Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Jóestét minden opelos sors társnak.Lenne egy problémám gondoltam meg kérdezem van e v mi tippetek elégé tanácstalan v gyok.A következő a szitu f astra balelejéböl a torony szilent környéke nyikorog kormány mozdulatra és le föl nyomásra.A lengéscsillapitó ,torony csapágy ,toronyszilent uj.Akormány összekötö lekötve a probléma a kkoris fön áll.Hátha van köztetek a ki ijen problémát meg oldott v oldatot .Mi nyikoroghat még.A tipeket előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Jóestét minden opelos sors társnak.Lenne egy problémám gondoltam meg kérdezem van e v mi tippetek elégé tanácstalan v gyok.A következő a szitu f astra balelejéböl a torony szilent környéke nyikorog kormány mozdulatra és le föl nyomásra.A lengéscsillapitó ,torony csapágy ,toronyszilent uj.Akormány összekötö lekötve a probléma a kkoris fön áll.Hátha van köztetek a ki ijen problémát meg oldott v oldatot .Mi nyikoroghat még.A tipeket előre is köszi.

Lengőkarszilentek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sajnálatos eseményre lettem ma figyelmes astra caravanon(1.7d)

Nagyon lassú gurulásnál(majdnem álltam,de mégsem) gyorsan tekertem a kormányt,hogy be tudjak fordulni balra,felezővonal mellől kis ívben,s mikor már majdnem teljesen kitekertem a kormányt,egy nagyon erős,hangos roppanást hallottam.

Megismételni nem mertem,s mivel ma történt,még utánanézni sem volt időm.

Valakinek van valami tippje,hogy mi lehet ez???Még a kormányon is éreztem.

Iszonyú ijesztő volt,mintha elroppant volna valami.

Várom a válaszotokat.

Üdv:Gábor

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Sajnálatos eseményre lettem ma figyelmes astra caravanon(1.7d)

Nagyon lassú gurulásnál(majdnem álltam,de mégsem) gyorsan tekertem a kormányt,hogy be tudjak fordulni balra,felezővonal mellől kis ívben,s mikor már majdnem teljesen kitekertem a kormányt,egy nagyon erős,hangos roppanást hallottam.

Megismételni nem mertem,s mivel ma történt,még utánanézni sem volt időm.

Valakinek van valami tippje,hogy mi lehet ez???Még a kormányon is éreztem.

Iszonyú ijesztő volt,mintha elroppant volna valami.

Várom a válaszotokat.

Üdv:Gábor

Stabvégcsont esetleg?

Link to comment
Megosztás:

J0hnny:lehetséges,de ha eltört, akkor utána instabillá válna a kormányzás nem?

Lehet ezzel így járni?Nem fog kihullani alólam?

Most vettem,így gondolom sokmindent ki kell benne cserélnem,de ez akkor is ijesztő hang volt.Éreztem a kormányon!

Esetleg talpas?Vagy az inkább apróbb roppanásokkal jelzi,ha kiszáradt?

Link to comment
Megosztás:

J0hnny:lehetséges,de ha eltört, akkor utána instabillá válna a kormányzás nem?

Lehet ezzel így járni?Nem fog kihullani alólam?

Most vettem,így gondolom sokmindent ki kell benne cserélnem,de ez akkor is ijesztő hang volt.Éreztem a kormányon!

Esetleg talpas?Vagy az inkább apróbb roppanásokkal jelzi,ha kiszáradt?

Ha a stabrúd bekötő tört el, azzal nyugodtan közlekedhetsz, különösebb kárt nem okoz, legfeljebb kanyarban kicsit jobban dől az autó, mint eddig, meg esetleg néha kopog. Ha jól rémlik, Johnny írta, hogy Ő is hetekig járt törött bekötővel, mert észre se vette, hogy eltört...

Link to comment
Megosztás:

1 db nagy erős hangos roppanást a teljesen kitekert kormány ütközése előtt fél fordulattal.A vezető oldal felől,de hát ez nehezen megállapítható)

Majd ma délután megtekergetem jobbra-balra koppanásig,hátha hallok valamit.

Jó lenne megjáratni autópályán is,mert itt a városba(max 60-70) nem feltétlenül jönnek elő az érezhető hibák.

Remélem nem rugó,mert az nagyon fájna.(Mondjuk most semmilyen rejtett kiadás nem hiányzik)

Link to comment
Megosztás:

Hidd el, a rugó az egyik legkisebb kiadás lenne :D

2000ft?Talán.....Nekem a toronycsapágyak lesznek cserések.ha mindenki ráér majd, meg be tudok invesztálni 2 első gáztöltésű telóba......Amik benne vannak KONi-k, na azokat meg eladom.Mind2 állítható keménységű.

Link to comment
Megosztás:

nem tetszik vagy miért cseréled le?

kemény, merev vele az eleje, éppen ezért nem, v. csak kis mértékben billen kanyarban.Viszont olyan feeling, mint anno az ültett futóművel, csak ez nem kanyaodik, hanem nekilát orrtolósat játszani.Éppen ezért elég nehéz kitalálni, hogy melyik kanyart, milyen sebességgel vehetem be.Egy normál gátlónál, normál futóművel ez úgyvélem kiszámíthatóbb.

No meg hiába van full puhára állítva, rosszabb úton szétrázza az elejét.

Link to comment
Megosztás:

Az nem a gátló baja... inkább gumi.

A gumi érdekes dolog, mert jelenleg Bfgoodrich 205/55-15 van alatta.Nem mai lányok, de egyelőre maradniuk kell, mert nincs keret másikra.Nézegettem a /50-es szériát is, de a legolcsóbb v.hol 15e. környékén kezdődik.Úgy vagyok vele, hogy amíg van profilmélység, de legalább az idei szezonig maradnak.Jövőre pedig gyűjtök v.mi új, és főleg mérethelyes gumira.

Ha az elejét keményíted, akkor csökkenni kellene az alulkormányozottságnak.

Az a gáz, hogy miközben kanyarodom érzem, hogy tekeredik az autó.Elég hülje dolog tudom, de az eleje beton, a hátulja pedig emelkedik/billen.......

Viszont ezekkel a gyári rugeszokkal tényleg baromi magas.De ültetve nem lesz, viszont egy gyári GSi futómű sztem előbb-utóbb befigyel majd.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.