Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Könyenlehet gyetyakábel problem mer sejem szálas és ennek idővel megváltozik az ellenálása én már jártam hasonlóképpen csere és megoldódott a :problem . :lol:

Megmértem a gyertyakábelek ellenállását

1-es henger 6.9

2-es 6

3-as 5.9

4-es 4.7

Főkábel 5.3 Kohm

Egy Opelos könyvben az volt, hogy 3-20-ig jó

Jó lenne ha kicsit értenék hozzá hogyan lehet a többi szóbajövő alkatrészt leellenőrizni. Eddig akinek említettem szerelőnek ezt a kormozódást eszükbe se jutott, hogy az ahhoz passzoló alkatrészeket ki is lehetne méregetni. Egy- két lehetőség még van, hogy hová vihetném!

Link to comment
Megosztás:

Megmértem a gyertyakábelek ellenállását

1-es henger 6.9

2-es 6

3-as 5.9

4-es 4.7

Főkábel 5.3 Kohm

Egy Opelos könyvben az volt, hogy 3-20-ig jó

Jó lenne ha kicsit értenék hozzá hogyan lehet a többi szóbajövő alkatrészt leellenőrizni. Eddig akinek említettem szerelőnek ezt a kormozódást eszükbe se jutott, hogy az ahhoz passzoló alkatrészeket ki is lehetne méregetni. Egy- két lehetőség még van, hogy hová vihetném!

Az egész jó, nekem volt 19-is mégis ment a kocsi. Berakhatnád az aláírásba a motorkódot, nem kellene mindíg visszakeresni.

Link to comment
Megosztás:

Az egész jó, nekem volt 19-is mégis ment a kocsi. Berakhatnád az aláírásba a motorkódot, nem kellene mindíg visszakeresni.

Bocsi még elég új vagyok fórumozódásban és a működés elsajátításában, de úgy látom sikerült jó helyre pötyögnöm a motorkódot! :lol:

A héten még megyek messzebbre az autóval, aztán megpróbálom kideríteni mi lehet vele, addig nem akarom piszkálni, végülis gurul! Ha megtudok valamit, megírom!

Link to comment
Megosztás:

Bocsi még elég új vagyok fórumozódásban és a működés elsajátításában, de úgy látom sikerült jó helyre pötyögnöm a motorkódot! :lol:

A héten még megyek messzebbre az autóval, aztán megpróbálom kideríteni mi lehet vele, addig nem akarom piszkálni, végülis gurul! Ha megtudok valamit, megírom!

Várjuk a fejleményeket! :)

Link to comment
Megosztás:

sziasztok...én is szeretném megmérni a gyujtokábelek állapotát..ezt digitális multiméterrel meglehet tenni???? és ha igen akkor hogyan is kell...bocsi hogy ilyen láma vagyok....de nem érthetek mindenhez :lol::)::):);):): itt meg tudom hogy kapok választ X14nz a motorkod ;)

Lehúzod a kábel két végét a gyertyáról, meg az elosztóról, ellenállás mérésre állítod a műszert, és bedugod a két mérőcsúcsot a kábel két pipájába. Csak egyenként húzd le őket, nehogy rossz helyre tedd vissza.

Link to comment
Megosztás:

Láttatok már olyat hogy az eredeti kipufogó rendszert (vagy legalább a középső meg a hátsó dobot) vki rozsdamentes anyagból megcsinalta és árulta?

Nézegettem ezeket az utángyártott dobokat, de vhogy nhem győztek meg, rozsdás hegesztés már az új dobon stb....

ez az aluminium bevonat az jól érzem hogy csak pofon a kakinak?

mennyi marad belőle az első sólé kezelés után?

Link to comment
Megosztás:

Láttatok már olyat hogy az eredeti kipufogó rendszert (vagy legalább a középső meg a hátsó dobot) vki rozsdamentes anyagból megcsinalta és árulta?

Nézegettem ezeket az utángyártott dobokat, de vhogy nhem győztek meg, rozsdás hegesztés már az új dobon stb....

ez az aluminium bevonat az jól érzem hogy csak pofon a kakinak?

mennyi marad belőle az első sólé kezelés után?

Az alumínium bevonat megmarad :) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Alumínium bevonat? Érdekes, mert az alumínium és a vas nem igen szereti egymást.

