Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Megy felfelé a mutató. Egyszer megáll és pár fokot visszamegy. Általában először 90 alá egy picivel. A kékig sose ment még le. Utána meg már ugy 90 környékén tartja. Van hogy 90-en áll a mutató és van hogy picivel felette. Amúgy ami termosztát benne van az 92-n kezd nyitni és 107-nél van teljesen nyitva. Csak tudod azt nem értem, van amikor hideg motornál is picivel 90 felett nyit de van olyan is hogy elmegy 95-ig és ugy nyit ki. Mintha ragadna a termosztát.

Nem tudok erre mit mondani. Amíg 92 fok körül mocorog, addig nincs gond. Nem mindig figyelem, de amikor igen, akkor 95-ig felmegy a műszer, aztán vissza 92-ig és onnan egy tapottat se.

Link to comment
Megosztás:

Heló

Hát megmondod mi kell, vagy elküldöd a UnixNr® számot vagy a cikkszámot amivel be lehet azonosítani pontosan, aztán ennyi.

Viszont a számla sz én nevemre fog szólni, mivel csak így él a -40%.

Hali!

Köszönöm de meg lesz oldva a dolog!

Haver megy hétvégén Pestre és hoz nekem!

Köszönöm a segitséget azért!!

Link to comment
Megosztás:

http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5

De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish:

Köszi, hogy válaszolsz, a vizpumpatárcsán nem látom, de alatta a motorvédő műanyagon látszik a fagyállós lé

Link to comment
Megosztás:

http://www.opelforum.hu/index.php?showforum=5

De ha szerencséd van akkor lesz valaki aki ismeri. De az alapkérdés még mindig ott van Zotyánál, hogy tudod hogy a vízpumpánál szökik, vagy csak tipp, mert a lekritkább esetben szokott ott eltűnni a víz :devlish:

Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :devlish:

Tömszelencét külön ki lehet cserélni ennél a típusnál?

Link to comment
Megosztás:

Ne a traktorból indulj ki. :lol: Nekem tavaly júliusban lett cserélve vízpumpa. Szeptemberben meg cserélhettem ki mert a töm-szelencénél elszórta az összes vizet. Még jó hogy nem főztük meg. Ha a blokkból csöpög a lé a vezérlés környékén akkor az nagy valoszinséggel vízpumpa. :lol:

Még egy strigula a kormosoknak? :lol: :devlish: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valaki cserélt már opel combo c vizpumpát? Mennyire kell szegényt megbontani? Mert sajnos tünik el a hűtővizem. A motor kódom z14 xep

Szia!

Igaz nem z14-et, de Z16XEP-t már csináltam. Annál nincs benne a vezérlésben a vízpumpa. Cseréje éppen ezért viszonylag egyszerű. Ha jól emlékszem torx dugókulcsal tudod kiszerelni.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish:

tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul....

mi lehet a probléma?

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish:

tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul....

mi lehet a probléma?

Nagy sebességü éles kanyarnál szerintem a nyafta fogy el neki. Teli tankkal is megáll vagy csak akkor ha már ürülni kezd a tank? Mert ha ürül és akkor áll meg, akkor valószínűleg a szintjelzőnél lévő viszatérő csöve van lecsúszva az ac pumpa házáról és nem tud annyi anyagot szívni a pumpa amennyi kéne. Satuféknél is előferdülhet, hogy ha kevés van a tankban, akkor szépen lassan elfogy a pumpától a lé és megáll. 3-4-5 inditás meg azé kell, sztem hogy visszatermeljen.

Esetleg valahol a vákuum oldalon valami törés repedés lyuk van és falsot szív.

Link to comment
Megosztás:

Nagy sebességü éles kanyarnál szerintem a nyafta fogy el neki. Teli tankkal is megáll vagy csak akkor ha már ürülni kezd a tank? Mert ha ürül és akkor áll meg, akkor valószínűleg a szintjelzőnél lévő viszatérő csöve van lecsúszva az ac pumpa házáról és nem tud annyi anyagot szívni a pumpa amennyi kéne. Satuféknél is előferdülhet, hogy ha kevés van a tankban, akkor szépen lassan elfogy a pumpától a lé és megáll. 3-4-5 inditás meg azé kell, sztem hogy visszatermeljen.

