Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Csábító ajánlat, szerintem élek majd vele. De azért raccsingolhatok is majd? :devlish: :lol: Holnap jön a nyomásszabályzóm, tolom fel a nyomást 3,5bar-ra, kíváncsi leszek az eredményre. Majd küldök róla logot. :lol:

Ok, csak arra figyelj hogy tartsa is mindig azt a nyomást, mert a legtöbb szabályzóval ez a gond, hogy nem mindig tartja ugyanazt.

Várom róla a logot :lol:

Persze, mivel a stand a depoban van, akkor mész be pályára, amikor akarsz :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Ok, csak arra figyelj hogy tartsa is mindig azt a nyomást, mert a legtöbb szabályzóval ez a gond, hogy nem mindig tartja ugyanazt.

Várom róla a logot :lol:

Persze, mivel a stand a depoban van, akkor mész be pályára, amikor akarsz :lol:

Gondolkoztam rajta hogyan kéne menet közben is nézni hogy tartja-e a nyomást, de nincs rá semmi ötletem. :lol:

Ha így állunk akkor 100%ra veheted, hogy megyek demóautónak. :lol: Kellene valami E85Poweres matricázás a kocsimra addigra, E85találkozón sem volt egyértelmű hogy etanolozok. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom van-e összefüggés, de a hét vége óta a bemelegedés ciklusban mint ha rángatna a moci. Most is kint 19 fok, a kütyü 20-at lát és beindítás után az lső 2-3 sec mint ha 3 hengerezne, nagyon érdekes, mert a +5-ben nem indult ilyen szaggatottan.

Hívj fel, ha kocsinál vagy géppel, még akkor tudunk rajta finomítani.

De az újabb SW már okosabb lesz hidegindítás terén is, jövő héttől már tehetjük majd azt is rá :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom van-e összefüggés, de a hét vége óta a bemelegedés ciklusban mint ha rángatna a moci. Most is kint 19 fok, a kütyü 20-at lát és beindítás után az lső 2-3 sec mint ha 3 hengerezne, nagyon érdekes, mert a +5-ben nem indult ilyen szaggatottan.

Érdekes, nálam ugyanez a helyzet! Érzékenyek ezek a motorok, még az időjárási frontot is megérzik :devlish:

Hetekig nem tapasztaltam azt a rángatást indulás után amit tegnap és ma és ráadásul sokadikra indul hidegen. Mondjuk nálam volt közben egy sárga lámpás időszak is és most az eco módot kikapcsoltam. Elképzelhető, hogy van összefüggés, mert semmi mást nem állítottam rajta!?

Gábor! Természetesen nyugodtan linkelhetsz bármit bárhová... :lol: publikus irat volt - és bár ez csak a tervezet példánya végülis ezt fogadták el.

Link to comment
Megosztás:

Hetekig nem tapasztaltam azt a rángatást indulás után amit tegnap és ma és ráadásul sokadikra indul hidegen.

Hát igen, ez a meleg idő új tapasztalatokat hozott, ezért is mondom, hogy az új SW már ki lesz okosítva erre is.

Addig is próbáld meg a gázpedál benyom, gyújtás ráad, gázpedál elenged, vár 5mp-et, indít hosszan eljárást.

Link to comment
Megosztás:

Jól hangzik lehet, hogy nekem is egyből arra kellene frissítenem. :lol:

Szombaton ha fel tudnátok jönni, vagy legalább Dzsoni, és hozná a kütyüd, már ezt kapnátok :devlish:

Ráadásul lehet hogy még be is szállnék az alkoholköltségbe (csak az autóéba :lol: ), mert kéne két

gumit is elhozni nekem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hívj fel, ha kocsinál vagy géppel, még akkor tudunk rajta finomítani.

De az újabb SW már okosabb lesz hidegindítás terén is, jövő héttől már tehetjük majd azt is rá :lol:

Ok! Vállalom az utat :devlish:

Még egy dolog tünt fel, ma cc 26 fokban szinte nem akart húzni amikor nyomtam egy kis gázt, olyan volt mint ha gondolkodna, közben ömlene bele a nafta (ez számszerüleg is látható volt) és szépen torpanás hegyek után olyan 3e-től kezdett csak kicsit menni megint. Mi baja lehet a meleggel ennyire, azt tudom, hogy lomhábbak ilyenkor az autók, de ez nagyon brutál volt. Amikor hét végén taliztunk akkor is ez a jelenség állt fent, hogy lent szinte csak temette a "benzint" mire hajlandó volt szép öregesen megmocanni.

Lehet bután gondolom, de olyan mint ha sokat kapna amikor már meleg és ezért torpan alacsonyabb fordulaton 2-3e közt. Ez egy laikus mondat volt tőlem :lol: De valóban ilyennek érzem, ami nem azt jelenti, hogy így is van.

Link to comment
Megosztás:

Addig is próbáld meg a gázpedál benyom, gyújtás ráad, gázpedál elenged, vár 5mp-et, indít hosszan eljárást.

Szia Gábor! Ez a megoldás segített és már nem rángat hidegen, de továbbra is csak másodikra indult, igaz másodikra viszont "pöccre" :lol:

Köszi!

ps: Az e-bay-en beszereztem egy cuki kis plakettet már csak azt kell kitalálni, hogy hová ragasszam fel:

Flexfuel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(persze tudom, hogy ettől még nem flexfuel a H Astra :devlish: de már jóideje tisztán alkoholista)

Link to comment
Megosztás:

Még egy dolog tünt fel, ma cc 26 fokban szinte nem akart húzni amikor nyomtam egy kis gázt, olyan volt mint ha gondolkodna, közben ömlene bele a nafta (ez számszerüleg is látható volt) és szépen torpanás hegyek után olyan 3e-től kezdett csak kicsit menni megint. Mi baja lehet a meleggel ennyire, azt tudom, hogy lomhábbak ilyenkor az autók, de ez nagyon brutál volt. Amikor hét végén taliztunk akkor is ez a jelenség állt fent, hogy lent szinte csak temette a "benzint" mire hajlandó volt szép öregesen megmocanni.

