Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Ezt mindenképpen meg kellene írni a forgalmazónak, hátha a fejlesztésben is foganatosítja. Mondjuk egy harmadik potival, amivel a hidegindításnál a kikapcsolási hőmérsékletet lehet állítani.

elvileg jövő héten megyünk hozzá sw-frissítésre

amit érdekesnek tartok, mert hogy frissít a gyanta alatt bármit is :huh:

szal majd kiugrik a nyuszi a bokorból, hogy mi alapján is működik ez

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

elvileg jövő héten megyünk hozzá sw-frissítésre

amit érdekesnek tartok, mert hogy frissít a gyanta alatt bármit is :huh:

szal majd kiugrik a nyuszi a bokorból, hogy mi alapján is működik ez

Ez tényleg érdekes, az elektronikához jobban értők ugyanis analógnak titulálták az eszközt, azon érdekes lenne a sw.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, most vagyok döntés előtt.

Már olvasgatom órák óta a témát/ zsibog is a fejem/....

Azt szeretném kérdezni, hogy érdemes-e belevágni a Hunflex készülékbe?

Én napi 85 km megyek, ez évi 20ezer+ a privát használat.

kösz-árpi :huh:

Ha tényleg ilyen sokat mész és hengerenkéntis kocsid van akkor megéri. Minél többet mész, annál jobban megéri.

Link to comment
Megosztás:

Akkor szerintem érdemes. Ha nem nagy a lábad, akkor kb. 3 forint kilométerenként a megtakarítás. De ha a benzin ára fentebb megy, akkor több is lehet.

Főleg most, gyakorlatilag 100 megint a különbség.

Futó Gabival beszéltük blitzen, hogy nekem ez nagyon jó ürügy lenne hengerenkéntisre alakítani.

Amúgy még mindig van egy vadiúj eladó hunflex deluxe-om.

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg kicseréli egy másikra... hw frissítés lesz belőle. :lol:

Ha közelebb lennék, akkor lehet h én is cseréltetném, mert a hidegindítás potija középen van megragadva... :huh:

Eddig semmi gond nincs. Majd meglátjuk hidegben mit csinál...

Az lehet kezdődő szűrődugulás, ha kétnapi állás után, 25 fokban nem akar elindulni, csak másodjára? Akkor is leesik az alapjárat....

De ha beállt akkor tiltásig húz, meg egész dinamikusan megy.

Szerk: Csak azért kérdezem, mert kábé 1 héttel ezelőttig még 16 fokban is simán indult...

Link to comment
Megosztás:

Haver most gondolkozik, hogy a karbis Ladáját (2105) E85-tel használja.

Utánanéztem és ha jól értettem, akkor csak nagyobb fúvóka és nagyobb előgyújtás kell és jó is.

A nagyobb fúvókát egy Weber-rel oldja meg, úgyhogy akár benyával is jobb lesz neki egy kicsit :huh:

Link to comment
Megosztás:

Haver most gondolkozik, hogy a karbis Ladáját (2105) E85-tel használja.

Utánanéztem és ha jól értettem, akkor csak nagyobb fúvóka és nagyobb előgyújtás kell és jó is.

A nagyobb fúvókát egy Weber-rel oldja meg, úgyhogy akár benyával is jobb lesz neki egy kicsit :lol:

Jaja, ott könnyű átállni relatíve, csak ha benyával akarja használni, akkor van gond, mert túl

sokat fog kapni. Amúgy weberrel vigyázzon, mert sok a piacon a szétgyilkolt darab, és drága

hozzá az alkatrész (pl lógó folytószelep), meg amúgy weberrel számítson rá, hogy jó sokat fog

fogyasztani. Főleg ha tengelye is van hozzá :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ma voltam tankolni.

50-50% az arány, de a kutas nagyon mondta, hogy ne tankoljak bele, mert tönkre teszi

a műanyag alkatrészeket/ rozsdásodni fog...???/

Tapasztalat:

- nagyon jól húz

- kicsit tovább tart az indítás/max 1/2 - 1 mp/

- eddig ha levettem a gázról a lában kicsit dadogott, de most ez megszűnt/kopp,kopp,kopp/

Ami nem tetszett: az E85 ára: 222Ft/liter, ez "csak" 80Ft megtakarítás / liter....

A kutas ajánlotta, hogy menjek át Ausztriába, mert ott 10eFt körül vannak ilyen kütyük....????

