Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

G astrábához nem létezik középső könyöktámasz elöl? lécci ne röhögjetek ki nagyon....

Gyári nincs hozzá sajna :lol: , viszont nekem mindkét G Astrámban volt, illetve van.

Az elsőben egy Rati gyártmány volt, ami a kézifék mögötti 'pohártartó' részbe ült bele, full esztétikusan be lehetett tenni és pont ehhez a tipushoz való, színre is passzolt. Ennek a gyártása megszűnt ;) , helyette egy felhajtható, tologatható Armstert lehet kapni. Ez kényelmesebb, minden állítható rajta, viszont nem lehet annyira szépen berakni, látszik rajta, hogy nem gyári darab. Meg kell fúrni oldalról a műanyag kardánboxot. Ez van most nekem. Nem rossz egyébként, lehet hanyagul vezetni :lol:

Az ára mindkét típusnak 12-13 körül mozog. Kapható az opel kereskedőknél is, illetve neten rendelhető (totalcar, nefelejts)

Szerintem praktikus dolog. Van még arany áron Kamei is, de az bőven 20 felett és nem hiszem, hogy fullosabb.

Link to comment
Megosztás:

hali,

én is nagyon vacilálok a kocsivásárlással. Kombi kell mindenképp, s új autót fogok vásárolni.

A Toyota a szívem csücske, de egy barátomnak Astra G-je van és láttam egy Astra H kombit is és az sem rossz.Mivel nem értek a kocsikhoz túlságosan, tudna vki segíteni, h melyiket lenne érdemesebb megvenni? (Mindegyik jó autó, természetesen.) Ár/érték, tartósság, megbízhatóság, biztonság, ilyesmi. Az autót hosszútávra tervezem, nyúzni, persze hitelre, az elbizonytalanít, h állítólag az Astra G-t megszüntetik, a H szimpatikus és persze a Corolla is

A lényeg: Corolla Wagon - Astra G Caravan - Astra H Caravan

Ha vki objektíven (ha ez egyáltalán lehetséges ) összefoglalná az előnyöket, hátrányokat, hááááát, nagyon megköszönném.

Szal tanács kéne,pls, vagy csak pár gondolat, ami nekem valszeg nem jut eszembe.

Előre is köszönöm.

Ui.: A csomagtér nagyon fontos, mert gyakran szállítanék vele kutyákat -nagyobbakat-, ill., a biztonság is.

Link to comment
Megosztás:

toyotáról nem tudom mennyi infót tudunk adni :(

ja és nem kombi hanem caravan

alkatrész miért ne lenne? a 13 éves autómhoz is a "polcról" adtak 2 napja mindent

az hogy nagy vagy nem nagy te döntsd el....mérd le, keres katalógust...aztán meg mérj le egy nagykutyát, hogy befér e :D

sztem a fontosabb kérdés, hogy benzin vagy dizel?

Link to comment
Megosztás:

ha hosszútávra tervezel, akkor dízel

strapabíróbb, tovább eljársz vele

takarékosabb is és a mai dízelek már úgy mennek, mint a benzinesek

szóval újban szerintem csak és kizárólag dízel, már ha a keretbe belefér ;-)

hmmmm

szerintem ez egy picit árnyaltabb....a dizel ugye jóval drágább és a biztosjtása is magasabb -> de ez ugye attól függ milyen bónuszban vagy

sztem az 1.4-.16os nem eszik annyival többet (taposni nem lehet neki, mert nem birják a kutyák :() hogy feltétlenül megérje az olajkályha

és mostanában a dizel nem is olcsóbb mint a benya....és drágulás várható a dizelárakban :?

nagyon ragaszkodsz a 0 km-es autóhoz?

Link to comment
Megosztás:

tapasztalatból mondom neked, hogy anyám 1.4B astrája (2004. novemberi G, nem TP, 30e km) 8-9 körül eszik városban

és anyám nem tolja neki

a dízel meg ebben a kasztniban eszik max 7et, de akkor padlón mész

és az megy, az 1,4 meg nem, mert nincs nyomatéka

annyival meg nem magasabb a dízel biztosítása

nem az üzemanyag árak miatt jobb a dízel, hanem a fogyasztása miatt

jóval 1,4-1,6 alatt van

példa: anyám egy tankkal elmegy olyan 600 km-t, apám (C Corsa, 1,7DTI, 230e km!, bár könnyebb autó) kb. 800-at

ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy amíg az egyikbe 3x tankolsz, addig a másikba már 4x

az pedig ~13e forint ;-)

Link to comment
Megosztás:

kiforottabb futómű, kormányzás, beltér, stb

egy csomó újítás, ami a G-ben már nem az (vagy akkor sem volt az)

már több, mint egy éve van H, tehát már nem első-szériás, gyerekbetegségekkel küszködő modellt kapsz

de ha nem feltétlenül fontos számodra az, hogy ÚJ legyen, akkor a G-vel is jól jársz

megbízható és jó autó

Link to comment
Megosztás:

Bocsi kicsit off leszek de ezt szeretném elmesélni...

Eddig csak olvastam erről arról a magyarországi autókereskedelemről, de most megtapasztaltam a bőrömön. Reménykedtem abban, hogy ezek amiket hallunk olvasunk azért nem történnek meg mindenkivel, tény hogy feltűnően sok az ilyen negatív eset de hát na....

Szóval mindjárt az első tapasztalatom:

Kinéztem az autót netes hirdetés útján. Ez ráadásul egy olyan kereskedés, ami előtt nap mint nap elmegyek oda vissza, így már pár hete láttam is messziről az 1.6-os CDX felszereltségű 5 ajtós ezüstmetál Astrát. 2000-es évjárat 82.000 km.

No hát, rászántam magam bementem. Szimpatikus srác előreállt az autóval mert elég szorosan volt mellette a többi, motorház kinyit, lehet nézelődni. Kérdezem, hogy sérülés van-e. Hát a bal első ajtón van 3db 50ft-os nagyságú festék "kipattanás" de ezt ők megcsináltatják ha gondolom, nem probléma épphogy szépséghiba, valami megkarcolta. (karcnak nyoma sincs) Nos a gyári fényezés nem pattanik le egy karosszériáról így gletteléssel!!! együtt :( . Nem vitatkoztam.

Mondom van-e szervízkönyv. ÁÁÁÁ hát hova gondolok én....ilyen hülyeséget, 5 éves autónak minek szervízkönyv? Az csak addig kell amíg garanciás az autó. Nem vitatkoztam.

Az autó mellett állt egy teljesen ugyanilyen astra sedan 2000-es évj 75.000km de csak 1.4-es felszereltsége viszont ugyanaz. az ára 200ezerrel több volt mint az 1.6-osnak. Kérdem hogy mi az oka? Természetesen az 1.4-es mindíg drágább mint az 1.6-os ... volt a válasz... mert azt jobban keresik. Majd később kértünk eurotaxot mindkét autóra az 1.4-esnek 200-al kevesebb volt. Nem vitatkoztam.

A bőr kormány feltűnően kopott volt, a magyarázat, hogy a bőr nagyon kopik...Nem vitatkoztam

Megnéztem a forgalmit ... Az autónak egy kft a tulajdonosa... mondom ez céges autó???? ...jaa hát igen de csak 1 ember használta és alig ment vele... Na itt kezdtem már kiakadni... Ugyanis én is járok céges kocsikkal és ha nekem az lenne, akkor a WC_re is azzal mennék. Mondom is a srácnak, hogy céges autóban nem hiszem, hogy 81.000 km van. Erre a válasz, hogy na és ha több van benne mi van akkor?!...

Elbúcsúztam és eljöttem.

Azt hallottam, hogy a fedélzeti számítógépből ki lehet olvasni a valós menetteljesítményt, ezt fizikailag nem lehet törölni sem, komplett computer cserével lehet csak megoldani de az meg nem igazán érné meg a manipulációt... Igaz ez?

Link to comment
Megosztás:

Egy jó pontot azért adok. Ezt tényleg elfelejtettem mondani...

A srác minden további nélkül benne volt, hogy elvigyük az autót egy márkaszervízbe átvizsgálásra. Kérjek időpontot a szervízbe és már mehetünk is. De azért óvatosan le akart róla beszélni, hogy ugyse kapok mostanában időpontot, inkább hívjak ide egy haver szerelőt

Link to comment
Megosztás:

Egy jó pontot azért adok. Ezt tényleg elfelejtettem mondani...

