Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Köszi a segítséget Zotya, de nekem ezzel az ütéssel még mindíg nem áll helyre a rend, és a hézeg ugyan úgy ott van az idom és a burkolat közt sajna. De ezzel a tükör kipattintásos modszerrel megprobálom ma ismét a helyére tenni, van egy olyan érzésem, hogy a fülek hajoltak el rajta sajna ^_^

Szia!

Én mikor a bicajost csaptam el, nekem is be/le hajlott a tükröm. Visszarakni rendesen máshogy nem lehet, csak ha lecsavarozod a csipogók felöl az egész tükröt. És asztalon összerakod. És ott is nehéz, én is majd fél órát szenvedtem vele. A hátsó burkolatot leszedni fültörés nélkül, szerintem lehetetlen. De pillanatragaccsal jól ragasztható. Szerintem a fülek nem tudnak elhajlani, legalábbis nálam nagy pofont kaptak, de nem sérült.

Link to comment
Megosztás:

A tank tetejéről induló szellőzőcső megy be nekem a betöltőcsonkon allulra, a felső vékony cső az egy hurok után megy előre, gondolom vagy a motorhoz, vagy a szénszűrőhöz. De mivel én már vagy 3X levettem a tankot, az sem 100% hogy az enyém jól van. Mondjuk nekem nins a tankban sem vákum, sem túlnyomás.

Nos nekm is így van,mióta kicseréltem a tankot azóta nincs meg a szelőztetése mivel az előzö tank tetje olyan volt mint a szita az megoldotta a tágulásbol erdő nyomáskülömbséget. Mivel most zárt a rendszer nyomás ill. vákum van benne. A szénszürőböl jön egy cső a motor fele azt hova kell kötni mivel most találtam meg

és csak elvan sütve a cső vége tanácstalan vok?

Link to comment
Megosztás:

Nos nekm is így van,mióta kicseréltem a tankot azóta nincs meg a szelőztetése mivel az előzö tank tetje olyan volt mint a szita az megoldotta a tágulásbol erdő nyomáskülömbséget. Mivel most zárt a rendszer nyomás ill. vákum van benne. A szénszürőböl jön egy cső a motor fele azt hova kell kötni mivel most találtam meg

és csak elvan sütve a cső vége tanácstalan vok?

Nem az amelyik csak úgy le van lógatva a motortérben a végén olyan tányérszerű kiszélesedés?

Link to comment
Megosztás:

Dobjál róla képet, aztán egy típustárs megmondja hova kell mennie.

Nos itt vanna a képek:Visit My Website ez a cső jön a szénszürőböl,Csatlakozók a kiegyenlítő tartály alóol jönek elő:Visit My WebsiteVisit My Website,

Az utolsó a map szenzornál van:Visit My Website, egyik csatlakozonak sincs párja amibe bedugjam.

Ezzel mi a teendő csere:Visit My Website Visit My Website, lehet csak a felső gumi részét kapni?

Link to comment
Megosztás:

Nos itt vanna a képek:Visit My Website ez a cső jön a szénszürőböl,Csatlakozók a kiegyenlítő tartály alóol jönek elő:Visit My WebsiteVisit My Website,

Az utolsó a map szenzornál van:Visit My Website, egyik csatlakozonak sincs párja amibe bedugjam.

Ezzel mi a teendő csere:Visit My Website Visit My Website, lehet csak a felső gumi részét kapni?

Ezek a check controll csatlakozói. A szilenteket meg jobb lesz minél előbb cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Caravanhoz lehet kapni a hátsó kerékjáratba műanyag betétet? Annyira zavar, hogy a kerék televeri ganéval az üzemanyag csöveket

Nekem pont most lakatolják a hátsó kerekek környékét. Mondtam is a szerelőnek, hogy veszek majd bele műanyag dobbetétet és berakhatná. Ő erre azt válaszolta, hogy nem túl jó ötlet szétfúrni azt, amit épp most megcsinált. Tényleg fúrni kell a kasznit a felrakásához?

Link to comment
Megosztás:

Nekem pont most lakatolják a hátsó kerekek környékét. Mondtam is a szerelőnek, hogy veszek majd bele műanyag dobbetétet és berakhatná. Ő erre azt válaszolta, hogy nem túl jó ötlet szétfúrni azt, amit épp most megcsinált. Tényleg fúrni kell a kasznit a felrakásához?

Egy lyuk. És akkor mi van? Le lehet kezelni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem pont most lakatolják a hátsó kerekek környékét. Mondtam is a szerelőnek, hogy veszek majd bele műanyag dobbetétet és berakhatná. Ő erre azt válaszolta, hogy nem túl jó ötlet szétfúrni azt, amit épp most megcsinált. Tényleg fúrni kell a kasznit a felrakásához?

Persze nem túl jó ötlet, csak betét nélkül felbacca a sarat a beöntőcsövekhez, ott szépen megül vagy 3-4 kiló, és állandóan nedvesen tartja a lemezt. Aztán ha a szaki nem volt alapos a lekezelésben, pár év mulva mehetsz vissza hozzá. Akkor hegesztessél bele a kasztniba vele pár csavart kilógatva, és nem kell fúrni semmit. ^_^

Link to comment
Megosztás:

Persze nem túl jó ötlet, csak betét nélkül felbacca a sarat a beöntőcsövekhez, ott szépen megül vagy 3-4 kiló, és állandóan nedvesen tartja a lemezt. Aztán ha a szaki nem volt alapos a lekezelésben, pár év mulva mehetsz vissza hozzá. Akkor hegesztessél bele a kasztniba vele pár csavart kilógatva, és nem kell fúrni semmit. :D

Pár csavart kilógatva???? ^_^ Ááá zotya barátom....nem egyszerűbb kifúrni? Egy kis foszfát, meg alvázvédő és kész, passz :D

Link to comment
Megosztás:

Pár csavart kilógatva???? :D Ááá zotya barátom....nem egyszerűbb kifúrni? Egy kis foszfát, meg alvázvédő és kész, passz :D

Nekem is kéne vennem.Meg guberálnom kell bal első sárfogó gumit is,mert anélkül vettem.

A külső fele megvan kasznilag,már csak fényezésre áhítozom...

Alex Car-társat majd keresem ez ügyben ^_^

Link to comment
Megosztás:

Persze nem túl jó ötlet, csak betét nélkül felbacca a sarat a beöntőcsövekhez, ott szépen megül vagy 3-4 kiló, és állandóan nedvesen tartja a lemezt. Aztán ha a szaki nem volt alapos a lekezelésben, pár év mulva mehetsz vissza hozzá. Akkor hegesztessél bele a kasztniba vele pár csavart kilógatva, és nem kell fúrni semmit. ^_^

Pont emiatt ment el fél napunk a tankbeöntőre, mert úgy szét volt rohadva...

Érdemes kitüntett figyelemmel lekezelni a beöntőcsövek környékét.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.