Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszönöm a gyors válaszokat TETŐABLAK ügyben! :huh:

Nekem is az volt az első dolgom hogy TETŐABLAK kinyit két vízelvezetés (előre) megtalál és egy vékony egyenes drót ledug.

Küszöb magasságig sikerült is ledugni de ott elakadt.

A küszöbből kifolyó víz patyolat tiszta (magyar szleng a nagyon tisztára, ne keressetek rá! :lol: )volt.

Még mindig nem tiszta hova megy az elvezetés(konkrétan) ,mit bontsak meg hogy hozzáférhető/kitisztítható legyen a dugulás?

Minden segítőkész választ köszönök!

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a gyors válaszokat TETŐABLAK ügyben! :huh:

Nekem is az volt az első dolgom hogy TETŐABLAK kinyit két vízelvezetés (előre) megtalál és egy vékony egyenes drót ledug.

Küszöb magasságig sikerült is ledugni de ott elakadt.

A küszöbből kifolyó víz patyolat tiszta (magyar szleng a nagyon tisztára, ne keressetek rá! :lol: )volt.

Még mindig nem tiszta hova megy az elvezetés(konkrétan) ,mit bontsak meg hogy hozzáférhető/kitisztítható legyen a dugulás?

Minden segítőkész választ köszönök!

Az "A" oszlop belsejében van de ha lekapod a sárvédőt egy kis részéhez hozzáférhetsz asszem.

Link to comment
Megosztás:

Én még Astra lámpában nem láttam ilyen takarót az izzó előtt. :lol:

pedig a tyc meg ezek úgy vannak, egyszerűen kiszedhető ;)

sibedás??? :blink: :rolleyes:

jaj hogy ez az a kifejezés, amivel oldalakat töltöttetek be? :D még a BMW-s időkből tudom, pedig vagy 6éve volt ;)

akkr még nem volt netem se :D

Link to comment
Megosztás:

logikus.... :blink: :rolleyes:

Szia Alex!

Már érdeklődtem nálad az alvázvédelem ügyben, na most kaptam Tb-n egy árat, 13e anyaggal mosással együtt, de üreg védelmet nekem kell megoldanom. Mondom rendben semmi gond válallom a dolgot, van egy speckós wüüüüürt-ös olaj, amit senki nem most le sehonnan, na azt kapja majd az ajtókba, de a küszöböt hogyan tudom kifújni? Van rajta esetleg némi lyuk az ilyen dolgok elvégzésére? Vagy azt hogyan csinálják a profik?

Tehát itt tartok most! Ha tudsz ebben segíteni válaszilag akkor elöre is Köszönöm!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Szia Alex!

Már érdeklődtem nálad az alvázvédelem ügyben, na most kaptam Tb-n egy árat, 13e anyaggal mosással együtt, de üreg védelmet nekem kell megoldanom. Mondom rendben semmi gond válallom a dolgot, van egy speckós wüüüüürt-ös olaj, amit senki nem most le sehonnan, na azt kapja majd az ajtókba, de a küszöböt hogyan tudom kifújni? Van rajta esetleg némi lyuk az ilyen dolgok elvégzésére? Vagy azt hogyan csinálják a profik?

Tehát itt tartok most! Ha tudsz ebben segíteni válaszilag akkor elöre is Köszönöm!

Üdv:BB

a hátskerék felől vannak gumidugók.

illetve a küszöbburkolatot lefogó csavarok helyei is ottvannak :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Szia Alex!

Már érdeklődtem nálad az alvázvédelem ügyben, na most kaptam Tb-n egy árat, 13e anyaggal mosással együtt, de üreg védelmet nekem kell megoldanom. Mondom rendben semmi gond válallom a dolgot, van egy speckós wüüüüürt-ös olaj, amit senki nem most le sehonnan, na azt kapja majd az ajtókba, de a küszöböt hogyan tudom kifújni? Van rajta esetleg némi lyuk az ilyen dolgok elvégzésére? Vagy azt hogyan csinálják a profik?

