Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hali cartársak .az lenne a kérdésem ,hogy a váltó tetejéből jön az olaj . Nomost , valaki már irt ez irányú infót de nem találtam .Honnan jöhet és mi a megoldásrá .Válaszokat előre is köszi . :lol:

A váltó kulissza szimering cseréje sokat javítana a problémádon.A GYIK.-ban megtalálsz róla mindent :D B)

Link to comment
Megosztás:

A tejeskávéra hasonló olaj általában arra utal hogy a víz összefolyt az olajjal! Nézd meg hogy a víz fogyott e vagy nem! Ha nem, valószínű hogy a tőketisztító hatása és szerintem is cserélj olajat! Üdv.

Nem igazán vettem észre, hogy fogyott volna a vizből.

Legalább is van a kiegyenlitő tartályba.

Remélem, hogy csak az adalék hatása és igyekszem olajat cserélni.

Valami más jele nem lenne az olaj viz keveredésének?

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán vettem észre, hogy fogyott volna a vizből.

Legalább is van a kiegyenlitő tartályba.

Remélem, hogy csak az adalék hatása és igyekszem olajat cserélni.

Valami más jele nem lenne az olaj viz keveredésének?

A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy.

Link to comment
Megosztás:

A kiegyenlitő tartályban olajfoltos a víz, és/vagy a kipufogó erősen gőzőlne a füst fehér színű lenne. Szélsőséges esetben az a henger ahova bejut a víz nem is megy.

Hál istennek egyik jelenség sem áll fen remélem tényleg csak az adalék.

Kőszi a valaszokat!

Link to comment
Megosztás:

Kb. merre? Holnap megint megyek oda felétek.

Honnan jössz?

Ha fehérvár felől, akkor az első lámpa után ugy két-háromszáz méterre, jobbra egy hosszú piros kerítés. Fenn a kapu felett valami tábla. De benézve látszik a nagy dupla műhely.

Link to comment
Megosztás:

A 8-ason jövünk, a reptér melletti orosz szellemvárosban melózunk. B)

Kösz az infót, megnézem majd. :D

Akkor jó az irány.

Jól dolgoznak a Mikiék, de ne nézz a szemébe, mert rosszat fogsz álmodni. :) :D :P

Ilyen kékes szürkés szemek. :D :D Komolyan mondom, mintha átlátna az emberen. :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra.

Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol:

Unix kártyával, vagy az Opel Clubos Cosmo kártyával 10% kedvezmény van unixban, bár egy ideje unix nem jelzi a kedvezményes árat a webshopban, pedig nekem van unix kártyám és azzal jelentkezek be. Esetleg még autószerelőmnek van egy picivel több kedvezménye a bárdinál. Pl az első fék nekem 25 ezer forintomba került munkadíjjal együtt. Textar betétek és brembo tárcsák. Ő vette a cuccokat.

Link to comment
Megosztás:

Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra.

Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :lol:

Úgy, hogy én veszem meg helyetted.

Unix kártyával, vagy az Opel Clubos Cosmo kártyával 10% kedvezmény van unixban, bár egy ideje unix nem jelzi a kedvezményes árat a webshopban, pedig nekem van unix kártyám és azzal jelentkezek be. Esetleg még autószerelőmnek van egy picivel több kedvezménye a bárdinál. Pl az első fék nekem 25 ezer forintomba került munkadíjjal együtt. Textar betétek és brembo tárcsák. Ő vette a cuccokat.

15ből én is elhozom.

Link to comment
Megosztás:

