Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Fűtés, és klíma


Golby

Recommended Posts

Jó nagy Buza volt a Kereskedő! Jó hogy már a motort ki nem vette belőle! :lol:

Mer' ha az előző tulaj, kiveszi a leégett fűtőmotort, meg ha a vásárló nem próbál ki alap dolgokat az autón, akkor arról a kereskedő tehet? :devlish: Biztos kivette a fűtőmotort, mert kellett a sajátjába... Hozzá nem nyúlt volna egy párszáz-ezres autóhoz, hidd el :devlish: :D

Link to comment
Megosztás:

Mer' ha az előző tulaj, kiveszi a leégett fűtőmotort, meg ha a vásárló nem próbál ki alap dolgokat az autón, akkor arról a kereskedő tehet? :D Biztos kivette a fűtőmotort, mert kellett a sajátjába... Hozzá nem nyúlt volna egy párszáz-ezres autóhoz, hidd el :devlish: :lol:

lehet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Belsőlevegő keringetővel kapcsolatban lenne kérdésem.

Hiába nyomjuk be a gombot nem változik semmi, aláfeküdtem a jobb lábtérből és fekete dobozról lehúztam egy csövet. Na akkor becsukódott a terelőlapát és végre külső levegőt kezte nyomni befelé.

A kérdés hogy javítható a hiba vagy a fekete doboz kukás?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Belsőlevegő keringetővel kapcsolatban lenne kérdésem.

Hiába nyomjuk be a gombot nem változik semmi, aláfeküdtem a jobb lábtérből és fekete dobozról lehúztam egy csövet. Na akkor becsukódott a terelőlapát és végre külső levegőt kezte nyomni befelé.

A kérdés hogy javítható a hiba vagy a fekete doboz kukás?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Lehet hogy le van csúszva a vákuumcső a belső keringetés kapcsolónál. Bár akkor egyszerűen nem keringetne... :lol:

Erre gondoltál? (fekete dobozként említed) vákuumos cucc.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Belsőlevegő keringetővel kapcsolatban lenne kérdésem.

Hiába nyomjuk be a gombot nem változik semmi, aláfeküdtem a jobb lábtérből és fekete dobozról lehúztam egy csövet. Na akkor becsukódott a terelőlapát és végre külső levegőt kezte nyomni befelé.

A kérdés hogy javítható a hiba vagy a fekete doboz kukás?

Segítségeteket előre is köszönöm.

A gomb bent marad benyomás után, vagy visszajön az eredeti állapotba? :lol:

Link to comment
Megosztás:

A gomb mozog ki-be, nem szorul meg. Csak egyszerűen nem működteti.

Nem szabad visszajönnie a gombnak :lol: ha jó a gomb, akkor ha egyszer benyomod, nem jön vissza a helyére, hanem beljebb megáll (és akkor van belső keringtetésen) ha még egyszer megnyomod, akkor kéne vissza jönnie az eredeti pozíciójába :D

Link to comment
Megosztás:

Nem szabad visszajönnie a gombnak :lol: ha jó a gomb, akkor ha egyszer benyomod, nem jön vissza a helyére, hanem beljebb megáll (és akkor van belső keringtetésen) ha még egyszer megnyomod, akkor kéne vissza jönnie az eredeti pozíciójába :D

Ha jól rémlik így működik de megnézem pontosan.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

ÜDV!!!!

Valaki segitcsen már hogy mi lehet a baj f astra fűtésével mert két szélen jó meleget nyom de középen nagyon hideget én úgy olvasta hogy közében langyost kellene fújnia de olyan hideget nyom hogy fázni lehet a kocsiban valaki segitcsen hogy mi lehet a gond.

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

ÜDV!!!!

Valaki segitcsen már hogy mi lehet a baj f astra fűtésével mert két szélen jó meleget nyom de középen nagyon hideget én úgy olvasta hogy közében langyost kellene fújnia de olyan hideget nyom hogy fázni lehet a kocsiban valaki segitcsen hogy mi lehet a gond.

Előre is köszönöm.

Le van irva a Gyik-ban

Kiszeded a balodali zsalut 2 vékony csavarhúzóval , bevilágitasz és megtekinted a hideglevegő csatornát .

Beletömsz 1 mosogató szivacsot és elkezdheted élvezni a meleget ,

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem az autóban 3 fokozatú a fűtéskapcsoló. Az 1. fokozaton nem megy a ventillátor. Kapcsoló baja van, vagy mást kellene megnézni rajta?

Van valakinem valami ötlete mi lehet a gondja?

A ventillátoron van egy előtét ellenállás, azt szokott meghalni. A pollenszűrő alatt találod, ki tudod szedni és megméri multiméterrel. Gyakori hiba, hogy beázik és elrozsdásodik az egész. A kapcsoló ritkábban megy tönkre.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Hello!

Azt szeretném megkérdezni, hogy az megszokott dolog, amikor a fűtés 2-es fokozaton megy, és gyorsításnál elhalkul, majd mikor leveszem a lábam a pedálról, ismét vissza erősödik a hangja?

Jelenesetben egy 1.4-es 96-os Astra sedan esetében mennyi idő kell, hogy a motor elérje azt a hőfokot, hogy meleget fújjon? Illetve ennél a típusnál használ/árt az hogy kb ilyenkor télen kb 5-10 percig jár míg elindulok vele?

