autastra Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Motorhőmérséklet jeladó cserés lesz szerintem. A termosztátházon találod, és kétvezetékes csati megy rá. Mérd meg az ellenállását hidegen és üzemmelegen is. azon túlvagyok ,már a múlt héten megnéztem , és ok minden
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 azon túlvagyok ,már a múlt héten megnéztem , és ok minden levegő hőmérséklet szenzort is mérted? szívócsőben van, az is kétvezetékes. akkor még marad a lambdaszonda is, map szenzor esetleg... meg még ezer apró dolog :D
autastra Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 levegő hőmérséklet szenzort is mérted? szívócsőben van, az is kétvezetékes. akkor még marad a lambdaszonda is, map szenzor esetleg... meg még ezer apró dolog :D levegő hőmérséklet szenzornál milyen ellenállás adat a jó ? a map szenzor akkor jó , ha leáll a motor a csatlakozó levétele után ?
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 levegő hőmérséklet szenzornál milyen ellenállás adat a jó ? a map szenzor akkor jó , ha leáll a motor a csatlakozó levétele után ? nem, a map szenzornak is van egy karakterisztikája, de azt nem lehet házilag kimérni. Annál csak a cserés megoldás játszik, hogy megnézed, másikkal jó-e. A hőmérséklet szenzornál minden hőfokértékhez tartozik egy ellenállásérték. Ha megmondod, milyen értékeket mértél hidegen (külső hőmérséklet), és milyet üzemmelegen (90-95fok), akkor megmondom jók-e :D
autastra Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 nem, a map szenzornak is van egy karakterisztikája, de azt nem lehet házilag kimérni. Annál csak a cserés megoldás játszik, hogy megnézed, másikkal jó-e. A hőmérséklet szenzornál minden hőfokértékhez tartozik egy ellenállásérték. Ha megmondod, milyen értékeket mértél hidegen (külső hőmérséklet), és milyet üzemmelegen (90-95fok), akkor megmondom jók-e :D ha leveszem a hőmérséklet szenzorról a csatlakozót , akkor kell változnia az alapjárati fordulatszámnak ?
Tápiószecső Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 ha leveszem a hőmérséklet szenzorról a csatlakozót , akkor kell változnia az alapjárati fordulatszámnak ? Szerintem nem sokkal a levétel után jönnie kell a sárga lámpának, és vészprogram. Tehát valószínűleg valtozik. Ha minden igaz csak meleg motornál.
Szitamanó Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Szerintem nem sokkal a levétel után jönnie kell a sárga lámpának, és vészprogram. Tehát valószínűleg valtozik. Ha minden igaz csak meleg motornál. Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D .
yooccoo Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D . nem járó motornál kell megmérni :D
Szitamanó Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 nem járó motornál kell megmérni :D Jóvanna, rájöttem :P :D
autastra Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Jóvanna, rájöttem :D :D nem a MAP szenzorra gondolsz ?
Szitamanó Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 nem a MAP szenzorra gondolsz ? Nem, a 2 vezetékes motorhőfok jeladóra :D .
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal... Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva).
autastra Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal... Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva). ok ,csak már szeretném kideríteni ,hogy miért torpan az autó ..
Szitamanó Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Ne szórakozzatok már ezekkel a lehúzkodásokkal, mert televágja az ecut hibakóddal... Ezzel úgysem lehet kiszűrni a hibát. Meg kell mérni (álló motornál, gyújtás nélkül lehúzva). Én spec nem szórakoztam, csak hülye voltam :D . Amúgy vettem bele újat (hőfok jeladót), biztos ami biztos. A lambdát még mindig csak ritkán veszi észre, hogy nincs rádugva, meg még mindig rángat(2000 alatt). Nekem van felsőholtpont jeladóm? Ha van akkor hol keressem? :D
autastra Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Én spec nem szórakoztam, csak hülye voltam :D . Amúgy vettem bele újat (hőfok jeladót), biztos ami biztos. A lambdát még mindig csak ritkán veszi észre, hogy nincs rádugva, meg még mindig rángat(2000 alatt). Nekem van felsőholtpont jeladóm? Ha van akkor hol keressem? :D mármint IAT szenzort ( levegő -hőmérséklet jeladót ) ?
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Mindegyik benyáson van, és főtengely-szíjtárcsánál szokik lenni. Illetve legtöbbön van egy a vezérműtengelynél is valahol. Ezek jeléből számol az ecu főtengely-pozíciót.
Szitamanó Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Mindegyik benyáson van, és főtengely-szíjtárcsánál szokik lenni. Illetve legtöbbön van egy a vezérműtengelynél is valahol. Ezek jeléből számol az ecu főtengely-pozíciót. Köcsögöm széken :D .
hening Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Mindegyik benyáson van, és főtengely-szíjtárcsánál szokik lenni.... C14NZ-n nincs. :D
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 C14NZ-n nincs. :D annál a vezérműtengelynél van csak :D
hening Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 annál a vezérműtengelynél van csak :D Ottsenincsen. :D Csak a Hall adó az elosztóban. :P
opel16v Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Csak a Hall adó az elosztóban. :D Arról beszélek :D Mindegyik helyzetjeladó hall érzékelős :P
hening Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Arról beszélek :D Mindegyik helyzetjeladó hall érzékelős :P Akkójóvanakkó. :D
autastra Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Nekem majdnem le is fulladt, de aztán gyorsan visszadugtam és ketyegett szépen tovább. Tehát inkább álló motornál érdemes mérni :D . én lehúztam a kábelt , de nem változott a fordulatszám , lehet , hogy rossz a szenzor ? másik kérdésem : X16XEL motornál a szívócsonk alatt vízszintesen van egy egység , amire mindkét oldalról rápattan egy csatlakozó .ill. ezek alatt is van még egy csati , ezeknek mi a feladatuk ?
opel16v Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Nem jelent semmit, ne huzogasd :D A dolog amit láttál, valszeg a folytószelepház, és azon van pár kütyü, mint az alapjárati motor, folytószelep-poti.
autastra Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Nem jelent semmit, ne huzogasd :D A dolog amit láttál, valszeg a folytószelepház, és azon van pár kütyü, mint az alapjárati motor, folytószelep-poti. nem, feljebb van , szemből nézve hátul , , a szürke öntvény alatt , és a homlokfal között , egy kis lemezen ül " valami " , azokra megy fektetve két csati , és alatta van még egy . mi a tapasztalat , szerinted , kimehetnek ezek az erzékelők egy 12 éves verdán ?
Recommended Posts