Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Próbáld úgy hogy leveszed a tanksapkát, lehet a tankszellőztetés csöveit rosszul kötöttétek vissza és nem "kap levegőt" a benzintank.

Megpróbálta, hogy leveszi a tanksapkát, szusszant egy nagyot, szóval vákum volt benne rendesen, viszont nem lett jobb a helyzet. Azt mondja, hogy ahová az AC be van lógatva egy fehér műanyagba, arra egy cső nincs rádugva a tankon belül. Mi lehet az? Mi annak a szerepe? Nem értem én se teljesen a dolgot....

Link to comment
Megosztás:

Megpróbálta, hogy leveszi a tanksapkát, szusszant egy nagyot, szóval vákum volt benne rendesen, viszont nem lett jobb a helyzet. Azt mondja, hogy ahová az AC be van lógatva egy fehér műanyagba, arra egy cső nincs rádugva a tankon belül. Mi lehet az? Mi annak a szerepe? Nem értem én se teljesen a dolgot....

Akkor az lehet a baj az a visszatérő ág, ugye a benzin keringtetve van a rendszerben az injektor meg annyit porlaszt be a torokba amennyi éppen kel a többi visszakerül a tankba. A visszafolyó a szintjelzőnél megy be és rá kell dugni a végét az AC-alatti dobozkára. Ha nem dugja rá akkor előfordul hogy alacsony benzinszintnél kábé olyan fél tank alatt hamarabb kiszippantja az AC-a dobozkából a benyát mint ahogy utánnafolyik a tankból. Ílyenkor aztán fuldkoklik rángat vagy le is áll a motor. A csövet kell visszadugni a helyére és valószinűleg megjavul.

1105498-20130715-wuRuNk.jpg

1105499-20130715-nBKnKs.jpg

1105500-20130715-hSNW2p.jpg

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Azt nem állítom, hogy nálad is ez a probléma forrása, nálam ez volt. Viszont én azt nem tudtam mondani, hogy egyelőre használom így, mert egy nap alatt eldöntötte helyettem. Előző nap kicsit gyenge volt hirtelen gázadásra, reggel még úgy, ahogy bementem melózni, délután már nem tudtam hazamenni, mert csak arra a pillanatra indult be, amíg a hídban volt némi nyomás. Pár másodperc után leállt.

Az újnak meg elég érdekes, néha harapós, kerregős hangja van, de legalább búg, mint a fene :)

15k-ért mondjuk örülök, hogy működik.

Link to comment
Megosztás:

Azt nem állítom, hogy nálad is ez a probléma forrása, nálam ez volt. Viszont én azt nem tudtam mondani, hogy egyelőre használom így, mert egy nap alatt eldöntötte helyettem. Előző nap kicsit gyenge volt hirtelen gázadásra, reggel még úgy, ahogy bementem melózni, délután már nem tudtam hazamenni, mert csak arra a pillanatra indult be, amíg a hídban volt némi nyomás. Pár másodperc után leállt.

Az újnak meg elég érdekes, néha harapós, kerregős hangja van, de legalább búg, mint a fene :)

15k-ért mondjuk örülök, hogy működik.

Az utángyáriak általában jóval hangosabbak mint az eredetiek. Nekem 8 ezres van már benne úgy 60 ezer kilóméter óta.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

18. hibakódot jelezte ki az astám, x16sz motorkódos. ingadozó alapjárat, erőtlen motor.

Cserélve lett kopogás érzékelő, komplett központi injektor (kitakarítva), univerzális lambdaszonda. Csatlakozók takarítva. De a hiba nem szűnt meg. Főként üzem meleg motornál ingadozik és erőtlen. De széthúzott lambdaszonda csatlakozóval szebben jár az alapjárat, de a motor így is erőtlen, gyenge.

Link to comment
Megosztás:

Az utángyáriak általában jóval hangosabbak mint az eredetiek. Nekem 8 ezres van már benne úgy 60 ezer kilóméter óta.

Annyira nem vészes, inkább csak az erő hallatszik belőle. Az előző, épphogy felpörgött, és mélyen búgott(miután megütögettem), az erőteljesebben, gyorsabban forog a hangja alapján. Egyedül a néha kihallatszó kerregés rontja kicsit az összképet, de majd "bekopik".

Lett volna 10k-ért is, de közös megegyezéssel nem azt kértem, arra még az eladó sem akart garanciát adni :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

18. hibakódot jelezte ki az astám, x16sz motorkódos. ingadozó alapjárat, erőtlen motor.

Cserélve lett kopogás érzékelő, komplett központi injektor (kitakarítva), univerzális lambdaszonda. Csatlakozók takarítva. De a hiba nem szűnt meg. Főként üzem meleg motornál ingadozik és erőtlen. De széthúzott lambdaszonda csatlakozóval szebben jár az alapjárat, de a motor így is erőtlen, gyenge.

Mintha már lett volna ez kérdés és úgy rémlik írták rá hogy az univerzális lambda szondát valamiért nem szereti az opel.