Tehát itt tartok most! Ha tudsz ebben segíteni válaszilag akkor elöre is Köszönöm!

Üdv:BB

Novy cartárs már meg is válaszolta helyettem...Mit jelent az a Tb??? :rolleyes: Nem emlékszel hogy én mennyit mondtam anyagal, mosással együtt?? :blink: :lol: Csak mert igen kevesülöm a 13ezret....Mondjuk ha nem muszáj üregvédelmet én se nagyon válalok(fényezők többsége), csak mosást, és festést....az üregvédelmet kasztnis barátom csinálja.

én arra gondolok, hogy azok is belelógnak a küszöb üregébe.

Jól gondolod :D

Link to comment
Megosztás:

Novy cartárs már meg is válaszolta helyettem...Mit jelent az a Tb??? :rolleyes: Nem emlékszel hogy én mennyit mondtam anyagal, mosással együtt?? ;) :D Csak mert igen kevesülöm a 13ezret....Mondjuk ha nem muszáj üregvédelmet én se nagyon válalok(fényezők többsége), csak mosást, és festést....az üregvédelmet kasztnis barátom csinálja.

Szia Alex!

:blink: Hát be vallom töredelmesen, hogy én sem emlékszem mi mennyit beszéltünk a vasra, de azzal a bitumenes basszal dolgozik a srác, az üregeket meg kifujkálom én majd. Ő mondta az árat, én meg vidám voltam tőle, fütött garázsban, első este mosás, másnap reggel fújás, de mivel szabin lesz, csak következő nap reggel hozom el a vasat, addig is melegedjen nála :lol: (talán 20 magaságában voltunk alváz+mosás, de ez nem fix, a memoriám sem a régi :D )

Link to comment
Megosztás:

Én most olyant hallottam, hogy fáradtolajjal töltötték ki a küszöböt, hogy ne rohadjon bellülről. Igaz ezt Dácián csinálták. :rolleyes:

pontosabban fáradt olaj+kátrány, vagy szurok :D

nekünk a Wareszon volt azzal kikenve, ott ugyan rozsda nem fogott.

üregvédelemre tökéletes, csak el kell juttatni mindenhova...

az ilyen ujfajta üregvédelmis haboknak,anyagoknak ha jol tudom, van egy mászási tulajdonsága, ezért jobb, ettől a házi kencétől.

igazából, ami küszöböket én láttam lebontva... abban egy gumicsövet előre lehetett tolni hátulról, és egy szórófejjel vidáman kiüregvédőzhetted az egész küszöböt... az ajtó adott, pofon egyszerű a dolog, ott még ecsetelni is lehet.

hátsó kerék mögött, ahol nekem is elkezdett pl rozsdásodni... ott van egy üreg, oda kellene nekem még juttatni vmit, mert gondolom mikor antenna nélkül jártunk vele, valamennyi víz csak bekerült ott, és lehet annak köszönhető volt az a rozsdafolt is.

megállítani nem állítja, de lelassítja annyira, hogy lehet soha se lesz gondom vele :blink:

tehát megállítja :lol:

Link to comment
Megosztás:

pontosabban fáradt olaj+kátrány, vagy szurok :lol:

nekünk a Wareszon volt azzal kikenve, ott ugyan rozsda nem fogott.

üregvédelemre tökéletes, csak el kell juttatni mindenhova...

az ilyen ujfajta üregvédelmis haboknak,anyagoknak ha jol tudom, van egy mászási tulajdonsága, ezért jobb, ettől a házi kencétől.

igazából, ami küszöböket én láttam lebontva... abban egy gumicsövet előre lehetett tolni hátulról, és egy szórófejjel vidáman kiüregvédőzhetted az egész küszöböt... az ajtó adott, pofon egyszerű a dolog, ott még ecsetelni is lehet.

hátsó kerék mögött, ahol nekem is elkezdett pl rozsdásodni... ott van egy üreg, oda kellene nekem még juttatni vmit, mert gondolom mikor antenna nélkül jártunk vele, valamennyi víz csak bekerült ott, és lehet annak köszönhető volt az a rozsdafolt is.

megállítani nem állítja, de lelassítja annyira, hogy lehet soha se lesz gondom vele :rolleyes:

tehát megállítja :blink:

Reménykedek benne, hogy nem kell küszöböt cserélnem, csak megfoltozni, egy-két helyen lehet benyomni csavarhúzóval.

