Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Akkor abban nem túl jó szeszfokú anyag

volt... :rolleyes:

Van benne valamilyen átalakító?

Hunflex deluxe van neki is.

Én a biztos indulás miatt raktam a teli tankba 5 liter benyát.

Most így nagyjából a téli etanol környékén E75-nél járok, másodikra indult -5-ben.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Gábor, ma nekem is eléggé morcosan indult el, kellet 2-3x indítózni, majd lefulladt, majd újra... eléggé vérszegény volt a kocsi az elején. Mondjuk hülye voltam mert nem indítóztam hosszabb ideig, szóval ha holnap is ez fent áll, akkor kicsit állítok a beállításokon.

Link to comment
Megosztás:

Gábor, ma nekem is eléggé morcosan indult el, kellet 2-3x indítózni, majd lefulladt, majd újra... eléggé vérszegény volt a kocsi az elején. Mondjuk hülye voltam mert nem indítóztam hosszabb ideig, szóval ha holnap is ez fent áll, akkor kicsit állítok a beállításokon.

Reggel nézd már meg a hőfokmérőd mit mutat a kütyü szerint.Nekem is azon kellene még állítzani,de egyszerűen nincs most időm rá...

Link to comment
Megosztás:

Gábor, ma nekem is eléggé morcosan indult el, kellet 2-3x indítózni, majd lefulladt, majd újra... eléggé vérszegény volt a kocsi az elején. Mondjuk hülye voltam mert nem indítóztam hosszabb ideig, szóval ha holnap is ez fent áll, akkor kicsit állítok a beállításokon.

Állítsd be majd a CSETCOLD=12

Elsőre tekerteted kb 7-10mp-ig, majd másodikra hosszabb ideig tekertetheted, és nem engeded el, mikor röffen párat :rolleyes:

Viszont ami még nálad gond lehet, hogy ugye első tekertetés után még táp alatt marad a kütyü, és így a státusza sem

lesz jó a következő ráindításnál. Próbáld ki légyszi legközelebb, hogy az első tekerés után várj két percet, annyi idő alatt

biztos elveszi a tápot a vezérlőd a kütyüről. Utána próbáld mégegyszer indítani. Ha így jobb lesz, akkor át kell kötni majd

valódi gyújtás tápra a kütyüt, mert ez a késleltetett kikapcsolás nem igazán jó ilyen szempontból, amit az autód csinál az

ecu táppal.

Reggel nézd már meg a hőfokmérőd mit mutat a kütyü szerint.Nekem is azon kellene még állítzani,de egyszerűen nincs most időm rá...

Pedig jó lenne, mert addig nem lesz hidegindító algoritmusod. 2-3 perc lenne :blink:

Még nem mondtad mi volt az autóddal múltkor. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Pedig jó lenne, mert addig nem lesz hidegindító algoritmusod. 2-3 perc lenne :rolleyes:

Még nem mondtad mi volt az autóddal múltkor. :blink:

Nem tom...

Egy biztos.Megkellene nézni,hogy honnan tudnék venni tápot a kütyünek,mert tuti emiatt van túláram az AC relén és ezt hozza hibának az ECU felé.

Link to comment
Megosztás:

Egy biztos.Megkellene nézni,hogy honnan tudnék venni tápot a kütyünek,mert tuti emiatt van túláram az AC relén és ezt hozza hibának az ECU felé.

Szerintem meg nem. Az ecudban lehet több kontakt hiba, amit a villódzó check lámpád is jól mutat.

A kütyü tápjának köze nincs az AC reléhez, az a gyújtáskapcsoló által adott gyújtás tápra van kötve.

Meg amúgy is jóval kevesebb mint fél ampert vesz fel, ami elenyésző, ennyit még a TID is megkajál.

Tehát ami biztos, hogy az átalakítónak semmilyen köze nincs az AC relés hibádhoz, semmilyen fizikai

kontaktusa nincs is az AC körrel.

Immós a corsa? Mert ha nem, akkor könnyen bele lehetne próbálni egy másik ecu-t :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hunflex deluxe van neki is.

