Kennny Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 Hello, nekem lenne egy ojan problemam hogy nem muködik a tolatolampam miota valtot csereltem benne(F13), es az a kerdesem hogy hol talahato a kapcsolo, keresgelem mindenhol es nem talalom,amugy az auto egy Astra F Caravan 1.6(C16NZ) Elöre is koszönöm a valaszt. Szep estet!!
Laci4 Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 sziasztok olyan problémám lenne hogy az utastér ventilátor csak 3fokozatban megy 1,2-ben nem .elötte az volt a jelenség hogy olyan furcsa égett szagot éreztem utána meg csak 3 fokozatban ment mi lehet a baja ? hol található az az alkatrész amit cserélni kell ? Ahogy mondta elöttem Balfék kolléga.. itt van pár kép: http://www.kep.tar.hu/laci4gsi/50407176?o=0#2 Amire viszont figyelj, hogy van többféle ellenállás. van 3 fokozatú ventihez, van 4 fokazatúhoz.. a 4es ből is pl. kétfajta.. (én ezzel szivtam, lásd képeket) szóval ha bontós, akkor szed ki, és vidd mintának.. szvsz :(
Laci4 Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 Hello, nekem lenne egy ojan problemam hogy nem muködik a tolatolampam miota valtot csereltem benne(F13), es az a kerdesem hogy hol talahato a kapcsolo, keresgelem mindenhol es nem talalom,amugy az auto egy Astra F Caravan 1.6(C16NZ) Elöre is koszönöm a valaszt. Szep estet!! Nem ismerem ugyan az F13-at,de valahol a váltó tetstén kell lennie.. F18 on ott van :(
opel16v Elküldve December10, 2007 Elküldve December10, 2007 Hello, nekem lenne egy ojan problemam hogy nem muködik a tolatolampam miota valtot csereltem benne(F13), es az a kerdesem hogy hol talahato a kapcsolo, keresgelem mindenhol es nem talalom,amugy az auto egy Astra F Caravan 1.6(C16NZ) Elöre is koszönöm a valaszt. Szep estet!! Váltó elülső felén, rögtön a harang után. Egy kis fekete pöcök, amire egy kétvezetékes csati megy :(
Kennny Elküldve December11, 2007 Elküldve December11, 2007 Köszönöm a valaszt, remelem meg talalom most mar a leirtakbol, mar egy jo honapja igy jarok vele, es nem latok este hatra. Szep napot!
Gboysoft Elküldve December11, 2007 Elküldve December11, 2007 sziasztok olyan problémám lenne hogy az utastér ventilátor csak 3fokozatban megy 1,2-ben nem .elötte az volt a jelenség hogy olyan furcsa égett szagot éreztem utána meg csak 3 fokozatban ment mi lehet a baja ? hol található az az alkatrész amit cserélni kell ? Nem biztos, hogy az egészet cserélni kell. én magam is ezzel a gonddal küszködtem, aztán azt hiszem, épp ebben a topikban írta valaki, hogy elég lahat csak a hőbizti cseréje, ami az ellenállás-soron van. nekem ez a bizti jó volt, viszont az egész ellenállás sor szét volt rozsdásodva. nos a rozsdás alkatrászeket gémkapocsból hajtogatott drót darabokkal pótolni kellett, azóta megy, mint állat. . . . :(
Kennny Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Váltó elülső felén, rögtön a harang után. Egy kis fekete pöcök, amire egy kétvezetékes csati megy :( Hello, szerencsere meg talaltam de nem tudom hogy hogyan kell onnan ki szedni, mert ki deritetem hogy az a kis fekete valami rosz,a csatit le vettem es egy vezetekel at huztam es ugy mennek a lampak, mintha be lenne öntve a valtonak a blokjaba, valami infot rola tudnatok adni hogy tudnam onnna ki szedni, nagyon meg koszonem, meg amugy is keves ottan a hely is hogy akarmivel ki piszkalyam, elöre is kosz a valaszt.