Köszönöm!

Peti

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Azt szeretném megkérdezni, hogy az megszokott dolog, amikor a fűtés 2-es fokozaton megy, és gyorsításnál elhalkul, majd mikor leveszem a lábam a pedálról, ismét vissza erősödik a hangja?

Jelenesetben egy 1.4-es 96-os Astra sedan esetében mennyi idő kell, hogy a motor elérje azt a hőfokot, hogy meleget fújjon? Illetve ennél a típusnál használ/árt az hogy kb ilyenkor télen kb 5-10 percig jár míg elindulok vele?

Köszönöm!

Peti

Csak a hangja "tűnik el" vagy le is lassul a ventillátor? Lehet, hogy valami fesz ingadozás lehet? Ki kéne mérni.

Amúgy hideg motorral elindulva kb 2-3 km kell városi tempóban mire melegszik. Persze a hidegtől is függ. Ha álló helyben jár 5-10 percig akkor már simán melegnek kell lennie.

Hogy használ-e neki? Ártani nem fog minden esetre, csak több benzined fogy....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyat vettem észre mostanság,hogy mostanában sokat párásodik a verda!Nincs benne pollenszűrő,mert kiszedtem!

Szerintetek mi lehet?Még egy 1hónapja nem csinálta!

Valakinek valami ötlet?

Előre is köszönöm!

Üdv.:zozo

Szerintem a pollenszűrő kell bele :) A szélvédő aljánál, a levélrácsnál lévő tömítés szokott feljönni, így ott befolyik a víz. Ezt érdemes valamivel kinyomni pl. FBS paszta. Én kértem, hogy a szélvédőcserekor húzzák végig azt is szélvédőragasztóval, azóta kevesebb a pára! Érdemes megnézni a szőnyeg alatt esetleg nem vizesek-e a szivacsok, ha meleget kap az is nyomja a vizet ki magából.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem a pollenszűrő kell bele :) A szélvédő aljánál, a levélrácsnál lévő tömítés szokott feljönni, így ott befolyik a víz. Ezt érdemes valamivel kinyomni pl. FBS paszta. Én kértem, hogy a szélvédőcserekor húzzák végig azt is szélvédőragasztóval, azóta kevesebb a pára! Érdemes megnézni a szőnyeg alatt esetleg nem vizesek-e a szivacsok, ha meleget kap az is nyomja a vizet ki magából.

Tavaly volt olyan,hogy az anyósoldalon a lábnál tiszta víz volt a szivacs!És akkor kiderült,hogy a pollennél a műanyag rosszul volt visszatéve és ott beázott!De azóta azt megcsináltam!De azért majd megnézem a szivacsot!

Tavasszal majd akarok pollent rakni bele!Tavaly nyár óta nincs benne!

Köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Csak a hangja "tűnik el" vagy le is lassul a ventillátor? Lehet, hogy valami fesz ingadozás lehet? Ki kéne mérni.

Amúgy hideg motorral elindulva kb 2-3 km kell városi tempóban mire melegszik. Persze a hidegtől is függ. Ha álló helyben jár 5-10 percig akkor már simán melegnek kell lennie.

Hogy használ-e neki? Ártani nem fog minden esetre, csak több benzined fogy....

Tegnap este megnéztem hazafele, és úgy éreztem, hogy maga a ventillátor is lelassul :(... Ezt hogyan lehet orvosolni?

Amúgy meg nekem elvileg haza-munakhely 2,7 km, szóval akkor, elméletileg a táv vége fele akkor már meleget kell fújnia?

Előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy láttam VZoli írta a levegőkeringetős gondot...

Nos nekem elvileg bent marad a gomb...viszont ő említett egy fekete dobozt amiről egy csövet lehúzott és a terelőlapát becsukódott...nekem olyan gondom van, hogy leállításnál illetve 30-as, 50-es tempót elérve egy bizonyos rottyanó hangot hallok a középkonzol irányából...ezt okozhatja ez a bizonyos terelőlapát, mert meg akadt vagy ilyesmi?...mert hiába van be vagy kikapcsolva ez a keringető akkor is hallom.

Előre is köszönöm!

Peti

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis gyors segítség kellene nekem. Ma reggel belenéztem a kiegyenlítő tartályba, és egy picit be volt pillésedve a fagyálló benne. Kérdésem a következő. Elég ha leengedek belőle valamennyit és öntök rá töményet? Fogalmam sincs, hogy milyennel töltöttem fel legutóbb. Vagy pedig muszáj cserélnem az összes fagyállót?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy kis gyors segítség kellene nekem. Ma reggel belenéztem a kiegyenlítő tartályba, és egy picit be volt pillésedve a fagyálló benne. Kérdésem a következő. Elég ha leengedek belőle valamennyit és öntök rá töményet? Fogalmam sincs, hogy milyennel töltöttem fel legutóbb. Vagy pedig muszáj cserélnem az összes fagyállót?

Sztem a tartályból kiszívod vmivel azt a kb. 1 litert, és a helyére töltesz töményet (-72-es koncentrátumot), az már sokat számít.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.