Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Antara - csevegés


Gepard

Recommended Posts

Nem is néz ki túl jól szeritnem. A koncepció autó az viszont volt valami. Kár hogy megint odaveszett így a lényeg... :blink:

Ez pont így van.azt nem értem,ha csinálnak egy jó koncepciót akkor minek csúfítják el az utcai változatott.Nekem ez így nagyon nem tetszik ;)

Így viszont :unsure:

gp_Opel-Antara-GTC-Concept.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Az egy dolog hogy bohócautó és nem megy el még egy közepes terepen sem, de akkor legalább nézzen ki valahogy. Ez a mostani, kb. egy dagadt merivának látszik, és jobban beleolvad a mindennapi autók forgatagába, mint mára egy F Astra... :unsure:

Ez az autó teljesen jellegtelen. Viszont azt nem győzöm hangsúlyozni, hogy a koncepció viszont 5ös. :blink:

Link to comment
Megosztás:

Ezta SUV kocsikát azé elfogadnám, ha hozzám hajítanák a kulcsait.

A koncepció tényleg szebb... bár az 3 ajtós gtc variáns, a piacra dobott meg családiasterepjárósszabadidőótós. És teccik.

Szerintem a GTC se lesz olyan vad, mint a koncepció - ha megnézed, sok apró részletet már leegyszerűsítettek (pl. az első sárvédő légcsatornája, első fényszórók, stb.), ami a 3-ajtóson sem fog valószínűleg már változni (ilyenek a platform-autók) - a beltérről meg ne is beszéljünk... ;)

De ez már szinte megszokott, hogy a koncepcióautókon kiéli magát a designer, aztán jön Günther a számológéppel és 10 cent spórolásért hazavágja az egészet... :blink:

(tudom, sok kicsi sokra megy, de ezt a 10 centet nem a vásárló spórolja meg.... :unsure: )

Link to comment
Megosztás:

El kell dönteni, mire akarod használni az autót.

Ha javarészt a városban/közúton használod, és mondjuk a III ker.-ben laksz az Euro Center felett a hegyen, ahová télen jól jön a 4x4, néha elmész síelni az alpokba, néha elmész kirándulni a Kékesre biciklistül, akkor az Antara tökéletes.

Ha a fentiek igazak, de az I, II vagy XII ker.-ben laksz, akkor inkább ML Merci, BMW X5, Range Rover, Audi Q7 esetleg Volvo X90-et veszel.

Ha tényleg terepezni akarsz, akkor a következő variációk vannak:

Sok pénzből:

- G Merci

- Land Rover

Kevesebb pénzből:

- Chevrolet/GMC

- Opel Frontera

- idősebb, nagy méretű rizsrakétát (Toyota Land Cruiser, Nissan Patrok stb)

Még kevesebb pénzből:

- Lada Niva

- UAZ/GAZ

- Suzuki Vitara és hasonlók

Ezen felsorolás a nem épített, széria autókra vonatkozik. Építeni szintre bármit lehet, csak pénz kérdése.

Komfort:

Ha terepezni akarsz, komfort szó FELEJTVE. Az igazán jó terepjáró elsődleges ismérve, hogy alvázas, és legalább hátul merevtengelyes. Ezek azonban már igencsak teherautós komfortérzetet adnak.

Az Antara önhordós, a komfortja nagyságrendekkel jobb lehet egy Fronteráénál, viszont terepen csavarodik. A SUV-ok nagy többsége (ML Merci, X5 stb. is emlékeim szerint) önhordós.

Saját tapasztalatom a következő. A Chevy Blazer (a Fronterának és a Blazernek az Isuzu Trooper a közös őse) a magyar városi utakon sokkal komfortosabb mint az Omega! A gödröket, útegyenletenségeket könnyedén veszi, nem ráz. Viszont billeg, és ha elfeletkezek, hogy nem az Omegában ülök, akkor a kanyarban visít az összes gumi.

Ezzel szemben autópályán az Omega a komfort megtestesítője, míg a Blazer vetekszik egy platós IFA-val.

Link to comment
Megosztás:

Lehetne a címen még változtatni, hogy Opel terepjárók és SUV, + 4x4 , heh:)

Jó kis autó ez. Nekem jól lenne, de nincsen rája dela:) Az alap változat nem volt igazán családi, és egy szabadidőautónak kell ilyen és olyan változat is. Lehet majd kiadják GTC formában:) Nem tom a Totalcaros cikk író miért ír "terepjárót", pedig ez csak szabadidőautó. Amolyan városi terepjáró:unsure:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 3 years later...
  • 5 years later...

Sziasztok.

Vettem egy Antarát.

Kérdésem egyszerű, mégsem kapok rá kielégítő választ.

 

A kereskedő az összkerékhajtás bekapcsolását automatikusnak mondja.

"Normál vezetési körülmények között csak az első kerekek vannak meghajtva. Nehéz és csúszós viszonyok között az optimális tapadás érdekében automatikusan bekapcsol az összkerékhajtás. "

Kérdés, csak akkor kapcsol, ha megcsúszik az első kerék, vagy mondjuk télen, 3 C fok alatt, a hókristály automatikus összkerékhajtás-bekapcsolást is jelent?

Ha lenne válasz, megköszönném:-)

 

Link to comment
Megosztás:

Nem sokunknak van itt Antarája, de mivel a segítőkészség vezérelt, fellapoztam a kézikönyvet.

Abban az van amit te is írtál és a kereskedő is mondott, hogy automatikusan kapcsolódik az összkerékhajtás az első kerekek megcsúszása esetén. A hópihe szimbólum amennyiben a a központi kijelzőn látható, mindössze a fagyásveszélyre próbál figyelmeztetni, ettől még az összkerékhajtás nem kell hogy működjön. Ha jobban belegondolsz, száraz aszfalton felesleges is lenne.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem sokunknak van itt Antarája, de mivel a segítőkészség vezérelt, fellapoztam a kézikönyvet.

Abban az van amit te is írtál és a kereskedő is mondott, hogy automatikusan kapcsolódik az összkerékhajtás az első kerekek megcsúszása esetén. A hópihe szimbólum amennyiben a a központi kijelzőn látható, mindössze a fagyásveszélyre próbál figyelmeztetni, ettől még az összkerékhajtás nem kell hogy működjön. Ha jobban belegondolsz, száraz aszfalton felesleges is lenne.

Azt látom a topic forgalmából, hogy az Antara, fehér holló.

Pedig ár/érték arányban nem rossz.

4 ezret mentem vele cirka két hónap alatt, előőte Zafira B volt. amit 7 hónapig használtam, az 27 ezret ment.

Mindkettőt újonnan vettem.

Van H Astrám még, az Opel családban eddig az Antara a legkényelmesebb.

Egy Q5 horror árban, és nem több, mint az Antara.

Achilleus saroknak a koromszűrőt említették.

2,2 diesel.

Automata.

Valami még esetleg, amire figyeljek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.