Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

én is rövidezewk szinte egész évben, de azért 8-9 liter még nem volt

8-7

esetleg vegyél vissza a cipő méretéből :lol:

41es ;)

Ez benne a legjobb h nem hajtom!Persze néha szoktam!De amikor mértem akkor egyáltalán nem, direkt óvatosan mentem mindig és mégis sok jött ki... :S

Link to comment
Megosztás:

De gyári lemezfelnivel?Már feltenném az alut is de azzal meg 10-11 liter :S

Más meg nem hiszi el h ennyit fogyaszt ;)

Tényleg nem tudom valamivel csökkenteni?

Mindegy... ha rövid távokat mész, akkor sajnos ilyen fogyival kell számolni.

én is rövidezewk szinte egész évben, de azért 8-9 liter még nem volt

8-7

Az se mindegy hogy 3-4km vagy 6-7km :lol:

Meg a tied csak 1.4 :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mindegy... ha rövid távokat mész, akkor sajnos ilyen fogyival kell számolni.

Az se mindegy hogy 3-4km vagy 6-7km :lol:

Meg a tied csak 1.4 ;)

igen, 1.4 de az 1.6osok még kevesebből is kijönnek, legalábbis ezt mondják, bár rövideken meg lehet többet, amíg bemelegszik.

én 5kmekre járok sokszor vele.

:lol:

Link to comment
Megosztás:

vákumcsövek rendben vannak a fékrásegítő környékén?

A vákuum csövek látszólag rendben, de azért meg fogom nézni alaposabban is, köszi. Sajnos csak hétvégén van igazán lehetőségem szerelni zárt helyen, de meg fogom nézni.

Köszi.

P.

Link to comment
Megosztás:

Ki kellene takarítani a folytószelepházat és alapjárati motort kompletten, valamint nem ártana egy kis injektortisztító

adalék, ebből a protec az ajánlott.

Köszi, az alapjárati motor tisztítását más is javasolta, ez lesz a következő lépés, a folytószelepházra mondjuk nem gondoltam, de ártani nem árthat. Féktisztítóval ki lehet pucolni ugye, vagy van valami más?

Link to comment
Megosztás:

Nem is említettem, h a múltheti 492 km-es ótópályázás után a tankszellőztető csőbe aplikált szűrő félig lett széndarabokkal...

Szépen kiszórtam belőle és ment vissza...

sajna ezek szerint a széntartály meg fog makkanni...de legalább a motorba nem jutott ebből a tüzelőanyagból...

Végül is ez nem egy kályha vagy gőzmozdony! ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem is említettem, h a múltheti 492 km-es ótópályázás után a tankszellőztető csőbe aplikált szűrő félig lett széndarabokkal...

Szépen kiszórtam belőle és ment vissza...

sajna ezek szerint a széntartály meg fog makkanni...de legalább a motorba nem jutott ebből a tüzelőanyagból...

Végül is ez nem egy kályha vagy gőzmozdony! ;)

ha nincs benne nekünk ez a szűrő, jól gondolom,hogy semmi se lesz az autóval "csak" környezettszennyezőbb lesz?

Link to comment
Megosztás:

ha nincs benne nekünk ez a szűrő, jól gondolom,hogy semmi se lesz az autóval "csak" környezettszennyezőbb lesz?

Nem tom...nekem az mutatta a hibát, h tankolásnál cuppant a tanksapka...mert felakadt a szellőztető szelep a szénszemcséktől és a motor ha kellett ha nem szívta a benzingőzt...

Ezért raktam bele egy papír benzinszűrőt...

sz_r__www.kepfeltoltes.hu_.jpg

A takarítás után még maradt benne egy kevés...

Link to comment
Megosztás:

Nem tom...nekem az mutatta a hibát, h tankolásnál cuppant a tanksapka...mert felakadt a szellőztető szelep a szénszemcséktől és a motor ha kellett ha nem szívta a benzingőzt...

