Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok,

Gondolkozok egy alapos üreg és alvázvédelmen. 2002-es 5 ajtós X14NZ a kicsike, és hátul van benne műanyag dobbetét. Most kezd belül a tankbetöltőnél picit pirosodni.

Valaki hallott már a "Dinitrol Penetrant" anyagról, esetleg erről a cégről? Érdemes lehet megcsinálni/csináltatni? Esetleg valakinek egyéb ötlet erre?

alvázvédelem

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Hali

Fura helyen (szerintem) rohad a kocsim. Az elsö kerékdob motor felöli függöleges oldalán. Szerintetek mitöl lehet?

Az gondoltam, hogy alulról(ahova bedugtam a képen az az izét) megy fel a víz, mit gondoltok? A mésik oldalról semmi nyom.

http://taylor.hu/astra/kerekiv/

Gondolom ezen az oldalon több vizet kap a pocsolyák, kátyúk miatt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!
Kis probléma, de annál jobban zavar. Az ablakok légterelőjéhez keresek rögzítő füleket (ha így nevezik). Elvileg sehol nem árulnak külön.
Mindenhol csak a légterelővel együtt 7-16ezer ft-ig. Tudna segíteni valaki, hogy honnan szerezzek? Vagy van valakinek a fiók mélyén pár darab?
Köszönöm a segítséget

Link to comment
Megosztás:

Abban tudnátok segíteni, javaslatokkal szolgálni, hogy a motorháztetőt hogyan lehet normálisan beállítani, hogy finoman, a tető kis magasságból leejtésre is záródjon? Ez a következő feladat amit meg kellene oldanom mert ez egy katasztrófa már nagyon zavar. A probléma, hogy nehezen nyílik, nehezen csukódik és mindez nagy zajjal is jár. A zaj értelemszerűen csak lecsukáskor jelentkezik, de mindenki kinéz az ablakon a lakótelepen, hogy mi történt és marhára zavar, hogy mindenkinek tudnia kell hogy én megint autót szerelek. :D A nyitókart meg félek, hogy egyszer eltöröm mert nehezen nyit és elég jól meg kell tépni sokszor.

Link to comment
Megosztás:

Abban tudnátok segíteni, javaslatokkal szolgálni, hogy a motorháztetőt hogyan lehet normálisan beállítani, hogy finoman, a tető kis magasságból leejtésre is záródjon? Ez a következő feladat amit meg kellene oldanom mert ez egy katasztrófa már nagyon zavar. A probléma, hogy nehezen nyílik, nehezen csukódik és mindez nagy zajjal is jár. A zaj értelemszerűen csak lecsukáskor jelentkezik, de mindenki kinéz az ablakon a lakótelepen, hogy mi történt és marhára zavar, hogy mindenkinek tudnia kell hogy én megint autót szerelek. :D A nyitókart meg félek, hogy egyszer eltöröm mert nehezen nyit és elég jól meg kell tépni sokszor.

Azt a rugós bepattanó biszbaszt ( a motorháztető élén a belső oldalon) ami belemegy a zárhíd ellendarabjába, meg kell nézni, hogy pont beletalál-e ha valamelyik oldalt hozzáér, rá kell dugni egy csövet, dugókulcsot, és irányba kell hajtani..( a lemez fog eengedni nem a csonk) ezután villáskulcsal lehet kifele tekerni, ha nagyon le kell csapni, illteve a zárhíd két oldalán van két gumidugó, ezeket is lehet tekergetni. Úgy kell belőni, hogy ne kelljen lebacni, de azért beakadjon, a motorháztető egy sikban álljon oldalt a sárvédővel, és ne is zörögjön. Ha a nyitó kallantyú nem emel ki eléggé, nem húzza vissza rendesen azt a kis "drótot" akkor a zárhídon van egy csavar alatta egy fül ami rögzíti a gégecsövet, ezt ki kell lazítani, és a csővet kijebb húzni , majd meghúzni a csavart.

Link to comment
Megosztás:

Dönthető üléseket keresek. Az én 3 ajtósomban sportülés van (hasonló típus mint a gsi-é), de sajnos nem dönthető. Szeretném elcserélni dönthetőre. Lehetőség szerint szintén sportülésre. Kis reménnyel, de megpróbálom, hátha akad valaki, akinek van olyan ülése, aminél a dönthető funkciónak nem veszi hasznát.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok !

Pár nap múlva vizsgás az autóm (1995-ös opel astra 1,7 Tdi)

Egy pár ilyen rozsdafolt még elmegy, vagy festenem kellene?

http://www.kephost.com/images/2015/06/22/IMG_20150622_190137.jpg

http://www.kephost.com/images/2015/06/22/IMG_20150622_190212.jpg

Továbbá ezzel mit lehet kezdeni?

Előre is köszönöm

http://www.kephost.com/images/2015/06/22/IMG_20150622_190223.jpg

Nincs olyan rozsdafolt ami "elmegy" ha van, az nem megy el, de egyre rosszabb lesz. A sárvédőt visszacsiszolva/passziválva/festve még ellesz pár évet, de a csomiajtó az inkább kuka, mint nem. Ez a rozsda belrül indult kifelé, a kéder alatt nagyjából már nincs fém.

Link to comment
Megosztás:

Nincs olyan rozsdafolt ami "elmegy" ha van, az nem megy el, de egyre rosszabb lesz. A sárvédőt visszacsiszolva/passziválva/festve még ellesz pár évet, de a csomiajtó az inkább kuka, mint nem. Ez a rozsda belrül indult kifelé, a kéder alatt nagyjából már nincs fém.

A rozsda is fém. Meggyengült szerkezetű oxidálódott fém.

Just sayin'. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.