Link to comment
Megosztás:

Reménykedek benne, hogy nem kell küszöböt cserélnem, csak megfoltozni, egy-két helyen lehet benyomni csavarhúzóval.

egyik haverom csak egy tenyérnyi lemezt tett oda, és azóta is jár vel, az uj festést se dobta le a rozsda :blink:

nem kell rögtön negyed autót tenni, mint a hátsó ívnél.

Das lautet sich so: síbedáhh (olyan lágy, suhogós h....)

Tolótető....

Komolyan miért okoz gondot az üregelés a karosszériásoknak? Sok a munka vele, vagy macerás?

hát...

pl az ajtó üregelésnél szedd le akárpitokat, ilyen időben... eltöri micsinál???

a küszöböt igazából szerintem nem lenne sok idő...

ahol mi szoktuk festetni kimondottan F astráról mondta a csákó, hogy ő az aljához nem nyúl, csak peremeknél, és az üregeket keni ki....és nemhiszem,hogy sok munka lnne, mert grátisba csinálta volna, amiért elhúzódott az egyik festés, de egy másik festésbe beszámolta inkább :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

egyik haverom csak egy tenyérnyi lemezt tett oda, és azóta is jár vel, az uj festést se dobta le a rozsda :blink:

nem kell rögtön negyed autót tenni, mint a hátsó ívnél.

Hát szerintem most a hátsó ívnél sem lesz negyedelés. Vagy nem tudom, gondolom a fényezésnek amúgy is annyi, ha nekiállok foltozni, akkor meg már tökmindegy. Kicsit félek a negyed-cserétől de az tuti, hogy az lenne a végleges megoldás. Meg rugótányérok, taposólemez, meg van egy kis lyuk a pótkerék alatt de azt betömtem epokittel.:

257871.jpg

Kukucs! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem most a hátsó ívnél sem lesz negyedelés. Vagy nem tudom, gondolom a fényezésnek amúgy is annyi, ha nekiállok foltozni, akkor meg már tökmindegy. Kicsit félek a negyed-cserétől de az tuti, hogy az lenne a végleges megoldás. Meg rugótányérok, taposólemez, meg van egy kis lyuk a pótkerék alatt de azt betömtem epokittel.:

Kukucs! :blink:

ez a kép am hol van, hogy ilyen tiszta a lemez?

negyedcserét nem kezdésképpen szokták csinálni egyébként :rolleyes:

kipufogónál hétfőn én is meglepődtem, hogy ez mégse olyan könnyen megyen, mint azt én elgondoltam, de végülis megoldottuk, rem tartós lesz.

Link to comment
Megosztás:

ez a kép am hol van, hogy ilyen tiszta a lemez?

negyedcserét nem kezdésképpen szokták csinálni egyébként :rolleyes:

kipufogónál hétfőn én is meglepődtem, hogy ez mégse olyan könnyen megyen, mint azt én elgondoltam, de végülis megoldottuk, rem tartós lesz.

Írtam, a pótkerék alatt egy kis rozsdafolt volt, de addíg kapartam-csiszoltam , amíg ki nem lyukadt. Most a műszakin tényleg végigböködik a kasztnit? Ha dobbetétem van hogyan férnek a kerékjárathoz, a tanknyílás felett?

Link to comment
Megosztás:

Írtam, a pótkerék alatt egy kis rozsdafolt volt, de addíg kapartam-csiszoltam , amíg ki nem lyukadt. Most a műszakin tényleg végigböködik a kasztnit? Ha dobbetétem van hogyan férnek a kerékjárathoz, a tanknyílás felett?

hát...

szerintem nem böködik körbe, nekem egyet se böködtek, pedig vagy 30at biztos vittem műszakiztatni

nagyon ne lászódjon, és annyi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.