Nem inkább króm, vagy horgany?

Alu platírozottnak hívják és a vas lemezt vonják be vele, ha jól tudom előtte ezüstözik!

Egyébként az a baj vele, hogy ezek után készül a cső is meg a dob is, tehát a hegesztéseknél leég ez a bevonat

Link to comment
Megosztás:

Alu platírozottnak hívják és a vas lemezt vonják be vele, ha jól tudom előtte ezüstözik!

Egyébként az a baj vele, hogy ezek után készül a cső is meg a dob is, tehát a hegesztéseknél leég ez a bevonat

De gondolom drágább is. Biztos, hogy behoza az árát, addíg bírni fogja? :)

Link to comment
Megosztás:

Láttatok már olyat hogy az eredeti kipufogó rendszert (vagy legalább a középső meg a hátsó dobot) vki rozsdamentes anyagból megcsinalta és árulta?

Nézegettem ezeket az utángyártott dobokat, de vhogy nhem győztek meg, rozsdás hegesztés már az új dobon stb....

ez az aluminium bevonat az jól érzem hogy csak pofon a kakinak?

mennyi marad belőle az első sólé kezelés után?

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0007...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/100317/DSC0008...ltoltes.hu_.jpg

nézd meg ezeket én ezt saját magamnak csináltam úgy 3 éve ful roszdamentes kivül belül.

Link to comment
Megosztás:

De gondolom drágább is. Biztos, hogy behoza az árát, addíg bírni fogja? :)

A gyáriak is ezzel a technológiával készülnek és az után gyáriak is!

Az én véleményem, hogy minél olcsóbb annál jobb! Lehet, hogy a bosal meg a walker 2X addig bírja míg az asso meg a ferros, de nem kétszer annyiba kerül, akkor meg mindek a píz a drága kipufra!? A felszereléssel meg mindegyiknél lehet szívni sajnos

Kérdésedre is válaszoljak:nem nagyon látok kezeletlen vascsöves meg vaslemezes kipufogókat a piacon

Link to comment
Megosztás:

A gyáriak is ezzel a technológiával készülnek és az után gyáriak is!

Az én véleményem, hogy minél olcsóbb annál jobb! Lehet, hogy a bosal meg a walker 2X addig bírja míg az asso meg a ferros, de nem kétszer annyiba kerül, akkor meg mindek a píz a drága kipufra!? A felszereléssel meg mindegyiknél lehet szívni sajnos

Felszereléssel? Miért? :)

Link to comment
Megosztás:

Link to comment
Megosztás:

profi munka!

en anno a renault 5-hoz csinaltam rozsdamentes kipufogot, csak lett vagy 15 kilo mert ivvel ugye 1-es alatt nehez hegeszteni a lemezt....

Amugy igazabol csak egy sima egyszeru tomoanyag nelkuli uthosszabittasos csillapitora gondoltam.

Vegso soron begurulok veszek egy hegesztogepet es megcsinalom :)

én se itthon csináltam hanem melóhelyen de végeket csináltam többet dobot csak egy párat

ez ami a képen van 8.65 kg-ram csövek 1.5 fallal lemez+a borítás 0.6 os

Link to comment
Megosztás:

kerülgesd meg egy mágnessel és ha ragad hozzá akkor nem igazán rozsdamentes csak krómozott vagy nikkelezett

Ez így ebben a formában nem teljesen igaz, csak azt lehet biztonsággal ki jelenteni, hogy ha nem fogja a mágnes akkor rozsdamentes.

Nagyon sok rozsdamentest fog a mágnes

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.volna egy kérdésem adott egy x16sz-es motor ebből mit lehetne alkotni hogy többet tudjon. Minden megoldás érdekel bármilyen átalakítás.

nem azt mondom hogy pénz nem számít de van rá keret. tudom vegyek normális autot.

Nagyon jó C16SE-t lehet csinálni belőle (100LE), még a dugattyúk is olyanok benne. Egy C16SE motorról kell a hengerfej az összes sallangjával, kábelköteggel, motorvezérlő computerrel, egy-két víz-és vákuumcső is más benne, meg kell egy nagynyomású (3bar) AC-pumpa. Előnye, hogy a motorszám nem változik, mert a blokk marad, viszont ettől még illegális, ha pl. műszakin észreveszik.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.