Mekkora gáz! :S Mondom lecserélem a gyújtás kábeleket, mert áthúznak. Néztem az X16XEl kábelek árát... Hát borzasztó drága!! C14NZ-é sokkal olcsóbb. Vettem egy garnitúra C14NZ kábelt, és átszereltem az X16XEL-t. Annyit kellett módosítani, hogy germán barátaink terveztek rá valami lépésálló gégecsövet, meg egy hiper-szuper műanyag merevítőt a trafónál. Ezeket lehúztam a régi kábelről (Amiről lecsavartam a pipákat, hiszen menetesek...), és hosszában végig vágtam a gégecsövet, hogy az új kábelt be tudjam fűzni. Miután átkerült, a merevítő műanyagokat is átdobtam. Ezután jött az összeépítés. A gyárinál kicsit hosszabb (kb 2-3cm plussz) kábeleket el kellett rendezgetni. Sikerült szépen! Utána minden a helyén, és olcsóbban lett összedobva a gyújtás, mintha ragaszkodok a direkt X16XEl-hez gyártotthoz. Ugyan ez a típus került be az X14NZ-be korábban, és eddig semmi gondom vele. Szerintem itt is elpöfög jó darabig.

Link to comment
Megosztás:

Olvastam itt, hogy néhány fórumtársnak van itt ott kedvezménye alkatrész vásárlásra.

Hogyan lehet megoldani, hogy ne 35 ezer legyen a vezérlés szettem? Akárhol nézem, vizpumpával együtt nem uszom eg olcsóbban. :D

Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S

Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja.

Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S

Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja.

Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :D

Tegyél bele 1/3 rész etanolt. Én 50-50%-al mentem mérésre, és egymás fejét vakarták hogyan lehet ilyen jó az eredmény. Én meg csak néztem jééé, mik vannak?! :lol: B)

Link to comment
Megosztás:

Tegyél bele 1/3 rész etanolt. Én 50-50%-al mentem mérésre, és egymás fejét vakarták hogyan lehet ilyen jó az eredmény. Én meg csak néztem jééé, mik vannak?! :lol: B)

Szerinted nem fognak rájönni a szagából? Csak mert most a közlekedési főfelügyeletnél lesz megnézve, hiszen a gépet szeretném honosítani. Állítólag marhára belekötnek mindenbe. Remélem az enyhén rozsda ette tankommal nem foglalkoznak majd. :D

Link to comment
Megosztás:

Sajnos én is itt toporgok... Nem akarok szart bele tenni, de az SKF szett az 30+8 a vízpumpa... Van aki vízpumpával 35-ötöt mond, de azt állítja, hogy utána 90ezerig nem kell hozzányúlni. Addig van garantálva. Nekem X16XEL-hez kellene valami tényleg strapabíró szett. Nem szeretném 40-50-nél a csapágy sírást hallgatni... :S

Ha valaki tudna segíteni, azt nagyon megköszönném! Na meg fehérváron keresnék olyan embert, aki nem a szett áráért teszi be a cumókat, hanem reális áron. Ha nem lenne ennyire drága mutatvány egy motor felújítás, még lehet azt is megcsinálnám, de azért para van, meg így viszi az a felelősséget, aki megoldja.

Egyébként egy olyan problémám van, hogy az emelt fordulati CO érték magas. 0.5 a 0.3 helyett. Nekem valaki azt mondta, hogy gyertya hiba. Most ki lett cserélve a légszűrő, olaj, olajszűrő, gyertya, gyújtáskábelek. Mi okozhat még ilyen problémát? Állítólag a lambda szépen működik. Ezt méréskor mondta a srác. Ötletek?? :lol:

Veszprémben tudok ajánlani szerelőt. Én hozzá viszem az autóimat már vagy 15 éve. Megvárhatod a cserét a műhelyben, akár az autó alá is beállhatsz amikor felemelik. Nem vernek át, az biztos. most árat nem tudok mondani, de szerintem ugy egy tizes körül van buli.

Link to comment
Megosztás:

Szerinted nem fognak rájönni a szagából? Csak mert most a közlekedési főfelügyeletnél lesz megnézve, hiszen a gépet szeretném honosítani. Állítólag marhára belekötnek mindenbe. Remélem az enyhén rozsda ette tankommal nem foglalkoznak majd. B)

De miért baj az, ha érzik a szagán? :lol: Nem étolaj, hanem rendes, szabályos, benzinkúton tankolt üzemanyag. Nehogymá' belekössön :D A tankot meg kend le hemmörájttal, vagy alvázvédővel, vagy akármivel, aztán arra se mondhat semmit. (de szerintem arra se mondanának semmit, ha nem nagyon gőz)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.