Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ami az enyémben van, nem emelt semmit... :(

Sőt, ahogy láttam, 2 cm-rel rövidebb is a gyárinál...viszont rendesen fogja a kocsit!

Ja és FK gyártmányú...:D

Ha két cmel rövidebb nemcsoda, de csak gondolj bele, ha te odamész és emeled a kocsit emelkedni fog, ha a gátló nyomja kifelé magát,akkor annak is emelnie kell a kocsin.

He-he most képzeld e ha befele is lassan menne, minden fekvőrendőr megdobná a kocsit, mint it a végén a Lambót:

Klikk! B)

Az hogy nehezebben megy be, meg hogy meg se mozdul nem ugyan az, és van olyan gátló, ami oda vissza csillapít, vagyis "nehezen megy"befelé is. Nagyon kemény futóművű autók azért pattognak, mint kecskesz@r a deszkán. Német tuningosok autói pl közúton alig használható épp ezért, de ha bekerülnek pályára, akkor nagyon tuti. :)

Link to comment
Megosztás:

Ha két cmel rövidebb nemcsoda, de csak gondolj bele, ha te odamész és emeled a kocsit emelkedni fog, ha a gátló nyomja kifelé magát,akkor annak is emelnie kell a kocsin.

Az hogy nehezebben megy be, meg hogy meg se mozdul nem ugyan az, és van olyan gátló, ami oda vissza csillapít, vagyis "nehezen megy"befelé is. Nagyon kemény futóművű autók azért pattognak, mint kecskesz@r a deszkán. Német tuningosok autói pl közúton alig használható épp ezért, de ha bekerülnek pályára, akkor nagyon tuti. B)

De nem nálunk. :D

Link to comment
Megosztás:

Az első gátlókat be lehet szerelni (cserélni) ha nincs hozzá az a csavarmenetes gyűrű. Úgy értem, ha össze van rakva a futómű akkor alapból van benne, igaz? Ha kicserélik a gátlót akkor nem lehet hozzá használni az eredeti gyűrűket? B)

Ha nincs összegyógyulva és roncsolásmentesen lejön, akkor nyugodtan használható ismételten.

Link to comment
Megosztás:

Ha nincs összegyógyulva és roncsolásmentesen lejön, akkor nyugodtan használható ismételten.

köszi.

Nem engem érint a dolog, egy másik fórumozótársunkat. Egyébként ha csak roncsolva tudták kivenni, akkor ilyen gyűrűt honnan lehet a leggyorsabban szerezni/venni. Próbáltam keresni de nem találtam... B)

Link to comment
Megosztás:

köszi.

Nem engem érint a dolog, egy másik fórumozótársunkat. Egyébként ha csak roncsolva tudták kivenni, akkor ilyen gyűrűt honnan lehet a leggyorsabban szerezni/venni. Próbáltam keresni de nem találtam... B)

Sokan el szokták tenni a régi, de még használható leszorítócsavart és az újat teszik fel amit az új csillapítóhoz adtak. Ha beírod a keresek topikba lehet gyorsabb lesz és egyszerűbb, mint pl. bontóból venni. Azt nem tudom, hogy újonan lehet-e külön venni.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem a hátsó gátlókat rugókat. Gátlók még jók igazábol, csak lassan elrohad a csavar csonkja... a rugóimból meg egyik el volt törve, az alsó részen hiányzik egy vagy két karika, fel se tünt, csak most mértem milyen alacsony, és egyik oldalon 19cm elől hátul, másik oldalon meg 18 volt hátul...

Méregettem, és 40mmes ültetés meg is van, csak ahogy néztem a rugót, az alsó pár karika teljesen össze van ülve, egymsára feküdve a menetek, üresen, ez így szokott lenni ilyen ültetőrugóknál?? Földön 2cm volt a különbség kb a gyéri és az ültető között.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem a hátsó gátlókat rugókat. Gátlók még jók igazábol, csak lassan elrohad a csavar csonkja... a rugóimból meg egyik el volt törve, az alsó részen hiányzik egy vagy két karika, fel se tünt, csak most mértem milyen alacsony, és egyik oldalon 19cm elől hátul, másik oldalon meg 18 volt hátul...

Méregettem, és 40mmes ültetés meg is van, csak ahogy néztem a rugót, az alsó pár karika teljesen össze van ülve, egymsára feküdve a menetek, üresen, ez így szokott lenni ilyen ültetőrugóknál?? Földön 2cm volt a különbség kb a gyéri és az ültető között.

