Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Na újra halli!

Úgynéz ki,megoldódott a problémám.

Szóval.. megcsináltam a motorhö érzékelö csatlakozóját.

És láss csodát,nem világított tovább a motorkontrol.

Azért még kivillogtam, h mi van. ugyanazok a hibák jöttek elö.

Csodállottam. Aztán eszembe jutott,h valószínüleg még bennmaradt a kis agyacskájában.

Akksi le...vártam pár percig. Akksi vissza...

Újra villog.. és lássunk csodát, csak a 12 öt, és a 31et villogta.

Nah mondom,. a fene.. a fötengely jeladó még mindig kaki. de akkor mért nem pillácsol a kontrol lámpa!

És akkor jött a megvilágosodás.. illetve csak 5let!

Hiszen csak gyújtás van, ilyenkor nem is forog a motor, jóhogy nincs "signal"!!!!!

Neeem?!?!?!

Úgy rémlik, hogy annó,amikot Uhuhu val néztük még a sztrádában a vasat, akkor is volt vmi hiba, ami nem hiba, hisz nem megy az autó.

Nem erröl van szó?!?!?

Jól okoskodom?

Egyébként valószínü,mert mentem vele egy tesztkört, 95 ös benyával, és nagyon pöpecül megy a verda.

Nos ha igy van, happy end...

Link to comment
Megosztás:

Laci!

Valszeg úgy műxik akkor, ahogy írtad.

Peti!

Ha nincs jel, vészprogi lesz, amivel valszeg több benyát nyom bele,

mint az adott motorhőmérsékleten kellene, hiszen egy átlagértékkel

dolgozik. Viszont így nem lesz "erősebb" a motor, nyugodtan meg is

mérheted gyorsulásban. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok vészmadár lenni, de havernak az 1.4 Astráján álló helyzetben (csak gyújtás) a 12-n kívül nem villogott mást, és nekem sem volt ilyen kód. De mivel van vezérműtengely jeladó is, ezért lehet, hogy a motor tualjdonképpen tudja, hogy hogyan is forog, de attól még a főtengely jeladó lehet, hogy tényleg nem jó (vagy ott is a kábel)... Bár az is lehet, hogy a Motronic így jelzi, a többi meg másképp, nemtom :roll:

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok vészmadár lenni, de havernak az 1.4 Astráján álló helyzetben (csak gyújtás) a 12-n kívül nem villogott mást, és nekem sem volt ilyen kód. De mivel van vezérműtengely jeladó is, ezért lehet, hogy a motor tualjdonképpen tudja, hogy hogyan is forog, de attól még a főtengely jeladó lehet, hogy tényleg nem jó (vagy ott is a kábel)... Bár az is lehet, hogy a Motronic így jelzi, a többi meg másképp, nemtom :roll:

Remélem jó a cucc. egyenlöre úgy tünik. Bár még nem telt el egy nap. Majd most. nemsokára megyek le, és mert lusta vok, kocsival ugrok el vhova. Ha most indúl, és nem pilácsol a kis sárga szörnyeteg, akkor sztem nincs gáz. De nem tudhatni. nem vok szerelö.

Viszont az tuti, hogy totál szar nem lehet,mert ha jár a motor, és széthúzom a csatiját,abban a minutumban leáll, és széthúzott csatival, semmi pénzért el nem indúl!!

Link to comment
Megosztás:

Nos miket kell osszeerinteni ha kiaakarom villogtatni a hibatarolot ?

DTL-es F Astra ...

Mikori ? milyen csati? : DE olvass feljebb a topikban: van angol és magyar nyelvű oldal is linkelve + a hozzászólásokban is benne van már szinte minden, amúgy pedig majd lefordítom az angol oldalt (de most mindjárt vizsgaidőszak és atom sok zh-t írok, szal most nincs időm :oops: :oops: )

Link to comment
Megosztás:

Mikori ? milyen csati? : DE olvass feljebb a topikban: van angol és magyar nyelvű oldal is linkelve + a hozzászólásokban is benne van már szinte minden, amúgy pedig majd lefordítom az angol oldalt (de most mindjárt vizsgaidőszak és atom sok zh-t írok, szal most nincs időm :oops: :oops: )

Ugy ertem melyik az A és a B a csatin ? A hibakodokat tudom arra talaltam linket, meg, hogy az A és a B-t erintsuk ossze ...

A kocsi 96.10-i ...

Link to comment
Megosztás:

Ugy ertem melyik az A és a B a csatin ? A hibakodokat tudom arra talaltam linket, meg, hogy az A és a B-t erintsuk ossze ...

A kocsi 96.10-i ...

Még feljebb kéne olvasni:

EZ

Van 10 és 16 tűsről is kép, nézd meg milyen a tied... 96 körül már szerintem 16-os volt, de lehet, hogy nem...

Ja és 16-osnál nem A és B, hanem 5-6 !!!

Link to comment
Megosztás:

Nem ! - Bevezető és kivezető 12-es kód van tehát 1-et villan kis szünet majd 2-t... ezt háromszor és utána maga a hibakód... a végén újra 12, ha nincs hiba akkor csak 12 amúgy az egész folyamatosan ismétlődik...

Én nem olvastam el az általam idézett magyar linket :oops: :oops: :oops: , csak úgy találtam és gondoltam biztos jó, de vagy nem olvastad el, vagy ennyire érthetetlen ?????? :?: :?: :?:

Link to comment
Megosztás:

Ez a gyakorlatban úgy néz ki, legalábbis nálam,hogy ha össze kötötted amit kell, utána ráadod a gyújtás... világit a kontrol lámpa.. aztán elalszik ez az egy.. szóval elalszik ..villog kettöt..

szünet... egy kis szünet egy kettö... szünet... egy k.szünet egy-kettö. ez a bevezetö..

nah ezután amit villog az az esetleges hibakód..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.