Esetleg valahol a vákuum oldalon valami törés repedés lyuk van és falsot szív.

Szerintem a pumpás verzió nem állja meg a helyét, ha annyira kevés lenne benne, akkor induláskor is rángatna, a lecsúszot visszajelző cső is inkább padlózáskor volt gond nálam. Úgy lehet amit másodszorra írtál, a vákumrendszernél lesz valami tömítetlenség, falsot kaphat a motor, de nagyon, ha leáll.

Link to comment
Megosztás:

Üdv

Ma cseréltem főfékhengert, légtelenítettünik stb kivittem a kocsit az utcába és csináltam 1-2 fékpróbát, de nem ez a lényeg, hanem, kuplung kinyomva satufék, első kerék blokkol és mikor megáltam a motor szép lassan lefullad, hiába pumpálom, lefullad és csak 3-4-5. indításra indul be, ez csinálja ilyen erős fékezésnél, egyébként tökéletes alapjárat minden nb1es, nagysebességű éles kanyar vételénél is leáll, persze ez szélsőséges, de néha előfordul :devlish:

tehát satu féknél motor lefullad, 3-4x kell inditani mire beindul....

mi lehet a probléma?

Mivel a féknél babráltál nézd meg a rásegítő és környékét, lehet valami vákumcső nincs rendesen a helyén vagy nem lehet, hogy a rásegítő membránja adta meg magát? Persze lehet más is de ha fékszerelés előtt nem csinálta akkor én arra keresném a hibát amerre hozzányúltam.

Hibakód nincs?

Esteleg alapjárati motor, pillangó potméter csatija nincs a főfékhenger közelében, hogy az nem működik?

Link to comment
Megosztás:

Nagyon szépen köszönöm Zotya975!

Megveszem az unixban nem a pénzt sajnálom rá,de nagyon rendes tőled hogy legalább felajánlottad!!!

Igazából rég óta olvasom a hozzászólásokat,és figyelem a Te hozzászólásaid!

Én annak örülnék a legjobban ha valahol összefutnánk valamelyik 7végén ,és mondanál nekem egy két dolgot a kocsival kapcsolatban amire kiv. vagyok régóta!?

Látom te is Győri vagy,vagy környéki!?

Minden tiszteletem ellenére, ezen besírtam. :lol:

Hali!

Köszönöm de meg lesz oldva a dolog!

Haver megy hétvégén Pestre és hoz nekem!

Köszönöm a segitséget azért!!

Nincs ám Győrben egy darab autós bolt sem. Főleg nincs 2 olyan ahol kedvezményünk is van. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Mivel a féknél babráltál nézd meg a rásegítő és környékét, lehet valami vákumcső nincs rendesen a helyén vagy nem lehet, hogy a rásegítő membránja adta meg magát? Persze lehet más is de ha fékszerelés előtt nem csinálta akkor én arra keresném a hibát amerre hozzányúltam.

Hibakód nincs?

Esteleg alapjárati motor, pillangó potméter csatija nincs a főfékhenger közelében, hogy az nem működik?

mar regota fennal a problema, egyszer egy utkozepen levo sorosuveg miatt kellett satuznom, akkor is ugyanez tortent, csak akkor 15 perc mulva tudtam beinditani, a fekpedal eleg gyatran mukodik(taposni kell nagyon es igy se valami fenyes, regebben jobb volt), lehet a membran van szetmenve, hogy lehet az ellenorizni? van otthon masik ami tuti mukodik, csak ha nem muszaj akkor nem bontom szet az egeszet.

Link to comment
Megosztás:

Ha azt mondod a gyujtás oldalról minden ok akkor nekem ia az injektor a tippem. Lehet cserélgetni, hogy kiderüljön az-e a gond aztán lehet tisztítani tisztító adalékkal vagy kiszedve ultrahangos tisztítással.

Benzinszűrő mikor volt cserélve?

Két injektor megcserélve, de a probléma ugyan az. Azt mondták a szervízben, hogy a vezérléssel van gond. Az az érdekes a dologban, hogy ha áll a motor pár percet utána kb. 10 másodpercig minden ok (nem dadog, húz a kocsi, egyenletes járás), majd fokozatosan előjön a dadogás és az erőtlenség.

Szerintetek mi lehet ?

Köszi !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.