Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
kormánykopásról meg annyit, hogy nekem is a teteje már tükörsima :(pedig tuti a km-ek száma

Mennyi km-nél?

Nekem 60+nál már el is kopott, kapott egy kormányvédőt, had kopjon az... jah és nem csúszik a kormányon eddig. :)

Elküldve
Mennyi km-nél?

Nekem 60+nál már el is kopott, kapott egy kormányvédőt, had kopjon az... jah és nem csúszik a kormányon eddig. :)

Érdekes ez a kormány. Én 65e-rel vettem a verdát, hibátlan volt a kormány.

80e körül már kopott volt a bal oldala. Biztos szarul fogom.

Most van benne 95e, de ha el akarnám adni, tuti nem hinnék el!

Elküldve
Érdekes ez a kormány. Én 65e-rel vettem a verdát, hibátlan volt a kormány.

80e körül már kopott volt a bal oldala. Biztos szarul fogom.

Most van benne 95e, de ha el akarnám adni, tuti nem hinnék el!

Lehet valami kormányvédő volt rajt. Nekem is a bal oldala kopott, mert ott fogom 1 kézzel a kormányt, az ajtón lévő könyöklőre könyökölve. A dudagombom is ott kopottabb, már kissé púpos.

Elküldve
Ez egy képrejtvény akar lenni?

Akkor megfejteném: piros rózsa. :D

(felteszem az úriember Rózsa Sándor akar lenni.)

Aki annak idején nagy telefonbetyár volt? :)

Elküldve
Nah az a nem jó, mert nem lehet észrevenni rajt, hogy hol van olajfogyás...

Én tavasszal 3 év után mostam meg okosan, de amúgy is áttörölgetem időnként, nem szeretem, ha koszos a motor.

Szebb is az (még ha csak te nézel is bele) mint ha úgy nézne ki,mint amibe belehánytak! :)

Előző autóm eladásánál az volt a problémája a leendő vevőnek hogy túl tiszta az autó!Mondta is a haverjának

rosszallóan hogy "jól lemosta,de még a műszerfal is le van szilikonozva!"Meg is említettem neki,hogy elviszem a város széli disznótelepre egy körre az autót,

mert látom ahhoz vannak szokva,de nem értette a célzást! :D

Elküldve
Szebb is az (még ha csak te nézel is bele) mint ha úgy nézne ki,mint amibe belehánytak! :)

Előző autóm eladásánál az volt a problémája a leendő vevőnek hogy túl tiszta az autó!Mondta is a haverjának

rosszallóan hogy "jól lemosta,de még a műszerfal is le van szilikonozva!"Meg is említettem neki,hogy elviszem a város széli disznótelepre egy körre az autót,

mert látom ahhoz vannak szokva,de nem értette a célzást! :D

Azért nem sprayzem, de nem szeretem, ha koszos. Tegnap lemostam megint kicsit alulról, ha veszek rá motorvédő burkolatot (de a motort, váltót a só már szépen megcsipkedte), illetve a rozsdásodó részeket a kocsi alján hammerite-val lekentem. Nem volt sok, csak pár szélen, meg pár hegesztés.

Elküldve
Azért nem sprayzem, de nem szeretem, ha koszos. Tegnap lemostam megint kicsit alulról, ha veszek rá motorvédő burkolatot (de a motort, váltót a só már szépen megcsipkedte), illetve a rozsdásodó részeket a kocsi alján hammerite-val lekentem. Nem volt sok, csak pár szélen, meg pár hegesztés.

A motorteret én sem sprayzem azért!Alúlról meg még soha nem mostam le egy autómat sem,(lehet nem ártana)de gép már télen igen!

Mostanában láttam 2-3 Caravant,aminek nagyon csúnyán elkezdett rozsdásodni a hűtőmaszk körül és a lámpa körüli részeken a fém!

A sok kőfelverődés,törve lehettek vagy számítsak rá hogy pár év múlva megkezdi nekünk is Astra? (10 éves) :)

Elküldve
Hát megnéztük...láttunk ilyet is...otthagytuk...

NEM a gyári GM akksi, NEM is a képen látható Varta akksi, hanem egy harmadik, valami Jászakku vagymi volt benne.

Persze az is lehet, hogy a GM akksit a pali megtartotta mikor beadta a kereskedésbe, mert még tök jó volt, belerakta a rossz Vartát (ezzel fotózták frissen) és kereskedő meg kénytelen volt rakni bele egy működőt, az lett a harmadik Jászakku. Beindították, 2.-3. próbálkozásra sikerült, szép, egyenletes hangja volt, klíma, minden elektromos cucc működött benne.

Hibakódot nem mutatott, fék-gázzal kivillogtattam , de csak folyamatosan villogott, tehát nincs tárolt nyavalyája.

Karcmentességet hagyjuk , a polírozás ellenére volt rajta rendesen, ami nem akkora gáz, csak akkor minek írják le ugye....?

A 89ekm mire odaértünk 93ekm lett, az 1,6milla meg 1,7 a kiírt papír szerint, bár azt mondták természetesen az olcsóbb, a netes ár a mérvadó. Még jó hogy!