Zsoltee Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Hello, szerencsere meg talaltam de nem tudom hogy hogyan kell onnan ki szedni, mert ki deritetem hogy az a kis fekete valami rosz,a csatit le vettem es egy vezetekel at huztam es ugy mennek a lampak, mintha be lenne öntve a valtonak a blokjaba, valami infot rola tudnatok adni hogy tudnam onnna ki szedni, nagyon meg koszonem, meg amugy is keves ottan a hely is hogy akarmivel ki piszkalyam, elöre is kosz a valaszt. Ha jól emlékszem 19és vagy 17es csőkulccsal tudod kitekerni, de azt is csak alulról, aknából. Legalábbis nekem onnan egyszerűbb volt. :(
Kennny Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 Ha jól emlékszem 19és vagy 17es csőkulccsal tudod kitekerni, de azt is csak alulról, aknából. Legalábbis nekem onnan egyszerűbb volt. :( ;) Kösz, holnap akkor neki ugrok az aknanak is, vagy meg latom felulröl hogy ki lehet e szedni, vagy ala maszok, Szep estet!!
yooccoo Elküldve December12, 2007 Elküldve December12, 2007 nekem az 1.4-esen nem alulról kellett hozzányúlni, mivel a tetején van
hagens Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 Sziasztok kedves Astra F tulajdonosok.Olyan gondom lenne, ami azt hiszem előbb utóbb minden F Astra tulajnak.Nem mindig és minden ajtónál működik a központi záram, ma délután szétszedtem az egyiket, mármint a fekete műanyag dobozt amiben a motor is és a mozgató mechanika van, és azt hiszem hogy meg olajozzam meg átforraszgassam, de valamit nem csináltam jó összerakásnál, mert mikor meg kéne állnia akkor nem áll meg, és mostmár hangosan recseg is.Megint szétszedtem átnéztem mindent, kimértem a mikrokapcsolót, de mégse jó.Arra gyanakszom, hogy valami nem a helyére kerűlhetett. Kérlek segítsetek.Nincs valakinek egy robbantott rajza, vagy fényképe a doboz belsejéről, hogy mi hova megy? Előre is köszönök minden segítséget.Csaba
Tápiószecső Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 Sziasztok kedves Astra F tulajdonosok.Olyan gondom lenne, ami azt hiszem előbb utóbb minden F Astra tulajnak.Nem mindig és minden ajtónál működik a központi záram, ma délután szétszedtem az egyiket, mármint a fekete műanyag dobozt amiben a motor is és a mozgató mechanika van, és azt hiszem hogy meg olajozzam meg átforraszgassam, de valamit nem csináltam jó összerakásnál, mert mikor meg kéne állnia akkor nem áll meg, és mostmár hangosan recseg is.Megint szétszedtem átnéztem mindent, kimértem a mikrokapcsolót, de mégse jó.Arra gyanakszom, hogy valami nem a helyére kerűlhetett. Kérlek segítsetek.Nincs valakinek egy robbantott rajza, vagy fényképe a doboz belsejéről, hogy mi hova megy? Előre is köszönök minden segítséget.Csaba Azt hogy mitől nem működik most nem tudom, de nálam a nem (mindig) üzemelést a kábelek elöregedése (szigetelőanyag kirepedése) és letestelése okozta sokszor.
Zsoltee Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 Azt hogy mitől nem működik most nem tudom, de nálam a nem (mindig) üzemelést a kábelek elöregedése (szigetelőanyag kirepedése) és letestelése okozta sokszor. +1 szavazat erre, mert a múlt héten nővérem férjének az Astra-ján is ez volt a gond. A sok ajtónyitástól eltörik vagy megsérül a kábel és azért nem működött neki a központija.
hagens Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 +1 szavazat erre, mert a múlt héten nővérem férjének az Astra-ján is ez volt a gond. A sok ajtónyitástól eltörik vagy megsérül a kábel és azért nem működött neki a központija. Sziasztok!Nekem működik olyan szinten hogy melegben kb 10 fokig, az alatt nem mindig nyit, és ugyan ez fordítva.A gombokat is alig bírom, le-fel húzgálni.Valószínü hogy rá férne egy kis tisztítás, és zsírozás is.Úgyhogy szét kell szedni mindenféleképpen, de a motoromba mit raktam rosszúl össze azt nem tudom.
Zsoltee Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 Sziasztok!Nekem működik olyan szinten hogy melegben kb 10 fokig, az alatt nem mindig nyit, és ugyan ez fordítva.A gombokat is alig bírom, le-fel húzgálni.Valószínü hogy rá férne egy kis tisztítás, és zsírozás is.Úgyhogy szét kell szedni mindenféleképpen, de a motoromba mit raktam rosszúl össze azt nem tudom. Azt sajnos nem tudom. Szervómotort még nem szedtem szét. Sztem nem is tesz neki jót... Ha nem lesz jó akkor próbáld meg kicserélni a motort, lehet hogy már csak az segít rajta mert egyszerűen elfáradt szegény. :(
Novy Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 vagy probáld meg kicsit lejebb tenni oylan mintha még nem ért volna végállásba a moci mikor a gombokat felnyomja. nekem pl az volt hogy kulcsra nem zárt, és be kellett állítani, akkor meg nem nyomta fel, szoval fél napot játszodtam mire beállítottam, hogy kulccsal zárja is meg ha magátol záródik be akkor nyissa ki a többit.
