Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha belefogsz ilyenekbe, akkor szebb eltütetve, de én úgyérzem, hogy egy ezrest megér az, hogy ne ez a gagyi sárga színű legyen, hanem szép füstös :D

Másikon, ami ugyan olyan mint a tiéd volt, azon is fehér van, de azon is szebben mutat a füstös :)

Lehet , hogy jól néz ki. Nekem is sárga volt most fehér van már jó ideje. Az elsők között volt amit kicseréltem. :D Nem tom 600ft lehetett a 2fehér index lehet annyise. Pár száz ft volt...

Elküldve
Lehet , hogy jól néz ki. Nekem is sárga volt most fehér van már jó ideje. Az elsők között volt amit kicseréltem. :D Nem tom 600ft lehetett a 2fehér index lehet annyise. Pár száz ft volt...

a fehér olcsóbb

Elküldve

Sziasztok

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a gsi hűtőmaszk belső fele ahol a rács van milyen széles ,mekkora pereme van? (Teljes szélesség érdekelne engem a belső felétől a külső széléig)

Köszi

Elküldve

Gsi géptető felrakása után az normális, hogy a rugós zárszerkezet nem pontosan illeszkedik az alatta levő kereszttartó lukába? Kicsit mellé esik a luknak és kissé megfeszül lecsukás után. Ezért picit furán áll az egyik oldalon, nem illeszkedik a sárhányó vonalához. Mit lehet ezzel csinálni? :D

Elküldve
Gsi géptető felrakása után az normális, hogy a rugós zárszerkezet nem pontosan illeszkedik az alatta levő kereszttartó lukába? Kicsit mellé esik a luknak és kissé megfeszül lecsukás után. Ezért picit furán áll az egyik oldalon, nem illeszkedik a sárhányó vonalához. Mit lehet ezzel csinálni? :D

Akkor valszeg ferdén van feltéve.

Elküldve
De amúgy lehet állítani magán a rugós biszbaszon is.

Viszont az nem segít azon, hogy nem jó a sárvédőnél. A sárhányó ugye a szarpofozó ott alul... :D

Elküldve
Viszont az nem segít azon, hogy nem jó a sárvédőnél. A sárhányó ugye a szarpofozó ott alul... :D

Ha ferdén van felrakva, akkor a szévédőnél is bibisnek kellene lennie, erről nem beszélt emberünk, egy darabig el lehet játszani egyedül a beállítással :D

Elküldve
De amúgy lehet állítani magán a rugós biszbaszon is.

Maga a rugós basz is másképp néz ki. De szerintem fix középen van mindkettőn. Pár milliméterrel tényleg ferdén áll, de a zsanérnál mennyit lehet állítani rajta? (nem én raktam fel, ezért nem tudom) Ott is fixek a csavarhelyek, nem?

Elküldve
Maga a rugós basz is másképp néz ki. De szerintem fix középen van mindkettőn. Pár milliméterrel tényleg ferdén áll, de a zsanérnál mennyit lehet állítani rajta? (nem én raktam fel, ezért nem tudom) Ott is fixek a csavarhelyek, nem?

Ha jól emlékszem a zsanérnál is lehet ám elcsalni egy kicsit...

Elküldve
Errantnak is letört a műanyag cső része, pedig nálam még semmi baja nem volt. :D

Lurdy power, és minden időben tart :)

Gsi géptető felrakása után az normális, hogy a rugós zárszerkezet nem pontosan illeszkedik az alatta levő kereszttartó lukába? Kicsit mellé esik a luknak és kissé megfeszül lecsukás után. Ezért picit furán áll az egyik oldalon, nem illeszkedik a sárhányó vonalához. Mit lehet ezzel csinálni? :D

Tudnád mennyit lakatoltuk Errant autójának az elejét B) Egyrész a zsanérnál lehet játszani vele sokat, viszont hogy ez rendesen felmenjen elég fontos szempont hogy a tető, és az autó is rendben legyen, mert ha valamelyik koccos volt (kár csak egy kicsit is, és aztán a "helyére" lett hajlítgatva, akkor legózhatsz vele egy darabig. A zárhíd is tuti legyen, meg a tető is, vagy ha valamelyik már nem százas, akkor a rugós vackot az elején, tudok forgatni, meg hajlítgani, hogy jobban beletaláljon. Jó játék, de össze lehet pofozni, akár egy teszkó-parkolóban is :D

Elküldve
Tudnád mennyit lakatoltuk Errant autójának az elejét :D Egyrész a zsanérnál lehet játszani vele sokat, viszont hogy ez rendesen felmenjen elég fontos szempont hogy a tető, és az autó is rendben legyen, mert ha valamelyik koccos volt (kár csak egy kicsit is, és aztán a "helyére" lett hajlítgatva, akkor legózhatsz vele egy darabig. A zárhíd is tuti legyen, meg a tető is, vagy ha valamelyik már nem százas, akkor a rugós vackot az elején, tudok forgatni, meg hajlítgani, hogy jobban beletaláljon. Jó játék, de össze lehet pofozni, akár egy teszkó-parkolóban is :)

Oké. Köszi B) Holnap megpróbálom helyére tolni, ha nem megy akkor majd valamelyik műhelybe elviszem. :D Egyébként az egyik első elem már cserélve lett, a géptető meg bontott, szóval ki tudja mi a baj.

