a legjobb.

1.6 központi injektoros korzám kicsit igazítva: 60feet 2.6mp, 1/8 11.3mp, 11.5mp 0-100km/h

Akkor vajon hány lovat tudhat az enyém? :goofy:

akkor 80 mert a corsa könnyebb mint a veki :evilgrin: :hehe:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.