Azzal az ültetőrugóval menny át pár fekvőrendőrön kicsit gyorsabb tempóban mint ahogy szoktál úgy h ülnek hátul! Ez egy terhelés tesztnek meg is felel h mennyire ül össze kórosan a rugó... Nálam túlságosan összeült és 1-1 kátyúnál vagy nagyobb úthibánál már nagyon csúnya hangja volt ahogy a rugó tekercsek összeverődtek B) ezért maradt hátul inkább a gyári :D

Link to comment
Megosztás:

Azzal az ültetőrugóval menny át pár fekvőrendőrön kicsit gyorsabb tempóban mint ahogy szoktál úgy h ülnek hátul! Ez egy terhelés tesztnek meg is felel h mennyire ül össze kórosan a rugó... Nálam túlságosan összeült és 1-1 kátyúnál vagy nagyobb úthibánál már nagyon csúnya hangja volt ahogy a rugó tekercsek összeverődtek B) ezért maradt hátul inkább a gyári :D

Hát remélem ez nem lesz kóros, hiszen csak 40mmes ültetés...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsot kérek szépen.

Az utóbbi időben az Astra-m eleje egyre bizonytalanabb. Gyanítom, hogy a lengéscsillapítók készen vannak teljesen, mert amikor pl. állok ki a garázsból, van egy nagyon pici padka, amiről le kell állnom, és akkorát bólint az eleje, hogy majd' leér, meg utána himbálózik is föl-le. Fekvőrendőröknél ugyanez. Szerintetek is csillapító?

De mitől lehet az, hogy pl. ha villamossíneken megyek keresztül, illetve BÁRMILYEN kicsi úthibán, a kormány iszonyatosan beremeg. Nagyon durván. És érzésre mintha a karosszéria is beremegne.

Ez mi a fenétől lehet?

Köszi!

Darren

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsot kérek szépen.

Az utóbbi időben az Astra-m eleje egyre bizonytalanabb. Gyanítom, hogy a lengéscsillapítók készen vannak teljesen, mert amikor pl. állok ki a garázsból, van egy nagyon pici padka, amiről le kell állnom, és akkorát bólint az eleje, hogy majd' leér, meg utána himbálózik is föl-le. Fekvőrendőröknél ugyanez. Szerintetek is csillapító?

De mitől lehet az, hogy pl. ha villamossíneken megyek keresztül, illetve BÁRMILYEN kicsi úthibán, a kormány iszonyatosan beremeg. Nagyon durván. És érzésre mintha a karosszéria is beremegne.

Ez mi a fenétől lehet?

Köszi!

Darren

Szia!

Gondolom kanyarban is elpattog az útról. Esélyes, hogy csillapító. Keress a közeledben pl. Norauto-t. Pár ezer forintért csinálnak teljes fék, csillapító átvizsgálást. Az megmondja biztosabban. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Tanácsot kérek szépen.

Az utóbbi időben az Astra-m eleje egyre bizonytalanabb. Gyanítom, hogy a lengéscsillapítók készen vannak teljesen, mert amikor pl. állok ki a garázsból, van egy nagyon pici padka, amiről le kell állnom, és akkorát bólint az eleje, hogy majd' leér, meg utána himbálózik is föl-le. Fekvőrendőröknél ugyanez. Szerintetek is csillapító?

De mitől lehet az, hogy pl. ha villamossíneken megyek keresztül, illetve BÁRMILYEN kicsi úthibán, a kormány iszonyatosan beremeg. Nagyon durván. És érzésre mintha a karosszéria is beremegne.

Ez mi a fenétől lehet?

Köszi!

Darren

ez teljesen a lengéscsillapító hibája, mind a két eset... ha alacsony sebességgel nagy bukkanó akkor nem lassítja a rugó miatti himbálózást, ahogyan a nagyobb sebességű rezgéseket sem képes visszafogni ezért csak pattog a kerék a kasztni meg te is a kocsiban B)

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Gondolom kanyarban is elpattog az útról. Esélyes, hogy csillapító. Keress a közeledben pl. Norauto-t. Pár ezer forintért csinálnak teljes fék, csillapító átvizsgálást. Az megmondja biztosabban. B)

Ebben egyetértek Brekivel, én 2 hete vittem a fehérvári Norautóhoz, mondtam, hogy műszaki előtti fék- és lengéscsillapítómérést kérek, a szaki még a gömbfejeket is ellenőrizte, mindezt 2000Ft-ért.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.