Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

túl van az dúsítva szerintem vagy valami egyéb nyűgje van

Vágom de akkor ha rátankolok benyát miért nem fullad be?

A másik meg pont az ha dúsítottam kevésbe fulladt le.

Benzinnél ilyen nem volt (csak mixnél de az is ritka volt)

Most közép állásban van a dúsítás és jó vele menni :)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

És hogy tervezed a fizetés: részemről akár az is szóba jöhet, hogy a pénz átutalom a számládra :(

Én is utalásra gondoltam...gyors, egyszerű.

De ezt majd megbeszéljük. Egyelőre várom a jelentkezőket még...

Ja és még annyit, h az alapszín fehér lesz. Ezt csak azért mondom, hogy ne ijedjen meg senki amikor kézbe kapja. Fehér autón ez nem okoz gondot, de olyanon mint az enyém (olivzöld) másként mutat.

Vagy jobb lenne színtelen alapra készíteni?

Offolás vége! :)

Nekem bejön a cucc. Egyenletesebb az alapjáratom mint előtte. Plusz egy kicsit dinamikusabb. Még hidegen is.

Link to comment
Megosztás:

Én is utalásra gondoltam...gyors, egyszerű.

De ezt majd megbeszéljük. Egyelőre várom a jelentkezőket még...

Ja és még annyit, h az alapszín fehér lesz. Ezt csak azért mondom, hogy ne ijedjen meg senki amikor kézbe kapja. Fehér autón ez nem okoz gondot, de olyanon mint az enyém (olivzöld) másként mutat.

Vagy jobb lenne színtelen alapra készíteni?

Offolás vége! :(

Nekem bejön a cucc. Egyenletesebb az alapjáratom mint előtte. Plusz egy kicsit dinamikusabb. Még hidegen is.

Jobb lenne a színtelen alap.

Az utalást meg mindenképp megbeszéljük, aug. 15ig nem leszek itthon :)

Link to comment
Megosztás:

Jobb lenne a színtelen alap.

Az utalást meg mindenképp megbeszéljük, aug. 15ig nem leszek itthon :)

Nyugi!

Addig szerintem levonó sem lesz...

A színtelennel az a bajom, h nem tudom h hogyan is fognak látszani a feliratok... Mint mondjuk a tieden. Sötétkéken a fekete felirat... :(

Link to comment
Megosztás:

Nyugi!

Addig szerintem levonó sem lesz...

A színtelennel az a bajom, h nem tudom h hogyan is fognak látszani a feliratok... Mint mondjuk a tieden. Sötétkéken a fekete felirat... :)

Én is a színtelen felé hajlok, igaz, az én járgányom ezüst színű :(

Link to comment
Megosztás:

Ponty erre gondoltam én is, hogy vszínű, nekem szélvédőre megy majd.... szal tök mindegy....

Kérdés akkor h belülre vagy kívülre?

Mert ha belülre ragasztod, akkor furcsán fog kinézni....

Egyébként ki lehet nyomtattatni műgyanta bevonat nélkül pár tízforintért (talán egy a4-es oldal 250-500 HUF), úgy h belülre ragasztva kívülről olvasható legyen. Színtelen alapra, színes lézerrel...de ezt tapasztalatból tudom, h a napfény kifakítja...

Csak még azt nem tudom h a műgyantás hogyan bírja a napfény fakító hatását...

Ha erre van igény(színtelen belülre), akkor méreteket kérek, kinek mekkora matrinya kell és még a héten postázom, cím ellenében...

Link to comment
Megosztás:

Bosch bioetanol indításkönnyítő technológia:

Új Delphi gyártmányú befecskendező porlasztók beépített fűtőelemmel a bioetanolos üzem megkönnyítéséhez (akár E100-hoz is):

85509590.jpg

És érdekességként néhány kép egy motorról belsejéről, ami E85-tel üzemelt az USA-ban:

http://e85forum.com/about976.html

01_pistons_e85_62k.jpg

04_valves_e85_62k.jpg

És ugyan az a motor, ami előtte csak benzinnel üzemelt:

07_pistons_2yrsAgo.jpg

Link to comment
Megosztás:

Bosch cucc jónak tűnik de központishoz ez se jó. Videón volt még egy érdekesség nem a Bosch flex startos autónál hanem a másiknál, külön kis tartály volt a mocitérben benyával. Gondolom hidegindításkor benyával indul és amikor már a moci elér egy bizonyos hőfokot akkor kapcsol át etanolra, hasonlóan mint a LPG-s autóknál. Központis autóknál esetleg ez is megoldás lehet. :)

