Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hát lehetséges de ha ilyen ritka akkor honnan a.... szerezzek xd <_<

SEH-t se fogsz könnyebben lelni...

SZerk. Most rákerestem 136lovas ne re. de az XEV-t dobta. Ami valóban annyi. de nekem ez a srácc váltig állította hogy az 136lovas NE És valóban több katyvasz volt a motortérbe is mint egy általam látott régebbi NE-nek. Ha átvert a srácc akkor most utána hazudok én is. De mintha másfelöl is halottam volna ilyesmit..

Link to comment
Megosztás:

X20xev tudom hogy ekotek. és újabb az NE-nél. Ez NE 8szelepes csak 136lovas. Egyet amit ismerősöm hozott be németből az 100%ra az vóót. Rendes normális NE motor 136lóval.

Nem hinném, hogy úgy jött ki a gyárból. A C20NE gyárilag 115 lóerős és kész. A C20XE 150, ennek a "modernebb" változata, az X20XEV már csak 136. Nem mondom, hogy nincs igazad, de az biztos nem zsír eredeti volt.

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném, hogy úgy jött ki a gyárból. A C20NE gyárilag 115 lóerős és kész. A C20XE 150, ennek a "modernebb" változata, az X20XEV már csak 136. Nem mondom, hogy nincs igazad, de az biztos nem zsír eredeti volt.

De zsír gyári volt. Egy sport légszűrő nem volt benne.. Azt tom hogy az XEV a XE-nek a újabb változata az tiszta sor.

Láttam az autót szal gyári volt. De akor nem tom. Hát ha gyün zoli azt elárulja. <_<

Link to comment
Megosztás:

SEH-t se fogsz könnyebben lelni...

SZerk. Most rákerestem 136lovas ne re. de az XEV-t dobta. Ami valóban annyi. de nekem ez a srácc váltig állította hogy az 136lovas NE És valóban több katyvasz volt a motortérbe is mint egy általam látott régebbi NE-nek. Ha átvert a srácc akkor most utána hazudok én is. De mintha másfelöl is halottam volna ilyesmit..

Nem ilyen volt?

Kadett-White-7.jpg

Ez a 20SEH, 95kW-os.

Link to comment
Megosztás:

De zsír gyári volt. Egy sport légszűrő nem volt benne.. Azt tom hogy az XEV a XE-nek a újabb változata az tiszta sor.

Láttam az autót szal gyári volt. De akor nem tom. Hát ha gyün zoli azt elárulja. <_<

Persze, csak summáztam a dolgokat, nem azért mondtam, hogy kioktassalak. :angry: Hát ha gyári volt, akkor tényleg nem tudom, de nem is lényeges most szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Nem ilyen volt?

Ez a 20SEH, 95kW-os.

A légtömeg mérő eleve sokkal másabb volt. Plusz még azon a csövön ami a légtömegmérő és pillangó szelep között van abba még volt egy jeladó. Meg mintha a légszűrőházon is 2doboz lett volna még pluszba. De mindenesetre a légtömegmérő sokkal másabb volt. Meg volt egy plusz jeladóó a csőbe.

Lehet nincs igazam. A srácc váltig állította hogy az NE és 136ló GYÁRILAG. Lehet h ő is hülye. <_<

Link to comment
Megosztás:

A légtömeg mérő eleve sokkal másabb volt. Plusz még azon a csövön ami a légtömegmérő és pillangó szelep között van abba még volt egy jeladó. Meg mintha a légszűrőházon is 2doboz lett volna még pluszba. De mindenesetre a légtömegmérő sokkal másabb volt. Meg volt egy plusz jeladóó a csőbe.

Lehet nincs igazam. A srácc váltig állította hogy az NE és 136ló GYÁRILAG. Lehet h ő is hülye. <_<

Igen, az a beszívott levegő hőmérséklet érzékelő. Egyébként a 20SEH is csak 130 LE volt.

Link to comment
Megosztás:

Azért a plussz 15lóért megéri? Vagy miért akarod annyira átalakítani? Írass rá egy jó chipet azt elég az is. :angry:

Igazábol már magam sem tudom mit csináljak jobb lett volna a 150lovas elb...tam mikor vettem azt kelett volna kicsit gyenguska már nekem,de illegálisan félek bele tenni másik motort eladni meg ugye nem nagyon szeretném... <_<

Link to comment
Megosztás:

Igazábol már magam sem tudom mit csináljak jobb lett volna a 150lovas elb...tam mikor vettem azt kelett volna kicsit gyenguska már nekem,de illegálisan félek bele tenni másik motort eladni meg ugye nem nagyon szeretném... <_<

Hát sztem az seh-átalakítás is Nem eredményez többet 15lónál sztem. De az ugyse lesz gyári seh ha át is alakítod szóval lehet kapsz +5lóerőt meg semmi nyomatékot akkor nem ér annyit. Hát igen akkor XE kelett volna. Bár nekem a NE is elég lenne. :angry:

