Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Motorhőmérséklet jeladó cserés lesz szerintem. A termosztátházon találod, és kétvezetékes csati megy rá.

Mérd meg az ellenállását hidegen és üzemmelegen is.

azon túlvagyok ,már a múlt héten megnéztem , és ok minden

Elküldve
azon túlvagyok ,már a múlt héten megnéztem , és ok minden

levegő hőmérséklet szenzort is mérted? szívócsőben van, az is kétvezetékes.

akkor még marad a lambdaszonda is, map szenzor esetleg... meg még ezer apró dolog :D

Elküldve
levegő hőmérséklet szenzort is mérted? szívócsőben van, az is kétvezetékes.

akkor még marad a lambdaszonda is, map szenzor esetleg... meg még ezer apró dolog :D

levegő hőmérséklet szenzornál milyen ellenállás adat a jó ?

a map szenzor akkor jó , ha leáll a motor a csatlakozó levétele után ?

Elküldve
levegő hőmérséklet szenzornál milyen ellenállás adat a jó ?

a map szenzor akkor jó , ha leáll a motor a csatlakozó levétele után ?

nem, a map szenzornak is van egy karakterisztikája, de azt nem lehet házilag kimérni. Annál csak a cserés

megoldás játszik, hogy megnézed, másikkal jó-e.

A hőmérséklet szenzornál minden hőfokértékhez tartozik egy ellenállásérték. Ha megmondod, milyen értékeket

mértél hidegen (külső hőmérséklet), és milyet üzemmelegen (90-95fok), akkor megmondom jók-e :D

Elküldve
nem, a map szenzornak is van egy karakterisztikája, de azt nem lehet házilag kimérni. Annál csak a cserés

megoldás játszik, hogy megnézed, másikkal jó-e.

A hőmérséklet szenzornál minden hőfokértékhez tartozik egy ellenállásérték. Ha megmondod, milyen értékeket

mértél hidegen (külső hőmérséklet), és milyet üzemmelegen (90-95fok), akkor megmondom jók-e :D

ha leveszem a hőmérséklet szenzorról a csatlakozót , akkor kell változnia az alapjárati fordulatszámnak ?

Elküldve
ha leveszem a hőmérséklet szenzorról a csatlakozót , akkor kell változnia az alapjárati fordulatszámnak ?

Szerintem nem sokkal a levétel után jönnie kell a sárga lámpának, és vészprogram. Tehát valószínűleg valtozik. Ha minden igaz csak meleg motornál.

Elküldve
Szerintem nem sokkal a levétel után jönnie kell a sárga lámpának, és vészprogram. Tehát valószínűleg valtozik. Ha minden igaz csak meleg motornál.

Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D .

Elküldve
Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D .

nem járó motornál kell megmérni :D

Elküldve

Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal...

Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva).

Elküldve
Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal...

Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva).

ok ,csak már szeretném kideríteni ,hogy miért torpan az autó ..

Elküldve
Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal...

Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva).

Én spec nem szórakoztam, csak hülye voltam :D . Amúgy vettem bele újat (hőfok jeladót), biztos ami biztos. A lambdát még mindig csak ritkán veszi észre, hogy nincs rádugva, meg még mindig rángat(2000 alatt). Nekem van felsőholtpont jeladóm? Ha van akkor hol keressem? :D

Elküldve
Én spec nem szórakoztam, csak hülye voltam :D . Amúgy vettem bele újat (hőfok jeladót), biztos ami biztos. A lambdát még mindig csak ritkán veszi észre, hogy nincs rádugva, meg még mindig rángat(2000 alatt). Nekem van felsőholtpont jeladóm? Ha van akkor hol keressem? :D

mármint IAT szenzort ( levegő -hőmérséklet jeladót ) ?

Elküldve

Mindegyik benyáson van, és főtengely-szíjtárcsánál szokik lenni. Illetve legtöbbön van egy a vezérműtengelynél is valahol.

Ezek jeléből számol az ecu főtengely-pozíciót.

Elküldve
Mindegyik benyáson van, és főtengely-szíjtárcsánál szokik lenni. Illetve legtöbbön van egy a vezérműtengelynél is valahol.

Ezek jeléből számol az ecu főtengely-pozíciót.

Köcsögöm széken :D .

Elküldve
Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D .

én lehúztam a kábelt , de nem változott a fordulatszám , lehet , hogy rossz a szenzor ?

másik kérdésem : X16XEL motornál a szívócsonk alatt vízszintesen van egy egység , amire mindkét oldalról rápattan egy csatlakozó .ill. ezek alatt is van még egy csati , ezeknek mi a feladatuk ?

Elküldve

Nem jelent semmit, ne huzogasd :D

A dolog amit láttál, valszeg a folytószelepház, és azon van pár kütyü, mint az alapjárati motor, folytószelep-poti.

Elküldve
Nem jelent semmit, ne huzogasd :D

A dolog amit láttál, valszeg a folytószelepház, és azon van pár kütyü, mint az alapjárati motor, folytószelep-poti.

nem, feljebb van , szemből nézve hátul , , a szürke öntvény alatt , és a homlokfal között , egy kis lemezen ül " valami " , azokra megy fektetve két csati , és alatta van még egy .

mi a tapasztalat , szerinted , kimehetnek ezek az erzékelők egy 12 éves verdán ?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.