Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

lhausel

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    9
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Lakhely
    Győr

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Astra J ST 2.0CDTI
  • Város
    Gönyű

Legutóbbi látogatók

749 profile views

lhausel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia! Szerintem csak nem lett körültekintően letakarítva olajcsere utan az autó. Biztos vegigcsöpögött az olaj pár alkatrészen a szűrő kivételekor vagy az olajbeöntėskor. Egy féktisztitóspray és egy rongy higeden meg fogja oldani. Üdv Laci
  2. Hát a használt gumi tényleg nagy lutri. A felni se sokkal szerencsésebb. 3-at fizet 4-et vihet akcióban az új felnit ki lehet fogni átszámolva 7-8 ezerért/db . Használtan úgy 5 körül kapnál szép állapotút, ha szerencséd van. Ha gatyit veszel 3-4ért, azt mire lefesteted, meg kikalapálják megint olyan 6-7 körül jársz. Gumiból szintén ez a helyzet. Lehet olcsón kifogni jónak tűnő gumit, de ha megnézed mikor gyártották, gyakran nem hiszel a szemednek. Elöregednek, megkeményednek stb. :shock: Mennyit mész télen? Ha csak 3-4 ezret vegyél új Barumot, azt is ki lehet ilyenkor fogni jó áron. Én győri vagyok, itt van egy nagyon korrekt gumis. Komlett cuccot ebben a méretben újan olyan 60-70-ből ki lehet hozni. (www.marosigumi.hu) Mindíg van akciójuk, családias hely, nagyon korrekt csapattal. Nekem még acél felnim van, erre huzatom fel a tavaly vett Semperit téligumikat, és ha kifogok most akciósan alufelnit náluk, akkor rá is rakatom a nyárigumikat majd. A használt gumi tényleg lutri. :-$
  3. Gyári nincs hozzá sajna :lol: , viszont nekem mindkét G Astrámban volt, illetve van. Az elsőben egy Rati gyártmány volt, ami a kézifék mögötti 'pohártartó' részbe ült bele, full esztétikusan be lehetett tenni és pont ehhez a tipushoz való, színre is passzolt. Ennek a gyártása megszűnt ;) , helyette egy felhajtható, tologatható Armstert lehet kapni. Ez kényelmesebb, minden állítható rajta, viszont nem lehet annyira szépen berakni, látszik rajta, hogy nem gyári darab. Meg kell fúrni oldalról a műanyag kardánboxot. Ez van most nekem. Nem rossz egyébként, lehet hanyagul vezetni :lol: Az ára mindkét típusnak 12-13 körül mozog. Kapható az opel kereskedőknél is, illetve neten rendelhető (totalcar, nefelejts) Szerintem praktikus dolog. Van még arany áron Kamei is, de az bőven 20 felett és nem hiszem, hogy fullosabb.
  4. Nekem volt alkalmam fél évig új Cordobát is vezetni és annak sokkal sokkal keményebb a futóműve. A hátsó ülésen utazóknak a vesekövét simán porrá tudta zúzni. ;) Volt francia autóm is, 206-os, na ahhoz képest azért keményebb az astra. Érdekes hogy az előző 3 ajtós G-mnek lágyabb rugózása volt mint a mostani Classic2-nek. :oops:
  5. Hali Jana! Az első G Astrámba én is utólag rakattam bele SPAL ablakemelőt és meg tudták oldani, hogy a gyári helyre menjenek a fogantyúba. Egy szépséghibája volt a dolognak, külön oldalra ment a jobb és bal. Tehát az én felemen csak a saját ablakomat tudtam fel és le húzni, viszont esztétikusabb volt mint egy középkonzoli kapcsoló. Soha nem volt gondom a SPAL cuccal, a Delux verziót kell kérni mert az erősebb és nem lesz baj vele.
  6. Telo! Ha igazán szép alufelni szeretnél a gépre akkor nézd meg ezt: MIM Cortina+ (Árban nem sokkal több) http://www.alufelni.info/mim/ :shock: Nekem is G Astrám van és ha felni lesz rajt jövőre, akkor tuti ilyen lesz. Láttam már Astrán ilyet és nagyon tutin mutat. :wink:
  7. Idén áprilisban vettem át a Classic 2-őt és nem volt polc a kesztyűtartóba. Az előző gépembe még volt, ebbe már nem jutott. Ez nem egyedi eset, mert a móri szalonban álló G astrák közül egyikben sem volt. Elmentem más szalonokba is győrbe és láss csodát azokból is kispórolták. Mennyi lehet bele utólag? Csak azétért hiányzik, mert a nagy opelkás atlasz lenntre nem fér be, a polcon meg nagyon tuti volt. Hiányzik :(
  8. lhausel

    Fogyasztás

    Hali mindenkinek! Először az előző autómról. Opel Astra G Viva 1,2, 75LE, alap, 3 ajtó stb. 2003 decemberében vásároltam és idén áprilisban adtam el kb. 23.000 km-rel. Átlagfogyszatásom 6,5-7 literre jött ki úgy, hogy szerettem néha nyomni a gázpedált. Nagyon meg voltam elégedve vele, mert nem sok különbséget lehet észrevenni az 1,2 és az egyel nagyobb 1,4 között. Magas fordulaton nagyon ment a gép, családi autónak tökéletes. Nem igaz az, hogy öreg bácsikáknak, nyugdíjasoknak való, mert ha kellett ment is. Most egy 5 ajtós Classic2-öt vettem 1,4-es Twinport mocival. Ennek a fogysztása dettó ugyanaz mint az 1,2-esé volt, aminek nagyon örülök. Ezt a fogyasztást klímával, tempós közlekedéssel tartja! Havonta átlagban 400km városi és 800km országuti távot megyek. Nagyon jól fogyaszt ez az új motor, bár a teljesítménykülönbség a kisebb és e között nem számottevő, de azért picit érezhető.
  9. :( Nekem egy lassan 3-3,5 hónapos Classic 2-őm van és már ennyi idő után is büdi lett a klíma, pegid használtam rendesen elhihetitek. A pollenszűrő kivétele az egy rémálom volt. Először azt sem tudtam mit bontsak meg. Nem lenne rossz egy olyan weblap, ahol képekkel illusztrált szerelési tanácsok vannak. Fordnál van ilyen és tetszene opelből is. Na mindegy. Sikerült kiszednem, de azért leizzadtam. Delphi cucc van benne, de miért is ne 3 hatlapfejű csavarral van berakva. Ráadásul 5-ös a fejnek a nagysága, amiből egy átlag "kezdő" szettben ugye naná, hogy nincs. Sikerült a klíma tisztítása, de a visszarakása a szűrőnek az megint nem volt leányálom. A csuklóm már nem is tudom hogy állt mire a helyére ment a pollenszűrő. Remélem hosszú ideig nem kell megint buherálni a kesztyűtartó mögötti környéket majd. Egyébként mindenki nyugodtan nekiállhat otthon is, csak olvassa el az itteni hozzászólásokat is figyelmesen, mert sok időt spórol magának.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.