Én a biztos indulás miatt raktam a teli tankba 5 liter benyát.

Most így nagyjából a téli etanol környékén E75-nél járok, másodikra indult -5-ben.

A téli etanolba raksz még plusz benzint? Mert a téliben már 35 % benya van...azaz E65...

Én még csak annyit csináltam, h kivakartam a verdát a hó alól meg kivettem a bekásásodott ablakmosótartályt... :s

A hunflex-beszerelés mára maradt. Ma úgy is 2 óra felé végzek és így lesz rá időm.

Elsőre tutira maxra tekerem a hidegdúsítót, mert ma volt ahol -15 °C volt Debrecenben...

Aztán ha ez nem elég, akkor nyomok bele majd vagy öt liter benzint. De előtte ki kell valamennyit járatni a szeszből, mert tele van...

Link to comment
Megosztás:

most már 6-6.5 bar-nál jár az üzemanyag nyomásom.....

az irreális. ezen a nyomáson a pumpa már nem szállít eleget, és ráadásul

az injektorok normális porlasztási képe is a múlté így... ez nem jó megoldás

szerintem, de te tudod :rolleyes:

Igazad van azt nem írtam, hogy a nyárihoz raktam 5 litert.

Egyébként én is úgy tudom, hogy a téli az E70.

Budaörsre is megérkezett a téli anyag, 215ft lett az ára.

Link to comment
Megosztás:

az irreális. ezen a nyomáson a pumpa már nem szállít eleget, és ráadásul

az injektorok normális porlasztási képe is a múlté így... ez nem jó megoldás

szerintem, de te tudod :rolleyes:

Budaörsre is megérkezett a téli anyag, 215ft lett az ára.

szar a nyomásszabályzóm.......ezért ennyi.

viszont tök jól megy.

ha lesz érkezésem leszedem az injektor hidat és kiherélem a szabályzót.aztán meg a visszatérő ágba berakom a gyári senatorét.

Link to comment
Megosztás:

több mint 3 órát szereltem a hidegben, de nem lett jobb a kocsi...ugyanis a csere hunflex az egyik henger injektorát nem vezérli... :lol:

de legalább kipróbáltam gyári vezérlővel is...nem olyan dinamikusan de ment vele...semmi hibajelzés...de üzemmeleg motornál is érzik, h nem indul olyan szivesen... :D :rolleyes:

Majd reggel megpróbálom beindítani...mondjuk nem fogom sokat kínozni ha nem akarja... :blink:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem meg nem. Az ecudban lehet több kontakt hiba, amit a villódzó check lámpád is jól mutat.

A kütyü tápjának köze nincs az AC reléhez, az a gyújtáskapcsoló által adott gyújtás tápra van kötve.

Meg amúgy is jóval kevesebb mint fél ampert vesz fel, ami elenyésző, ennyit még a TID is megkajál.

Tehát ami biztos, hogy az átalakítónak semmilyen köze nincs az AC relés hibádhoz, semmilyen fizikai

kontaktusa nincs is az AC körrel.

Immós a corsa? Mert ha nem, akkor könnyen bele lehetne próbálni egy másik ecu-t :blink:

A villódzás csak akkor volt,amikor az OP-COM volt rákötve és ugye nem éppen a saját évjárata szerint volt beállítva(96 X14XE,az enyém meg első sorozatos X14XE).Az érdekes csak az,hogy a hibák a kütyü berakása után jelentek meg... :rolleyes: Na majd ha lesz időm vele foglalkozni,akkor visszatérünk a dologra.

Link to comment
Megosztás:

A villódzás csak akkor volt,amikor az OP-COM volt rákötve és ugye nem éppen a saját évjárata szerint volt beállítva(96 X14XE,az enyém meg első sorozatos X14XE).Az érdekes csak az,hogy a hibák a kütyü berakása után jelentek meg... :rolleyes: Na majd ha lesz időm vele foglalkozni,akkor visszatérünk a dologra.