Annyira nem vészes, inkább csak az erő hallatszik belőle. Az előző, épphogy felpörgött, és mélyen búgott(miután megütögettem), az erőteljesebben, gyorsabban forog a hangja alapján. Egyedül a néha kihallatszó kerregés rontja kicsit az összképet, de majd "bekopik".

Lett volna 10k-ért is, de közös megegyezéssel nem azt kértem, arra még az eladó sem akart garanciát adni :)

A 8ezresre is csak úgy adtak volna garanciát ha szakszervízzel/autószerelővel építettem be és kitöltenek egy papírt. De mivel én raktam be így ezzel nem tudok élni. Most van bent a csomitartóban egy bontott gyári, ha behalna a gagyitron hát kicserélem. Mostanában nem kell attól félnem hogy teletank van és kifolyik a nyíláson a benya. :D

Link to comment
Megosztás:

Mert ha széthúzom a lambdaszonda csatlakozóját akkor az alapjárat szebben jár, de ugyan olyan gyenge motor.

Ha egyvezetékes szondád van azt hidegen nem figyeli a motorvezérlő, ha több vezetékes akkor fűtőtt azt indítás után már nagyon hamar nézi. Vezérlés jelen van?

Link to comment
Megosztás:

Ha egyvezetékes szondád van azt hidegen nem figyeli a motorvezérlő, ha több vezetékes akkor fűtőtt azt indítás után már nagyon hamar nézi. Vezérlés jelen van?

Igen. Nem rég lett vezérműszíjszett cserélve kompletten. Egy vezetékes (lila szín). Hideg motornál nem annyira ingadozik, a motor erősebb, de amikor eléri az üzemi hőfokot akkor gyenge, megtorpan,...ingadozik az alapjárat 600-900-ig.

Link to comment
Megosztás:

Igen. Nem rég lett vezérműszíjszett cserélve kompletten. Egy vezetékes (lila szín). Hideg motornál nem annyira ingadozik, a motor erősebb, de amikor eléri az üzemi hőfokot akkor gyenge, megtorpan,...ingadozik az alapjárat 600-900-ig.

Akkor nálad hideg motornál egyáltalán nem nézi a szondát szóval ha hidegen is car akkor nem az lesz a a baj.

Link to comment
Megosztás:

Annyira nem vészes, inkább csak az erő hallatszik belőle. Az előző, épphogy felpörgött, és mélyen búgott(miután megütögettem), az erőteljesebben, gyorsabban forog a hangja alapján. Egyedül a néha kihallatszó kerregés rontja kicsit az összképet, de majd "bekopik".

Lett volna 10k-ért is, de közös megegyezéssel nem azt kértem, arra még az eladó sem akart garanciát adni :)

Nekem az volt még úgy márciusban, hogy tankoltam Kecskeméten egy kis maszek kútnál, kb a 3/4 tankkal elkocsikáztam, és egyik napról a másikra nem indult be. Megütögettem az AC-t indítózás közben, akkor elkapta. Így jártam vele kb 1 hétig, utána 22ezerért let bele új AC... mit mondjak nem örültem neki :) Azóta haverom SX4-esében is megállt az AC, ugyanazon a kúton tankolt mindig...

Link to comment
Megosztás:

Akkor az lehet a baj az a visszatérő ág, ugye a benzin keringtetve van a rendszerben az injektor meg annyit porlaszt be a torokba amennyi éppen kel a többi visszakerül a tankba. A visszafolyó a szintjelzőnél megy be és rá kell dugni a végét az AC-alatti dobozkára. Ha nem dugja rá akkor előfordul hogy alacsony benzinszintnél kábé olyan fél tank alatt hamarabb kiszippantja az AC-a dobozkából a benyát mint ahogy utánnafolyik a tankból. Ílyenkor aztán fuldkoklik rángat vagy le is áll a motor. A csövet kell visszadugni a helyére és valószinűleg megjavul.

1105498-20130715-wuRuNk.jpg

1105499-20130715-nBKnKs.jpg

1105500-20130715-hSNW2p.jpg

Valószínű ez lesz, mert ezt nem tudta visszadugni talán ahogy ő elmondta.. mondtam neki h próbálkozzon :) Köszi az infókat! Nagy segítség :)

Link to comment
Megosztás:

Az utángyáriak általában jóval hangosabbak mint az eredetiek. Nekem 8 ezres van már benne úgy 60 ezer kilóméter óta.

8-10ezret mèg valahogy kigazdálkodok. Azt hittem többe kerül. Az a baj hogy nagyon sok mindent szeretnèk kicserèlni. Lehet lottóznom kellene :)
Link to comment
Megosztás:

Gyújtás modul esetleg? Mert amikor széthúztam a csatlakozóját akkor a hibajelző lámpa felvillant. Ki villogtattam és a 18-as hiba kódot olvastam ki (kopogás vezérlő -nincs jel). Ugyan ezt szokta kijelezni menet közben is. Szerintetek?

Gyujtás modul nekem nehéz indítást okozott volt akinek menet közbeni rángatást...gyengeséget szerintem nem tud okozni....de igazából erre nem esküszöm meg.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.