Elküldve
Oké. Köszi :) Holnap megpróbálom helyére tolni, ha nem megy akkor majd valamelyik műhelybe elviszem. :D Egyébként az egyik első elem már cserélve lett, a géptető meg bontott, szóval ki tudja mi a baj.

Össze kell hajtogatni őket, egymáshoz, mert mind a kettő jó volt a sajátjával, de így csere-bere után már a legritkább esetben szokott B). A zsanérnál, ha a csavarokat fellazítod, tudod tologatni előre-hátra. laza csavarokkal próbáld meg belőni hogy hol lenne jó, és aztán alig megemelve a tetőt, meghúzni mind a két oldalon, legalább 1-1 csavarral. Utána, ha már nem mozdul el, meg tudod húzni rendesen, felnyítva :D

Elküldve
Maga a rugós basz is másképp néz ki. De szerintem fix középen van mindkettőn. Pár milliméterrel tényleg ferdén áll, de a zsanérnál mennyit lehet állítani rajta? (nem én raktam fel, ezért nem tudom) Ott is fixek a csavarhelyek, nem?

A hosszát ugye alapból lehet állítani csavarral, meg a gumi ütközőkkel, hogy ne lötyögjön zárt helyzetben, oldalra meg simán lehet feszíteni annyit enged a lemez. De először tényleg a zsanéroknál lődd be. Kicsit szar, mert ha meglazítod egyből mozdul, de játszani kell vele.

Elküldve
A hosszát ugye alapból lehet állítani csavarral, meg a gumi ütközőkkel, hogy ne lötyögjön zárt helyzetben, oldalra meg simán lehet feszíteni annyit enged a lemez. De először tényleg a zsanéroknál lődd be. Kicsit szar, mert ha meglazítod egyből mozdul, de játszani kell vele.

Na, ma játszottam vele egy kicsit. Hát egy fokkal jobb lett, de összességében elég lehangoló az eredmény. :D Tulajdonképpen semmi sincs vonalban az elején. A sárvédők, a géptető, a hűtőmaszk, a löki mind össze-vissza áll. Jobb lesz asszem szakemberre bízni a dolgot. :D

Elküldve
Na, ma játszottam vele egy kicsit. Hát egy fokkal jobb lett, de összességében elég lehangoló az eredmény. :D Tulajdonképpen semmi sincs vonalban az elején. A sárvédők, a géptető, a hűtőmaszk, a löki mind össze-vissza áll. Jobb lesz asszem szakemberre bízni a dolgot. :D

Ezzel kellett volna kezdeni!

Elküldve
A hátsó ajtóról, hogy lehet leszerelni azt a müanyag bizbaszt, amire a rendszámtartó van felcsavarozva?

Egyszerűen lekel cibálni mert patentos . Leg célszerűbb nap által átmelegedett állapotban mert akkor nem törik el semmi műanyag .

Elküldve
Halihó!

Segítsetek nekem lécci. Ilyen lököshöz:

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1456015416

Honnan szedjek rendszámtábla világítást? Komplett kéne és ahogy a mellékelt ábra mutatja 2db.

Ugye nem kell felhivnom Irmscher papát? :D

Köszi!

Ha szerencséd van, akkor caravané jó bele. Ha nincs, akkor meg gsi vagy calibra. 5e/db :D

Amúgy remélem ilyen összegekért megvetted az egész készletet... :D

Elküldve
Ha szerencséd van, akkor caravané jó bele. Ha nincs, akkor meg gsi vagy calibra. 5e/db :D

Amúgy remélem ilyen összegekért megvetted az egész készletet... :D

Hát a készlet az első és hátsó lökössel kimerül, az elsőt elvitték. Mondjuk az nem is tetszett.

Elküldve
gsi küszöb nagyon trógerül néz ki az ajtópanelok nélkül?

Elégéé főleg hátul mert ott szélesedik ki eléggé. ÉS ugy elég buta...

Pont a héten biznicoltam egyet azt már faragom is és hát látszik hogy ajtópanel nélkül kaka....

Elküldve
Elégéé főleg hátul mert ott szélesedik ki eléggé. ÉS ugy elég buta...

Pont a héten biznicoltam egyet azt már faragom is és hát látszik hogy ajtópanel nélkül kaka....

mivel fogod felrakni?? gyárilag patentos az is, de nem akarnám furkálni az ajtót meg ilyenek...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.