Link to comment
Megosztás:

Bosch cucc jónak tűnik de központishoz ez se jó. Videón volt még egy érdekesség nem a Bosch flex startos autónál hanem a másiknál, külön kis tartály volt a mocitérben benyával. Gondolom hidegindításkor benyával indul és amikor már a moci elér egy bizonyos hőfokot akkor kapcsol át etanolra, hasonlóan mint a LPG-s autóknál. Központis autóknál esetleg ez is megoldás lehet. :(

már csak az a kérdés, hogy melyik cuccot hogy lehet beszerezni :)

Link to comment
Megosztás:

Bosch cucc jónak tűnik de központishoz ez se jó. Videón volt még egy érdekesség nem a Bosch flex startos autónál hanem a másiknál, külön kis tartály volt a mocitérben benyával. Gondolom hidegindításkor benyával indul és amikor már a moci elér egy bizonyos hőfokot akkor kapcsol át etanolra, hasonlóan mint a LPG-s autóknál. Központis autóknál esetleg ez is megoldás lehet. :P

Mint a Trabantnál annó :(

Amúgy nem lenne ezekre valami más megoldás? Például valami izzítás, mint a dieseleknél vagy ilyesmi? :)

Link to comment
Megosztás:

Mint a Trabantnál annó :(

Amúgy nem lenne ezekre valami más megoldás? Például valami izzítás, mint a dieseleknél vagy ilyesmi? :)

Nem az etanol hőmérsékletével van a gond, hanem az alkatrészek hőmérsékletével. Ha azok hidegek, akkor lecsapódik rá az etanol...

Biztos segít valamit ha melegítik az etanolt, de gondoljatok bele, mindegy milyen forró a vízgőz, attól még a hideg felületen lecsapódik...

Link to comment
Megosztás:

Nem az etanol hőmérsékletével van a gond, hanem az alkatrészek hőmérsékletével. Ha azok hidegek, akkor lecsapódik rá az etanol...

Biztos segít valamit ha melegítik az etanolt, de gondoljatok bele, mindegy milyen forró a vízgőz, attól még a hideg felületen lecsapódik...

Én is ezt magyarázom már itt jó ideje, de nagyon nehéz dolgom van :)

A központisokat semmilyen etanolmelegítős módszerrel nem lehet jobb hidegindulásra bírni, ez számomra tény :(

Link to comment
Megosztás:

Bosch bioetanol indításkönnyítő technológia:

Új Delphi gyártmányú befecskendező porlasztók beépített fűtőelemmel a bioetanolos üzem megkönnyítéséhez (akár E100-hoz is):

http://photofile.com.ua/photo/obormot_2104...ge/85509590.jpg

És érdekességként néhány kép egy motorról belsejéről, ami E85-tel üzemelt az USA-ban:

http://e85forum.com/about976.html

Csak jelzem, h az alsó képek etanol előttiek, míg a felsők etanolos üzem után készültek.

Ergo nem tönkre tette, hanem kitakarította a motort...

Ha jól értelmezem... :)

Szerk: Elnézést kérek! Figyelmetlen voltam...elkerülte a figyelmemet a nagy szörnyülködés közepette! :(

Link to comment
Megosztás:

Mint a Trabantnál annó :P

Amúgy nem lenne ezekre valami más megoldás? Például valami izzítás, mint a dieseleknél vagy ilyesmi? :(

Izzitófáklya mint az Ifánál.Ne röhögjön senki,komolyan gondoltam.Ott is a szivócsövet melegiti,meg a beszivott levegőt.Mondjon valaki ennél olcsóbb megoldást :)

Link to comment
Megosztás:

Na most megint kísérletezek a HunFlex-szel. Most letekertem az alapdúsítást nullára (eddig negyeden volt), mert szemmel láthatóan fogy az üzemanyag. Alig mentem 310 km-t és máris egy bő mutatónyival van a 25-ös vonalka alatt. :(

Egy bő kilenc lityis fogyi...

Városon kívüli menetekben nekem soknak tűnik.

Ennyiből jobb lett volna a BioEtun. Ott számgéppel lehetne látni az alap injektornyitási időket és ahhoz számolni a 20%-os optimális plusz nyitást.

De így tapasztalati úton elég nehézkes beállítgatni. De kitartó leszek. :)

Szerintetek honnan lehet tudni, h a hidegindítási rendszer kikapcsolt-e már? Mi van ha rossz a hőérzékelő és sosem kapcsol ki?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.