A srác minden további nélkül benne volt, hogy elvigyük az autót egy márkaszervízbe átvizsgálásra. Kérjek időpontot a szervízbe és már mehetünk is. De azért óvatosan le akart róla beszélni, hogy ugyse kapok mostanában időpontot, inkább hívjak ide egy haver szerelőt

Akinek éppen van tech2-je, és vágja a témát.Itt kecskeméten az a módi a márkakereskedésben, hogy idős bácsi volt a tulaja, és azért ilyen szép, és ez a szegény kisnyugdíjas beletekert az 1.6-os Astrába 140e.kmt.Kicsit később mentem, és újra érdeklődtem de már B Corsa után, és nem fogod kitalálni, az is idős bácsijé volt.Bááázzzz.Ezek teljesen hülyére veszik az embert. :? :? :evil:

Link to comment
Megosztás:

Arra tudtok mondani vmit, h a H annyival jobb-e, amennyivel drágább a Classic II-nél?

Sztem klasszisokkal jobb a H. Nem azért mert nekem az van (véletlenül sikerült H-t venni, amikor G-t kerestem :D , de ez másik történet, egy másik alkalommal elmondom..ha érdekel egyálatlán vkit.), hanem mert tényleg kiforrottabb.

Azt hiszem a kapaszkodókon kívül minden új fejlesztés benne.

Tehát:

Apósék most vettek egy Classic 2-t (tiszta opi ez a család :( ),

Sztem a futóműve régi, a fékek már jobbak mint a G-n (cégnél még most is hajtok G-t így tudok hasonlítani), motor twinport (ez akkor nyilván ua.),

ülések a régiek, pedig a H ülései mérföldekre vannak bizonyos V betűs márka előtt is (nekem jobb ha nem szúrja a s*ggem a deszka :mrgreen: ) ezérrrr bocsika VW.

tovább: kormány, beltér ergonómikusabb.

Egyébként + csak ülj be és érezd. Pohártartót kivéve (mert az amúgy is ki van véve :D )hibátlan.

hirtelen ennyi jutott - mint nem szakértőnek - eszembe...

meg kicsit lehet h. kusza is, de majd kibogozod :wink:

konklúzió: vegyél H-t mert amikor majd le akarod cserélni egy "I" astrára majd legalább nem szidod magad, hogy milyen keveset akarnak adni érte...

Link to comment
Megosztás:

Dio, ASTRA H társ!

Milyen motor van benne?

Nekem 1,4, az autóval meg vagyok elégedve. De új korától van egy probléma.

Szerintem nagyon bejön a motor remegés az utastérbe (kormány seb.váltó, pedál) Maga a motor is remeg, különösen. ha megy a ventillátor. Minden laikus és nem laikus érzi, csak a szervízben nem. Szerintük ez normális, de a 11 éves F Astra sem remegett így. Lehet, hogy én vagyok háklis, de mégiscsak több, mint 4 milla volt a kicsike. Mi a tapasztalatod? Öt szervízben már voltam, de mindenki csak hümmög....

Link to comment
Megosztás:

Kedves bátyámnak van egy cordobája akkor vette amikor piacra dobták a legújabb típust, az első fél év azzal telt, hogy hetente járt szervízbe. A csomagtartó zár folyamatosan kiakadt ...típushiba... kicserélték párszor, és azóta módosítottak a konstrukción. Aztán furcsa zajok a motorból, természetesen a szervízben a szerelők ezt nem hallják, és még sorolhatnám...

Egy teljesen új konstrukciónak óhatatlanul vannak gyerekbetegségei ami miatt visszahívják egyik másik szériát, vagy típushibás konstrukciókat újrafejlesztgetnek, és az újak már azzal jönnek ki.

Nos a G-nek már van 7 éve, hogy többszázezren belehajtottak már többmilliárd kilométert, A H-nak nincs... nekem ez az egy bajom van csak a H-val :-(

Link to comment
Megosztás:

Amúgy ha jobban megnézem azonos évjáratú autóknál azonos a futásteljesítmény. pl egy kereskedőnél megnézem a 2000-es autókat 75-85ezer km között vannak.

pl egy bp-i márkaszervíz használtautói között van 4db 2003-as G astra teljesen ugyanaz a felszereltség ugyanaz az ár és rendre 40ezer km van mind a négyben párszáz km különbséggel.

De ha jobban végignézem pl a 2004-esekben 20-ezer környéke

Ki a francot néznek hülyének???

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.