Ezért raktam bele egy papír benzinszűrőt...

néha nekem is cuppan

Link to comment
Megosztás:

Nem is említettem, h a múltheti 492 km-es ótópályázás után a tankszellőztető csőbe aplikált szűrő félig lett széndarabokkal...

Szépen kiszórtam belőle és ment vissza...

sajna ezek szerint a széntartály meg fog makkanni...de legalább a motorba nem jutott ebből a tüzelőanyagból...

Végül is ez nem egy kályha vagy gőzmozdony! :lol:

Hol is van az az aktivszénszűrő tulajdonképpen? Mármint nem az amit te tettél bele a széntörmelék kiszűrésére hanem ami az autóban van gyárilag! ;)

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki pontosan hogy Ople Astra F nél milyen intervallumnál kell:

Olajat

olajszűrőt

levegőszűrőt

pollenszűrőt

benzinszűrőt

cserélni?

olaj szűrővel együtt 10 ezernél benyás, dízelnél 8 ezernél

levegőszűrőt két olajcserével, pollenszűrővel együtt

benyaszűrő 30ezer

bocs Johny ;)

Link to comment
Megosztás:

Köszi, az alapjárati motor tisztítását más is javasolta, ez lesz a következő lépés, a folytószelepházra mondjuk nem gondoltam, de ártani nem árthat. Féktisztítóval ki lehet pucolni ugye, vagy van valami más?

Igazán jó munkát akkor végzel, ha kiszeded a folytószelepházat, és alulról is frankón kipucolod... az alapjárati motor

levegőjáratait is ki kellene pucolni. Féktisztító vagy nitrohigító. Fémtisztára mindenhol, a pillangószelepet és környékét is ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Én új vagyok. Segítséget szeretnék kérni. Most vettem egy 2001-es x16szr motoros F-es astra kombit. Azt tapasztaltam, hogy alapjáraton ha belemegszik a motor be-be remeg a motor. Olyan mintha kihagyna, vagy meg akarna fulladni. De csak melegen, és alapjáraton, amikor esik vissza az alapjárati fordulatszám. Zavaróan érezhető, mondjuk egy pirosnál való megállásnál, a kormányon, vagy az egész kasznin, felnyitva a motorháztetőt pedig látható, hogy bebillen a motor. A teljesítménye szerintem megfelelő, túlfogyasztása nincs az autónak. A gyertyákat már próbáltam cserélni, (NGK-GM) az nem hozott javulást. A hőmérséklet szenzort néztem, az is szépen csökkenti az ellenállását a hőmérséklet növekedésével, tehát nem hiszem hogy ez lenne a baj. Azt tapasztaltam, hogy a termosztát állandóan nyitva van, de gondolom nem ez lehet a hiba forrása. Diagnosztikai műszerrel volt vizsgálva, hibakód nincs, a lambdaszondát is szépen kezeli. Ha esetleg valakinek volt már ilyen panasza, és esetleg sikerült orvosolnia, megköszönném, ha valami infóval tudna szolgálni.

Köszi.

P.

Szia!

Nekem egy x16sz moci duruzsol a kaszniban. Nekem is volt ilyen hibám amit írtál hogy néha pirosnál, magától elkezdett fulladni, aztán vissza tornázta magát: Megoldás amit a kollégák is javasoltak : Alapjárati moci, és inyektor tisztítót bele azt had szóljon! Csodákra képes ;)

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem egy x16sz moci duruzsol a kaszniban. Nekem is volt ilyen hibám amit írtál hogy néha pirosnál, magától elkezdett fulladni, aztán vissza tornázta magát: Megoldás amit a kollégák is javasoltak : Alapjárati moci, és inyektor tisztítót bele azt had szóljon! Csodákra képes ;)

Szia.

Köszönöm Nektek az instrukciót, hétvégén bele is vetem magam a dologba.

P.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.