opel16v Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 cseréld ki, nem érdemes vele szarakodni. bontóban 1500-2000 darabja :( sőt, ha pl utólagos SPAL van benne, olyat újan is kapsz külön ennyiért ;)
Novy Elküldve December16, 2007 Elküldve December16, 2007 én ukránbol hoztam és 3 votl talán az összes... kivi vok meddig fogja birni :( haver audijába bmwjébe dettó ugyan ilyen volt van, persze ez csak a külső
hagens Elküldve December17, 2007 Elküldve December17, 2007 én ukránbol hoztam és 3 votl talán az összes... kivi vok meddig fogja birni :( haver audijába bmwjébe dettó ugyan ilyen volt van, persze ez csak a külső Köszi mindenkinek az infót, enyhűl egy kicsit az idő, aztán majd meglátom, mi legyen. Sziasztok.
Crime78 Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Félre ne értsétek, nem az enyém, de most találtam, és soha vissza nem térő alkalom: http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=46905058 Kadett digit 3000Ft-ról minimálár nélkül, de 8e a villámár! Ennyiért sokszor még analógot sem kapni!
takarp Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Sziasztok! A bal oldali ablakemelő mechanikája bedöglött, javíthatatlan, ehelyett szeretnék elektromosat belerakni, csak bal elsőt, mivel a natúr mechanikus is 5000 a bontóban. Kb mennyi 1 db elektromos cucc? hogyan kell utólag beszerelni, vezetékezés stb? Esetleg vmi leírás róla?
J0hnny Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Sziasztok! A bal oldali ablakemelő mechanikája bedöglött, javíthatatlan, ehelyett szeretnék elektromosat belerakni, csak bal elsőt, mivel a natúr mechanikus is 5000 a bontóban. Kb mennyi 1 db elektromos cucc? hogyan kell utólag beszerelni, vezetékezés stb? Esetleg vmi leírás róla? Ha már csinálod,nem éri meg csak a balost szerintem. Bontóban kell utánanézni,hogy mennyi a gyári mechanika és kábelköteg,kapcsolók. Ha soha nem csináltál ilyet és huzalmad sincs az elektromossághoz,inkább bízd olyanra,aki már csinált ilyet,elsőre nem egyszerű.
takarp Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 konkrétan ilyet még nem csináltam, de konyítok a elektromossághoz, van műszaki érzékem is :( ha jól emlékszem az opelbonto.hu-n láttam komplett cuccot bal+jobb 18.000 ért, de nekem tényleg elég a balos, 99%-ban egyedül használom a járművet. Viszont a kábelkötegekről fogalmam sincs. Nem elég neki odavinni a 12V-ot és kész?
J0hnny Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 konkrétan ilyet még nem csináltam, de konyítok a elektromossághoz, van műszaki érzékem is ;) ha jól emlékszem az opelbonto.hu-n láttam komplett cuccot bal+jobb 18.000 ért, de nekem tényleg elég a balos, 99%-ban egyedül használom a járművet. Viszont a kábelkötegekről fogalmam sincs. Nem elég neki odavinni a 12V-ot és kész? Azért nem mindegy honnan viszed és hogyan. Keresd meg pü-ben Udi barátom,ha van ideje biztos segíte neked ebben. De fogadj meg egy jótanácsot: ha már csinálod,csináld meg mind a két oldalt! :(
takarp Elküldve December18, 2007 Elküldve December18, 2007 Még valami! Az üza szint mutató nagyon furcsán mutat nekem! Nemrég cseréltem a műszeregységet, a karakteriszika viszont maradt ua. Telitankot mutat míg lb 10 l kifogy, utána meglódul, a 25l jelig viszonylag gyorsan lemegy, ott megtorpan mjad megint meglódul. Ami a legzavaróbb: megyek pár km-t megállok, újra beindítom, a mutató nem az előző értékre tér vissza, hanem vegy több lesz v kevesebb, több mutatónyi eltérés van. Ebből arra jutottam, h az adóval lehet a gond. Hol van ez? Hogyan kell kiszedni? Lehet h egy pucolás elég lenne, de ha nem mennyi ey ilyen?
Recommended Posts