Link to comment
Megosztás:

Hát sztem az seh-átalakítás is Nem eredményez többet 15lónál sztem. De az ugyse lesz gyári seh ha át is alakítod szóval lehet kapsz +5lóerőt meg semmi nyomatékot akkor nem ér annyit. Hát igen akkor XE kelett volna. Bár nekem a NE is elég lenne. <_<

Hát szerintem te is rájönnél egy idö után,hogy csak jo az a kis xe... :angry:

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem te is rájönnél egy idö után,hogy csak jo az a kis xe... <_<

Nekem a Kedettomba volt C18NE 115lóval. nagyon birtam!! Kezdett kevés lenni, de mentem egy 1.6 16V chiptuningos Astrával. Nem hazudok jobban ment mint a Kadettom. Végül nem sikerült megvenni azt az autot igy egy 1.8 90lovasra nyergeltem. Fél évig ha megvolt.. utáltam! Calibra=szerelem. Mind külsöleg mind a C20XE a legjobb párositás. Nagyon tudta a dolgát, bár elképzeltem mit müvel a könnyebb GSI- kasztniba. Most 1.7 TDS-el kormolok, jelenleg is ilyet vadászok mert a mostani kilehelte magát. Nem adom el, azt is megcsinálom. Viszont egyszer egy GSI 2.0 16V tuti lesz nekem is, addig nem nyugszom. De ha már lud, akkor GSI C20LET vagy Calibra 4X4 6seb szintén C20LET.

Az elöbbieket olvasva nem hallottam még a 136lovas motorról én is ugy tudom hogy az NE az 115lo, az XE az 150 és az uj, de butább az pedig XEV 135lo. Mindig tanul az ember...

Link to comment
Megosztás:

Nekem a Kedettomba volt C18NE 115lóval. nagyon birtam!! Kezdett kevés lenni, de mentem egy 1.6 16V chiptuningos Astrával. Nem hazudok jobban ment mint a Kadettom. Végül nem sikerült megvenni azt az autot igy egy 1.8 90lovasra nyergeltem. Fél évig ha megvolt.. utáltam! Calibra=szerelem. Mind külsöleg mind a C20XE a legjobb párositás. Nagyon tudta a dolgát, bár elképzeltem mit müvel a könnyebb GSI- kasztniba. Most 1.7 TDS-el kormolok, jelenleg is ilyet vadászok mert a mostani kilehelte magát. Nem adom el, azt is megcsinálom. Viszont egyszer egy GSI 2.0 16V tuti lesz nekem is, addig nem nyugszom. De ha már lud, akkor GSI C20LET vagy Calibra 4X4 6seb szintén C20LET.

Az elöbbieket olvasva nem hallottam még a 136lovas motorról én is ugy tudom hogy az NE az 115lo, az XE az 150 és az uj, de butább az pedig XEV 135lo. Mindig tanul az ember...

http://www.expressz.hu/auto/szemelygepjarm...detes-24620881/

Link to comment
Megosztás:

hali! lehet hogy már felmerült a téma, de lusta vagyok végigolvasni minden hozzászólást... :angry: szóval a lényeg hogy van egy 1.6-os 16V-s ecotec sedan-om és télen nyáron 10 fölött eszik, pedig annyira nemis vastag a talpam <_< feltéve ha jólszámoltam ki mert abban se vagyok bizots, a jólsikerült üzemanyagmutató miatt... tehát ez normális? vagy megkéne nézetnem?

Link to comment
Megosztás:

hali! lehet hogy már felmerült a téma, de lusta vagyok végigolvasni minden hozzászólást... :angry: szóval a lényeg hogy van egy 1.6-os 16V-s ecotec sedan-om és télen nyáron 10 fölött eszik, pedig annyira nemis vastag a talpam <_< feltéve ha jólszámoltam ki mert abban se vagyok bizots, a jólsikerült üzemanyagmutató miatt... tehát ez normális? vagy megkéne nézetnem?

Telitankos mérés a leghitelesebb. A vízhőfok eléri a 90 fokot?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Miért van az ,hogy hidegen nagyon nehezen indul az autó? Második harmadik indítózásra indul el csak. Néha csinál olyat is ,hogy "röffen" párat az első indítózásra, de ennyi.Egyébként amikor elindult olyan mintha semmi nem történt volna.Jól megy ,húz rendesen.

Melegen meg ha kicsit felpörgetem, és visszaejti a fordulatot "belebeszél" a kipufogóba. Lehet mindkettő dolog attól esetleg ,hogy rosszak az injektorok?

Ötleteket szeretnék ,mert kicsit idegesítő már ez a dolog,ráadásul 2 hét múlva mennék Prágába.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.