Teljesen független a dolog, max annyi, hogy megbojgattuk a cuccot a környéken :lol:

A villódzás sem az opcom miatt volt, akkor is csinálta, mikor le volt húzva, tipikusan kontakthibás gyanús volt.

Nekem is volt pont ugyanilyen ecu-ból kontaktos az astrában, tudom milyen az :blink:

Link to comment
Megosztás:

Elszúrtam a lépést illetve nem én voltam a hibás ki akartam próbálni meddíg használhatok felesben etanolt átalakító nélkül. De aztán a legutóbbi tankolásnál nem volt a kúton, akkor 1-2 fokban gond nélkül indul, most ment le feléíg a szint de már nem merek -10-ben beletölteni, nem volt "átmenet" hogy teszteljem -2-5-ben. :rolleyes: Vagy megpróbáljam?

Link to comment
Megosztás:

Johnny!

Kontakthibát nem is mondtad....így már érthető az AC relé hiba is. :D

Karácsonyra ma megkaptam az ajándékot.... :rolleyes:

Kiskunfélegyházán nyílt egy Avia benzinkút a Szegedi út 89. alatt (Régi MOL kút helyén). Bioetanolt 210 Ft-ért lehet tankolni a másik helyen (magánkút, Csongrádi út) meg 215 Ft-ért. Aviánál lehet majd bankkártyával is fizetni a másik helyen csak kp-t fogadnak el. Természetesen telitankoltam alig 1 liter volt a tankban csodálkoztak is rajta, hogy nem felesben csinálom. :blink:

Viszont azt is mondták, hogy januártól minden üzemanyagnál 10%-os emelés lesz jövedéki adó változás miatt, amíg a régi készletek tartanak addig 5%-ot emelnek rajta. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Johnny!

Kontakthibát nem is mondtad....így már érthető az AC relé hiba is. :D

Karácsonyra ma megkaptam az ajándékot.... :rolleyes:

Kiskunfélegyházán nyílt egy Avia benzinkút a Szegedi út 89. alatt (Régi MOL kút helyén). Bioetanolt 210 Ft-ért lehet tankolni a másik helyen (magánkút, Csongrádi út) meg 215 Ft-ért. Aviánál lehet majd bankkártyával is fizetni a másik helyen csak kp-t fogadnak el. Természetesen telitankoltam alig 1 liter volt a tankban csodálkoztak is rajta, hogy nem felesben csinálom. :blink:

Viszont azt is mondták, hogy januártól minden üzemanyagnál 10%-os emelés lesz jövedéki adó változás miatt, amíg a régi készletek tartanak addig 5%-ot emelnek rajta. :lol:

nem sok a 10%??????

Link to comment
Megosztás:

Nah, ma is volt egy jó kis hidegindítás, érdekes, mert elsőre csak köszörülte, semmi olyat nem akart, mintha beindulna (ez most olyan 6-7 másodperces volt), majd másodikra simán beröffent, ment egy picit, majd leállt... Újra indítom, simán elindul, megy, majd leesik az alapjárat, ott segítettem rá mindenhogy, ahogy tudtam, hogy ne álljon le, 1 perc után kisimúlt és ment rendesen. Annyit éreztem, hogy még pár percig erőtlen volt a kicsike de aztán ment rendesen, mi sem bizonyítja jobban, hogy csepel-rendőrpalota 20 perc forgalomba :rolleyes:

Egyébként fickósabb szerintem az autó így szesszel, nem sok hely van ahová nem tudok beférni :blink:

Egyébként rendben van az etanol, az meg hogy sokat eszik.. hát, most eléggé sok város volt, nem éppen nyugodt tempóban.

Viszont ami érdekes, hogy nem biztos, hogy a fedélzeti "kompjúter" olyan sokat csalna, mert már félig van a tank, mentem vele kb 200-at, de mondom, nem éppen lassan, és még kb 250-et ír ki, ami eléggé reálisnak tűnik nekem.

Apropó, Gábor, szerinted kicsit állítsak a 8-ról mondjuk 10-re?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.