Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Fityeg nekem két csati a motortérben a tűzfal előtt, pont középen érnek össze. Egyik jobbról jön másik balról. Ha nem lenne mindkettő apa, azt hinném egymásba valók. Egyik zöldfekete és barna másik fehérfekete és barna. Tudja valaki így kapásből mi lehet?

Nem feketezöld és feketefehér? Mert akkor esetleg az oldalindexek kábelei. Ha jól látom a képen, nincs oldalt indexed. De nem biztos, hogy jól látok. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem feketezöld és feketefehér? Mert akkor esetleg az oldalindexek kábelei. Ha jól látom a képen, nincs oldalt indexed. De nem biztos, hogy jól látok. <_<

A feketezöld és a zöldfekete ugyanaz, nem? :huh: Ugyanígy a másikkal. De mindkettő mellett van barna is.

Valóban nincs index oldalt, létezik hogy gyárilag behúzták és mégsem olyan idomot szereltek fel? Vagy rommá volt törve a gép?

Link to comment
Megosztás:

A feketezöld és a zöldfekete ugyanaz, nem? :huh:

Nem ugyanaz. A zöldfekete vezetéken a vezeték alapszíne zöld, egy fekete csíkkal, míg fordított esetben fekete alapszínű vezeték zöld csíkkal. Egyébként lehet olyan kábelköteg benne, ami fel van készítve oldalindexhez, nekünk pl. a Caravanban olyan köteg volt, amiben benne van a lámpamagasság-állító kábelkészlete, meg a hátsó üléseknél levő lámpás kapaszkodó csatijai is, pedig egyik se volt benne gyárilag.

Ja, van egy pár kör alakú oldalindexem vadi új, dobozában, ha szeretnél beépíteni <_<

Link to comment
Megosztás:

Nem ugyanaz. A zöldfekete vezetéken a vezeték alapszíne zöld, egy fekete csíkkal, míg fordított esetben fekete alapszínű vezeték zöld csíkkal.

Nagyítót nem vittem. :huh:

Nekem tök egyfomra vastagnak tűntek a csíkok, de akkor legalább ma is tanultam valamit. :D

Ja, van egy pár kör alakú oldalindexem vadi új, dobozában, ha szeretnél beépíteni <_<

Dee... :D Inkább kihúzgálom majd a vezetékeit. :D Na jó nem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A feketezöld és a zöldfekete ugyanaz, nem? <_< Ugyanígy a másikkal. ...

Nem. :huh: A feketezöld az fekete "madzag" zöld csíkkal (fekete a vezeték alapszíne és a zöld vékonyan fut rajta végig), a zöldfekete meg zöld, fekete csíkkal. De komolyan. :D

Link to comment
Megosztás:

Holnapig várok ötleteket, hogy egy OPEL EL390D kazettás magnót hogyan műtsek ki a helyéről. A kihúzóhelyei, nem a blau féle kerek lyukak, hanem hosszúkásak. Valami lemezszerű kihúzó lehet oda, de ránézésre vékonyabb mint a pio-m kihúzója.

Legegyszerűbb ha kiveszed a kesztyűtartót és kifeszíted a körmöket valamivel aztán pl egy rövid csavarhúzóval rásegítve kitolod a keretjéből -persze ha van a keretnek hátsó része. Én a gyári Blau CAR300-ast úgy tudtam kibolhászni, azt is kínkeservesen.

Link to comment
Megosztás:

Délután megcsináltam az ajtófóliázást, meg "behekkeltem" a kapcsolót a vezető oldalon. Először a kárpit belsejéből támadtam aztán kivülről kezdtem el fúrni, végül mindenhonnan. Célszerszámok.: fúró, marófej,törhető penge,ráspoly, fűrészlap. Kettőkor kezdtem fél hétre lettem kész. Fa@án néz ki, majd teszek fel képet, csak már nem volt kedvem fényképezni. Fóliázni azért kellett mert a mikor beszereltük az el.ablakemelőket lecibálltuk a fóliát és mivel ugy hallottam hogy fontos, igy ragasztottam a helyére másikat. Külön köszönet Hening Karcsinak a segítségért. <_<

Link to comment
Megosztás:

Délután megcsináltam az ajtófóliázást, meg "behekkeltem" a kapcsolót a vezető oldalon. Először a kárpit belsejéből támadtam aztán kivülről kezdtem el fúrni, végül mindenhonnan. Célszerszámok.: fúró, marófej,törhető penge,ráspoly, fűrészlap. Kettőkor kezdtem fél hétre lettem kész. Fa@án néz ki, majd teszek fel képet, csak már nem volt kedvem fényképezni. Fóliázni azért kellett mert a mikor beszereltük az el.ablakemelőket lecibálltuk a fóliát és mivel ugy hallottam hogy fontos, igy ragasztottam a helyére másikat. Külön köszönet Hening Karcsinak a segítségért. :huh:

Nem is segítettem a foliázásban. <_< :D

Ebként szivesen. :D

Link to comment
Megosztás:

Legegyszerűbb ha kiveszed a kesztyűtartót és kifeszíted a körmöket valamivel aztán pl egy rövid csavarhúzóval rásegítve kitolod a keretjéből -persze ha van a keretnek hátsó része. Én a gyári Blau CAR300-ast úgy tudtam kibolhászni, azt is kínkeservesen.

Ja, ezt sikerült tegnap megoldanom. Ahogy közelebbről ránéztem láttam hogy nem áll valami feszesen. Megfogtam elölről és kihúztam. <_< Csoda hogy egy gyorsításnál még nem esett az ölembe.

Link to comment
Megosztás:

Hamár a rádiónál tartunk, a gyári Blaupunkt rádión kell még vminek világitani a tekerőn kívül?

http://kepfeltoltes.hu/080928/P9090031_www...ltoltes.hu_.jpg amugy ilyen lett a kapcsoló. :lol:

F@cán néz ki. :lol:

mennyi volt a kapcsoló?

Képpel ne idézz. :D

Kompletten volt 10ropi emelők kapcsolók kábelek havertól de csak első. Ja, és be is szerelte. Nekem csak a képen látható kapcsolót kellett befaragnom. :D

Hol vannak ilyen f@c@ haverok? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.