Lehet bután gondolom, de olyan mint ha sokat kapna amikor már meleg és ezért torpan alacsonyabb fordulaton 2-3e közt. Ez egy laikus mondat volt tőlem :devlish: De valóban ilyennek érzem, ami nem azt jelenti, hogy így is van.

Próbáld meg a CSETINJPARAM=14,24,08,26 beállítással :lol:

Szia Gábor! Ez a megoldás segített és már nem rángat hidegen, de továbbra is csak másodikra indult, igaz másodikra viszont "pöccre" :lol:

Ha hosszabban indítózol, akkor sem indul elsőre? Jövő héten akkor ha erre jársz, már az új SW lesz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha hosszabban indítózol, akkor sem indul elsőre? Jövő héten akkor ha erre jársz, már az új SW lesz :devlish:

Az az igazság, hogy nincs szívem nagyon hosszan indítózni (olyan 5-6 mp szoktam max) főleg tudva, hogy picit várva másodikra indul....

Link to comment
Megosztás:

Az az igazság, hogy nincs szívem nagyon hosszan indítózni (olyan 5-6 mp szoktam max) főleg tudva, hogy picit várva másodikra indul....

Nekem sem volt, de aztán egyszer bátor voltam és tovább indítóztam mint a szokásos 4-5mp és elindult. :devlish:

Gabi, a FIRST paraméter utsó számának módosítása úgy néz ki megoldotta a hidegen furcsán járást. 30on volt most levettem 20ra, de szerintem még leveszem 15re és úgy tuti frankó lesz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kb 2 hete tankoltam 30L benzin mellé 22L ethanolt! 400km-t elmentem vele gond nélkül, aztán tegnap kigyulladt a motorkontroll lámpa. A hibakódot kivillogtattam, ez 0170 lett (Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség). Kicsit megijedtem, ezért gyorsan rátankoltam 30L 95-öst és láss csodát 20km után a következő újraindításnál elaludt a lámpa!

Ezek szerint nem szereti a Z16XEP-s motor az ethanolt? Másnak volt ilyen problémája?

Működésbeli problémát egyátalán nem tapasztaltam, talán egy kicsit még fickósabban is ment az autó!

Köszi, Schiszi

Sziasztok!

Valaki szakértő mit gondol a fenti jelenségről? Mit okoz a motorban ha továbbra is tankolok némi ethanolt és a 0170-es hibakód néha előjön? Vagy inkább ne erőltessem?

Köszi, Schiszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Valaki szakértő mit gondol a fenti jelenségről? Mit okoz a motorban ha továbbra is tankolok némi ethanolt és a 0170-es hibakód néha előjön? Vagy inkább ne erőltessem?

Köszi, Schiszi

Annyit kell bele tankolni amennyitől még nem lesz checklámpád. Ezek szerint a 22liter etanol sok volt neki, próbáld meg mondjuk 30liter benzinhez, csak 15liter etanolt tankolni. Aztán ha úgy is checklámpa, akkor talán hagyhatod is az etanolozást. Vagy átalakító. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Annyit kell bele tankolni amennyitől még nem lesz checklámpád. Ezek szerint a 22liter etanol sok volt neki, próbáld meg mondjuk 30liter benzinhez, csak 15liter etanolt tankolni. Aztán ha úgy is checklámpa, akkor talán hagyhatod is az etanolozást. Vagy átalakító. :devlish:

Hm... köszönöm a választ! Az jutott még eszembe, hogy az ethanol és a benzin tökéletesen elkeveredik a tankban? Nem lehetséges, hogy az első 400km-en csak "ethanolos benzinnel" jártam, míg amikor jött a checkengine lámpa akkor már tömény ethanolt kapott?

Link to comment
Megosztás:

Hm... köszönöm a választ! Az jutott még eszembe, hogy az ethanol és a benzin tökéletesen elkeveredik a tankban? Nem lehetséges, hogy az első 400km-en csak "ethanolos benzinnel" jártam, míg amikor jött a checkengine lámpa akkor már tömény ethanolt kapott?

Nekem még nem volt pl. ilyen gond,szerintem 1-2 km alatt összekeveredik.

Link to comment
Megosztás:

Hm... köszönöm a választ! Az jutott még eszembe, hogy az ethanol és a benzin tökéletesen elkeveredik a tankban? Nem lehetséges, hogy az első 400km-en csak "ethanolos benzinnel" jártam, míg amikor jött a checkengine lámpa akkor már tömény ethanolt kapott?

Nekem még nem volt pl. ilyen gond,szerintem 1-2 km alatt összekeveredik.

mint vegyész ki merem jelenteni, hogy nem kell neki sok idő, csak kb ameddig belecsurgatod, és azonnal elkeveredik...

nem válik szét több frakcióra... :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem volt, de aztán egyszer bátor voltam és tovább indítóztam mint a szokásos 4-5mp és elindult. :devlish:

Gabi, a FIRST paraméter utsó számának módosítása úgy néz ki megoldotta a hidegen furcsán járást. 30on volt most levettem 20ra, de szerintem még leveszem 15re és úgy tuti frankó lesz. :lol:

Az csak az elindulás utáni pár mp-ig hatásos. Lényegében ha azt megszorzod kettővel, annyi motorfordulatig max.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.