Amúgy nem volt rajta semmi visszataszító, nagyjából egybe volt, törve vagy nem volt, vagy szépen megcsinálták, rétegmérő nem volt nálunk, 5évente 1x veszünk ótót :)

Ami mégis gáz volt nagyon, hogy (és itt az enyémhez hasonlítom, ami csak 3 hónappal fiatalabb és 46ekm van benne) a kormány valami iszonyat módon szét volt kopva és a pedálok is (kuplung, fék, a gáz talán annyira nem) le voltak taposva, mintázat alig maradt és a jobb széle, sarka szarrá kopva, taposva, azt nem is értettem, hogy lehet így vezetni...

Na ennyi kb, köszi a segítséget.

Helló érdekelne, hogy hogy tudom kivillogtatni a hiba kódot. Vásárlás előtt állok, ez is érdekelne. Ha esetleg lenne még hasonló hasznos tanácsod azt megköszönném.

Elküldve
Helló érdekelne, hogy hogy tudom kivillogtatni a hiba kódot. Vásárlás előtt állok, ez is érdekelne. Ha esetleg lenne még hasonló hasznos tanácsod azt megköszönném.

Gáz + fék, gyújtás ráad. 10 villanás az 0-t jelent. 4-es blokkokban villogja ki.

Elküldve
A motorteret én sem sprayzem azért!Alúlról meg még soha nem mostam le egy autómat sem,(lehet nem ártana)de gép már télen igen!

Mostanában láttam 2-3 Caravant,aminek nagyon csúnyán elkezdett rozsdásodni a hűtőmaszk körül és a lámpa körüli részeken a fém!

A sok kőfelverődés,törve lehettek vagy számítsak rá hogy pár év múlva megkezdi nekünk is Astra? (10 éves) :D

Én ezért használok javító festéket, ahol leveri, és észreveszem, a jó magyar utakon kapja a sok követ rendessen. Eddig még szélvédömet jól megusztam, csak 1 csinált bele kisebb krátert...javítatni nem kellett eddig. :)

Elküldve
Ez csak az elektromos gázpedálosra igaz.

Asszem 2001-től. (kb)

Ez igaz, amúgy másnam akkor az 5-6os lábat kell összekötni, és ráadnia gyújtást, s kivillogja.

obd2.gif

Elküldve

Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe.

Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is.

Elküldve
Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe.

Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is.

Általános vélekedés,hogy az 1,2 kevés a G Astrához ,de azért elmegy vele nyugisan. :D

Gázt-féket benyomod utána ráadod a gyújtást és a műszerfal bal oldalán elkezd villogni

egy sárga lámpicsek,annak a villogásait számolod.A kódok 4 számjegyűek,ismétli kétszer egymás után.

Egyes számjegyek között pici szünet van.A 10 villogás a nulla a többi értelemszerű.

Ha nincs tárolt hiba ,akkor csak úgy villog.

Ha eltéveszted a számolást,semmi baj leveszed a gyújtást és kezded előlről!

Elküldve
Köszönöm a válaszokat, kicsit tudatlanul állok ugyan a villogás ténye előtt, mert nem tudom minek a villogását kell nézzem :) 4-es periódusokat mondtál, tehát 2x4-et villog aztán 2 villogás. Ha többet vagy kevesebbet villan akkor mi a helyzet. Bocs a tudatlanságomért még nem volt Opelem. Ja a kiszemelt Astra 2002-es z12xe.

Hallottam illetve olvastam már jót is rosszat is az 1.2-es motorról tapasztalatokról a véleményeket szívesen meghallgatnám, elolvasnám. Köszi előre is.

A Z12 XE gyenge a 75Le-vel. Szüleim Corsajában már a Z12XEP 80Le van, corsába elég, de astrába a gyengébb 1.2 nagyon gyenge lenne. Corsa Z14XEP-vel olyan 'dinamikát' tud, mint az astra Z14XEP-vel. Én ha most vennék, akkor 1.6-ost, és kombit vennék.

Nem beszélve arról, hogy az 1.2-est a légkondi nagyon megfogja...

Elküldve
A Z12 XE gyenge a 75Le-vel. Szüleim Corsajában már a Z12XEP 80Le van, corsába elég, de astrába a gyengébb 1.2 nagyon gyenge lenne. Corsa Z14XEP-vel olyan 'dinamikát' tud, mint az astra Z14XEP-vel. Én ha most vennék, akkor 1.6-ost, és kombit vennék.

Nem beszélve arról, hogy az 1.2-est a légkondi nagyon megfogja...

Nekem még az 1.4-et is visszafogja a kondi. Mintha feldobnék egy utánfutót.

Mindenképp 1.6 felé kacsintgatnék.

Elküldve
Nekem még az 1.4-et is visszafogja a kondi. Mintha feldobnék egy utánfutót.

Mindenképp 1.6 felé kacsintgatnék.

Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas.

Elküldve
Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas.

Már Petőfi is megírta:"fényesebb a láncnál a szíj" :)

Elküldve
Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas.

Ez igaz, de asszem a szíj csereintervalluma 90e km.

3-4 évente belefér. Ennyit nekem megérne az a pár plussz paci.

Elküldve
Jah igaz az. Csak az 1.6-os motorral az a gondom, hogy szíjas. Csendesebb, de szervizigényesebb. Én a lánc híve vagyok, de tudom valaki meg inkább szíjas.

Ha lánc, akkor meg hátulkaparós legyen a járgány. Meg a moci hosszában beépítve.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.