:huh:

Link to comment
Megosztás:

50-50% az arány, de a kutas nagyon mondta, hogy ne tankoljak bele, mert tönkre teszi a műanyag alkatrészeket/ rozsdásodni fog...???/

A kutas ajánlotta, hogy menjek át Ausztriába, mert ott 10eFt körül vannak ilyen kütyük....????

:huh:

egyrészt a műanyag nem fog rozsdásodni

másrészt meg egyszer azt mondja, hogy neked nem jó, aztán meg a sógorokhoz küldene ki kütyüért

a helyedben nem sokat hallgatnék erre a kutasra

Link to comment
Megosztás:

engem eddig minden kúton ahol E85öt tankoltam elkezdtek faggatni hogy mivel használom, hogyan használom, 100%ban az van benne? van átalakító és hogy megy stb stb... Néha tiszta fárasztó. Főleg akkor amikor állnak mögötted vérben forgó szemekkel már vagy 5perce, persze a kutas lesz@rja csak dumál tovább, engem meg majd meg ölnek a tekintetükkel a népek. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ma voltam tankolni.

50-50% az arány, de a kutas nagyon mondta, hogy ne tankoljak bele, mert tönkre teszi

a műanyag alkatrészeket/ rozsdásodni fog...???/

Tapasztalat:

- nagyon jól húz

- kicsit tovább tart az indítás/max 1/2 - 1 mp/

- eddig ha levettem a gázról a lában kicsit dadogott, de most ez megszűnt/kopp,kopp,kopp/

Ami nem tetszett: az E85 ára: 222Ft/liter, ez "csak" 80Ft megtakarítás / liter....

A kutas ajánlotta, hogy menjek át Ausztriába, mert ott 10eFt körül vannak ilyen kütyük....????

:huh:

A kutasok ugyanolyan degeneráltak mint a rendőrök és a taxisok. Nem hallgatok arra az állatfajra. :lol:

Link to comment
Megosztás:

egyrészt a műanyag nem fog rozsdásodni

másrészt meg egyszer azt mondja, hogy neked nem jó, aztán meg a sógorokhoz küldene ki kütyüért

a helyedben nem sokat hallgatnék erre a kutasra

szia, ismerem régóta, de hát tényleg ezt mondta... :-)

a mondeós fórumban is Te segítettél?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ma voltam tankolni.

50-50% az arány, de a kutas nagyon mondta, hogy ne tankoljak bele, mert tönkre teszi

a műanyag alkatrészeket/ rozsdásodni fog...???/

Tapasztalat:

- nagyon jól húz

- kicsit tovább tart az indítás/max 1/2 - 1 mp/

- eddig ha levettem a gázról a lában kicsit dadogott, de most ez megszűnt/kopp,kopp,kopp/

Ami nem tetszett: az E85 ára: 222Ft/liter, ez "csak" 80Ft megtakarítás / liter....

A kutas ajánlotta, hogy menjek át Ausztriába, mert ott 10eFt körül vannak ilyen kütyük....????

:huh:

Ugyanezt tapasztaltam én is, le se kell tojni a sok okoskodót. Az viszont igaz, hogy kiszedi a tankból az esetledes rozsdát, ezért 10 ezer kilóméter után benzinszűrő csere javasolt. Ahol én tankolok felesben nem csodálkoznak, mondom, hogy 2-es 3-as kút egybe, aztán jónapot. Egy kicsit talán többet eszik, max. fél literrel.

Link to comment
Megosztás:

Ugyanezt tapasztaltam én is, le se kell tojni a sok okoskodót. Az viszont igaz, hogy kiszedi a tankból az esetledes rozsdát, ezért 10 ezer kilóméter után benzinszűrő csere javasolt. Ahol én tankolok felesben nem csodálkoznak, mondom, hogy 2-es 3-as kút egybe, aztán jónapot. Egy kicsit talán többet eszik, max. fél literrel.

Szia, látom Te is Győri vagy! ?

Link to comment
Megosztás:

Ez igaz, és nem szép dolog általánosítani, de a kutasokkal is csak rossz tapasztalatom volt eddig.

Nem is kell általánosítani.

Itt a kutas csak annyit mondott a havernak (sutyukija van), h elsőre ne 100%ban nyomja, hanem felesben, mert szoknia kell a vasnak.

Azért ez a hozzáállás nem semmi... :huh:

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.